Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яблонський, А. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Я 14
Автор(и) : Яблонський А.І.
Назва : Психологічна експертиза середньої освіти : Монографія
Вихідні дані : Умань, 2018
Кільк.характеристики :346 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-304-281-7: 30.00 грн.
УДК : 159.98:37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза середньої освіти--психологічна експертиза середньої освіти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 31
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018
Кільк.характеристики :200 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів/ М. Ф. Бабій. Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України/ В. І. Барко, І. О. Дубова, В. В. Барко. Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати/ Н. П. Бондаренко [и др.]. Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ/ О. О. Горова. Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту/ І. М. Гусєв. Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності/ С. М. Каліщук. Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських/ І. В. Клименко. Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів/ М. В. Кормишев, Г. А. Медянік. Емоційний інтелект як проблема психологічної науки/ О. О. Лелюх-Степанчук. Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Психологічні особливості свідомого сприймання/ О. Ю. Мурзенкова. Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства/ А. В. Перепелиця. Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини/ О. В. Радзевілова. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору / Н. В. Слободяник. Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю/ Л. О. Федосова. Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти/ К. О. Чулкова. Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи/ А. І. Яблонський.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Яблонський А. І.
Назва : Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 186-198 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК : 159.98:37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза--професійно-педагогічна діяльність--показники--особистісні характеристики педагогів--типи освітніх середовищ
Анотація: Стаття обумовлена актуальністю дослідження проблеми професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та суб'єкта актуальних освітніх трансформацій з позиції гуманітарно-психологічної експертизи освіти, для якої базовими є фундаментальні положення загальної психології та інших галузей психологічної науки. Подано результати емпіричного дослідження професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та складника гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти, які містять аналіз його компонентів та особливосі дяльності в різних типах освітніх середовищ школи: психологічно безпечного та дискомфортного. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, їхня аналітична оцінка та інтерпритація емпіричних результатів дозволили виокремити моніторингові показники професійно-педагогічної діяльності педагога як предмета гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 104390
Кількість відвідувачів 1168
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя