Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яворська-Вєтрова, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :244 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00, 10.00, р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Духовність у детермінації процесу самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві/ Е. П. Верещак. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі/ Н. Д. Володарська. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес/ С. А. Гончаренко. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності/ Н. М. Дембицька. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД/ Л. О. Курганська. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Манилова. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності/ Л. І. Пилипенко. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності/ І. В. Яворська-Вєтрова. Професійна успішність особистості в суспільстві/ А. В. Алексеева. Естетичне: шлях до самотворення/ В. В. Антоненко. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї/ Г. М. Бевз. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога/ Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського/ Г. В. Дьяконов. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст/ В. Ф. Казібекова. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості/ Я. Є. Кальба. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології/ В. Куліш. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами/ М. С. Кутас. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності/ Н. М. Лазарук. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента/ Г. Р. Лаптєва. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці/ Н. К. Орішко. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу/ С. Ю. Пащенко. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі/ Н. В. Постоюк. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини/ М. В. Савчин. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління/ Л. А. Широкорадюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Я 22
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241: рис. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--уявлення про себе--модальність--особистісна ефективність--рівень навчальних досягнень
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.928(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 12
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :329 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Методи дослідження акме-обдарованої особистості/ В. М. Антонов. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини/ Н. А. Бастун. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії/ І. М. Біла. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості/ Н. Д. Володарська. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/ О. В. Губенко. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/ Ю. А. Гулько. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі/ О. П. Демченко. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів/ Г. М. Дубчак. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/ І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості/ М. В. Кокарєва. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами/ О. Я. Митник. Здібності особистості та процес соціалізації/ В. В. Москаленко. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/ Н. О. Никончук. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням/ О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків/ Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці/ О. В. Савченко. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями/ І. М. Тичина, А. П. Байдюк. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції/ О. П. Шестопалова. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї/ Т. М. Яблонська. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами/ О. В. Гончарук. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості/ Е. В. Загурська. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості/ О. С. Нечаєва. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків/ Л. С. Процик. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів/ М. М. Чекрижова. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів/ Т. О. Чигирин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--особистісна ефективність--молодший шкільний вік--підлітковий вік
Анотація: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2015
Кільк.характеристики :310 с.: табл.
Колективи : Чернівецький національний університет
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Зміст : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку
Колективи : Чернівецький національний університет
Місце публікування : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 296-301: табл. (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примітки : Бібліогр.: С. 301 (5 назв)
УДК : 159.922
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--самоаналіз--саморозуміння
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 13
Вихідні дані : Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :318 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 р.
УДК : 159.928(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості/ О. Л. Музика. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства/ І. М. Біла. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід/ Н. Д. Володарська. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект/ Г. М. Дубчак. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків/ І. М. Євченко, А. М. Маслюк. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців/ І. В. Клименко. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання/ Т. О. Костіна. Проблема обдарованості: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості")/ К. А. Марчук. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. До проблеми співробітництва молодших школярів/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії/ О. Я. Митник. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет/ С. О. Подофєй. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості/ І. М. Поклад. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія/ Н. Ф. Портницька. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку/ Л. В. Романюк. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці/ Г. А. Ставицький. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії/ О. А. Чиханцова. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності/ Д. В. Швець. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект/ І. В. Яворська-Вєтрова. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи/ Н. В. Бень. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу/ І. А. Гречуха. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору/ В. Б. Джеджея. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/ О. В. Лахтадир. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості/ Л. С. Процик. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки/ О. В. Срібна. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця/ О. С. Ходос. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях/ Г. В. Чайка. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби/ О. В. Шелестова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 198-206 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--емоційно-ціннісне самоставлення--ціннісність--самоцінність--самосвідомість--особистість--особистісне становлення--образ я
Анотація: У статті розглінуто зміст та динаміку самоставлення як емоційно-ціннісного становлення особистості до самої себе у дослідженні проблем самосвідомості І. І. Чеснокової. Викладено концептуальні положення С. Р. Пантілєєва щодо феномену самоставлення як безпосереднього впливу особистісного смисла "Я" для суб'єкта.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Балл , Георгій Олексійович, Дригус, Марія Трохимівна, Мусіяка, Наталія Іванівна, Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :161 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісна ефективність--онтогенез--психологічні механізми--рефлексивний механізм--оцінковий механізм--мікрогенез
Зміст : Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі/ Г. О. Балл. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів/ М. Т. Дригус. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Балл, Георгій Олексійович
Назва : Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі: монографія/ Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 6-15 (Шифр 37.015.3:159.922/С 77-321282496)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 37.015.3:159.922
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Дригус, Марія Трохимівна
Назва : Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі: монографія/ Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 16-32 (Шифр 37.015.3:159.922/С 77-321282496)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 37.015.3:159.922
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Назва : Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі: монографія/ Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 33-83 (Шифр 37.015.3:159.922/С 77-321282496)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 37.015.3:159.922
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 37.015.3:159.922/С 77
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі: монографія/ Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 84-137 (Шифр 37.015.3:159.922/С 77-321282496)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 37.015.3:159.922
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017
Кільк.характеристики :47 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Ціна : 3.00 грн
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): базові парадигми--становлення української психології--науковий круглий стіл
Зміст : Парадигмальний підхід в українській психології/ В. В. Турбан. Аутодеструктивна поведінка в дослідженнях українських вчених/ Н. М. Бугайова. До проблеми вивчення життєвих перспектив особистості та їх ролі у процесі самодетермінації її розвитку/ Н. Д. Володарська. Психологічний зміст відповідальності/ В. О. Горбачев, Л. О. Скальська. Психософія вчинку в онтогенезі психологічної науки/ В. Ф. Маценко. Особливості впливу соціокультурного середовища на духовний розвиток особистості/ Ж. М. Маценко. Методологічні проблеми аналізу наукових напрямів у вітчизняній історії психології/ О. А. Мельник. Ціннісна саморегуляція особистості/ О. І. Пенькова. Дослідження особистості в контексті суб'єктивної парадигми/ І. М. Поклад. Виховання особистості засобами етнічної культури в сучасних умовах/ М. І. Савіна. Психологічні засади самореалізації особистості/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Проблема розуміння тексту суб'єктом/ В. В. Турбан. Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості/ Г. В. Чайка. Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій/ О. А. Чиханцова. Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/П 78
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Місце публікування : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології: науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017 (Шифр 15/П 78-387046736)
УДК : 159.9.01
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2017
Кільк.характеристики :376 с.: табл.
Ціна : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 329-337 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--самоставлення--образ я--самопізнання--емоційно-ціннісне ставлення до себе--особистісний смисл я--самоповага
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми самоставлення у контексті дослідження структур самосвідомості особистості. Зокрема, розкрито погляди Б. Г. Ананьєва на «перенесення» як механізм формування ставлень до самого себе, що визначаються ним «рефлексивними властивостями характеру». Висвітлено аналіз П. Р. Чаматою пізнавального, вольового і емоційного компонентів ставлення до себе у його позитивній та негативній модальності. Розглянуто багатоаспектний підхід І. І. Чеснокової, яка виокремила три складові самосвідомості – самопізнання, емоційно-ціннісне ставлення та саморегуляцію – та здійснила ретельне теоретичне дослідження кожної з них. Проаналізовано дослідження В. В. Століним трьох емоційних вимірів: самоповаги, аутосимпатії, близькості до себе (самоінтересу), що лежать в основі макроструктури самоставлення як емоційно-оцінної системи й інтегруються у загальне почуття позитивного чи негативного ставлення особистості до себе.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :280 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 20.00 грн
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріали конференції--суб'єкти освітнього простору--гуманістична парадигма--особистісна взаємодія
Зміст : Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей")/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків/ В. В. Бучма. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі/ Т. С. Гурлєва. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи/ Л. В. Дзюбко. Культура як парадигма загальної середньої освіти/ С. О. Копилов. Формувальні вміння вчителів/ Л. В. Мар'яненко. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі/ О. М. Мойзріст. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку/ В. С. Пастушенко. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості/ О. І. Пенькова. Психологічна культура і професійно важливі якості/ Н. В. Пророк. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху/ Л. П. Пушкарська. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект/ Н. В. Слободяник. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору"/ А. О. Субін. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології/ Л. А. Терещенко. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти/ В. В. Федько. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії/ О. М. Чудакова. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості/ І. В. Яворська-Вєтрова. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи/ Л. М. Манилова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/П 86
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 264-267 (Шифр 155/П 86-079993984)
Примітки : Бібліогр.: С. 267-268 (8 назв)
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 68
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 44
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 24.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Концептуальні парадигми психологічної системи М. І. Демкова/ М. Дригус. Дослідження мікрогенези детермінантного впливу фрустрації потреби досягнення успіху в школярів із різними навчальними досягненнями/ Н. Мусіяка. Особливості розвитку рефлексивності залежно від особистісної ефективності учнів/ І. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 97244
Кількість відвідувачів 1574
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя