Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Микляева А. В. Школьная тревожность: диагностика, профилактика, коррекция/А. В. Микляева, П. В. Румянцева. - 2007
|
>2.
| Дубровина И. В. Школьная психологическая служба: вопросы теории и практики/И.В. Дубровина. - 1991
|
>3.
| Млодик И. Школа и как в ней выжить: взгляд гуманистического психолога/И. Млодик. - 2008
|
>4.
| Рибалка В. В. Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога/В. В. Рибалка. - 2010
|
>5.
| Гильбух Ю. З. Учитель и психологическая служба школы/Ю. З. Гильбух. - 1993
|
>6.
| Тестируем детей/[сост. Т. Г. Макеева]. - 2008
|
>7.
| Подшивайлов Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/Ф. М. Подшивайлов // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.248-263
|
>8.
| Ятчук М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.337-344
|
>9.
| Третяк Т. М. Творче сприймання реальності/Т. М. Третяк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.324-328
|
>10.
| Преснякова Л.В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/Л. В. Преснякова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2017,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 23.-С.287-296
|
|
|