Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (594)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (108)Рідкісна книга (328)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (315)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.9:615.03:364-786-056.83(043.5)
Л 64


    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Психологічні засади реабілітації наркозалежних осіб [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Л. М. Литвинчук ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 446 с. : табл. - Бібліогр.: с. 359-416 (588 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
психологічна реабілітація -- хімічна аддикція -- співзалежні родичі -- психотерапевтична робота -- системний підхід -- транстеоретична моель зміни поведінки
Анотація: У дисерта ції представлено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми реабілітації наркозалежних осіб. Досягнення даної мети вимагало конкретизації сутності та змісту засад психологічної реабіліт ації як важливої складової реабілітаційного процесу. Розкрито принципи та описано систему побудови психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів, яка була розроблена на основі авторської моделі психологічної реабілітації і втілена у спеціалізованій програмі. Мета програми досяга лась шляхом здійснення комплексних диференційованих заходів, які реалізуються на підтримуючому , діагностичному, мотиваційному, основ ному і стабілізаційному етапах. Кожен із етапів має власну специфіку та відрізняється від інших своєю наповненістю та тривалістю. Основні заходи і технології п рограми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів, завдяки послідовності, системност і, комплексності застосування дозволяють значною мірою досягти повної відмови учасників від прийому наркотиків, якісної зміни особистості, зміни ставлення членів їхніх сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-056.49(043.5)
П 17


    Папуша, Владислав В'ячеславович.
    Психолого-педагогічні чинники запобігання віктимній поведінці підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Папуша ; наук. кер. Г. В. Ложкін ; Нац. техн. ун-т Укр. "КПІ ім. І Сікорського", Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
віктимна поведінка -- підлітковий вік -- чинники -- детермінація -- внутрішні передумови -- реалізація -- корекція
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми запобігання віктимній поведінці підлітків, зокрема в ній здійснено: е кспериментальне вивчення потенційної віктимності та її реалізації у поведінці підлітків; в иявлено особистісну детермінацію віктимної поведінки підлітків, побудовано факторну конфігурацію індивідуально - психологічних властивостей гіпервіктимних та невіктимних підлітків; проведене експериментальне дослідження впливу дитячо - батьківських стосунків н а віктимність підлітків; описано основні форми прояву насильства в освітньому середовищі школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість психолого - педагогічних чинників запобігання віктимній поведінці підлітків; розроблено та апробов ано авторську програму тренінгу психолого - педагогічної корекції і профілактики віктимної поведінки. Емпіричний аналіз змістових характеристик основних типів віктимної поведінки підлітків здійснено за двома, критеріями: реалізованої та потенційної віктимнос ті. Виявлено, що за шкалою «реалізована віктимність» для третини підлітків властиві показники, що значно перевищують норму. З’ясовано, що віктимність у підлітковому віці є складним, багаторівневим утворенням, яке детерміноване нейродинамічними, психодинамі чними і особистісними властивостями. Різна ступінь виразності віктимності пов’язана із різним рівнем сформованості абсолютних показників нейродинамічних, психодинамічних і особистісних властивостей, а також характером взаємозв’язків між ними. Доведено е фек тивність авторської програми психолого - педагогічної корекції і профілактики прояву підлітками віктимної поведінки, яка проявляється у позитивних змінах: кількість досліджуваних з показниками, що відповідають нормі збільшилася з 53,3 % до76,6 %.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "КПІ імені Ігоря Сікорського" (Київ)Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.9:615.03:364-786-056.83(043.5)
Л 64


    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Психологічні засади реабілітації наркозалежних осіб [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Л. М. Литвинчук ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 40 с. : табл. - Бібліогр.: с. 33-37. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
психологічна реабілітація -- хімічна аддикція -- співзалежні родичі -- психотерапевтична робота -- системний підхід -- транстеоретична моель зміни поведінки
Анотація: У дисерта ції представлено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми реабілітації наркозалежних осіб. Досягнення даної мети вимагало конкретизації сутності та змісту засад психологічної реабіліт ації як важливої складової реабілітаційного процесу. Розкрито принципи та описано систему побудови психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів, яка була розроблена на основі авторської моделі психологічної реабілітації і втілена у спеціалізованій програмі. Мета програми досяга лась шляхом здійснення комплексних диференційованих заходів, які реалізуються на підтримуючому , діагностичному, мотиваційному, основ ному і стабілізаційному етапах. Кожен із етапів має власну специфіку та відрізняється від інших своєю наповненістю та тривалістю. Основні заходи і технології п рограми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів, завдяки послідовності, системност і, комплексності застосування дозволяють значною мірою досягти повної відмови учасників від прийому наркотиків, якісної зміни особистості, зміни ставлення членів їхніх сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 19 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 305 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-056.49(043.5)
П 17


    Папуша, Владислав В'ячеславович.
    Психолого-педагогічні чинники запобігання віктимній поведінці підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Папуша ; наук. керівн. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 270 с. : табл. - Бібліогр.: с. 200-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
віктимна поведінка -- підлітковий вік -- чинники -- детермінація -- внутрішні передумови -- реалізація -- корекція
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми запобігання віктимній поведінці підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення потенційної віктимності та її реалізації у поведінці підлітків; виявлено особистісну детермінацію віктимної поведінки підлітків, побудовано факторну конфігурацію індивідуально-психологічних властивостей гіпервіктимних та невіктимних підлітків; проведене експериментальне дослідження впливу дитячо-батьківських стосунків на віктимність підлітків; описано основні форми прояву насильства в освітньому середовищі школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість психолого-педагогічних чинників запобігання віктимній поведінці підлітків; розроблено та апробов ано авторську програму тренінгу психолого-педагогічної корекції і профілактики віктимної поведінки. Емпіричний аналіз змістових характеристик основних типів віктимної поведінки підлітків здійснено за двома, критеріями: реалізованої та потенційної віктимності. Виявлено, що за шкалою «реалізована віктимність» для третини підлітків властиві показники, що значно перевищують норму. З’ясовано, що віктимність у підлітковому віці є складним, багаторівневим утворенням, яке детерміноване нейродинамічними, психодинамічними і особистісними властивостями. Різна ступінь виразності віктимності пов’язана із різним рівнем сформованості абсолютних показників нейродинамічних, психодинамічних і особистісних властивостей, а також характером взаємозв’язків між ними.Доведено ефективність авторської програми психолого-педагогічної корекції і профілактики прояву підлітками віктимної поведінки, яка проявляється у позитивних змінах: кількість досліджуваних з показниками, що відповідають нормі збільшилася з 53,3 % до76,6 %.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
151.51
А 43


    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів [Текст] / Л. М. Литвинчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
програма психологічної реабілітації -- мотиваційний діалог -- системний підхід -- принцип -- терапевтичні фактори програми -- сеанс
Анотація: У статті розкриваються основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів. В статті зазначається, що побудова системи психологічної реабілітації осіб із залежністю від опіоїдів проводилась автором статті у відповідності до мети та завдань дослідження відповідно до отримання даних та базуючись на даних літератури щодо психологічної реабілітації. На підставі проведеного комплексного дослідження, в основу якого входило визначити когнітивні, емоційні, поведінкові патерни досліджуваних, проаналізувати структурні особливості, рівень мотивації, інтелекту, емоційного розвитку, врахувати також тяжкість порушень, спектр і тривалість хронічного захворювання, тип відношення до хвороби були сформовані принципи заходів психологічного втручання. За допомогою групової роботи учасники психологічної програми реабілітації засвоювали інформацію швидше, завдяки тому, що навчання проходить інтерактивно, вони мали можливість одночасно з отриманням інформації обговорювати незрозумілі моменти, задавати питання та закріплювати отримані знання, формувати навички поведінки. Такий метод сприяє до активної участі, а сам процес навчання стає легшим і цікавим, стимулює мотивацію до роботи. Консультування наркозалежних проводилося з урахуванням симптомів наркотичної залежності, урахуванням змісту і структури поточної програми одужання клієнта. Технологія психологічної реабілітації наркозалежних від опіоїдів спиралася також на транстеоретичну модель зміни поведінки, яка була розроблена американськими психологами університету Род Айленд - Дж. Прочаска і К. Ді Клементе. У статті наводяться основні терапевтичні фактори даної програми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
151.51
А 43


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі [Текст] / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче математичне мислення -- аналогізування -- мисленнєва тенденція -- мисленнєва стратегія
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності механізмів розв’язування творчої математичної задачі. Акцентується увага на наявності алгоритмів розв’язування багатьох типів математичних задач, що apriori призводить до застосування мисленнєвих дій за аналогією при розв’язуванні нових математичних задач. За результатами аналізу досліджень математичного мислення, означено підхід до його вивчення через аналіз переважаючих мисленнєвих дій при розв’язанні творчих математичних задач. Аналогізування вважається одним із мисленнєвих тенденцій у творчому математичному мисленні, що часто проявляється впродовж всього процесу розв’язування математичних задач. Авторами виділяється три складові процеси: процес розуміння, процес прогнозування та апробаційний процес, що містять свої мікроетапи. Встановлено, що дії за аналогією зустрічаються на кожному мікроетапі складових процесів творчого математичного мислення та проведено аналіз пошуків аналогів на кожному мікроетапі складових. Дії за аналогією до відомих еталонів можуть як сприяти пошуковій діяльності, так і перешкоджати їй. Констатовано, що у деяких випадках мисленнєві дії за аналогією набувають стану переважаючих мисленнєвих тенденцій і приводять до результативності пошукового процесу. Зроблено акцент на значущості суб’єктивної впевненості у якості отриманого результату, у можливості продовження мисленнєвих дій із застосуванням аналогів. Доведено, що у випадку, коли тенденція до аналогізування переважає впродовж усіх складових процесів і суб’єкт отримує суб’єктивну впевненність у правильності своїх дій, така тенденція перетворюються у мисленнєву стратегію аналогізування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Витвицька, О. М.; Кулініч, Г. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    Москаленко, В. В.
    Особливості інновацій в творчій діяльності людини [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- інновації -- інноваційна діяльність -- ідеали -- негативна спрямованість -- позитивна спрямованість
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект теорії інновацій. Зокрема, інноваційна діяльність, яка означає реалізацію людиною нової ідеї, аналізується як сутнісна сторона її творчості. Підкреслюється, що системотворчу функцію у взаємодії структурних компонентів інноваційної діяльності виконують ідеали як спрямованість свідомості на майбутнє, яка може бути як позитивною, так і негативною. Підкреслено, що тільки позитивно спрямована інноваційна діяльність, основою якої є суспільний інтерес, може визначати творчість як сутнісну характеристику людини. У статті висвітлюється також питання інновацій в зв‘язку зі соціалізацією. Наголошуєтья, що інновації як форми культури є важливим фактором соціалізації людини, особливо в юнацькому віці, що зумовлено, перш за все, її біологічною програмою розвитку. У статті проаналізовано також особливості феномену інновації, визначено його основні ознаки, описано основні аспекти його дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
151.51
А 43


    Максьом, К. В.
    Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне насильство -- третирування -- підлітковий вік -- особистісні риси -- індивідуальні особливості
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей і типових особистісних рис основних учасників шкільного булінгу. На основі аналізу наукових джерел уточнено поняття «булінг» та висвітлено основні фактори і форми прояву даного явища. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, виявлено статистично значущі відмінності між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третирування, на основі яких складено портрети типових «жертв» і «агресорів»: типовій «жертві» притаманні такі особистісні риси, як сенситивність, тривожність, ригідність, також слід зазначити, що «жертвами» часто стають фізично нерозвинені особистості, що мають гарну успішність у навчанні; типовому «агресору» притаманні такі особистісні риси, як агресивність, низький рівень сенситивності і тривожності, типові «переслідувачі» частіше виховуються в неповних сім’ях, є фізично розвиненими і досить часто є неуспішними у навчанні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 6687
Кількість відвідувачів 894
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя