Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (594)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (108)Рідкісна книга (328)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (315)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 317.015/М 59
Автор(и) : Микляева А. В., Румянцева П. В.
Назва : Школьная тревожность: диагностика, профилактика, коррекция : учебное пособие
Вихідні дані : СПб.: Речь, 2007
Кільк.характеристики :248 с.
ISBN, Ціна 5-9268-0300-4: 15 грн.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школьная тревожность--диагностика--профилактика--коррекция--дети
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015:01/Д 79
Автор(и) : Дубровина И. В.
Назва : Школьная психологическая служба: вопросы теории и практики : монография
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1991
Кільк.характеристики :232 с.
ISBN, Ціна 5-7155-0371-Х: 2.00 руб.
УДК : 371.015:01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школьная психологическая служба--школьный психолог--научно-организационные вопросы
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/М 72
Автор(и) : Млодик И.
Назва : Школа и как в ней выжить: взгляд гуманистического психолога
Вихідні дані : Москва: Генезис, 2008
Кільк.характеристики :184 с.
Серія: "Родительская библиотека"
ISBN, Ціна 978-5-98563-127-2: 10.00 грн.
УДК : 331.1:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа--взгляд гуманистического психолога--этапы школьной жизни--учитель--психолог в школе
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Р 93
Автор(и) : Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога : учебное пособие
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2010
Кільк.характеристики :128 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-435-1: 6 грн.
УДК : 159.98:37+17
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): честь--гідність--практичний психолог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015:01/Г 47
Автор(и) : Гильбух Ю. З.
Назва : Учитель и психологическая служба школы
Вихідні дані : Киев: Ин-т психологии АПН Украины, 1993
Кільк.характеристики :142 с.
Серія: "Учитель и психодиагностика"; № 12
ISBN, Ціна 5-8238-0124-6: 25.00 грн.
УДК : 371.015:01
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель--психологическая служба--школа
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072/Т 36
Назва : Тестируем детей : научное издание . -3-е изд.
Вихідні дані : Ростов-на-Дону: Феникс, 2008
Кільк.характеристики :347 с.
Серія: Психологический практикум
ISBN, Ціна 978-5-222-13557-0: 30 грн.
УДК : 159.9.072.5+159.98.072:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологическое тестирование--диагностика интеллекта--профессиональное тестирование--дети
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Подшивайлов Ф. М.
Назва : Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 248-263 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
УДК : 159.9:378(043)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотив--мотивація--мотиваційна сфера особистості--модель мотиваційної сфери особистості--нужда--потреба--спрямованість особистості
Анотація: У статті подано узагальнене визначення поняття мотиваційної сфери особистості як центру простору особистості, де перетинаються всі особистісні властивості, що визначають характер мотиваційних процесів, і який задає спрямованість, забезпечує стійкість, стабільність та цілісність особистості. Виділено необхідні й достатні критерії побудови моделі мотиваційної сфери особистості: онтогенетична послідовність, рівень усвідомлення (на шкалі неусвідомлюване – свідоме), вродженість – набутість та функціональність. Представлено модель мотиваційної сфери особистості, що включає в себе орієнтаційну (як систему вроджених задатків, передумов, певних орієнтирів, що забезпечують загальну орієнтацію у зовнішньому середовищі), мобілізаційну (як систему закріплених у прижиттєвому досвіді задатків на рівні характеру, індивідуального стилю, що забезпечують стабільність життєдіяльності особистості), актуалізаційну (як актуалізацію потенційних можливостей особистості у процесі навчально-пізнавальної діяльності) та реалізаційну (систему цінностей, смислів, світоглядних позицій, що реалізують людину як особистість та забезпечують її стійкість у поведінці, вчинках, діяльності) складові, які послідовно переходять одна в одну, утворюючи чотирьохтактний цикл.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 337-344 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--творчий потенціал--креативні якості--творче мислення--допитливість--оригінальність
Анотація: У статті розглядається проблема креативності та реалізації творчого потенціалу особистості працівників органів та установ виконання покарань. Доведено значущість креативності для професійної діяльності працівників в умовах органів та установ виконання покарань. Для оцінки креативності особистості працівників Державної кримінально-виконавчої служби України використано такі показники, як: творче мислення, допитливість, оригінальність, уяву, інтуїцію, емоційність та емпатію, почуття гумору, творче ставлення до професії. Досліджено рівень розвитку окремих показників креативності працівників органів та установ виконання покарань, а саме: творче мислення, допитливість, оригінальність, уяву, інтуїцію, емоційність та емпатію, почуття гумору, творче ставлення до професії. Запропоновано напрями розвитку креативності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України у процесі проходження служби.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Третяк, Тетяна Миколаївна
Назва : Творче сприймання реальності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 324-328 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
УДК : 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ--трансформація задуму--перцептивно-мисленнєві стратегії--інформація--задача--конструювання--творчість
Анотація: Обґрунтовується вклад наукової спадщини Медведевої Н.В. у психологію творчості. Аналізуються її наукові праці, присвячені дослідженню творчої перцептивно-мисленнєвої діяльності учнів. Розглядається розроблена нею авторська концептуальна модель процесу формування задуму. Здійснюється аналіз діагностичного і розвивального потенціалу розробленої авторської методики «Творчий калейдоскоп», можливості реалізації цих методичних засобів з метою вивчення особливостей трансформації художнього задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів, стимулювання розвитку їх творчих здібностей. Подаються основні концептуальні положення стосовно особливостей і тенденцій творчого сприймання учнями художнього твору, результати експериментального вивчення художнього сприймання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Преснякова Л.В.
Назва : Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 287-296 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне спілкування--знання--вміння--навички--особистісні якості--компетентність у спілкуванні--комунікативна компетентність
Анотація: На основі теоретичного аналізу автором розроблено та обґрунтовано структурно-динамічну модель компетентності дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні. Основу моделі становлять комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності, які складаються з когнітивного, особистісного та поведінкового компонентів. Показано, що комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності ґрунтуються на відповідних знаннях, вміннях, навичках та особистісних якостях особистості професіонала. Уточнено зміст понять, що було використано для позначення структурних елементів моделі, показано їх зв'язок з психологічними особливостями професійної діяльності та професійного спілкування, особистістю інспектора, результатами професійної діяльності.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 52760
Кількість відвідувачів 1636
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя