Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (377)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (17)Рідкісна книга (233)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201807$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 159
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Кузіна В.Д.
Назва : Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 330-338 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.922+159.943
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--перфекціонізм--професійна ідентичність--офіцер--критерій--показник--модель
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості емпіричних показників перфекціонізму та професійної ідентичності особистості у дослідженнях українських та зарубіжних вчених. Показано роль професійних домагань, прагнень до реалізації мети, незалежності та орієнтації на власні стандарти, задоволення від діяльності як показників розвитку нормального або патологічного перфекціонізму. Визначено значення професійних уявлень, самоставлення для розвитку професійної ідентичності особистості офіцера. Розроблено модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності офіцера за когнітивно-рефлексивним, суб'єктивно-особистісним, операційно-регуляційним, результативно-діяльнісним критеріями
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Курбатова А.О.
Назва : Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 339-347 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--ціннісно-смислова сфера--система особистісних смислів--професійні плани--самореабілітація--самокорекція--самокомпенсація
Анотація: У статті розкривається ціннісно-смислова сфера, як центральне утворення особистості, що впливає на її поведінку у кожній конкретній ситуації і визначає загальну спрямованість її життя, допомагаючи осмислювати своє існування, навколишні явища та світ в цілому. Обгрунтовано, що ціннісно-смислова сфера - це динамічна функціональна система, що формує смисли та цілі життєдіяльності людини і регулює способи їх досягнення. Показано, що успішність професійного самовизначення залежить від зв'язку системи особистісних смислів, цінностей з вибором професійної діяльності. У цьому випадку суб'єктивні цінності людини поєднуються з пріорітетами, цінностями, специфікою професійної діяльності, утворюючи ціннісно-смислову єдність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Зеленська З.П.
Назва : Розвиток комунікативної компетентності особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 322-329 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--розвиток особистості--спілкування--комунікація--комунікативна компетентність
Анотація: У статті здійснено аналіз наукових джерел із проблеми розвитку комунікативної компетентності особистості. Розглянуто основні складові і види спілкування. Висвітлено сутність, структуру та шляхи її розвитку в особистості. Зазначено, що розвиток комунікативної компетентності особистості передбачає як набуття знань, умінь та досвіду, так і корекцію, зміну тих форм спілкування, які вже склалися
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Еверт О.В.
Назва : Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 308-314 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--синдром посттравматичного стресового розладу--військовослужбовці--бойові травми--антитерорестична операція
Анотація: Визначено специфіку негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов. Виділяється низка стадій зміни психічного стану військовослужбовців, які зазнали впливу екстремальних факторів: вітальних реакцій, гострого психоемоційного шоку з явищами над мобілізації, психологічної демобілізації, вирішення, первинного відновлення, відставлених реакцій. Основною реакцією військовослужбовців на бойові події є бойовий стрес, що включає всі різновиди психологічного та емоційного стресу й виникає як наслідок небезпек і вимог виконання бойових завдань та інших військових операцій. Інтенсивний бойовий стрес може призводити до бойової психічної травми. У розвитку такої травми виділяють: гостру реакцію на стрес, посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) та хронічну зміну особистості
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Загурська Е. В.
Назва : Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 315-321 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.9(092)(477.84)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--моральність--психологія релігійності--літературно обдарована особистість--аперцепція--економія психічної енергії людини
Анотація: У статті аналізується питання ролі духовних цінностей для розвитку літературно обдарованої особистості, яке для відомого літературознавця, мовознавця, психолога, історика культури Д.М. Овсянико-Куликовського стало вихідним пунктом міркувань про долю не лише культури, а й всього людства. В систему цінностей, в контексті яких функціонує духовність, зокрема входять моральні та громадянські цінності, серед яких найважливіше місце посідають почуття патріотизму, ідентичності з національною спільнотою, усвідомлення ролі рідної мови у життєдіяльності нації тощо. Усі ці духовні цінності врахував Д.М.Овсяико-Куликовський в своїх дослідженнях літературно обдарованої особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Максьом К.В.
Назва : Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 348-355 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--змішані моделі--модель здібностей--структурна модель--концептуалізація--когніції--емоції--методи вимірювання
Анотація: В статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену в роботах зарубіжних і відчизняних науковців. На основі аналізу історії становлення поняття виділено основні моделі емоційного інтелекту, що є актуальними на сьогодні. Описано переваги і слабкі сторони виділених моделей і методів діагностики емоційного інтелекту, що на них грунтується. За результатами теоретичного дослідження проблеми концептуалізації емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену побудовано функціональну структурну модель, що поєднує в собі когнітивний, афективний і конативний компоненти і описує форми прояву і функціональність кожного з них.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Панасенко М.Ю.
Назва : Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 380-387 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.955.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творчі здібності--мислення підлітків--креативність--узагальнення--аналіз--семантика--гра--лінгвістична гра
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. Розглядається питання використання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення. Досліджуються методи розвитку художньо-творчих та креативних інтелектуальних здібностей дитини. Був зроблений внесок про те, що розвинути художньо-творчі та креативні інтелектуальні здібності дитини можна, навчаючи методам конструювання нових образів та метафор на підгрунті вивчення пареміологічних словосполучень, а також розвиваючи гнучкість мислення, аналітичні та синтетичні розумові операції. Всі ці методи і засоби використовуються з метою стимулювання у підлітків навчальної та пізнавальної активності на вищому творчому рівні.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Ремесник Н.Ю.
Назва : Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 388-395 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): захисний механізм психіки--я-концепція--формування я-концепції--самооцінка--самоприйняття--самоусвідомлення
Анотація: У статті визначено роль захисних механізмів особистості у формуванні її Я-концепції; визначено шляхи розвитку Я-концепції. На основі емпіричних досліджень виявлено, що захисними механізмами психіки корисюуться в тій чи іншій мірі всі досліджувані, відмінності полягають виключно у виборі особистістю провідних захістних механізмів психіки. Встановлено, що захісний механізм-це нормальна властивість людської психіки і механізми психологічного захисту можна розглядати як регулятивну систему стабілізації особистості. Дані механізми використовуються в комплексі, що може говорити про так звану захисну поведінку або захисну стратегію. Обгрунтовано, що для гармонійного розвитку Я-концепції особистості слід звернути увагу на формування адекватної самооцінки, на самоактуалізацію, самосприйняття і самоусвідомлення особистості. В такому разі формуються адаптивні захисні механізми особистості які допомагають її адаптації в складних життєвих ситуаціях
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Павленко Т.В.
Назва : Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 370-379 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--комунікативні властивості--кореляційний аналіз--комунікація--підліток--особистісні якості
Анотація: В статті визначено особистісні якості підлітка, які можуть виступати як внутрішні чинники розвитку комунікативної сфери, а також проаналізовано їх вплив окремо дівчат і хлопців. Порівняння середніх за критерієм Стьюдента та кореляційний аналіз дозволили визначити спільні та відмінні риси у розвитку комунікативної сфери підлітків. Було виявлено, що особистісні якості можуть як позитивно, так і негативно впливати на розвиток комунікативних властивостей. В результаті визначено ряд внутрішніх чинників, працюючи з якими можна сприяти розвитку комунікативних здібностей підлітка. Врахування гендерних відмінностей у розвитку комунікативної сфери даного віку дозволить створювати більш якісні програму розвитку та становлення особистості
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Мельник О.В.
Назва : Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 356-361 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учасники ато--птср--психологічна допомога--адаптація--посттравматичне зростання--метафорично-асоціативні карти
Анотація: Найчастіше, питання повоєнної адаптації учасників бойових дій розглядається в контексті бойової травми в цілому і посттравматичного стресового розладу зокрема, окремі дослідження присвячено впливу арт-терапії на реабілітацію військовослужбовців. За результатами проведеного емпіричного дослідження визначено вікові особливості вираженості симптомів ПТСР (насамперед критерії уникнення та інтрузії), посттравматичного зростання і його зв'язку з травматичною подією. Доведено, що у психологічній реабілітації учасників АТО ефективним засобом є метафоричні асоціативні карти, створені на основі малюнків учасників АТО та поєднані зі словами, які військові асоціюють із адаптацією. Для успішної соціальної адаптації у повоєнному житті учасники АТО мають включити травматичні переживання у власний світогляд, не заперечувати їх, а вважати частиною отриманого життєвого досвіду
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 2254
Кількість відвідувачів 690
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя