Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1680)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (257)Рідкісна книга (2107)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=2024$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 302
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 86
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :33 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-40-1: Б.ц.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- навчальні видання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, нова українська школа (нуш).--психологічний анаіз підручника--психологічна експертиза підручника--побудова підручника--психологічні вимоги до навчальної літератури--розроблення навчальної літератури--дитиноцентризм--психічний розвиток учнів--внутрішня позиція школяра--компетентність--освітній простір--навчальна діяльність--початкова шкільна дезадаптація--психологічний супровід--види навчальної літератури--навчальна література--підручник--навчальний посібник
Анотація: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.01(09)(47/С 69-034292092
159.923.01(09)(477) /С 69
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна, Сердюк, Людмила Захарівна, Москаленко, Валентина Володимирівна, Бушанський, Валентин Вікторович
Назва : Соціокультурні детермінанти розвитку психології особистості в Україні
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :296 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-43-2: Б.ц.
УДК : 159.923.01(09)(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--експериментальна психологія
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної психології та історії психології імені В. А. Роменця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, розкрито концептуальні основи, історичний перебіг і становлення психології особистості в Україні. На основі залучених джерел співробітники лабораторії показують, що цей процес розгортався в рамках загальних соціокультурних процесів. Що доводить, Україна була і залишається частиною Європи, частиною європейської культури. В монографії показано, що визначальним фактором виступала зміна культурних парадигм, що спостерігається як в західній Європі так і в Україні. Монографію адресовано психологам-науковцям і практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також тим, хто цікавиться проблемами становлення психологічної науки в Україні. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Ц 18
Автор(и) : Царенко Л. Г.
Назва : EMDR. Невідкладна допомога : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :109 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-29-6: Б.ц.
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна допомога-- особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров’я--екстремальні події--невідкладна психологічна допомога--перша психологічна допомога--гострі стресові реакції--психологічна травма
Анотація: Методичні рекомендації присвячено питанню надання невідкладної психологічної допомоги в умовах війни. На основі полівагальної теорії Стівена Порджеса описано типи реагування на стрес і травму, стани, що потребують невідкладної психологічної допомоги. Запропоновано алгоритм невідкладної психологічної допомоги у випадку гострих реакцій на стрес. Методичні рекомендації підготовлено на основі аналізу літературних джерел, матеріалів тренінгів і навчальних семінарів та особистого досвіду роботи авторки як психолога у зоні АТО в 2014–2015 роках та з представниками різних категорій постраждалого населення на онлайн-платформі телемедицини GPNow у 2022–2023 роках. Методичні рекомендації розраховані на практичних психологів, зокрема психологів закладів освіти, силових структур, а також усіх, хто цікавиться питанням саморегуляції та надання психологічної допомоги в умовах війни. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)/Г 93
Автор(и) : Губко, Олексій Тимофійович
Назва : Іван Тихонович Сікорський як учений і експерт у справі Бейліса
Вихідні дані : Б.м., 2009
Кільк.характеристики :115, [1] с.: фот.
ISBN, Ціна 978-966-8837-17-7: 15.00 грн., р.
УДК : 159.9(092)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна спадщина -- видатні діячі науки і культури
Історія психології-- видатні діячі науки і культури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна спадщина--видатні діячі--наука--культура--історія психології--історична психологія--психологічна наука
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/І-70
Автор(и) : Шатирко Л. О., Дзюбко, Людмила Віталіївна, Бучма В. В., Гурова О. В.
Назва : Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури : інструкція
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :34 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-42-5: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Психоаналіз-- навчальні видання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--компоненти структури діяльності учіння--контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій--психологічний аналіз--експертиза навчальних матеріалів--ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій--компетентності--уміння вчитися--початкова освіта--освітні матеріали--учбова діяльність--навчальна діяльність--нова українська школа--заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/І-72
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Назва : Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :36 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-25-8: Б.ц.
УДК : 159.922:159.922.6:159.923 + 159.922 + 159.922.6 + 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Готовність до навчання-- діти старшого дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(09)/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Історія психології : навч. посіб. для студ. ун-тів, які навчаються з спеціальностей "Психологія" та "Філософія"
Вихідні дані : Б.м., 1978
Кільк.характеристики :439, [1] с.
Примітки : Бібліогр. у кінці разд.
Ціна : 1 грн.10 коп., 1 грн. 10 к., р.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології-- психологічна наука --Росія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--психологічна наука--срср
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(09)/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Історія психології XIX - початок XX століття : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.,які навчаються за спец. "Психологія", "Соціологія", "Філософія"
Вихідні дані : Б.м., 1995
Кільк.характеристики :614, [2] с.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
Примітки : Бібліогр.: с. 604-610
Ціна : 40 грн., р.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології, кінець XIX - початок XX століття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--дослідження з психології--19 сторіччя--початок 20 століття--вітчизняна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(09)/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Історія психології XVII століття : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.,які навчаються за спец. "Психологія", "Філософія"
Вихідні дані : Б.м., 1990
Кільк.характеристики :365, [3] с.
ISBN, Ціна 5-11-002311-5: 100.00 грн., р.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології, XVII століття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--17 століття--дослідження з психології--вітчизняна психологія
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(09)/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович, Маноха, Ірина Петрівна
Назва : Історія психології XX століття : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл., які навчаються за спец. "Психологія"
Вихідні дані : Б.м., 1998
Кільк.характеристики :989, [2] с.
ISBN, Ціна 966-06-0116-6: 23.00 грн., р.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія психології, XX століття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія психології--дослідження з психології--20 століття--вітчизняна психологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 50893
Кількість відвідувачів 1525
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя