Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (108)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЄДНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72+159.92/К 14-214141 рукописний текст
Автор(и) : Казаннікова , Олена Василівна
Назва : Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :185 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-176.
УДК : 159.922.72+159.922.72:616.89-008.441.1 + 159.922.72 + 159.922.72:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтелектуальний розвиток
Вікова психологія-- Діти 6-8 років
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальний розвиток--тривожність--вікові особливості--єдність афекту і інтелекту--психотренінг--прогнозування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено аналізу впливу тривожності на інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку. В роботі систематизовано основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання зазначеної проблеми, висувається й обгрунтовується положення про існування певних особливостей співвідношення перебігу інтелектуального розвитку 6-8 річних школярів і проявів тривожності. У роботі розроблена й апробована програма корекції надмірної тривожності учнів молодшого шкільного віку, яка підтвердила свою ефективність в практиці навчально-виховного процесу початкової школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Т 48-950888 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Маргарита Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-230.
УДК : 159.922.73-053.6+316.613.42 + 159.922.73-053.6 + 316.613.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісна довіра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--міжособистісна довіра--довіра до світу--довіра до себе--радіус довіри--структура міжособистісної довіри--генеза--надійність--передбачуванність--приязнь--єдність
Анотація: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Павлюк Т. Г.
Назва : Формування колективної думки в прикордонному підрозділі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 339-351 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
УДК : 159.9:355.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колективна думка--корпоративна культура--прикордонний підрозділ--традиції--єдність--соціально-психологічний клімат--соціальна та професійна зрілість
Анотація: У статті встановлено, що колективною думкою в прикордонному підрозділі називається єдина позиція, що поділяється всіма його членами, з конкретного, значущого для всіх питання. Колективна думка виступає у формі знання, думки про предмет цього знання, відношення до нього у формі колективного рішення й розв'язання, вирішення, тобто наміру зробити певну колективну дію.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.6:3/Ч-18-163662 рукописний текст
Автор(и) : Чанцева-Коваленко, Олена Миколаївна
Назва : Гармонійні стосунки батьків як чинник особистісного розвитку дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :273 с.: табл., ил.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-228.
УДК : 159.923.2-053.6:316.362.1-055.52-025.18](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Стосунки батьків-- Особистісний розвиток дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--сімейна система--гармонійні стосунки батьків--автономність та залежність--ціннісно-орієнтаційна єдність--емпатійна наповненість стосунків--узгодженість виховних підходів--вебінар
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків. Обгрунтовано, що стосунки батьків виступають одним з важливих факторів особистісного розвитку дитини. Окрім цього відзначено позитивну динаміку щодо гармонізації стосунків у батьків-учасників вебінарів. Виходячи з цього, можна стверджувати, що розроблені на основі проведеного дослідження онлайн-вебінари мають позитивний вплив на розвиток дитячої особистості та гармонізацію батьківських стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Комар Т. В.
Назва : Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 251-263. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): значущі інші--особистісний соціально-психологічний простір--професійна зрілість--психологічна єдність--соціономічні професії
Анотація: У статті здійснено спробу обґрунтувати специфіку особистісного психологічного простору майбутніх фахівців соціономічного напрямку на основі результатів емпіричного дослідження. Результати дослідження уособлюють дані щодо ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців соціономічних професій, а саме: соціальних працівників, психологів, юристів, філологів. За результатами емпіричного дослідження підтверджено положення про найзначущих інших, які не завжди з’являються в центральному колі психологічної близькості особистісного соціально-психологічного простору. Також встановлені суб'єктивні ознаки (індикатори), що необхідно розглядати, як критерії психологічної близькості, визначено категорії найбільш психологічно близьких інших із загальної сукупності значущих інших.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Москаленко В.В., Лавренко, Ольга Василівна, Кулініч Г. М.
Назва : Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 197-211 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
УДК : 159.922.27-316.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічно успішна людина--моральна складова образу--емпіричне дослідження--єдність економічного і морального--уявлення--моральні норми
Анотація: В статті представлено результати емпіричного дослідження, яке здійснювалось з метою аналізу особливостей моральної складової образу «економічно успішної людини» студентської молоді. Емпіричне дослідження здійснювалось на вибірці, яка сформована із студентів вищих навчальних закладів м. Києва. Організація емпіричного дослідження була здійснена у відповідності з задачами визначення змісту уявлень студентів про «моральність» в структурі характеристик образу економічно успішної людини: ставлення студентів до дотримання моральних норм особистістю в сфері економічної життєдіяльності; уявлення студентів про причину порушення моральних норм в економічній життєдіяльності людини. Результати дослідження засвідчили, що основна маса студентської молоді пов‘язує економічний успіх людини з дотриманням нею моральних норм. Тим не менш частина студентів вважає можливим порушувати моральні норми, якщо це потрібно для економічного успіху. Отримані результати підтверджують доцільність цілеспрямованих форм морального виховання в умовах навчання у вузі.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Борозенцева Т.В.
Назва : Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 324-335. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.6:159.922.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--громадська організація--життєвий цикл організації--понятійна єдність--системна методологія--інваріантне моделювання--самоорганізація--психокорекційна робота
Анотація: У статті побудовані принципи побудови соціально-психологічної програми формування та підвищення корпоративної культури громадських організацій з урахуванням існуючих проблем розвитку інститутів громадського суспільства у сучасному соціумі. Приведено результати апробації диференційованої соціально-психологічної тренінгової програми щодо посилення дії основних чинників корпоративної культури громадської організації. Підкреслено універсальність змісто запропонованої програми тренінгу. Програма легко модифікується для будь-якого складу групи: учасниками тренінгу можуть бути і дійсні, і нові члени громадської організації, а також лідери та представники керівного органу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/К 72
Автор(и) : Костюк Г. С.
Назва : В. І. Ленін і психологічна наука
Вихідні дані : Київ: Знання, 1970
Кільк.характеристики :61 с.
Ціна : 0.08 грн
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріальний субстрат психіки--відображення об'єктивної дійсності--психологія особистості--єдність знання і практики
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 8
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 р.
УДК : 159.928(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи/ Д. К. Корольов. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку/ І. І. Карабаєва. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку/ В. С. Бажанюк. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики/ І. М. Боднарук. Структура образу світу старшокласників/ І. М. Бушай. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання/ Н. А. Добровольська. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді/ О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності/ О. С. Кальчук. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ/ О. С. Козлова. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин/ С. В. Маковєєва. Сторінка з історії становлення українського вільного університету/ А. М. Маслюк. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості/ О. С. Науменко. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці/ О. М. Немеш. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Історико-психологічний аналіз феномена танцю/ І. М. Поклад. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания/ Т. В. Сергеева. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю/ О. О. Федько. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням/ О. В. Хмизова. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів/ О. М. Чорна. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда/ Б. А. Щербатюк. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості/ М. М. Янковчук. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чорна О. М.
Назва : Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 224-233 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примітки : Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
УДК : 159.922.75
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фантазія--мислення--творча особистість--молодший школяр--розвиток фантазії
Анотація: У статті проаналізовано проблему розвитку фантазії молодших школярів у єдності з мисленням, обгрунтовано необхідність взаємозвязку між ними для становлення особистості дітей.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 59614
Кількість відвідувачів 1165
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя