Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (105)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІДЕНТИФІКАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.2
Р 15


    Раджабова, Сабіна Шаїдівна.
    Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Раджабова Сабіна Шаїдівна ; наук. кер. Зажирко М. П. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 379 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 355-379. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- інтроекція -- едіпова залежність -- почуття меншовартості -- об"єктні відношення -- умовні цінності -- особистісна проблема -- внутрішня суперечливість психіки -- соціально-психологічне навчання -- глибинна психокорекція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зажирко, Микола Петрович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Адаптивна модель психодіагностики обдарованості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- ідентифікація обдарованості -- потенційна обдарованість
Анотація: Автор аналізує побудову психодіагностичного обстеження обдарованих. Запропоновано адаптивну модель психодіагностики обдарованості, що включає 5 стадій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 190 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад / С. Д. Максименко [и др.]. - С .6-9
Інші автори: Карамушка Л. М., Філь О. А., В. В. Левковець, О. І. Альохіна
Кл.слова: конкуренція, керівники, сільська рада
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку / Л. М. Карамушка. - С .9-10
Кл.слова: освітні організації, організаційний розвиток, традиційний та інноваційний тип
Івкін, Володимир Миколайович. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій / В. М. Івкін. - С .13-14
Кл.слова: управління змінами, організаційний розвиток, менеджер освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .14-16
Кл.слова: підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій, організаційний розвиток
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .16-18
Кл.слова: тип етнічної ідентифікації, МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
Ковальчук, Олена Степанівна. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку / О. С. Ковальчук ; 19-20
Кл.слова: управлінські рішення, організаційний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій / К. В. Терещенко. - С .23-25
Кл.слова: національна ідентифікація, толерантність персоналу, організаційний розвиток освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді / Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. - С .29-30
Кл.слова: соціально-демографічні характеристики, персонал банківських структур, робота в команді
Ліплянська, Оксана Василівна. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях / О. В. Ліплянська. - С .32-33
Кл.слова: плинність персоналу, комерційні організації, види та чинники плинності
Ковальчук, Олена Степанівна. Модель соціальної відповідальності особистості інженера / О. С. Ковальчук. - С .50-51
Кл.слова: соціальна відповідальність, інженер
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .63-64
Кл.слова: організаційна культура, організаційний розвиток, загальноосвітні навчальні заклади
Карамушка, Людмила Миколаївна. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення / Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. - С .76-77
Кл.слова: психологічна готовність, ведення ділових переговорів, операційний компонент
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів / В. І. Лагодзинська. - С .81-82
Кл.слова: психологічна гтовність підприємців, ділові переговори
Максименко, Сергій Дмитрович. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .124-126
Кл.слова: економічна психологія, розвиток, Україна
Максименко, Сергій Дмитрович. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .126-128
Кл.слова: актуальні проблеми, перспективи наукових досліджень, сучасна українська економічна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України / Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. - С .131-132
Кл.слова: професійне вигорання, Державна податкова служба, Україна
Креденцер, Оксана Валеріївна. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .140-141
Кл.слова: інноваційність, підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .142-143
Кл.слова: когнітивний підход, сфера торгівлі, підприємницька діяльність
Філь, Олена Анатоліївна. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій / О. А. Філь. - С .147-150
Кл.слова: конкурентоздатність, сучасні організації, емпіричні дослідження
Філь, Олена Анатоліївна. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності" / О. А. Філь, О. І. Вакулюк. - С .150-152
Кл.слова: конкурентоздатність, управлінський персонал, освітні державні організації
Васильєва, І. Г. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку / І. Г. Васильєва, О. А. Філь. - С .146-147
Кл.слова: майбутні економісти, рівень конкурентоздатності, актуальність розвитку конкурентоздатності
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності / Н. М. Дембицька. - С .156-157
Кл.слова: відносини власності, студенти
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .157-158
Кл.слова: економічна суб'єктность , старшокласники
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості економічної культури студентської молоді / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко
Кл.слова: економічна культура, студентська молодь
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; В. В. Левковець, О. І. Альохіна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кікінежді, О. М.
    Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості [Текст] / О. М. Кікінежді // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
статеворольова ідентифікація -- ґендерна ідентичність -- статева соціалізація особистості -- статеворольові уявлення -- ґендерні орієнтації -- ґендерний образ Я
Анотація: У статті представлено авторську модель статеворольової ідентифікації особистості в онтогенезі. У контексті гуманістичної, генетичної та когнітивної психології обґрунтовується питання актуалізації творчого потенціалу особистості у діалектичному взаємозв'язку із персоніфікованим образом Я як мускулінно-фемінно-андрогінного конструкту у когнітивній, емоційній та поведенковій складових.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Анотація: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(57.026)
А 43


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів [Текст] / О. Л. Гірченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 67-68(7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- національна ідентичність
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження взаємозв'язків індивідуально-типологічних особливостей та національної ідентичності студентів різних спеціальностей. Виявлені відмінності індивідуально-типологічних властивостей студентських груп.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
316.473
Х 98


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Худякова, Віра Іванівна.
    Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти [Текст] / В. І. Худякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- соціальна перцепція -- суб'єктивна адекватність -- рольові сподівання -- стереотипізація -- ідентифікація -- проекція
Анотація: Подано аналіз гендерних стандартів та критеріїв соціального оцінювання, узгодженості у побудові перцептивного образу. Розглянуто гендерні особливості динамічних та змістових характеристик міжособистісного сприймання. Досліджено гендерні особливості прояву механізмів соціальної перцепції, рольових сподівань, "Я-образу", самоперцепції керівників закладів освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.942:165.243(043.5)
Л 97


    Лящ, Оксана Павлівна.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / О. П. Лящ ; наук. конс. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ідентифікація емоцій -- використання емоцій -- розуміння емоцій -- свідома регуляція емоцій -- генеза емоційного інтелекту
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми генези емоційного інтелекту в юнацькому віці. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше: розроблено і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; визначено компоненти, рівні, особливості розвитку, психологічні чинники, механізми, закономірності розвитку емоційного інтелекту юнаків; розроблено й апробовано програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-інтелектуальні аспекти розвитку особистості у період ранньої юності; гендерні відмінності емоційного інтелекту юнаків; взаємозв'язку емоцій та інтелекту в процесах регуляції діяльності та спілкування юної особистості. Подальшого розвитку набуло положення про функціональний взаємозв'язок емоційних та інтелектуальних процесів у розвитку особистості раннього юнацького віку. Теоретичне значення дослідження полягає у тому, що здійснено грунтовний теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження; сформульовано і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності. Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що розроблено і апробовано діагностичну програму для виявлення і оцінки компонентів, рівнів, особливостей розвитку емоційного інтелекту, програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності. Матеріали дослідження можуть бути використані для розв'язання практичних завдань діяльності сучасних закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, зокрема для організації діагностики рівня розвитку емоційного інтелекту учнівської молоді та студентів, розроблення ефективних програм психологічного супроводу розвитку особистості на етапі ранньої юності; розроблення індивідуальних програм розвитку емоційного інтелекту. Теоретичні положення, результати дослідження можуть бути використані у процесі навчання учнів закладів загальної середньої освіти та професійній підготовці студентів закладів професійно-технічної та вищої освіти, а також у практиці психологічної служби освіти та соціально-психологічних центрів під час розроблення та впровадження психологічного супроводу як особистості, так і освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
159.942:165.243(043.5)
Л 97


    Лящ, Оксана Павлівна.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / О. П. Лящ ; наук. конс. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 393 с. : табл. + 1 додатки 64 с. - Бібліогр.: с. 365-393 (296 назв). -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ідентифікація емоцій -- використання емоцій -- розуміння емоцій -- свідома регуляція емоцій -- генеза емоційного інтелекту
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми генези емоційного інтелекту в юнацькому віці. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше: розроблено і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; визначено компоненти, рівні, особливості розвитку, психологічні чинники, механізми, закономірності розвитку емоційного інтелекту юнаків; розроблено й апробовано програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-інтелектуальні аспекти розвитку особистості у період ранньої юності; гендерні відмінності емоційного інтелекту юнаків; взаємозв'язку емоцій та інтелекту в процесах регуляції діяльності та спілкування юної особистості. Подальшого розвитку набуло положення про функціональний взаємозв'язок емоційних та інтелектуальних процесів у розвитку особистості раннього юнацького віку. Теоретичне значення дослідження полягає у тому, що здійснено грунтовний теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження; сформульовано і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності. Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що розроблено і апробовано діагностичну програму для виявлення і оцінки компонентів, рівнів, особливостей розвитку емоційного інтелекту, програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності. Матеріали дослідження можуть бути використані для розв'язання практичних завдань діяльності сучасних закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, зокрема для організації діагностики рівня розвитку емоційного інтелекту учнівської молоді та студентів, розроблення ефективних програм психологічного супроводу розвитку особистості на етапі ранньої юності; розроблення індивідуальних програм розвитку емоційного інтелекту. Теоретичні положення, результати дослідження можуть бути використані у процесі навчання учнів закладів загальної середньої освіти та професійній підготовці студентів закладів професійно-технічної та вищої освіти, а також у практиці психологічної служби освіти та соціально-психологічних центрів під час розроблення та впровадження психологічного супроводу як особистості, так і освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
П 86


    Петровська, І. Р.
    Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу [Текст] / І. Р. Петровська // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- громадянська ідентичність -- конструювання реальності -- соціальні репрезентації -- дискурсивний аналіз
Анотація: Громадянська ідентичність розглядається як соціально-психологічний конструкт, що виникає в процесі суб’єктивного відображення і активної побудови громадянином соціальної реальності. В цій соціальній реальності важливими є спільнота громадян та держава з її організаційним середовищем, які повинні задавати загальні життєві цінності, орієнтувати в навколишньому світі, поставляючи відносно впорядковану інформацію, формувати почуття захищеності, сприяти психологічному благополуччю, самореалізації тощо. Оскільки громадянська ідентичність відображає уявлення особистості про приналежність до спільноти громадян, державного утворення, структур громадянського суспільства, а також уявлення про самі ці утворення та структури, перспективною для її дослідження вважаємо теорію соціальних репрезентацій.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 59076
Кількість відвідувачів 1015
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя