Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (105)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІДЕНТИФІКАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.
159.923.2
Р 15


    Раджабова, Сабіна Шаїдівна.
    Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Раджабова Сабіна Шаїдівна ; наук. кер. Зажирко М. П. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 379 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 355-379. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- інтроекція -- едіпова залежність -- почуття меншовартості -- об"єктні відношення -- умовні цінності -- особистісна проблема -- внутрішня суперечливість психіки -- соціально-психологічне навчання -- глибинна психокорекція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зажирко, Микола Петрович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Адаптивна модель психодіагностики обдарованості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- ідентифікація обдарованості -- потенційна обдарованість
Анотація: Автор аналізує побудову психодіагностичного обстеження обдарованих. Запропоновано адаптивну модель психодіагностики обдарованості, що включає 5 стадій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні [Текст] : тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. ; ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 190 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад / С. Д. Максименко [и др.]. - С .6-9
Інші автори: Карамушка Л. М., Філь О. А., В. В. Левковець, О. І. Альохіна
Кл.слова: конкуренція, керівники, сільська рада
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку / Л. М. Карамушка. - С .9-10
Кл.слова: освітні організації, організаційний розвиток, традиційний та інноваційний тип
Івкін, Володимир Миколайович. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій / В. М. Івкін. - С .13-14
Кл.слова: управління змінами, організаційний розвиток, менеджер освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .14-16
Кл.слова: підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій, організаційний розвиток
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .16-18
Кл.слова: тип етнічної ідентифікації, МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК
Ковальчук, Олена Степанівна. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку / О. С. Ковальчук ; 19-20
Кл.слова: управлінські рішення, організаційний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій / К. В. Терещенко. - С .23-25
Кл.слова: національна ідентифікація, толерантність персоналу, організаційний розвиток освітніх організацій
Карамушка, Людмила Миколаївна. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді / Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. - С .29-30
Кл.слова: соціально-демографічні характеристики, персонал банківських структур, робота в команді
Ліплянська, Оксана Василівна. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях / О. В. Ліплянська. - С .32-33
Кл.слова: плинність персоналу, комерційні організації, види та чинники плинності
Ковальчук, Олена Степанівна. Модель соціальної відповідальності особистості інженера / О. С. Ковальчук. - С .50-51
Кл.слова: соціальна відповідальність, інженер
Карамушка, Людмила Миколаївна. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С .63-64
Кл.слова: організаційна культура, організаційний розвиток, загальноосвітні навчальні заклади
Карамушка, Людмила Миколаївна. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення / Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. - С .76-77
Кл.слова: психологічна готовність, ведення ділових переговорів, операційний компонент
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів / В. І. Лагодзинська. - С .81-82
Кл.слова: психологічна гтовність підприємців, ділові переговори
Максименко, Сергій Дмитрович. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .124-126
Кл.слова: економічна психологія, розвиток, Україна
Максименко, Сергій Дмитрович. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. - С .126-128
Кл.слова: актуальні проблеми, перспективи наукових досліджень, сучасна українська економічна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України / Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. - С .131-132
Кл.слова: професійне вигорання, Державна податкова служба, Україна
Креденцер, Оксана Валеріївна. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій / О. В Креденцер. - С .140-141
Кл.слова: інноваційність, підприємницька поведінка, менеджер освітніх організацій
Креденцер, Оксана Валеріївна. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .142-143
Кл.слова: когнітивний підход, сфера торгівлі, підприємницька діяльність
Філь, Олена Анатоліївна. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій / О. А. Філь. - С .147-150
Кл.слова: конкурентоздатність, сучасні організації, емпіричні дослідження
Філь, Олена Анатоліївна. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності" / О. А. Філь, О. І. Вакулюк. - С .150-152
Кл.слова: конкурентоздатність, управлінський персонал, освітні державні організації
Васильєва, І. Г. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку / І. Г. Васильєва, О. А. Філь. - С .146-147
Кл.слова: майбутні економісти, рівень конкурентоздатності, актуальність розвитку конкурентоздатності
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності / Н. М. Дембицька. - С .156-157
Кл.слова: відносини власності, студенти
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .157-158
Кл.слова: економічна суб'єктность , старшокласники
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості економічної культури студентської молоді / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко
Кл.слова: економічна культура, студентська молодь
УДК
РУБ 155
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; В. В. Левковець, О. І. Альохіна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праціЦентр організаційної та економічної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кікінежді, О. М.
    Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості [Текст] / О. М. Кікінежді // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
статеворольова ідентифікація -- ґендерна ідентичність -- статева соціалізація особистості -- статеворольові уявлення -- ґендерні орієнтації -- ґендерний образ Я
Анотація: У статті представлено авторську модель статеворольової ідентифікації особистості в онтогенезі. У контексті гуманістичної, генетичної та когнітивної психології обґрунтовується питання актуалізації творчого потенціалу особистості у діалектичному взаємозв'язку із персоніфікованим образом Я як мускулінно-фемінно-андрогінного конструкту у когнітивній, емоційній та поведенковій складових.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Якимчук, Б. А.
    Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу [Текст] / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
афіліація -- депривація -- гендерна ідентифікація -- сирітство -- дитячий будинок сімейного типу -- гендерна ідентичність
Анотація: У статті розглядаються психологічні чинники та сутність афіліації як домінуючого мотиву набуття гендерної ідентичності сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Детально розглядається сутність поняття афіліації та її значення у засвоєнні соціального досвіду, та процесу гендерної ідентифікації у специфічних умовах виховного середовища. Проведено аналіз особливості процесу гендерної ідентифікації та рівнем афіліації в процесі життєдіяльності сиріт, та фактори, які впливають на якісні характеристики виникнення чи відсутності задоволення потреб в афіліації сиріт, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лівандовська, І.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(57.026)
А 43


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Взаємозв'язок індивідуально-типологічних особистостей та національної ідентичності у студентів [Текст] / О. Л. Гірченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 67-68(7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- національна ідентичність
Анотація: У статті представлені результати емпіричного дослідження взаємозв'язків індивідуально-типологічних особливостей та національної ідентичності студентів різних спеціальностей. Виявлені відмінності індивідуально-типологічних властивостей студентських груп.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
316.473
Х 98


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Худякова, Віра Іванівна.
    Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти [Текст] / В. І. Худякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- соціальна перцепція -- суб'єктивна адекватність -- рольові сподівання -- стереотипізація -- ідентифікація -- проекція
Анотація: Подано аналіз гендерних стандартів та критеріїв соціального оцінювання, узгодженості у побудові перцептивного образу. Розглянуто гендерні особливості динамічних та змістових характеристик міжособистісного сприймання. Досліджено гендерні особливості прояву механізмів соціальної перцепції, рольових сподівань, "Я-образу", самоперцепції керівників закладів освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.942:165.243(043.5)
Л 97


    Лящ, Оксана Павлівна.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / О. П. Лящ ; наук. конс. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ідентифікація емоцій -- використання емоцій -- розуміння емоцій -- свідома регуляція емоцій -- генеза емоційного інтелекту
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми генези емоційного інтелекту в юнацькому віці. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше: розроблено і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; визначено компоненти, рівні, особливості розвитку, психологічні чинники, механізми, закономірності розвитку емоційного інтелекту юнаків; розроблено й апробовано програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-інтелектуальні аспекти розвитку особистості у період ранньої юності; гендерні відмінності емоційного інтелекту юнаків; взаємозв'язку емоцій та інтелекту в процесах регуляції діяльності та спілкування юної особистості. Подальшого розвитку набуло положення про функціональний взаємозв'язок емоційних та інтелектуальних процесів у розвитку особистості раннього юнацького віку. Теоретичне значення дослідження полягає у тому, що здійснено грунтовний теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження; сформульовано і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності. Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що розроблено і апробовано діагностичну програму для виявлення і оцінки компонентів, рівнів, особливостей розвитку емоційного інтелекту, програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності. Матеріали дослідження можуть бути використані для розв'язання практичних завдань діяльності сучасних закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, зокрема для організації діагностики рівня розвитку емоційного інтелекту учнівської молоді та студентів, розроблення ефективних програм психологічного супроводу розвитку особистості на етапі ранньої юності; розроблення індивідуальних програм розвитку емоційного інтелекту. Теоретичні положення, результати дослідження можуть бути використані у процесі навчання учнів закладів загальної середньої освіти та професійній підготовці студентів закладів професійно-технічної та вищої освіти, а також у практиці психологічної служби освіти та соціально-психологічних центрів під час розроблення та впровадження психологічного супроводу як особистості, так і освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
159.942:165.243(043.5)
Л 97


    Лящ, Оксана Павлівна.
    Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / О. П. Лящ ; наук. конс. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 393 с. : табл. + 1 додатки 64 с. - Бібліогр.: с. 365-393 (296 назв). -
УДК
Рубрики: ...
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ідентифікація емоцій -- використання емоцій -- розуміння емоцій -- свідома регуляція емоцій -- генеза емоційного інтелекту
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми генези емоційного інтелекту в юнацькому віці. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше: розроблено і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; визначено компоненти, рівні, особливості розвитку, психологічні чинники, механізми, закономірності розвитку емоційного інтелекту юнаків; розроблено й апробовано програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-інтелектуальні аспекти розвитку особистості у період ранньої юності; гендерні відмінності емоційного інтелекту юнаків; взаємозв'язку емоцій та інтелекту в процесах регуляції діяльності та спілкування юної особистості. Подальшого розвитку набуло положення про функціональний взаємозв'язок емоційних та інтелектуальних процесів у розвитку особистості раннього юнацького віку. Теоретичне значення дослідження полягає у тому, що здійснено грунтовний теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження; сформульовано і обгрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено детальний кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності. Практична значущість результатів дослідження полягає в тому, що розроблено і апробовано діагностичну програму для виявлення і оцінки компонентів, рівнів, особливостей розвитку емоційного інтелекту, програму розвитку компонентів та рівнів емоційного інтелекту в ранній юності. Матеріали дослідження можуть бути використані для розв'язання практичних завдань діяльності сучасних закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, зокрема для організації діагностики рівня розвитку емоційного інтелекту учнівської молоді та студентів, розроблення ефективних програм психологічного супроводу розвитку особистості на етапі ранньої юності; розроблення індивідуальних програм розвитку емоційного інтелекту. Теоретичні положення, результати дослідження можуть бути використані у процесі навчання учнів закладів загальної середньої освіти та професійній підготовці студентів закладів професійно-технічної та вищої освіти, а також у практиці психологічної служби освіти та соціально-психологічних центрів під час розроблення та впровадження психологічного супроводу як особистості, так і освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
П 86


    Петровська, І. Р.
    Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу [Текст] / І. Р. Петровська // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- громадянська ідентичність -- конструювання реальності -- соціальні репрезентації -- дискурсивний аналіз
Анотація: Громадянська ідентичність розглядається як соціально-психологічний конструкт, що виникає в процесі суб’єктивного відображення і активної побудови громадянином соціальної реальності. В цій соціальній реальності важливими є спільнота громадян та держава з її організаційним середовищем, які повинні задавати загальні життєві цінності, орієнтувати в навколишньому світі, поставляючи відносно впорядковану інформацію, формувати почуття захищеності, сприяти психологічному благополуччю, самореалізації тощо. Оскільки громадянська ідентичність відображає уявлення особистості про приналежність до спільноти громадян, державного утворення, структур громадянського суспільства, а також уявлення про самі ці утворення та структури, перспективною для її дослідження вважаємо теорію соціальних репрезентацій.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- валідність -- ідентифікація обдарованості
Анотація: Досліджується в культурному контексті України діагностичні можливості методу оцінки ознак обдарованості. Висвітлено результати емпіричного аналізу діагностичних можливостей методу оцінки стабільності ознак обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Бедлінський, О. І.
    Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду [Текст] / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- емансипація -- ідентифікація -- обдарованість -- підліток -- свідомість -- творчість -- юнацтво
Анотація: У статті проводиться аналіз включеного в програму з української літератури для 10 класу нарису О. Кобилянської "Impromtu Phantasie" з погляду вікового розвитку творчо обдарованої людини. Доводиться, що найважливішою творчою діяльністю підлітка є конструювання соціальних відносин спільно з однолітками. Неуспіх героїні нарису, незважаючи на творчу обдарованість, та об'єктивно творчу діяльінсть пов'язуються з недостатністю спільної діяльності з однолітками, проблемами ідентифікації, гординею, як зверхнім ставленням до інших, на фоні заниженої самооцінки, а причиною подовження вікового розвитку сучасних підлітків і юнаків з об'єктивною міфологізацією діяльності дорослих та віртуалізацією спілкування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Симоненко, Л.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.923.2-057.875:316.752
І-23


    Іванцев, Наталія Ігорівна.
    Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2000. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- СОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ГРУПОВА належність -- ІДЕНТИФІКАЦІЯ -- НАСТАНОВЛЕННЯ -- АТРИБУЦІЯ -- СУБ'ЄКТ діяльності -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Блохіна, І. О.
    До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах [Текст] / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологічна безпека -- механізми формування психологічної безпеки -- фактори мікросередовища -- ідентифікація -- конформність -- мала група -- клімат в сім'ї -- соціальна оцінка -- мобінг
Анотація: У статті розглянуто поняття "психологічна безпека особистості" та визначено основні механізми її формування. Охарактеризовано вплив мікросередовища, малих соціальних груп на особливості психологічної безпеки індивіда. Доведено, що особливості клімату в родині безпосередньо відображаються на розвитку відчуття безпеки її членів. Різноманітні викривлення процесу виховання дитини в сім'ї, а саме гіпер- та гіпопротекція, емоційне відкидання, виховання "в культі хвороби" тощо створюють підгрунтя для спотвореного свідосприйняття. Одним з механізмів засвоєння соціального досвіду, в тому числі безпечної поведінки, є наслідування дитиною зразків поведінки в афективній, соціальній, професійніх сферах. Іншим механізмом створення психологічної безпеки в групі є конформність. Механізм соціальної оцінки бажаної поведінки здійснюється в процесі соціального контролю. Підкріплюючим і формуючим чинником служить реакція оточуючих, а образ взаємного сприйняття є регулятором поведінки. Особистість може відчувати загрозу з боку групи. Ситуація мобінгу, що виражається в психологічному терорі, цькуванні особистості з боку оточуючих, призводить до зниження ефективності праці, виникнення депресивного стану, підвищує ризик емоційного та професійного вигорання, тобто стає причиною порушення відчуття психологічної безпеки особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Москаленко, О. В.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Стовбун, О. А.
    До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти [Текст] / О. А. Стовбун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 348-356. - Библиогр.: с. 354-355 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професійна ідентифікація -- професійне становлення -- рефлексія
Анотація: У статті висвітлено особливості становлення і формування професійної ідентичності майбутніх фахівців. Аналізуються процеси, що сприяють формуванню професійної ідентичності під час навчання у вищому навчальному закладі. В аспекті можливостей соціальних ролей особистості розглядається рефлексія як елемент професійного становлення. Розглянуто аспекти соціокультурного середовища як чинники формування професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти. Наголошується, що в умовах вищої освіти формування професійної ідентичності досягається, передусім, через засвоєння змісту освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
15(57.026)
А 43


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону [Текст] / О. Л. Гірченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- етнос -- народ -- нація -- мова
Анотація: У статті розглядається взаємозв'язок мови та національної ідентичності. Проведене емпіричне дослідження показало, що абсолютна більшість опитаних мають домінуючий позитивний тип етнічної ідентичності. Статистична значимість відмінностей показала, що різниці між вираженістю когнітивної складової нема.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.925:378.4(043.5)
А 18


    Августюк, Марія Миколаївна.
    Емоційний інтелект студентів у контексті метакогнітивного моніторингу [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / М. М. Августюк ; наук. конс. І. Д. Пасічник ; Національний університет "Острозька академія". - Острог, 2023. - 40 с. : табл. - Бібліогр.: с. 35-39 (51 назва). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційна фасилітація мислення -- емоційний інтелект -- ідентифікація та оцінювання емоцій -- ілюзія знання -- ілюзія незнання -- метакогнітивна обізнаність -- метапізнання -- навчальна діяльність -- надмірна впевненість -- недостання впевненості -- рефлексивність -- розуміння емоцій -- статеві відмінності -- студенти -- судження -- точність метакогнітивного моніторингу -- керування емоціями -- характеристики навчального матеріалу

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник, Ігор Демидович \наук. конс.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922.4+159.922.8-057.875+159.923.2-057.875
В 19


    Васильченко, Ольга Миколаївна.
    Етносоціальні уявлення в структурі "Я"-концепції університетської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Васильченко Ольга Миколаївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-193. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Етносоціальність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- етнічна ідентифікація -- ідентифікаційна матриця -- соціальні уявлення -- етносоціальні уявлення -- етнічні стериотипи -- соціальна адаптація
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено зв`язок між етносоціальними уявленнями (головним змістом етнічної ідентичності) і рівнем сформованості "Я"-концепції. Визначено і обгрунтовано вплив етносоціальних уявлень на успішність соціальної адапртації молоді в умовах трансформації суспільства. Доведено, що етнічну ідентичність, утворену етносоціальними уявленнями, треба розглядати як складовий компонент соціальної ідентичності, а не як незалежне психологічне утворення. ПОказано, но найважливішитм чинником соціальної дезедаптації є внутрішня дисгармонійність - неузгодженість ідентичностей в ідентифікаційній матрицізанижена самооцінка і негативне самоставлення, есктернальність, конформізм. Трансформації етнічної ідентичності у вигляді гіпо- та гіперідентичності можна розглядати як гіперкомпенсаторні утворення, що виникають у дисгармонійних особистостей з проблемами адаптації і сомореалізації, заниженною сомооцінкою та очікуваною оцінкою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Никифорович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(57.026)
А 43


    Мандзик, Тетяна Михайлівна .
    Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини [Текст] / Т. М. Мандзик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 247-255. - Бібліогр.: с. 254 (14 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
прив'язаність до місця -- екологічна поведінка -- екологічна культура -- емоційні зв'язки з місцем -- ідентифікація з місцем -- довкілля
Анотація: В статті досліджено особливості зв'язків прив'язаності до місця проживання особи та її екологічної поведінки. Виявлено, що прив'язаність до місця, її позитивний вияв, може брати участь в творенні та підтримці екологічної поведінки особи. В статті розкрито зв'язок між прив'язаністю до місця та особливостями його сприйняття та оцінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.964.21-055.26:613.953.1
Ш 55


    Шишак, Ольга Ігорівна.
    Материнська ідентифікація жінок з психогенною гіпогалактією: клініко-психологічний аспект [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Шишак Ольга Ігорівна ; наук. кер. Католик Г. В. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2012. - 268 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 205-228. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психогенна гіпогалактія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- моральна репрезентація -- материнська ідентифікація -- материнська сензитивність -- розлад ідентифікації -- психогенна психогалактія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню материнської ідентифікації в її генезі, структурних та процесуальних особливостях, а також її впливу на лактаційний процес як тілесне вираження емоційного зв'язку жінки з немовлям. Розроблено авторську схему функціонування материнської ідентифікації на основі глибинно-психологічних уявлень про конструювання мамою образу немовляти та власного материнського Я. Розрізнено різні ідентифікаційні можливості з точки зору мотивації до компенсації або уникання мамою в стосунках з немовлям тих особистих переживань, які репрезентують історію її власного материнсько-дитячого зв'язку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 129436
Кількість відвідувачів 1111
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя