Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович
Назва : Теорія експериментального навчання
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2017. - Вип. 37. - С. 7-18 (Шифр 15(06)/П 68-895840598)
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Теорія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія експериментального навчання--формуючий експеримент--навчальні дії--розвиток--дослідження--розумові операції--мнемічна діяльність--індивідуальне навчання
Анотація: Підтверджено, що формуючий експеримент – це метод наукового психолого- педагогічного дослідження та сам процес шкільного навчання, це, насамперед, практика шкільного навчання і виховання, і лише потім, у другу чергу, він може розглядатися як науковий метод. Показано, що сама практика шкільного навчально-виховного процесу, стаючи експе- риментальною, набуває додаткової функції – функції наукового методу психолого-педагогічного дослідження. Встановлено, що перетворення схеми факторного планування в особливий предмет засвоєння учнями структурних характеристик учбової діяльності й організація з ними активних навчальних дій є умовою продуктивної самостійної побудови учнями своєї власної учбової діяльності і відповідає педагогічним цілям формуючого експерименту. З’ясовано, що за допомогою індивідуального формуючого експерименту відкриваються закономірності формування особливостей учбової діяльності в умовах індивідуального навчання. Встановлено, що формуючий експеримент дозволяє вивчати й оцінювати не тільки те, що вже існує, але і те, що повинно існувати, тому що він дозволяє вивчати явища в найбільш сприятливих для їхнього розвитку умовах (можна навіть сказати, що в найбільш природних умовах). По- казано, що формуючий експеримент у своєму розвитку пройшов певний шлях, було виявлено, що мнемічна діяльність і її формування проходить два етапи: спочатку відбувається оволодіння розумовими операціями як самостійними діями, потім – як засобами мнемічної діяльності. Підтверджено, що подальший розвиток формуючого експерименту був пов’язаний з реалізацією загальнотеоретичного положення про нероз- ривний зв’язок психічної і зовнішньої предметної діяльності в конкрет- но-психологічних дослідженнях.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Гаврилюк Д.О., Гомонюк В.О.
Назва : Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 34-51 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 316.776.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча взаємодія вчителя та учня--індивідуальне навчання--амбівалентність--творчі метди взаємодії--нова українська школа
Анотація: У статті розкрито психолого-педагогічні аспекти творчої взаємодії вчителя та учня в умовах індивідуального навчання. Зосереджено увагу на окремих аспектах творчої взаємодії, таких як: амбівалентність, особистісна зрілість, орієнтованість на методи та технології в умовах реалізації концепції Нової Української школи. Розглянуто наслідки деструктивної педагогічної взаємодії на основі аналізу низки причин об'єктивного та суб'єктивного характеру та запропоновано шляхи вирішення напрямку орієнтацій на психологічне благополучча та ресурси особистості. Виокремлено індивідуально-психологічні особливості вчителя, які потенційно можуть впливати на якість творчої педагогічної взаємодії в умовах індивідуального навчання: тип темпераменту, культура спілкування, стиль управління педагогічною діяльністю, ставлення до роботи, до учня, до колег, які позначаються на якості засвоєння знань, мотивації до їх отримання, бажанні відвідувати індивідуальні заняття. Підкреслено саме ту сторону взаємодії, завдяки якій вчитель мож надихати учня, викликати зацікавленість до свого предмета, глибше усвідомлювати та розуміти свій предмет, отримувати задоволення від процесу навчання та міжособистісної взаємодії з вчителем. Зроблено внесок про те, що на практиці необдіхдно акуалізувати суб'єктивний досвід учіння, досвід його звичної активності, досвід взаємодії, операційний досвід, ураховувати функції і методи творчої педагогічної взаємодії з учнями.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 47589
Кількість відвідувачів 1073
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя