Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (449)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІННОВАЦІї<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 29
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015
Кільк.характеристики :840 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 50.00 грн.
УДК : 15(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського/ С. Д. Максименко. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста/ Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве/ А. И. Ахметзянова. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей/ І. М. Біла. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете/ Н. И. Болтакова. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців/ А. О. Борисова. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом/ С. В. Бургонська. Типологія особистості ризику/ О. В. Вдовиченко. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях/ Г. С. Венгер. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі/ Н. І. Волошко. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки/ Н. М. Гончарук. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини/ О. Ю. Горбачова. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ/ І. А. Горобець. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості/ О. М. Гринів. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості/ І. А. Гуляс. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання)/ Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості/ Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу/ В. В. Журов. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці/ Т. В. Зозуль. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка/ Є. О. Іванова. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування/ І. А. Коваль. До проблеми вивчення психічних станів особистості/ В. В. Корнілова. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини/ К. В. Кравченко. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів/ А. І. Куриця. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні/ Д. І. Куриця. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці/ О. І. Куцан. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови/ Л. В. Лимар. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу/ С. О. Лукомська. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів/ Л. А. Любіна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов/ К. С. Максименко. До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання/ Т. М. Мандзик. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи/ И. А. Нигматуллина. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence/ L. A. Onufriieva. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога/ О. М. Паламар. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты/ М. Палюх. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала/ Н. П. Панчук. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера/ Н. В. Підбуцька. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/ Т. С. Пільгук. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis/ О. М. Поляничко. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування"/ І. С. Попович. Стильові особливості навчальної діяльності студентів/ М. А. Попчук. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів/ О. В. Портяна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності/ Л. Я. Прокопів. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності/ І. Ю. Пушкарук. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних/ О. В. Рудюк. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой/ А. В. Северин. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи/ К. В. Седих. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії/ Н. М. Семенів. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик/ А. В. Смотрицький. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування/ І. І. Сняданко. Психологічні фактори подолання стресу/ Х. Р. Стельмащук. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки/ А. А. Твардовская. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів/ М. М. Тесленко. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога/ Б. В. Хомуленко. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів/ Н. Ю. Цибуляк. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития/ Е. А. Цивильская. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях/ О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності/ В. І. Шебанова. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу/ О. С. Штепа. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства/ О. М. Юрчик. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9.07:37.07/Л 84
Автор(и) : Лукомська, Юлія Олександрівна
Назва : Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 376-386: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 385 (8 назв)
УДК : 159.9.07:37.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--методичні принципи--когнітивна готовність до інновацій--освітній заклад
Анотація: Підкреслено зачущість питання когнітивної готовності педагога до впровадження інновацій в практичну діяльність і важливість цього аспекту педагогічної практики для розвитку сучасного освітнього закладу. На основі аналізу наукових джерел в статті наведено визначення термінів і розглядається діагностичний інструментарій.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.73:37.011.3-0/Л 84-956045 рукописний текст
Автор(и) : Лукомська, Юлія Олександрівна
Назва : Тип організаційної культури як чинник інноваційної готовності персоналу освітнього закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :319 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-239.
УДК : 005.73:37.011.3-051:001.895(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія; економічна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--інноваційна готовність--освітній заклад--інновації--типологія організаційної культури--персонал освітнього закладу--формувальний експеримент
Анотація: У роботі здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем організаційної культури та інноваційної готовності. Визначено зміст та структуру інноваційної готовності персоналу освітніх закладів. Виявлено рівень інноваційної готовності персоналу освітніх закладів з різним типом організаційної культури та взаємозв'язки даних змінних. Визначено зміст, структуру та ефективність експериментального впровадження технології тренінгової програми з підвищення інноваційної готовності персоналу освітнього закладу на основі формування інноваційних цінностей і норм організаційної культури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/К 79
Автор(и) : Кремень В.Г.
Назва : Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2005
Кільк.характеристики :448 с.
ISBN, Ціна 966-8066-83-9: 26.00 грн.
УДК : 37:001.895](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта і наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--наука --інновації--стратегія--реалізація--результат
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Москаленко В.В.
Назва : Особливості інновацій в творчій діяльності людини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 188-197 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
УДК : 159.922.27-316.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--інновації--інноваційна діяльність--ідеали--негативна спрямованість--позитивна спрямованість
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект теорії інновацій. Зокрема, інноваційна діяльність, яка означає реалізацію людиною нової ідеї, аналізується як сутнісна сторона її творчості. Підкреслюється, що системотворчу функцію у взаємодії структурних компонентів інноваційної діяльності виконують ідеали як спрямованість свідомості на майбутнє, яка може бути як позитивною, так і негативною. Підкреслено, що тільки позитивно спрямована інноваційна діяльність, основою якої є суспільний інтерес, може визначати творчість як сутнісну характеристику людини. У статті висвітлюється також питання інновацій в зв‘язку зі соціалізацією. Наголошуєтья, що інновації як форми культури є важливим фактором соціалізації людини, особливо в юнацькому віці, що зумовлено, перш за все, її біологічною програмою розвитку. У статті проаналізовано також особливості феномену інновації, визначено його основні ознаки, описано основні аспекти його дослідження.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Науково-методичні засади діяльності психологічної служби : Навчально-методичний посібник. Т.2
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2005
Кільк.характеристики :284 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-373-3: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризикована поведінка в молодіжному середовищі--робота з обдарованими дітьми--психолого-педагогічні технології та інновації--підготовка і підвищення кваліфікації фахівців психологічної служби
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/А 22
Назва : Авторська школа в Україні : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ; Чернівці: Букрек, 2017
Кільк.характеристики :416 с.
Серія: Авторська школа в Україні
ISBN, Ціна 978-966-399-913-5: 55.00 грн.
УДК : 37:001.895(477)(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Інновації в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зразки авторських практик--інноваційний розвиток--загальноосвітні навчальні заклади--моделі авторських шкіл--професійне зростання вчителя--нова українська школа
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :328 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.98.953.5(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Зміст : Актуальні проблеми генетичної психології/ С. Д. Максименко. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених)/ В. В. Андрієвська. Базовые понятия общей теории задач/ Г. А. Балл. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя/ В. Ю. Биков. Психологічні аспекти репетиторства/ О. Л. Вернік. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект/ О. Ф. Волобуєва. На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты/ Т. Гергей. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю/ П. П. Дітюк. Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання/ М. Т. Дригус. Естетика старіння і старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію/ О. Ю. Коміссарова. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації/ Л. О. Кондратенко. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності"/ Ю. М. Лотоцька. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем/ О. І. Ляшенко. Модель суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Стоп-кадры памяти/ В. А. Моляко. "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре/ В. А. Моляко. Продуктивнысть групового дистанцыйного навчання у віртуальному просторі/ М. М. Назар. Думки про дорогу людини/ О. В. Проскура. Выдающиеся гуманисты ХХ века/ О. В. Проскура. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі/ М. Л. Смульсон. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації/ Л. І. Фомічова. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) / Т. А. Чайка. Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості/ Н. В. Чепелева. Культурно-психологічні витоки форм освіти/ Ю. М. Швалб.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Биков В. Ю.
Назва : Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 55-74 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примітки : Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК : 001.895:37"20"
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології в освіті--комунікаційні технології в освіті
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2020
Кільк.характеристики :324 с.: табл.
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ)/ В. О. Моляко. Інновації в психології/ Л. М. Абрамова. Вивчення творчого мислення студентів/ І. М. Біла. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату/ С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців/ В. Є. Виноградова. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби/ І. М. Візнюк. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві/ А. В. Гощіцький. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ/ О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи/ Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО/ В. В. Кириченко. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій/ Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів/ М. О. Кияшко. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками/ І. О. Комплієнко. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів/ О. В. Костюченко. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр"/ Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників/ Л. П. Міщиха. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності/ М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті/ В. В. Москаленко. Сімейна адаптація учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України/ Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках/ М. В. Терещенко. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності/ Н. О. Хупавцева. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни/ Ю. М. Широбоков. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки/ Т. С. Яценко. Саторі в нікко/ В. О. Моляко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 6731
Кількість відвідувачів 436
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя