Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (506)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІНТЕЛЕКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-121      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955+37.013.42/Р 83 рукописний текст
Автор(и) : Руденко, Світлана Вікторівна
Назва : Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :182 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.955+37.013.42 + 159.955 + 37.013.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Соціальний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--соціальний інтелект--педагогічна діяльність--успішність
Анотація: Дана робота присвячена проблемі дослідження соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики й погляди на сутність соціального інтелекту, що складається на сьогоднішній день у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності, описано й проаналізовано основні підходи до оцінки її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких і розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження й представлено аналіз взаємозв"язку рівня розвитку соціального інтелекту й успішності педагогічної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, істотних для перебігу й результатів педагогічної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 15-515390 рукописний текст
Автор(и) : Бадалова , Марина Вікторівна
Назва : Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-206.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--інтелектуальна готовність--консультативна задача--інтелектуальна готовність
Анотація: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4:37.011./Г 82-113624 рукописний текст
Автор(и) : Грисенко , Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні детермінанти запобігання емоційного вигорання педагога в аспекті досліджень позитивної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-194.
УДК : 159.944.4:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне вигорання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--педагог--позитивні цінності--властивості особистості--інтелект--метакогнітивні здібності--психологічне благополуччя--суб`єктивне благополуччя
Анотація: На підгрунті глибинного аналізу як внутрішніх, так і зовнішніх чинниківемоційного вигорання, недостатньо чітко диференційованих у літературі з проблемами з точки зору їх відносної значущості у спричиненні вигорання, визначено провідну роль у запобіганні емоційному вигоранню педагога тих особистісних факторів, що забезпечують його задоволення собою як суб`єктом виконання основних педагогічних функцій-здобуття нових знань і передачі їх учням. З урахуванням ідей сучасної позитивної психології доведено, що до складу цих факторів входить, у першу чергу, цінність "мудрість", дотримування якої сприяє формуванню в педагога так званих "церебральних сильних рис", а саме: допитливості, любові до пізнання, відкритості новому досвіду, креативності, усвідомлення перспективи. На репрезентативній вибірці молодих педагогів емпірично підтверджено що статистично більш низький рівень вигорання притаманний тим з них, хто моють більш розвинені церебральні властивості, високий рівень інтелекту та метакогнітивних здібностей. Визначено зв`язки між різними групами позитивних цінностей і властивостей та психологічним і суб`єктивним благополуччям педагога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922-057.875:3/Б 59-930848 рукописний текст
Автор(и) : Бідюк, Інна Аркадіївна
Назва : Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-208.
УДК : 159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54 + 159.922-057.875:305 + 378.015.3:159.955:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійний інтелект
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--професійний інтелект--статеворольові особливості--генедер--маскулінність--фемінність--андрогінність
Анотація: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописний текст
Автор(и) : Власенко, Людмила Василівна
Назва : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942/К 56 рукописний текст
Автор(и) : Коврига, Наталія Валентинівна
Назва : Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2003
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 154-169.
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Емоційний інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--внутрішні детермінанти--зовнішні ознаки--емоційний процес--форми відбиття у свідомості--стресозахисна функція--адаптивна функція
Анотація: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73:614.87/М 34-966533 рукописний текст
Автор(и) : Матейко, Наталія Михайлівна
Назва : Особливості функціонування пізнавальної та емоційної сфери осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :225 с.: рис., табл., фот.цв.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-197.
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Пізнавальна сфера-- Емоційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вплив радіації на психіку--інтелект--емоційна сфера--психологічна допомога--емоційне благополуччя--арт-терапія
Анотація: Дисертацію писвячено дослідженню особливостей функціонування пізнавальної та емоційної сфер осіб, які мешкають в зоні посиленого радіоекологічного контролю. Виявлено. що внаслідок проживання на екологічно несприятливій території число осіб, які мають високий рівень невротизації, значно збільшилося протягом чотирьох років. Доведено, що вони потребують психологічної допомоги, особливо діти. Зметою здійснення диференційованої психологічної допомоги розроблено методику експрес-діагностики встановлення рівня відхилень. Встановлено, що психологічну корекцію функціонування пізнавальної та емоційної сфери слід розпочинати із зниження емоційної напруги завдяки використанню методів арт-терапії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955+316.752/М 82 рукописний текст
Автор(и) : Москвіна, Валентина Валентинівна
Назва : Ціннісно-смислові установки як фактор регуляції індивідуальногоінтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1994
Кільк.характеристики :152 с.: табл.
Колективи : Інститут психології і АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-152.
УДК : 159.955+316.752 + 159.955 + 316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Ціннісні орієнтації-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--когнітивні стилі--ціннісно-смислові установки--розум--емпіричні типи
Анотація: В дослідженні розроблена модель індивідуальногоінтелекту з точки зору його функціональної відповідності рівням життєдіяльності людини, виявленні впливу ціннісно-смислових установок на індивідуальні особливостіінтелекту конкретної особистості. Створена типологія індивідуальних відмінностейінтелектуального функціонування, визначених характером ціннісно-смислових установок. Розроблено нові методичні засоби та схеми дослідженняінтелекту людини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954+/С 42-114988 рукописний текст
Автор(и) : Скалич, Любов Йосипівна
Назва : Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-175.
УДК : 37.015.3:159.954+37.015.3:159.955 + 37.015.3:159.954 + 37.015.3:159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче мислення
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--творче мислення--вербальний інтелект--невербальний інтелект--проблемне навчання--молодший шкільний вік
Анотація: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.07+159.942./А 89-936450 рукописний текст
Автор(и) : Аршава, Ірина Федорівна
Назва : Емоційна стійкість людини та її діагностика : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2007
Кільк.характеристики :480 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 381-406.
УДК : 159.9.07+159.942.5 + 159.9.07 + 159.942.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Емоційна стійкість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--емоційна напруженість--емоційна вразливість--стрес--мотиваційно-емоційна саморегуляція--діагностика емоційної стійкості--емоційний інтелект--психосоматичні захворювання
Анотація: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955/З-36 рукописний текст
Автор(и) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Назва : Структурно-функціональна організація інтелекту особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Острог, 2006
Кільк.характеристики :396 с.: табл., рис.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примітки : Библиогр.: с. 366-396.
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--особистість--інтелектуальні конструкти--практичний інтелект--соціальний інтелект--емоційний інтелект--мотиваційний інтелект--академічний інтелект--пізнавальна діяльність--розв'язання задач--особистісні стани
Анотація: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття "інтелект" та виділено основні напрями його дослідження на сучасному етапі розвитку психологічної думки. Розроблено модель структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено можливості зазначеної моделі у контексті розв'язання різних видів задач. Виявлено описову категорію для дослідження структурно-функціональних характеристик інтелекту. Визначено варіативність структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено динамічність структурно-функціональної організації інтелекту через вивчення смислової системи як єдності інтелекту та афекту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72+159.95/С 52-694586 рукописний текст
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Психологія розвитку інтелекту в ранній юності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2002
Кільк.характеристики :461 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 387-427.
УДК : 159.922.72+159.955(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--діагностика інтелекту--мислення--уява--рефлексія--рання юність--інтелектуальний тренінг--інтелектуально-насичене середовище--професійний інтелект--майбутні програмісти--інтелектуально-творча діяльність
Анотація: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955:159.942]:/К 88-311924 рукописний текст
Автор(и) : Куценко, Яна Миколаївна
Назва : Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-238.
УДК : 159.955:159.942]:331(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емоційний інтелект-- Психологічна готовність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--психологічна готовність--професійна діяльність--соціономічні професії--майбутні фахівці--формувальний експеримент
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.953.5/С 52
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Місце самопроектування у проектній парадигмі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК : 159.953.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектування--самопроектування--особистісний проект--саморозвиток--рефлексія--інтелект--ментальна модель світу
Анотація: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/К 49
Автор(и) : Климчук В. О.
Назва : Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 131-138: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--соціальний інтелект--емоційна грамотність--мотиваційна грамотність--соціальне конструювання--дискурс
Анотація: Стаття присвячена аналізу та означенню поняття "мотиваційна грамотність особистості", яке розглядається з одного боку, у контексті розвитку понять соціального інтелекту та емоційної грамотності, а з іншого - у контексті дискурсивного підходу до розуміння мотивації .
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.736.4/О-60
Автор(и) : Опанасюк І. В.
Назва : Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 256-265: табл. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв)
УДК : 159.922.736.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоція--емпатія--самомотивація--емоційний інтелект--старшокласники
Анотація: У статті розглянуто змістові характеристики емоційного інтелекту та його складові. Проведено психодіагностику розвитку EQ старшокласників та проаналізовано кореляційні зв'язки між показниками емоційного інтелекту : розуміння своїх і чужих емоцій, управлінням своїми і чужими емоціями, міжособистісним та внутрішньоособистісним аспектом емоційного інтелекту, емоційною поінформованістю, самомотивацією, емпатією, розпізнаванням емоцій в інших.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Шмаргун, Віталій Миколайович
Назва : Інтелектуальна компетентність особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 224-232 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-232 (5 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ментальний досвід--інтелект--інтелектуальна компетентність--комплексна діагностика здібностей
Анотація: Розглядаються перспективні напрямки в галузі психології здібностей. Обговорюються перспективи онтологічної теорії інтелекту в контексті вивчення ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.61/М 48
Автор(и) : Мельничук О. Б.
Назва : Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 118-126 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примітки : Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК : 316.61
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--працівники соціальної сфери--професійний інтелект--майбутні фахівці--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Проаналізовано психологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з соціальної допомогои та соціальної роботи. визначено психологічні аспекти становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери як умови їх ефективної професійної діяльності та здійснення соціально-психологічної реабілітації в соціальній сфері. Наведено модель психологічної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/И 18
Автор(и) : Іванова, Євгенія Олегівна
Назва : Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 276-285 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--підлітки--емоційна близькість--батьківський контроль--сімейні стосунки--сімейне благополуччя
Анотація: У статті представлено результати дослідження емоційного інтелекту (ЕІ) підлітка і особливостей його стосунків з батьками. Проаналізовано психологічні особливості сімейних стосунків підлітків з різним рівнем ЕІ, а також особливості комунікації в сімейній системі підлітка. Проаналізовано значення батьківського контролю для формування ЕІ. Наведено результати досліджекння розвитку ЕІ підлітків з чинниками, які відображають їх суб'єктивне сприйняття внутрішньосімейних стосунків.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/О-58
Автор(и) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Назва : Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 430-441 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоційна сфера--емоційна зрілість--емоційна компетентність--майбутні фахівці
Анотація: Автором констатовано, що емоційний інтелект є емоційною компетентністю, в т. ч. емпатією, самоконтролем, самосвідомістю та ін. Зазначено, що необхідною умовою емоційного інтелекту є розуміння емоцій суб'єктом. показано, що емоційний інтелект позитивно впливає на діяльність. Узагальнено, щоемоційна компетентність виступає інтегральною значущою властивістю справжнього професіонала.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-121      
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 97122
Кількість відвідувачів 735
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя