Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (40)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія Вип. 43. - 2015
2.

Гомольська Л. П. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43.-С.75-81
3.

Актуальні проблеми психології/За ред. С. Д. Максименка Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія Вип. 46. - 2017
4.

Гомольська Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді/Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46.-С.67-72
5.

Костюченко О. В. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди/О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2017,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46.-С.77-81
 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 103599
Кількість відвідувачів 1462
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя