Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (361)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-46 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)/М 48 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Оксана Андріївна
Назва : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби (на матеріалі текстів "Правда Руська") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :189 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.9(091)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--провина--відповідальність--совість--сенс життя--дух--душа
Анотація: Дисертація присвячена історико-психологіній реконструкції картини світу людини Княжої доби на матеріалі текстів "Правда Руська", визначенню ключових психологічних настанов данного періоду, дослідженню уявлень щодо образу людини в книжній писемності цієї епохи. Вперше здійснена історико-психологічна реконструкція картина світу людини, образу людини в ментальному просторі Княжої доби, зокрема в текстах "Правди Руської". Проаналізовано основне коло праць досліджуваного періоду та їх тематичну спрямованість, розкрито психологічний зміст уявлень про сутність й покликання людини часів княжої доби. Простежено процес трансформації поняття провини та відповідальності в формі канонізованих правових приписів. Проаналізовані уявлення про образ людини у аксіологічному вимірі соціокультурного буття давньоруської формації через призму правничих відносин. Визначена основна лінія антропологічної проблематики у писемній спадщині давньоруської доби в контексті культури Київської Русі. У дослідженні розкрито тогочасні уявлення про природу і покликання людини та прагнення її до гармонії як інваріантної матриці пізнавально-практичних пошуків давньоруських авторів. На основі отриманих результатів аналізу психологічних поглядів давньоруських книжників осмислюється місце останніх в системі сучасних течій психологічної думки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.23:159.92/С 14-195022 рукописний текст
Автор(и) : Сагань, Іванна Андріївна
Назва : Соціально-психологічні особливості відповідальності особистості в умовах складних життєвих ситуацій : дис. канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :258 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-218.
УДК : 159.947.23:159.922.27(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Відповідальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--особистість--рівень відповідальності--прояв відповідальності--опанування--рефлексія--локус контроля
Анотація: На базі проведеного теоретичного аналізу розроблено дві теоретичні моделі: інтеграційної структури відповідальності та прояву відповідальності в умовах складних життєвих ситуацій. У дослідження розкрито, як відповідальність особистості впливає на вибір способу реагування та повендінкив складних життєвих умовах. Зокрема, показано, що прояв відповідальності залежить від: специфіки складної життєвої ситуації та її значення для особистості; самої особистості (її структури та якостей), таких її характеристик як локус-контроль, адаптивність, репертуар стратегії поведінки та реагування, які базуються на попередньому досвіді особистості; рівня її рефлексивності, задоволенності та рівня розвитку, рівня прояву та типу відповідальності. У таких складних життєвих ситуаціях, як втрата роботи та розлучення за ініціативи іншої сторони, частіше опиняються особистості з нижчими рівнями розвитку відповідальності. Ініціатори розлучення та люди, які мають важке захворювання, навпаки, мають достатньо високі показники рівня розвитку відповідальності. Показники параметру реалізації відповідальної поведінки є вищими: а) у тих, хто втратив роботу і має кредит в банку, порівняно з тими, хто не має кредиту; б) у тих, хто нещодавно захворів важким захворюванням порівняно з тими, хто хворів тривалий час; в) у "ініціаторів" розлучення порівняно з "не ініціаторами". Спираючись на результати консультативного етапу дослідження, було розроблено психокорекційну програму "Свідоме прийняття власної відповідальності як ресурс подолання складної життєвої ситуації", яку було спрямовано на роботу з рефлексією відповідальності в складній життєвій ситуації. Вона складається з психокорекійного тренінгу; програми самодопомоги особистості та створення Інтернет-спільноти людей, які опинилися в умовах складних життєвих ситуацій. Повторне тестування підтвердило, що запропонована психокорекційна програма має значний психокорекційний ефект. В результаті проведеного дослідження було виведене поняття "оптимум відповідальності" і з"ясовано, що свідоме прийняття відповідальності на оптимальному для особистості рівні виступає внутрішнім ресурсом успішного опанування складної життєвої ситуації
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:159.947/К 56-297768 рукописний текст
Автор(и) : Ковальчук, Олена Степанівна
Назва : Психологічні умови формування в технічних університетах соціальної відповідальності майбутніх інженерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :198, [42] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 378.015.3:159.947.23-057.21-057.875]:172
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Соціальна відповідальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність інженера--технічний університет--модель соціальної відповідальності--моральна свідомість--законосвідомість--громадська свідомість--альтруїзм--майбутні інженери
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психологічних умов формування соціальної відповідальності майбутніх інженерів. Розроблено психодіагностичний інструментарій для виміру соціальної відповідальності особистості. Побудовано апостеріорну п'ятифакторну модель соціальної відповідальності особистості, яка складається з компонентів: громадської свідомості, законосвідомості, рефлексії нааслідків своїх дій, моральної свідомості, альтруїзму. Розроблено ефективну систему тренінгових занять для розвитку соціальної відповідальності майбутніх інженерів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Є 15-263273 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Тетяна Олексіївна
Назва : Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-215.
УДК : 159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75 + 159.922.73-053.6:502/504 + 37.015.3:504.75
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Екологічна свідомість
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість--екорозвиваюче середовище--природоцентричне самоусвідомлення--відповідальність--самореалізація--скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.23:005.95/Л 17-023000 рукописний текст
Автор(и) : Лазорко, Ольга Валеріївна
Назва : Психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-182.
УДК : 159.947.23:005.95-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Відповідальність
Соціальна психологія-- Менеджер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--менеджер--об'єктивні та суб'єктивні детермінанти--професійна мотивація--локус контролю--професійно-важливі якості--професійно-психологічний тренінг
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено висвітленню проблеми психологічних детермінант відповідальності менеджерів промислового підприємства. У роботі науково-теоретично обґрунтовано поняття відповідальності менеджера. Визначено структуру та суттєві особливості цього соціально-психологічного поняття. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні психологічні детермінанти відповідальності менеджерів промислового підприємства та їх вплив на формування високого рівня цієї особистісної риси. Представлено технологію та апробацію корекції відповідальності менеджерів за допомогою професійно-психологічного тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.947/К 93-853660
Автор(и) : Куриця, Алла Іванівна
Назва : Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :269 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-198.
УДК : 159.923.2+159.947.23]:316.46 + 159.923.2 + 159.947.23]:316.46
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Лідерські якості
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--лідерські якості--студенти--ситуативний лідер--потенційний лідер
Анотація: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.947./Т 12-608154 рукописний текст
Автор(и) : Татомир, Леся Павлівна
Назва : Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-172.
УДК : 37.015.3:159.947.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток відповідальності
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--підлітки--старший шкільний вік--мотивація--суб'єктність--виховний вплив
Анотація: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9(09)/М 48
Автор(и) : Мельник О.
Назва : Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 134-151 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 150 (5 назв)
УДК : 159.9(09)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ людини--картина світу--ціннісна ієрархія--ментальний простір--відповідальність--совість--сенс життя--світобачення--дух--душа
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст уявлень про сутність і покликання людини часів Київської Русі та представлено картину світу людини у давньоруських письмових джерелах (на матеріалі текстів "Правда Руська").
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:502/504(0/П 14-042907928 рукописний текст
Автор(и) : Паламарчук, Ольга Миколаївна
Назва : Психологія розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :498 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 415-466.
УДК : 159.922:502/504(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Підприємницька діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька діяльність--соціальна реалізація--особистісна відповідальність--екологічна орієнтація--екологізація--соціальна якість життя--інноваційна професійна діяльність--ціннісні орієнтації--психодіагностика підприємця--екологічно орієнтована діяльність
Анотація: В роботі визначено теоретико-методологічні концепції розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності. Розроблено модель розвитку екологічної орієнтації в сучасному способі життя суб'єктів підприємницької діяльності. Досліджено взаємозв'язок екологічно орієнтованого способу життя суб'єктів підприємництва та інноваційної екологічно орієнтованої підприємницької діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/К 93
Автор(и) : Куриця, Алла Іванівна
Назва : Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 329-337: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 336 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерські якості--відповідальність--комунікативні схильності--організаційні схильності--соціальна відповідальність
Анотація: У статті відображено достатню ефективність та дієвість розробленої програми розвитку лідерських якостей студентів на основі відповідальності. Проаналізовано результати експериментального формування системи лідерських якостей шляхом розвитку складових компонентів відповідальності студентів. Статистично підтверджено значущість досліджувальних змін в системі лідерських якостей у зв'язку з розвитком складових відповідальності за допомогою застосування методу порівняння двох залежних вибірок за критерієм Т-Вілкоксона.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/Г 95-375120495 рукописний текст
Автор(и) : Гурлєва, Тетяна Степанівна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування відповідальності у важковиховуваних підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :285 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-212.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+37.015.3:159.977](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Важковиховувані підлітки-- Відповідальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--важковиховувані підлітки--відповідальність--безвідповідальність--особистісні якості--просоціальна відповідальність--дисгармонія розвитку
Анотація: В роботі сформульовано вихідні теоретичні положення щодо дослідження відповідальності як особистісної якості, запропоновано її типологію, визначено припущення щодо умов та можливостей її формування у важковиховуваних підлітків. Здійснено дослідження особливостей відповідальності, а також з'ясовано конкретні психолого-педагогічні причини, які перешкоджають її розвитку у важковиховуваних підлітків. Визначено психолого-педагогічні умови формування просоціальної відповідальності у важковиховуваних підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Ш 59
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 106-118 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примітки : Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--соціокультурний досвід--психологічне здоров'я--прийняття рішень--відповідальність--стрес--стресові ситуації--стресостійкість у дитини--молодший шкільний вік--самототожність--особистісний досвід
Анотація: Досліджуються передумови розвитку здатності молодшого дошкільника до самопроектування. Визначені особливості дорослості у дитини молодшого шкільного віку, що закладаються під впливом соціокультурного середовища. Зроблено припущення щодо зв'язку здатності до самопроектування із психологічним здоров'ям дитини, зокрема із здатністю приймати відповідальність за прийняття рішень, стійкістю до стресів. Розкрито фактори ризику порушення психологічного здоров'я дітей.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.6:316.454.4/Ч-12
Автор(и) : Чала, Катерина Олександрівна, Позняк, Світлана Іванівна
Назва : Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 402-412 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
УДК : 316.6:316.454.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний простір--соціальна взаємодія--соціальний капітал--громадянська активність--відповідальність--норми і правила
Анотація: Окреслено основні положення теоретичної моделі дослідження репрезентації соціальної взаємодії у структурі соціально-психологічного простору студентства, базовими поняттями якої є соціалізувальний дискурс та соціальний капітал. Описано і проаналізовано особливості моделей семантичного простору уявлень про соціальну взаємодію молоді центрального регіону, репрезентованого київськими та вінницькими студентами ВНЗ, та проведено порівняльний аналіз уявлень досліджуваних столиці та обласного центру.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.2(043.5)/С 79 рукописний текст
Автор(и) : Степура, Євгеній Вікторович
Назва : Ціннісно-смислові чинники прийняття рішень особистістю в умовах невизначеності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :204 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-180.
УДК : 159.947.2(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Ціннісно-смислова сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--прийняття рішень--свобода--відповідальність--невизначеність
Анотація: У дисертації досліджено підходи до визначення понять ціннісно-смислової сфери особистості. Здійснено теоретичний аналіз досліджень з проблем прийняття рішень в умовах невизначеності. Досліджено зв'язок ціннісно-смислової сфери особистості з певними ланками процесу прийняття рішень в умовах невизначеності. Визначити чинники ціннісно-смислової сфери особистості, які впливають на динаміку процесу прийняття рішень в умовах невизначеності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Черевко І. С.
Назва : Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 214-230 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--екологічна відповідальність
Анотація: Розроблено модель формування екологічної відповідальності підлітків. Для дослідження рівня екологічної відповідальності автором модифікований опитувальник "Відповідальність".
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Алексеева Т. В.
Назва : Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 61-71 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--фахова компетентність--відповідальність--професійна ідентичність
Анотація: У статті особлива увага приділяється інтерпретації понять "відповідальність", "компетентність" та "професійна ідентичність". Аргументується важливість формування відповідальності як значущого показника професійного ставлення суб'єкта майбутньої професійної діяльності.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Черевко І. С.
Назва : Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 479-487 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--новоутворення підліткового віку--відповідальність--екологічна відповідальність
Анотація: У статті автор аналізує різні підходи до періодизації підліткового віку. Обгрунтовує та доводить доцільність вивчення становлення екологічноївідповідальності у підлітковому віці.Розглядає психологічні особливості, новоутворення та завдання розвитку підліткового віку у контексті відповідальності.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Ковальчук, Олена Степанівна
Назва : Модель соціальної відповідальності особистості інженера
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011. - С. 50-51 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна відповідальність--інженер
Знайти схожі

21.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2016
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Федорчук О. І.
Назва : Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 165-176 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
УДК : 159.922.27:37.017.7 + 316.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): батьківська відповідальність--моральний вибір--ціннісні орієнтації--особистісна свобода--феномен батьківської культури--сім'я
Анотація: В статті проаналізовано поняття батьківсьої відповідальності, її місце у сучасній психологічній науці та роль у структурі феномену батьківської культури. Визначені складові та характерні особливості батьківської відповідальності, а також фактори, що впливають на процес її розвитку. Зроблено висновок, що батьківська відповідальність є головним показником рівня батьківської культури молодих родин.
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Щербан Т.Д.
Назва : Дослідження відповідальності у системі профвідбору
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 329-340 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 338-339 (10 назв)
УДК : 159.947.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний відбір--готовність до професійної діяльності--професійна відповідальність--типи життєвих світів особистості
Анотація: У статті розглянуто особливості взаємозв'язку психологічних феноменів "професійна готовність" та "відповідальність" в контексті формування професійної придатності. Здійснено аналіз впливу " вміння дати відповідь" на систему професійно-орієнтованих стратегій поведінки індивіда. Таким чином, професійна готовність інваріативна за структурою, типова у відображенні своїх функцій та варіативна відносно індивідуального прояву.
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.9/С 13
Автор(и) : Савчин М. В.
Назва : Психологія відповідальної поведінки : монографія
Вихідні дані : Івано-Франківськ: Місто НВ, 2008
Кільк.характеристики :280 с.
ISBN, Ціна 978-966-428-072-9: 17.00, 15.00 , грн
УДК : 159.947.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія поведінки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--особистість--методологічні проблеми--феноменологія--поведінка
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Федорчук О. І.
Назва : Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 275-283 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
УДК : 159.923.33+159.9.072.43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--особистісна зрілість--базові цінності--ціннісні орієнтації--саморегуляція--поміркованість
Анотація: Стаття присвячена питанню відповідальності як феномену психологічної науки та значимої складової особистісної зрілості майбутнього педагога. Розглянуто сучасні наукові підходи у визначенні поняття "відповідальність". На основі отриманих результатів дослідження вдалося відобразити існуючу систему ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей. Намічені перспективні кроки подальшого дослідження процесів становлення відповідальності та особистісної зрілості педагогів.
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Хартман О. Ю.
Назва : Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 293-302 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
УДК : 159.922.7:37.018.1-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність батьків за розвиток дитини дошкільного віку--психолого-педагогічна культура--взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами--виховний потенціал батьків--психічний розвиток дитини дошкільного віку
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі - формуванню відповідальності батьків за розвиток дитини дошкільного віку. Розкрито теоретичні аспекти побудови взаємодії дошкільного навчального закладу з родинами дошкільників з означеної проблеми. Визначено психолого-педагогічні умови формування батьківської відповідальності в процесі взаємодії ДНЗ із родинами дошкільників.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Виходцева О. А.
Назва : Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 53-62 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 661-62 (5 назв)
УДК : 364-322:[159.947.23+17.035.1]
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--соціальна відповідальність--альтруїзм--мотивація--волонтерська діяльність
Анотація: Статтю присвячено аналізу альтруїзму та соціальної відповідальності як важливих складових мотивації до здійснення волонтерської діяльності. В публікації розглядається, як саме на формування мотивації волонтера впливають його особистісні характеристики та оточення. Також у публікації розкрито суть піклування про інших як захисного механізму та подається характеристика альтруїзму як біологічного механізму, що сприяв пристосуванню, виживанню та розвитку людства як виду. Зазначається, що соціальна відповідальність та "Ми-почуття" спонукають до свідомого надання соціальної підтримки та до виконання волонтерської діяльності.
Знайти схожі

30.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 14
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10"/ І. В. Ершова-Бабенко. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності/ Б. Г. Кремінський. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект/ В. В. Москаленко, Т. І. Сила. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини/ В. В. Москаленко. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості/ Л. В. Романюк. Фактори психологічного благополучча студентів/ Л. З. Сердюк. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження/ О. Л. Музика. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях/ Н. Д. Володарская. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект/ К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності/ І. М. Грицюк, Н. О. Денис. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів/ О. В. Губенко. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій/ О. П. Демченко. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей/ І. В. Козицька, О. О. Ковальска. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Духовні здібності особистості як психологічна проблема/ О. І. Кузнецов. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання/ Н. М. Латиш. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект/ К. А. Марчук. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння/ Н. І. Мусіяка. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Ціннісні аспекти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію/ С. О. Подофєй. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)/ Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект/ О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників/ К. В. Терещенко. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла/ Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?/ Г. В. Чайка. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів/ О. М. Шамич. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання/ А. В. Бахвалова. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності/ О. В. Еверт. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Розвиток комунікативної компетентності особистості/ З. П. Зеленська. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера/ В. Д. Кузіна. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості/ А. О. Курбатова. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену/ К. В. Максьом. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО/ О. В. Мельник. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості/ С. М. Могиляста. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку/ Т. В. Павленко. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор/ М. Ю. Панасенко. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості/ Н. Ю. Ремесник. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра/ О. М. Сторожук. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти/ М. М. Чекрижова. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах/ В. В. Щербатюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-30    31-46 
 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 30733
Кількість відвідувачів 796
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя