Пошуковий запит: <.>K=ВЧИТЕЛІ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Потоцька І. С. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/І. С. Потоцька // Психологія і особистість. -Київ ; Полтава:ПНПУ, 2017,N № 1(11).-С.249-257
|
>2.
| Добровольська Н. А. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання/Н. А. Добровольська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.88-97
|
>3.
| Шамне А. В. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/А. В. Шамне // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28.-С.466-475
|
>4.
| Кокун О. М. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл/О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2017,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17.-С.69-75
|
>5.
| Пільгук Т. С. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 29.-С.509-518
|
>6.
| Мотрук Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження/Т. О. Мотрук, К. М. Пасько // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 2.-С.256-265
|
>7.
| Шевченко Н. Ф. Професійна свідомість майбутнього вчителя: психосемантичний та розвивальний аспекти/Н. Ф. Шевченко, О. І. Чепішко. - 2015
|
>8.
| Савченко Т. Л. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів/Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2014,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14.-С.194-207
|
>9.
| Сніжна М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.207-216
|
>10.
| Бажанюк В. С. Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми/Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О.. - 1995
|
>11.
| Потоцька І. С. Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів/І. С. Потоцька ; наук. кер. Н. Ю. Волянюк. - 2014
|
>12.
| Яблонський А. І. Психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності/Яблонський Андрій Іванович ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2013
|
>13.
| Горобець І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/І. А. Горобець // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.66-78
|
>14.
| Чорна Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/Н. В. Чорна // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.315-326
|
>15.
| Полякова В. І. Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів/В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська. - 2018
|
>16.
| Полякова В. І. Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів/В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська. - 2018
|
>17.
| Павлюк Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками/Н. Павлюк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2014,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10.-С.162-172
|
>18.
| Чуба О. Є. Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості/Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В.. - 2010
|
>19.
| Шопіна М. О. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.683-691
|
>20.
| Джеджея В. Б. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору/В. Б. Джеджея // Актуальні проблеми психології. -Київ-Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 13.-С.242-248
|
|