Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (741)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ВЧИТЕЛІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Чуба О. Є. Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості/Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В.. - 2010
2.

Бажанюк В. С. Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми/Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О.. - 1995
3.

Яблонський А. І. Психолого-педагогічні умови формування мотиваційної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності/Яблонський Андрій Іванович ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2013
4.

Потоцька І. С. Психологічні умови розвитку педагогічної обдарованості у майбутніх учителів/І. С. Потоцька ; наук. кер. Н. Ю. Волянюк. - 2014
5.

Сніжна М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.207-216
6.

Павлюк Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками/Н. Павлюк // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2014,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10.-С.162-172
7.

Савченко Т. Л. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів/Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2014,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14.-С.194-207
8.

Пільгук Т. С. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення/Т. С. Пільгук // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 29.-С.509-518
9.

Шевченко Н. Ф. Професійна свідомість майбутнього вчителя: психосемантичний та розвивальний аспекти/Н. Ф. Шевченко, О. І. Чепішко. - 2015
10.

Горобець І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/І. А. Горобець // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.66-78
11.

Шопіна М. О. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.683-691
12.

Шамне А. В. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/А. В. Шамне // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28.-С.466-475
13.

Джеджея В. Б. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору/В. Б. Джеджея // Актуальні проблеми психології. -Київ-Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 13.-С.242-248
14.

Потоцька І. С. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл/І. С. Потоцька // Психологія і особистість. -Київ ; Полтава:ПНПУ, 2017,N № 1(11).-С.249-257
15.

Кокун О. М. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл/О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2017,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17.-С.69-75
16.

Полякова В. І. Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів/В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська. - 2018
17.

Полякова В. І. Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів/В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська. - 2018
18.

Мотрук Т. О. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження/Т. О. Мотрук, К. М. Пасько // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 2.-С.256-265
19.

Добровольська Н. А. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання/Н. А. Добровольська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.88-97
20.

Чорна Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/Н. В. Чорна // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12.-С.315-326
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 226756
Кількість відвідувачів 1423
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя