Пошуковий запит: <.>K=ВЧИТЕЛЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мусіяка Н.І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології. -Київ,[Ніжин]:[ПП Лисенко М. М.], 2020,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13.-С.239-247
|
>2.
| Дітюк П. П. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю/П. П. Дітюк // Актуальні проблеми психології. -Київ, 2019,N Т. 8:Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10.-С.123-132
|
>3.
| Ковальова О. А. Психологічні особливості розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителя/О. А. Ковальова ; наук. керів. В. В. Турбан. - 2018
|
>4.
| Кокун О. М. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів/О. М. Кокун, Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2018,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18.-С.106-121
|
>5.
| Пільгук Т. С. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/Т. С. Пільгук // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2016,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 22.-С.253-260
|
>6.
| Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту/Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України". - 2016
|
>7.
| Лавриненко С. Л. Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії/Лавриненко Світлана Леонідівна ; наук. кер. Волянюк Н. Ю.. - 2013
|
>8.
| Павлюк М. М. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи/Павлюк Марія Михайлівна ; наук. кер. Зливков В. Л.. - 2010
|
>9.
| Акмеологія шкільної освіти/[за заг. ред. Г. С. Сазоненко]. - 2010
|
>10.
| Садова І. І. Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи/Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С.. - 2009
|
|
|