Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (977)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ВЧИТЕЛЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 239-247 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--навчання--особистість--особистісна детермінація--особистісні чинники--учень--учіння--успішність
Анотація: У статті розкрито концептуальну характеристику І.О. Сікорським учителя як особистісного чинника навчання. Констатовано, що детермінантність навчання учений вбачає у особистісній проекції і уперше у вітчизняному психологічному просторі включив у контекст розгляду поняттєву єдність "особисті чинники". Зазначено, що у системі "учень-учитель" І.О. Сікорський обгрунтував значення учителя в "учіннєвому житті" та визначив вектори діяльності вчителя. Акцентовано, що учений з'ясував спектри упередження деструкції у системі "учень-учіння", а також розкрив технологію ефективного включення дитини у шкільне навчання. Розкрита у особистісній парадигмі технологія усного викладання у процесі навчання.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373/Д 68
Назва : Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту : довідник
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :108 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
ISBN, Ціна 978-966-2145-21-2: 5.00 грн
УДК : 373.3(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстремальні ситуації--психологічна травма--гострий психологічний розлад--посттравматичний стресовий розлад--молодші школярі--вчитель початкової школи--батьки--воєнний конфлікт
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Щ 61-050776 рукописний текст
Автор(и) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Назва : Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :160 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-160.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--педагогічна діяльність--молодий вчитель--педагогічні задачі--комунікативна компетентність
Анотація: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942+159.944:3/Х 73-651883 рукописний текст
Автор(и) : Холодова, Ольга Олексіївна
Назва : Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3 + 159.942 + 159.944:37.011.3-051 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Фрустрація-- Професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фрустрація--депривація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія--педагогічна діяльність--молодий вчитель
Анотація: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ч-49-241582 рукописний текст
Автор(и) : Черненький, Юрій Петрович
Назва : Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісний конфлікт--когнітивний стиль--конфліктогенний вчитель--стильова сфера особистості--тип реакції--когнітивна диференційованість--полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/А 40
Назва : Акмеологія шкільної освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Основи, 2010
Кільк.характеристики :560 с.
ISBN, Ціна 978-966-2044-44-7: 40.00 грн.
УДК : 37.014.6:005.6](075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Політика в галузі освіти
Якість навчання в освітніх закладах
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологія--вчитель-акмеолог--шкільна акмеологія
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дітюк П. П.
Назва : До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примітки : Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК : 37.091.315.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня система--вчитель--учень--навчання--мета --завдання
Анотація: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 106-121 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самоздійснення--програма--тренінг--вправи--вчитель
Анотація: У статті викладено зміст і структуру програми забезпечення професійного самоздійснення вчителів. Програма складається із двох послідовних етапів: загального та індивідуального. Загальний етап програми розраховано на двадцять сім академічних годин. Метою програми є підвищення у вчителів рівнів: зацікавленості у власній професійній діяльності; задоволеністю своєю професією і роботою; вираженості цінностей, властивих особистості, що самоактуалізується; внутрішньої професійної мотивації; здатності до шкидкого встановлення контактів із різними людьми і професійної самоефективності
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Пільгук, Тетяна Сергіївна
Назва : Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 253-260 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
УДК : 37.015.31-051-027.56:159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість --педагогічна творчість--самореалізація--вчитель--педагог-професіонал--творча педагогічна діяльність--професіоналізм
Анотація: У статті розкрито психологічний аналіз проблеми розвитку педагогічної творчості педагога-професіонала. Науково обгрунтовано поняття педагогічної творчості вчителя. Визначено провідні дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку педагогічної творчості особистості в освітньому середовищі.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 11645
Кількість відвідувачів 787
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя