Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (119)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ГУМАНІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Х 76-107503 рукописний текст
Автор(и) : Хоменко, Зінаїда Іванівна
Назва : Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :220 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52 + 37.015.3:159.922.7 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізація освіти--педагогічне спілкування--ліберальний--демократичний стиль спілкуванн--авторитарний стиль спілкування--психічний стан--емоційне самопочуття--психокорекція
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/С 34-386694 рукописний текст
Автор(и) : Сизко, Ганна Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Бердянськ, 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-179.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманність педагога--система цінностей--гуманістичне виховання--гуманізація відносин--гуманізація освіти--професійна підготовка--навчально-виховний процес
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33-027.22:/К 78-964994 рукописний текст
Автор(и) : Красновський, Валерій Миколайович
Назва : Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-201.
УДК : 37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психічні стани
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--соціальна ситуація розвитку--гуманізація освіти--молодші школярі--підлітки--організація навчально-виховного процесу--ставлення учнів до школи
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2-027.22:1/К 96-381902 рукописний текст
Автор(и) : Кушнірюк, Володимир Михайлович
Назва : Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :186, [29] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.064.2-027.22:130.12+316.47 + 37.064.2-027.22:130.12 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісні стосунки--конфліктна ситуація--міжособистісні конфлікти--гуманізація--гуманістичні цінності--запобігання конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5:130.12+3/С 43-491356 рукописний текст
Автор(и) : Cкляр, Павло Петрович
Назва : Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :473 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 390-435.
УДК : 37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12 + 37.014.5:130.12 + 378.091.33-027.22:130.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманізація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища технічна освіта--гуманізація освіти--інженерна підготовка--управлінська культура--гуманітаризація--життєві перспективи--професійний вибір--професійне самовизначення--психологічна готовність
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922+/Т 51-378568718 рукописний текст
Автор(и) : Токарева, Наталія Миколаївна
Назва : Психологія комунікативного моделювання особистісних конструктів у підлітковому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :529 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 406-471.
УДК : 37.015.3:159.922+159.922.8(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Становлення особистості-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): становлення особистості--функціонування особистості--особистісне становлення--підлітковий вік--психологічне моделювання--особистісні профілі--особистісні конструкти--активність особистості--гуманізація освітнього середовища--педагогічне спілкування
Анотація: В роботі означено психологічний зміст феномену комунікативного моделювання особистісних конструктів у суб'єктогенезі підлітків. Досліджено онтогенетичний аспект системного розвитку особистісних конструктів підлітків у змінних умовах буття. Виявлено і проаналізовано перспективи психолого-педагогічного впливу на становлення особистості підлітка в умовах гуманізації освітнього середовища. Розроблено концептуальну модель комунікативного моделювання особистісних конструктів підлітків в умовах гуманізації навчально-виховного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 1
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Кільк.характеристики :283 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
ISBN, Ціна 978-966-518-513-0: 36.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки/ Г. О. Балл. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій/ В. Ф. Моргун. Місце та роль світогляду в структурі свідомості/ І. Г. Тітов. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості/ О. Є. Блинова. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект/ Д. В. Полєжаев. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості/ І. В. Лебединська. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій/ В. В. Горбунова. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців/ І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці/ М. М. Рева. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. Ю. Цибуляк. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку/ Т. А. Яновська. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань/ В. А. Лавріненко. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я/ О. В. Завгородня. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи/ Н. І. Кривоконь. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті/ А. С. Харченко. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості/ О. І. Власова. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості/ Л. С. Пілецька. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці/ Л. Л. Дворніченко. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя/ О. Г. Коваленко. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя/ О. Г. Мирошник.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 43
Автор(и) : Скляр, Павло Петрович
Назва : Гуманізація освіти у життєвих перспективах майбутніх інженерів : монографія
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2007
Кільк.характеристики :288 с.: ил., табл.
ISBN, Ціна 966-590-613-5: 20.00 грн
УДК : 378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізація освіти--життєві перспективи--майбутні інженери--світові системи освіти--соціально-психологічні чинники--інженерна освіта--психологічні виміри
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Харченко Н.А., Шевчук Т.П.
Назва : Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 253-258 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.99:141.319.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--гуманізація освіти--принципи гуманізму--творчість--творчі здібності--креативність--обдарованість
Анотація: Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов'язана із ціннісним розвитком особистості. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що переважна більшість молодших школярів здатні продукувати достатньо кількість оригінальних ідей у невербальній і у вербальній формі. Доведено зв'язок розвиненості творчих здібностей із рівнем академічної успішності досліджуваних. При розробці діагностичних та формувальних програм варто враховувати напрацювання зарубіжних і відчизняних дослідників становлення творчої особистості в освітньому просторі, зокрема й спадок Г.О.Балла, його праці із раціогуманізму та інтегративного підходу до вивчення особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Б 20
Автор(и) : Балл , Георгій Олексійович
Назва : Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах)
Вихідні дані : Київ; Рівне: Видавець Олег Зень, 2007
Кільк.характеристики :172 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-96738-6-2: 5.00 грн.
УДК : 165.742:316.3:37:159.9+159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Теорія пізнання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний гуманізм--гуманізація освіти--свобода--надійність--раціогуманістичний підхід
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Б 20
Автор(и) : Балл, Георгій Олексійович
Назва : Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) . -Вид. 2-е, доп.
Вихідні дані : Житомир: Волинь; ПП "Рута", 2008
Кільк.характеристики :232 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ), Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології"
ISBN, Ціна 978-966-8162-14-5: 20.00 грн.
УДК : 165.742:316.3:37:159.9+159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Теорія пізнання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний гуманізм--гуманізація освіти--свобода--надійність--раціогуманістичний підхід
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Г 94
Автор(и) : Балл , Георгій Олексійович, Мєдінцев В. О., Нікуленко О. О., Російчук Т. А.
Назва : Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :98 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-644-035-1: 21.17, 20.00 грн, грн.
УДК : 159.9.01:001.8]:165.742
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Методологія психології
Теорії пізнання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний гуманізм--гуманізація освіти--свобода--надійність--раціогуманістичний підхід
Примірники : всього : ЧЗ(9)
Вільні : ЧЗ(9)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 82622
Кількість відвідувачів 1039
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя