Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3015)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ДІТИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
15(08)
А 43


    Євдокимова, Н. О.
    Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
діти з аутизмом -- ігрова діяльність -- ігрове заняття -- емоційний контакт -- комунікативні здібності
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чеканова, О. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
372
А 43


    Іванчук, С. А.
    Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. А. Іванчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
культура споживання -- діти дошкільного віку -- економічне виховання -- економічна освіта -- сталий розвиток -- реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
153
А 43


    Ілляшенко, Т. Д.
    Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 51-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- діти з особливими освітніми потребами -- первинні розлади поведінки -- вторинні розлади поведінки -- інклюзивне навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті виокремлюються первинні, біологічно зумовлені, і вторинні, що виникають внаслідок неадекватних умов навчання і виховання, фактори відхилень у поведінці цих дітей, особливості їх проявів та шляхи попередження і корекції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Обухівська, А. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
   159.922
   І-72


   
    Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Хартман О. Ю. ; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 36 с. - ISBN 978-617-7745-25-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Хартман, Олена Юріївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин [Текст] : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року / НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Факультет психології. Лабораторія психології навчання. - Кам'янець-Подільський : [ПП "Медобори"], 2011. - 272 с. - ISBN 5-9268-0483-3 : 10.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи / С. Д. Максименко. - С .8-12
Дзюбко, Л. В. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності / Л. В. Дзюбко. - С .69-73. - Бібліогр. С. 73 (7 назв)
Капустюк, О. М. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .97-99
Субота, М. В. До проблеми емоційного впливу музики на особистість / М. В. Субота. - С .218-220. - Бібліогр. С. 220 (4 назви)
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
кризові явища генези особистості -- відповідальність -- аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів -- симптоматика емоційного вигорання -- самоідентичність -- соціалізація молодшого школяра -- соціалізація молодшого підлітка -- соціальні потреби у старшокласників -- діти з розумовою відсталістю -- формування характеру у підлітковому віці -- навчальна мотивація учнів -- формування професіоналізму практичного психолога -- картина світу -- духовне становлення майбутнього фахівця -- амбівалентність клієнта -- самодетермінація особистості -- збереження здоров'я -- міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації -- спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності -- оволодіння педагогічними цінностями -- молодші школярі -- психологічне консультування -- категорії психічного здоров'я -- задоволеність шлюбом -- формування взаємин у навчанні -- навчальна взаємодія -- перша експериментальна психологічна лабораторія -- становлення професійної ідентичності особистості -- самосвідомість молодших школярів -- вегетосудинна дистонія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
НАПН України; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
615.34
А 45


    Аллан, Джон.
    Ландшафт детской души. Юнгианское консультирование в школах и клиниках [Текст] : научное издание / Дж. Аллан. - М. : Прогресс, 2012. - 246 с. - ISBN 0-88214-883-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
діти -- митецтво -- малювання -- фантазія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(5А2.2)П
А 43


    Андріюк, Валентина Василівна.
    Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку [Текст] / В. В. Андріюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
моральні норми -- засвоєння -- моральне виховання -- діти старшого дошкільного віку -- поведінка -- особистісний розвиток
Анотація: У статті розглянуто особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку. Проаналізовано періоди у розвитку морального судження старшими дошкільниками. Показано ефективні методи і прийоми засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
811.616.8
А 65


    Андрейко, Б. В.
    Несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку [Текст] / Б. В. Андрейко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 201-218. - Бібліогр.: с. 213-215 (17 назв)
УДК
Рубрики: Медична психологія--Розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- порушений розвиток -- спеціальна психологія -- діти з особливими потребами
Анотація: Проаналізовано основні аспекти формувань класифікації та термінології порушення розвитку дитини. Розкрито термін "несприятливий прогноз розвитку дитини раннього віку", що виникає з розуміння, що існує порушення розвитку. Проаналізовано термінологію та проблематику перекладу у класифікації дітей з порушеннями в розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
371.9
А 82


    Арканова, О. Ю.
    Психологічні особливості особистості дітей з вадами слуху [Текст] : наукова монографія / О. Ю. Арканова. - Київ : [б. в.], 2007. - 88 с. - 18.00 грн.
УДК
РУБ 371.9
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
вади слуху -- діти з вадами слуху

Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
378.377
А 95


    Ахметзянова, Анна Ивановна.
    Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве [Текст] / А. И. Ахметзянова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 45-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
доступна освіта -- інклюзивна освіта -- інтегративна освіта -- спеціальна дошкільна освіта -- діти з обмеженими можливостями -- варіативні форми дошкільної освіти


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
372
А 43


    Біла, І. М.
    Діагностика здібностей дітей [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 14-31
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- діагностичні методи -- здібності -- діти дошкільного віку
Анотація: Різностороння психологічна діагностика, отримання інформації про кожну дитину з акцентом на її сильних сторонах є необхідною передумовою побудови індивідуальних програм супроводу розвитку здібностей особистісного становлення дитини. Орієнтиром всього діагностичного процесу є структурна модель розвитку здібностей, яка включає мотиваційну, ціннісну когнітивну й операційну компоненту та демонструє динамічну, інтегративну природу здібностей, що проявляються у діяльності дитини. Найбільш ефективними діагностичними методами у дошкільному віці є спостереження за дитиною у різних видах діяльності, особливо спостереження за грою дитини, запис життєвих спостережень, аналіз результатів продуктивної діяльності (зокрема образотворчої), методика незавершених речень, стандартизовані тести для вивчення розумового розвитку дітей, тести для діагностики пізнавальних процесів та творчих здібностей, методів експертної оцінки за шкалою рейтингу базових характеристик здібностей (модифікація шкали Дж. Рензуллі), опитувальники, анкети, які складені з таким розрахунком, щоб зібрати більше різноманітної інформації про дитину, її індивідуально-психологічні особливості розвитку. Визначаючи здібності дітей, доцільно спиратися на принцип гуманності, індивідуальності, оптимістичного прогнозування розвитку по відношенню до кожної дитини та забезпечувати сприятливі умови для пізнавальної активності, розвитку інтересів дитини, нахилів та талантів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153
А 43


    Бабченко, Л. М.
    Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО [Текст] / Л. М. Бабченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 5-18
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна реабілітація -- діти із зони АТО -- професійна підготовка психологів -- синдром професійного вигорання
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей вимушених пересиленців в контексті сучасної психології та психотерапії. Розкрито умови успішної професійної підготовки психологів до роботи з дітьми із зони АТО. Визначено зміст реабілітації роботи психолога з дітьми в єдності психологічної та соціальної складових. Представлено власний досвід роботи в Центрі соціально- психологічної реабілітації дітей іззони АТО. Розглянутоо питання синдрому професійного вигорання психологів як ризику в ході реабілітаційної роботи, а також шляхи його попередження та подолання наслідків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051
Б 16


    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 216 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 147-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вчитель -- українська мова -- українська література

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Бастун, Н. А.
    Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи [Текст] / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
діти з органічними ураженнями нервової системи -- реабілітація -- ефективність -- реабілітолог -- батьківська позиція -- соціальна адаптація
Анотація: Розглянуто уявлення фахівців-реабілітологів про чинники ефективності комплексної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи. Показано, що високе значення чинника досягнення високого рівню реабілітації та соціальної адаптації дитини фахівцями надається батьківській (материнській) позиції по відношенню до хворої дитини, її лікуванню та реабілітації. Виявлено відмінності між сукупностями чинників, які на думку фахівців, визначають ефективність реабілітаційного процесу протягом окремого курсу та в довгостроковій перспективі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Клещерова, І. М.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

15.
316.362.4:364-782.4
Б 36


    Бевз, Галина Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники виникнення та розвитку прийомного батьківства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бевз Галина Михайлівна ; наук. кер. Говорун Т. В. ; Центральниій ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2001. - 281 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Прийомне батьківство--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
прийомна сім`я -- мотивація -- прийомні діти -- категорії сирітства -- стресове навантаження
Анотація: На основі інтегративного підходу розглянуто детермінанти виникнення спонук надання допомоги дітям-сиротам через влаштування їх у власній сім`ї. Визначено етапи становлення прийомної сім`ї та мотиваційні особливості їх перебігу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності батьків до виконання функцій заміщувальної опіки.Визначено фактори ризику та умови успішного функціонування прийомної сім`ї. Введено поняття "ресурсу-резерву", а також роздроблений підхід до їх визначення. окреслемо теоретичні та практичні підходи до оцінки функціонування прийомної сім`ї (прогнозуючої, поточної та результуючої). Доведено доцільність тренінгової підготовки прийомних батьків і важливість психологічного супроводу сімей заміщувальної опіки, конкретизовані його форми та зміст.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Говорун, Тамара Василівна \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
378.377
Б 79


    Болтакова, Наталия Ивановна.
    Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете [Текст] / Н. И. Болтакова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 71-80. - Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- тьютор -- Лекотека -- діти з обмеженими можливостями -- дефектологічна освіта
Анотація: У статті йде мова про необхідність підготовки кадрів для інклюзивної освіти. Висвітлено практикоорієнтований підхід до підготовки студентів за напрямом "Спеціальна (дефектологічна) освіта". Обґрунтовано необхідність введення в штат освітньої установи посади тьютора з обов'язковою підготовкою зі спеціальної психології та спеціальної педагогіки. Проаналізовано досвід підготовки педагогів-психологів. спеціальних педагогів. вчителів-логопедів для сфери інклюзивної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.9:61]:392.3(043.3)
Б 82


    Борисенко, Оксана Михайлівна.
    Психолого-педагогічні засади формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Борисенко Оксана Михайлівна ; наук. кер. Жигайло Н. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2013. - 213, [7] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Особистісне ставлення--Дисертації
   Вікова психологія--Діти з аутизмом--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дитячий аутизм -- сімейне виховання -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- ізоляція родини
Анотація: У дисертації здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми дитячого аутизму. Проаналізовано сучасні світові і вітчизняні науково-практичні підходи до вирішення проблеми подолання аутизму у дітей. Визначено нові підходи до розуміння аутизму як цілісного явища дизонтогенезу. Обґрунтовано психолого-педагогічну класифікацію дітей зі спектром аутичних розладів. Розкрито особливості обстеження та диференційної діагностики дітей з аутизмом на початкових етапах захворювання. Розроблено й апробовано тренінг "Формування емпатійно-особистісного ставлення батьків до дітей з аутизмом".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.922.72
В 61


    Вовчик-Блакитна, М. В.
    Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Вовчик-Блактина ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 213 с. - Бібліогр.: с. 202-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Виховна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- числова абстракція -- ВИХОВНА РОБОТА

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
372
А 43


    Гальченко, В. М.
    Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими [Текст] / В. М. Гальченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- спілкування -- емоційно-соціальний розвиток -- діти дошкільного віку -- діалогічне спілкування -- соціальна винахідливість -- духовність -- творча особистість
Анотація: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 22.08.2024
Кількість запитів 10280
Кількість відвідувачів 313
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя