Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ДИСПОЗИЦІЇ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:37.011./К 17-813883 рукописний текст
Автор(и) : Кальницька, Катерина Олексіївна
Назва : Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-188.
УДК : 159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Мотивація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель мотивації--підвищення професійної кваліфікації--мотиваційні фактори--соціально-психологічна ситуація--особливості диспозиції--соціально-психологічна адаптованість
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Борець, Юлія Василівна
Назва : Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадянської компетентності майбутніх психологів і юристів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 24-33 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 32 (7 назв)
УДК : 378.015.31:504:378:[159.9+347.96]-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологія--екологічна криза--екологічна свідомість--біоцентризм--інтернальність--релевантність--поведінково-діяльнісні диспозиції
Анотація: В статті вивчаються відношення майбутніх психологів і юристів до проблем сучасної екології. Проаналізовано три критерії відношення спеціалістів соціономічних професій до проблем екології: занепокоєння глобальними екологічними проблемами.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Мунасилова-Мотяш І.А.
Назва : Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 303-311 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
УДК : 159:922.2-057.874
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість--екологічні диспозиції--саморегуляція діяльності--планування--моделювання--програмування--оцінка результатів--гнучкість--самостійність
Анотація: У статті розглядаються показники диспозицій екологічної свідомості старшокласників. Подаються результати емпіричного дослідження сформованості саморегуляції довільної активності учнів старших класів, розвитку їх регулярних процесів та регуляторно-особистісних властивостей.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923+159.942.5/Б 68-750751570 рукописний текст
Автор(и) : Благова, Наталія Володимирівна
Назва : Копінг як чинник безпеки особистості в сучасному соціальному просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2017
Кільк.характеристики :18 с.
Колективи : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
УДК : 159.923+159.942.5:316.346.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісна криза--рольові диспозиції--рольові деструкції--ролевий інфантилізм--рольова дисгармонія--рольовий дефіцит--копінг-стратегії
Анотація: У дисертації представлено теоретико-методологічний аналіз індивідуально- психологічних особливостей переживання феномену особистісної кризи, обумовленої рольовими диспозиціями. Особистісна криза, обумовлена рольовими диспозиціями – це критичний період життя, коли особистість стикається з перешкодами у життєдіяльності ключових ролевих диспозицій (ломка, активна зміна), супроводжується фрустрацією найважливіших потреб, переживанням неблагополуччя й непродуктивності рольового шляху, продовжується тривалий час як внутрішній конфлікт (з приводу сенсу життя, рольових цінностей) та виявляється в неможливості здолання за допомогою звичних методів розв’язання проблем. Структурну основу особистісної кризи складають шість рольових диспозицій. Доведено наявність нормативної та деструктивної моделі рольових диспозицій. Виявлено, що «особистісна криза, обумовлена рольовими диспозиціями» (рольова криза) є складним феноменом, концептуальним змістом якого є безпосередньо шість ролевих диспозиції, які підвернені впливу: рольових протиріч, рольових «зсувів», рольових деструкцій. Створено «Тест-опитувальник схильності до переживання ролевої кризи, спрямований на дослідження структурних елементів особистісної кризи. Розроблено чотирьохфакторну модель особистісної кризи, обумовленої рольовими диспозиціями: «Фактор рольових дисгармоній», «Фактор непродуктивної поведінки», «Фактор когнітивної необізнаності» та «Фактор емоційної необізнаності». Теоретично обґрунтовано та емпірично підтверджено взаємозв’язки показників особистісної кризи із модальнісними характеристиками особистості (когнітивні, емоційні й поведінкові компоненти) та її мотиваційно-потребовою характеристикою (у вигляді самоактуалізації), що виявило індивідуально- психологічні особливості в переживанні особистісної кризи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 57244
Кількість відвідувачів 1012
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя