Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (67)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ДОВІРА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 14
Вихідні дані : Київ, [Вінниця]: [ФОП. Рогальська І.О.], 2018
Кільк.характеристики :340 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
ISBN, Ціна 978-617-7556-54-0: 25.00 грн.
УДК : 159.98:615.851](08)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультативна психологія
Зміст : Психологічна допомога населенню України як предмет наукових пошуків/ С. І. Яковенко. Резільєнтність: концептуація понять, огляд сучасних досліджень/ Г. П. Лазос. Згуртування як провідна умова подолання психотравми: традиційний та сучасний контексти/ С. С. Міщук. Інтегративна модель у роботі з проявами ПТСР у ветеранів та військовослужбовців/ Л. І. Литвиненко. Специфіка чинників надмірного стресу у дітей військовослужбовців/ Я. М. Омельченко. Особливості вторинної травматизації у дружин ветеранів війни: орієнтири психологічної допомоги/ Н. Ю. Журавльова. Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини/ Б. В. Плескач. Довіра в опосередкованому спілкуванні: психологічна підтримка особистості у кризових умовах/ Т. С. Гурлєва. Ризики впливу телевізійних та комп'ютерних технологій на розвиток психіки людини в добу інформаційного протистояння/ А. В. Гриценко. Життєстійкість особистості в контексті способів долання складних життєвих ситуацій/ Т. С. Бондарева. Функціональна структура трьох ступенів кататимно-імагінативної психотерапії/ З. Г. Кісарчук. Кататимно-імагнітивна психотерапія як структурно-психодинамічний метод/ Л. О. Гребінь. Дослідження асиметрії мозку та її впливу на взаємини у діаді "матір-дитина"/ С. В. Григор'єва.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гурлєва Т. С.
Назва : Довіра в опосередкованому спілкуванні: психологічна підтримка особистості у кризових умовах
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2018. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 191-213 (Шифр 15(08)/А 43-480882333)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-211 (21 назва)
УДК : 159.9:070
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія та психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--недовіра--властивості суб'єкта--діалог--опосередковане спілкування--кризові умови--медіа-вплив--психологічна допомога через текстові змі
Анотація: У статті розглянуто поняття довіри як властивості суб'єкта, обгрунтовується її значення в опосередкованому спілкуванні. Акцентовано увагу на діалозі між читачем і автором медіа-тексту, що формує суб'єкт-суб'єктні стосунки між партнерами по комунікації. Розглядаються можливості психологічної допомоги громадянину через текстові ЗМІ у розвитку і зміцненні довіри до себе, до інших людей, до світу, у збереженні особистісної суб'єктивності людини, здатної протистояти агресивному медіа-впливу у сучасних кризових умовах.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.2+615.851/Б 90
Автор(и) : Бургонська, Станіслава Валеріївна
Назва : Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 105-114: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.922.2+615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапевт--особистісні особливості--терапевтичний альянс--довіра--директивність--недирективність--психотерапія--психологічна сумісність--рольові очікування--емпатія
Анотація: У статті представлено докладний опис процедури дослідження взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом та етапів дослідження. Підкреслено важливість вивчення цього питання та перераховано узагальнені фактори, які впливають на результативність психотерапії. Розроблено емпіричну модель дослідження проблеми взаємодії психотерапевта та клієнта, до якої було включено інструменти вивчення динамічної складової вказаних відносин.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 165.43:2-423.79/А 46
Автор(и) : Алексєєва Ю. А.
Назва : Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 18-29 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
УДК : 165.43:2-423.79
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віра--знання--переконання--розум--довіра--онтологічний підхід--гносеологічний підхід
Анотація: В статті презентуються результати теоретичного аналізу філософськиїх поглядів на феномен віри з позицій гносеологічного та онтологічного підходів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73:373.2(/К 82-250412061 рукописний текст
Автор(и) : Крива, Наталя Леонідівна
Назва : Особливості прояву дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :24 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.73:373.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра/недовіра--міжособистісна довіра--довірливе ставлення--прояви дитини старшого дошкільного віку--тривожність--соціальне оточення--інформаційне середовище--інформаційна безпека особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення. У роботі на основі результатів теоретико-методологічного аналізу довіри описано феномен "довіра дитини старшого дошкільного віку" як позитивне ставлення до батьків, педагогів, однолітків, знайомих та незнайомих людей, яке грунтується на вірі в їх чесність та щирість, проявляється в готовності вструпити в продуктивну взаємодію, поділитися значущою інформацією про себе. Визначено поняття "інформаційне середовище дитини дошкільного віку" як основне джерело інформації для дитини, що здійснює безпосередній вплив на її психічну діяльність, формування соціальної поведінки. Викладено та обгрунтовано програму емпіричного дослідження особливостей проявів довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення, визначено психологічні особливості досліджуваного феномена. На основі критеріїв, показників досліджуваного феномена та з ураїхуванням емпіричних даних виділено й описано групи дітей з низьким, достатнім, оптимальним та надмірним рівнем прояву довіри до соціального оточення. Встановлено, що нормою є оптимальний рівень прояву довіри, який полягає у сприятливому співвідношенні довіри та недовіри, вмінні проявляти в залежності від ситуації та передбачати небезпеку. В результаті анкетування батьків та вихователів описано вплив інформаційного середовища на довіру дитини старшого дошкільного віку (негативний, нейтральний, позитивний). Відповідно до завдань дослідження визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють формуванню довіри дітей старшого дошкільного віку до соціального оточення, описано розвивальну програму "У колі довіри" та наведено результати аналізу її ефективності.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73:373.2(/К 82-184135570 рукописний текст
Автор(и) : Крива, Наталя Леонідівна
Назва : Особливості прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :219 с.: табл. + додатки 84 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-219 (329 назв).
УДК : 159.922.73:373.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра/недовіра--міжособистісна довіра--довірливе ставлення--прояви довіри дитини старшого дошкільного віку--тривожність--соціальне оточення--інформаційне середовище--інформаційна безпека особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей прояву довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення. У роботі на основі результатів теоретико-методологічного аналізу довіри описано феномен "довіра дитини старшого дошкільного віку" як позитивне ставлення до батьків, педагогів, однолітків, знайомих та незнайомих людей, яке грунтується на вірі в їх чесність та щирість, проявляється в готовності вструпити в продуктивну взаємодію, поділитися значущою інформацією про себе. Визначено поняття "інформаційне середовище дитини дошкільного віку" як основне джерело інформації для дитини, що здійснює безпосередній вплив на її психічну діяльність, формування соціальної поведінки. Викладено та обгрунтовано програму емпіричного дослідження особливостей проявів довіри дитини старшого дошкільного віку до соціального оточення, визначено психологічні особливості досліджуваного феномена. На основі критеріїв, показників досліджуваного феномена та з ураїхуванням емпіричних даних виділено й описано групи дітей з низьким, достатнім, оптимальним та надмірним рівнем прояву довіри до соціального оточення. Встановлено, що нормою є оптимальний рівень прояву довіри, який полягає у сприятливому співвідношенні довіри та недовіри, вмінні проявляти в залежності від ситуації та передбачати небезпеку. В результаті анкетування батьків та вихователів описано вплив інформаційного середовища на довіру дитини старшого дошкільного віку (негативний, нейтральний, позитивний). Відповідно до завдань дослідження визначено психолого-педагогічні умови, які сприяють формуванню довіри дітей старшого дошкільного віку до соціального оточення, описано розвивальну програму "У колі довіри" та наведено результати аналізу її ефективності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Краєва О.А., Черкас О.А.
Назва : Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 113-122 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
УДК : 364-782-022.326.5:[616.98:578.828]
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віл-інфекція--життєстійкість--ідентичність--криза ідентичності--особистісна ідентичність--самооцінка--сенс життя--смисложиттєві орієнтації--тестування
Анотація: У статті здійснено опис трансформації структури ідентичності клієнтів кабінету "Довіра" під впливом уперше діагностованої ВІЛ-інфекції під час процесу проходження інформування та тестування. Наведено статистичне порівняння результатів репрезентованих змін у складових ідентичності клієнтів до оголошення результатів аналізу тестування на ВІЛ через три місяці від того часу, як вони дізналися про безпосередньо наступних показників: "Залученість" і "Прийняття ризику". Окрім цього, статистично значущими виявилися зміни показників шкал за текстом смисложиттєвих орієнтацій: "Цілі в житті", "Процес життя", "Результат життя", "Локус контролю - Я", "Локус контролю життя", "Осмисленність життя". Самоповага клієнтів кабінету "Довіра", так само як і відчуття контролю над власним життям, залишилися незмінними через три місяці після отримання респондентами позитивного результату тесту на ВІЛ. У цілому виявлені психологічні особливості ідентичності клієнтів статистично значуще відрізняється від подібних показників до усвідомлення ВІЛ-позитивного статусу та стосується зниження рівня життєстійкості особистості, набуття негативних смисложиттєвих ситуацій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-527435344 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :23 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (20 назв)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-022.253/Ш 37-139118959 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Світлана Вікторівна
Назва : Психологічні особливості розвитку довіри до себе у майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :260 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-241 (293 назви)
УДК : 159.923.2-022.253-047.44+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра до себе--розвиток довіри до себе--майбутній психолог--локус контролю--професійна підготовка--психологічні особливості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. У дисертації здійсне но теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання проблеми розвитку довіри до себе у майбутніх психологів. З’ясовано, що довіра до себе відображаючи внутрішню позицію особистості, об’єднує її емоційні, когнітивні і поведінкові реакції. Виявлено особливі сть, що у досліджуваних відсутня абсолютизація довіри до себе, яка б зумовлювала аномальний спосіб функціонування особистості. До найбільш чисельної групи увійшли досліджувані із сформованим (середнім та вище за середній) рівнем довіри до себе. До основни х особливостей розвитку довіри до себе у майбутніх психологів слід віднести домінування високого рівня довіри до себе в умінні будувати стосунки із близькими людьми, друзями, та дітьми, а також середнього рівня довіри до себе в учбовій, інтелектуальній дія льності у побудові взаємодії із викладачами й у процесі налагодження стосунків із протилежною статтю. Визначено, що найбільший ступінь довіри до себе як професіонала виявляють досліджувані, які завершують процес фахової підготовки. Показано, що у процесі с прийняття іншої людини як партнера по спілкуванню і взаємодії формується і актуалізується не лише суб’єктивне ставлення до іншого, але й ставлення до себе. У переважної більшості майбутніх психологів зафіксовано високий рівень довіри до себе у сфері побудо ви стосунків. Для студентів із рівнем довіри до себе вище за середній притаманний інтернальний локус контролю, який засвідчує особистісну відповідальність за результати своєї діяльності. Студентам із низьким рівнем довіри до себе властивий екстернальний ло кус контролю. Розроблено та апробовано авторську психологічну програму розвитку довіри до себе у майбутніх психологів та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 2
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Кільк.характеристики :263 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку/ Д. Дітріх [и др.]. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості/ В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. Модель психологічної одиниці життя людини у світі/ Ю. Л. Горбенко. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку/ . Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості/ П. І. Блозва. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності/ Н. М. Василець. Особливості психологічних проблем розлучених жінок/ Д. Е. Зубцов. До проблеми ідентифікації з місцем проживання/ Т. М. Мандзик. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань/ Л. Г. Перетятько. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії/ Р. П. Попелюшко. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО/ Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму/ Н. М. Чижиченко. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою)/ С. Джакомуцці, К. Гербер. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами/ М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості/ М. М. Мельничук. Акцентуації характеру особистості керівника/ Ю. Ю. Бойко-Бузиль. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші/ К. П. Крикля. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі/ А. С. Киричук. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів/ А. А. Московченко. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання/ Т. Рогачова. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера/ Н. О. Чайкіна. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології/ В. В. Шевчук. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція/ О. Ф. Бондаренко. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку/ В. А. Чорнобривкіна.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 1
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Кільк.характеристики :264 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Екзистенціальні підстави драми людського життя/ С. Д. Максименко. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою)/ А. Панкалла. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості/ І. О. Красильников. Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку/ І. Г. Тітов. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи/ О. І. Василевська. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Абасалієва. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе/ М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості/ Т. Б. Партико. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях/ Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків/ М. М. Тесленко. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін/ О. І. Власова [и др.]. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія/ С. Б. Кузікова. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії/ Н. М. Чижиченко. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів/ І. М. Галян. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Ю. І. Калюжна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі/ Ю. В. Вербова. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях/ О. Г. Мирошник. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді/ М. М. Рева. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів/ Т. Є. Тітова. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення/ А. С. Харченко. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища/ Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 44-328800 рукописний текст
Автор(и) : Подольська, Тетяна Анатоліївна
Назва : Розвиток у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :239 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-207.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Довірливі стосунки
Педагогіічна психологія-- Майбутні психологи
Дескриптори:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--довірливі стосунки--майбутні психологи--професійна підготовка психологів
Анотація: У дисертації досліджується проблема встановлення довірливих стосунків, аналіз психологічних умов і засоби розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом. Визначено психологічну структуру довірливих стосунків майбутніх психологів в професійній взаємодії з клієнтом, з'ясовано критерії та рівні розвитку цієї структури. Досліджено сформованість компонентів психологічної структури довірливих стосунків в професійній взаємодії з клієнтом у майбутніх психологів. Розроблено та апробовано спеціалізовану психолого-педагогічну програму розвитку здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом у майбутніх практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Т 48-950888 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Маргарита Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-230.
УДК : 159.922.73-053.6+316.613.42 + 159.922.73-053.6 + 316.613.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісна довіра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--міжособистісна довіра--довіра до світу--довіра до себе--радіус довіри--структура міжособистісної довіри--генеза--надійність--передбачуванність--приязнь--єдність
Анотація: У дисертації досліджено соціально-психологічні чинники генези міжособистісної довіри старшокласників. Міжособистісна довіра розглядається як соціально-психологічний феномен, який існує, виявляється і динамічно змінюється в інтеріндивідному просторі і здійснює функцію взаємозв"язку між людьми. Обгрунтовано концептуальну модель соціально-психологічних чинників генези міжособистісної довіри як системної взаємодії її структурних компонентів, зміа співвідношення яких є внутрішнім чинником її генези. В експериментально-діагностичній частині роботи встановлено, що найбільше значення у відносинах довіри старшщокласників мають такі індикатори структурних складових міжособистісної довіри як "надійність", "приязнь" та "єдність". встановлено, що до старшого шкільного віку значно зростає кількість учнів, які мають низький рівень довіри як до однокласників так і до вчителів. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що вони дозволяють врахувати особливості таких чинників формування та розвитку довіри однокласників як: "надійність", "приязнь", "єдність" та "передбачуваність". На цій основі можливо рекомендувати психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи по підвищенню рівня довіри у школярів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.644+316.654]:/В 19-075706 рукописний текст
Автор(и) : Василець, Наталія Михайлівна
Назва : Соціально-психологічні чинники довіри громадян до працівників внутрішніх справ України : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :523 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-227.
УДК : 316.644+316.654]:34.08(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Довіра-- Працівники МВС
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--функції довіри--працівники мвс--довіра до мвс--динаміка довіри
Анотація: У дослідженні проаналізовано специфічні особливості довіри громадян до працівників правоохоронних органів. Встановлено загальний рівень довіри громадян до поліції. Проаналізовано динаміку довіри в залежності від різних політичних ситуацій. Виділено та проаналізовано когнітивний, афективний та конативний компоненти відносин довіри як чинники довіри громадян працівникам ОВС. Виділено основні типи довіри громадян до працівників ОВС України.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Низовець О. М.
Назва : Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 122-127 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 126 (6 назв)
УДК : 316.6:159.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--ресоціалізація--соціально-психологічна підготовка--довіра--щирість--діалог--неповнолітній засуджений--соціально-психологічна компетентність
Анотація: У статті представлено соціально-психологічну підготовку до звільнення неповнолітніх засуджених як систему умов та чинників, що сприяють відновленню позитивних соціальних зв'язків та стосунків неповнолітніх осіб, розвитку в них соціально корисних умінь та навичок.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 109930
Кількість відвідувачів 922
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя