Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (591)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗДІБНОСТІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 201
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
15(08)
А 43


    Євдокимова, Н. О.
    Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 99-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
діти з аутизмом -- ігрова діяльність -- ігрове заняття -- емоційний контакт -- комунікативні здібності
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності соціалізації дітей-аутистів. Засобом первинної соціалізації цих дітей визначається гра. Відтак, актуалізується побудова логіки становлення здатності дітей з аутизмом до гри. Особливостями ігровї діяльності дитини з аутизмом визначено: самостимуляцію слухових, зорових, тактильних та інших відчуттів; використання неігрових предметів; обмеженість й одноманітність дій з іграшками; відсутність іграшкового сюжету; байдужість до дорослих. Визначено основні та специфічні завдання ігрових занять для дітей з аутизмом. Виділено три рівні освоєння дитиною ігор: налагодження контакту; наслідування; ігри за правилами; сюжетно-рольові ігри. Запропоновано структуру ігрового заняття для дітей з аутизмом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чеканова, О. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Іванова, В. В.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності [Текст] / В. В. Іванова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- молодший школяр -- познавальна діяльність
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності. Представлена структура творчих здібностей молодшого школяра, що включає когнітивний (знання, вміння і навички, які сприяють реалізації дитини в різних видах діяльності); мотиваційний (мотиви, інтереси, потреби, які спонукають школяра до творчої діяльності) та емоційний (позитивне ставлення молодшкого школяра до виконуваної діяльності, до вчителя, емоційна самореалізація в процесі виконання нестандартних завдань) компонетів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Іванова, В. В.
    Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку [Текст] / В. В. Іванова, Т. В. Палько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчі здібності -- творча діяльність -- перехідний період -- дошкільний вік -- молодший шкільний вік
Анотація: У статті розглянуто наукові підходи вітчизняних та зарубіжни вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв'язання творчих задач комбоніторного типу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Палько, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Є. Є.
    Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички
Анотація: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, Едуард Зеновович.
    Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту [Текст] / Е. З. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- когніції -- метакогніції -- мета-інтелектуальна активність -- технічний інтелект -- мистецький інтелект -- інформаційний інтелект
Анотація: В статті зазначено, що соціальний інтелект в психології розглядається як здатність людини правильно розуміни свою поведінку і поведінку інших людей у суспільстві. Ця здатність є вельми необхідною для людини для ефективної міжособистісної взаємодії та успішної соціальної адаптації. Автор статті розглядає поняття "інтелект" в широкому та вузькому смислах слова. У широкому розумінні йдеться лише про один-єдиний інтелект, про інтелектуальну сферу особистості тощо. В такому сенсі інтелект особистості описано як ієрархічну систему, яка має декілька рівнів. Перший рівень - рівень функціонування когніцій. Другий рівень інтелекту - рівень метакогніцій. Третій рівень інтелекту ампліфікує характеристики як першого, так і другого рівнів, при цьому інтелектуальна діяльність здійснюється переважно на неусвідомлюваному рівні, рівні, який наближує особистість до використання автоматизованих навичок та вмінь. Наступний, четвертий рівень, - рівень метаінтелектуальної діяльності, на якому відбувається експлікація творчих добутків особистості. Визначено, що кожен вид інтелекту вміщує певні здібності особистості до виконання певного виду діяльності. Керуючись вузьким розумінням слова "інтелект", у статті виокремлено: соціальний інтелект; технічний інтелект; мистецький нтелект" інформаційний інтелект тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 459 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Аршава, Ірина Федорівна. Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер) / І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Сім'я як простір формування цінностей дитини / І. М. Біла. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .25-32. - Бібліогр.: с. 30-32 (32 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій / Г. М. Дубчак. - С .33-40. - Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) / І. В. Єршова-Бабенко. - С .41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. - С .49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
Івашкевич, Едуард Зеновович. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту / Є. З. Івашкевич. - С .63-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину / Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 83-86 (25 назв)
Кутішенко, Валентина Петрівна. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців / В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. - С .87-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
Лозова, Ольга Миколаївна. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами / О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. - С .99-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (12 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності / В. В. Москаленко. - С .107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді / Л. З. Сердюк. - С .114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації / О. Л. Музика. - С .122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
Балахтар, Валентина Візіторівна. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи / В. В. Балахтар. - С .138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості / Н. Д. Володарська. - С .148-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (16 назв)
Гоцуляк, Наталія Євгенівна. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО / Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. - С .156-162. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід) / О. В. Губенко. - С .163-169. - Бібліогр.: с. 167-169 (15 назв)
Зарембо, Наталія Олександрівна. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів / Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. - С .170-180. - Бібліогр.: с. 177-180 (21 назва)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
Коханова, Олена Петрівна. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді / О. П. Коханова, О. А. Столярчук. - С .189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
Кузнецов, Олексій Ігоревич. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості / О. І. Кузнецов. - С .197-207. - Бібліогр.: с. 206-207 (12 назв)
Лантух, Ігор Валерійович. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215-217 (16 назв)
Левицька, Ірина Мирославівна. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку / І. М. Левицька, М. І. Попіль. - С .218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
Литвиненко, Олена Олександрівна. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків / О. О. Литвиненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (9 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду / О. В. Мазяр. - С .237-244. - Бібліогр.: с. 243-244 (10 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
Назар, Максим Миколайович. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві / М. М. Назар. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 262-265 (18 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків / Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. - С .266-278. - Бібліогр.: с. 276-278 (16 назв)
Нікітіна, Ірина Всеволодівна. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту / І. В. Нікітіна. - С .279-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (10 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин / О. І. Пенькова. - С .290-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (15 назв)
Подофєй, Світлана Олексіївна. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів / С. О. Подофєй. - С .298-304. - Бібліогр.: с. 303-304 (7 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти / Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. - С .305-312. - Бібліогр.: с. 311-312 (11 назв)
Руденок, Алла Іванівра. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації / А. І. Руденок, К. І. Максимчук. - С .313-320. - Бібліогр.: с. 319-320 (13 назв)
Савиченко, Ольга Михайлівна. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності / О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. - С .321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (9 назв)
Сторож, Олена Василівна. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .329-339. - Бібліогр.: С. 337-339 (13 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. - С .340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
Ткачишина, Оксана Романівна. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів / О. Р. Ткачишина. - С .349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці / Г. В. Чайка. - С .357-367. - Бібліогр.: С. 364-367 (24 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Життєстійкість самодетермінованої особистості / О. А. Чиханцова. - С .368-375. - Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців / О. М. Шамич. - С .376-384. - Бібліогр.: С. 382-384 (15 назв)
Шаумян, Олена Георківна. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління / О. Г. Шаумян. - С .385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
Боковець, О. І. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами" / О. І. Боковець. - С .393-403. - Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / А. О. Курбатова. - С .404-413. - Бібліогр.: С. 411-413 (12 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .414-422. - Бібліогр.: С. 420-422 (27 назв)
Окнова, Анастасія Сергіївна. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків / А. С. Окнова. - С .423-429. - Бібліогр.: С. 428-429 (13 назв)
Поканевич, Олена Анатоліївна. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників / О. А. Поканевич. - С .430-441. - Бібліогр.: С. 440-441 (10 назв)
Чудакова, Олена Миколаївна. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами / О. М. Чудакова. - С .442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - 584 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 978-617-640-211-4 : 35.00 грн.
    Зміст:
Андросович, К. А. Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу / К. А. Андросович. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Антоненко, О. Ю. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості / О. Ю. Антоненко. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (13 назв)
Бабак, Світлана Віталіївна. Роль середовища в розвитку особистості / С. В. Бабак. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура / Б. В. Барчі. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології / І. В. Білоконь. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 52 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. - С .52-64. - Бібліогр.: с. 63 (11 назв) : табл.
Бондаренко, Я. І. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі / Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 71 (7 назв)
Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти / Ю. Л. Бриндіков. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз / Н. М. Бугайова. - С .83-95. - Бібліогр.: с. 93-95 (16 назв)
Васильченко, Ольга Миколаївна. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій / О. М. Васильченко. - С .96-104. - Бібліогр.: с. 103 (12 назв)
Вальо, Лариса Іванівна. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення / Л. І. Вальо. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв)
Волобуєв, В. В. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії / В. В. Волобуєв. - С .113-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (5 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект / Є. В. Гейко. - С .120-130. - Бібліогр.: с. 129 (3 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Джоган, В. М. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу / В. М. Джоган. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв)
Дідух, Микола Леонтійович. Особистісні чинники етнічної індивідуації / М. Л. Дідух. - С .157-164. - Бібліогр.: с. 164 (7 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі / Г. М. Дубчак. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв)
Євдокимова, Н. О. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. - С .172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Євченко, І. М. Аналіз проблеми особистісної суверенності / І. М. Євченко. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (4 назви)
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
Зеленська, З. П. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи / З. П. Зеленська. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
Івашкевич, Е. З. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / Е. З. Івашкевич. - С .209-220. - Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
Івашкевич, І. В. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / І. В. Івашкевич. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв)
Кельнер, С. С. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога / С. С. Кельнер. - С .231-242. - Бібліогр.: с. 239-241 (14 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. - С .242-251. - Бібліогр.: с. 250 (4 назви)
Комар, Т. В. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій / Т. В. Комар. - С .251-263. - Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
Компанович, М. С. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270-271 (10 назв)
Котик, І. О. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості / І. О. Котик. - С .272-280. - Бібліогр.: с. 279 (13 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості / А. О. Курбатова. - С .280-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв)
Кухарчук, О. В. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу / Л. М. Литвинчук. - С .296-305. - Бібліогр.: с. 304-305 (8 назв)
Максимів, І. І. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування / І. І. Максимів. - С .305-314. - Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв)
Мартинюк, І. А. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності / І. А. Мартинюк. - С .314-328. - Бібліогр.: с. 324-327 (17 назв)
Маслюк, А. М. Аналіз проблеми ідентичності / А. М. Маслюк. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви)
Маценко, В. Ф. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця / В. Ф. Маценко. - С .339-349. - Бібліогр.: с. 349 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття / Ж. М. Маценко. - С .349-355. - Бібліогр.: с. 355 (10 назв)
Мельник, О. А. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв)
Мішкулинець, О. О. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти / О. О. Мішкулинець. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв)
Моргунова, Я. М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці / Я. М. Моргунова. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
Мурусинець, М. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів / М. Мурусинець, Т. Чегі. - С .383-384. - Бібліогр.: с. 391-393 (14 назв)
Носко, Людмила Анатоліївна. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів / Л. А. Носко. - С .394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
Палько, Т. В. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти / Т. В. Палько. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття / І. М. Поклад. - С .408-418. - Бібліогр.: с. 416-418 (14 назв)
Посвістак, О. А. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань / О. А. Посвістак. - С .418-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (26 назв)
Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості / О. Д. Питлюк-Смеречинська. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
Савицька, Ольга Вікторівна. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів / О. В. Савицька. - С .435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв)
Сєдова, Н. А. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини / Н. А. Сєдова. - С .444-452. - Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
Січка, В. І. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків / В. І. Січка. - С .42-463. - Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
Сулятицький, Іван Васильович. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів / І. В. Сулятицький. - С .463-471. - Бібліогр.: с. 470 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Досвід вивчення афектів в психології / А. Д. Терещук. - С .471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
Терлецька, Ю. М. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння / Ю. М. Терлецька. - С .479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .490-501. - Бібліогр.: с. 498-500 (37 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога / В. В. Турбан. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
Філіпович, В. М. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності / В. М. Філіпович. - С .511-518. - Бібліогр.: с. 516-517 (13 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю / О. М. Шамич. - С .518-527. - Бібліогр.: с. 523-526 (18 назв)
Швець, В. В. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи) / В. В. Швець. - С .527-535. - Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
Шевченко, Р. М. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження / Р. М. Шевченко. - С .535-544. - Бібліогр.: с. 543 (11 назв)
Яковлева, Н. Ю. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .544-558. - Бібліогр.: с. 555-556 (12 назв)
Ятчук, М. С. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України / М. С. Ятчук. - С .558-566. - Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах / Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. - С .566-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (8 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку / Т. М. Кирпенко. - С .574-581. - Бібліогр.: с. 579-580 (8 назв)
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.928(06)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 329 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
Антонов, В. М. Методи дослідження акме-обдарованої особистості / В. М. Антонов. - С .21-33. - Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
Бастун, Наталія Анатоліївна. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини / Н. А. Бастун. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (23 назви)
Біла, Ірина Миколаївна. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії / І. М. Біла. - С .43-53. - Бібліогр.: с. 52 (11 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості / Н. Д. Володарська. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 59-60 (5 назв)
Губенко, Олександр Володимирович. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві / О. В. Губенко. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника / Ю. А. Гулько. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
Демченко, О. П. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі / О. П. Демченко. - С .78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів / Г. М. Дубчак. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності / І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Івашкевич, Е. З. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 106 (10 назв)
Кокарєва, Марія Володимирівна. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості / М. В. Кокарєва. - С .120-127. - Бібліогр.: с.125 (11 назв)
Митник, Олександр Якович. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Здібності особистості та процес соціалізації / В. В. Москаленко. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 142 (7 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 154 (10 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного / Н. О. Никончук. - С .157-169. - Бібліогр.: с. 167 (3 назви) : табл.
Петрунько, О. В. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням / О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. - С .170-179. - Бібліогр.: с.176-177 (13 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків / Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (8 назв)
Савченко, Олена Вячеславівна. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці / О. В. Савченко. - С .188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості / Л. З. Сердюк. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
Соловей, Яніна Григорівна. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями / І. М. Тичина, А. П. Байдюк. - С .219-226. - Бібліогр.: с. 224 (9 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
Шестопалова, О. П. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції / О. П. Шестопалова. - С .235-244. - Бібліогр.: с. 242 (17 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї / Т. М. Яблонська. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
Гончарук, О. В. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
Загурська, Е. В. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості / Е. В. Загурська. - С .273-280. - Бібліогр.: с. 277-278 (16 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості / О. С. Нечаєва. - С .291-299. - Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
Процик, Л. С. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків / Л. С. Процик. - С .300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів / М. М. Чекрижова. - С .308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
Чигирин, Т. О. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів / Т. О. Чигирин. - С .319-327
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 318 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 19.00 р.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .20-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід / Н. Д. Володарська. - С .32-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект / Г. М. Дубчак. - С .39-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
Євченко, І. М. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків / І. М. Євченко, А. М. Маслюк. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 55-56 (5 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців / І. В. Клименко. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 63-66 (19 назви)
Корольов, Д. К. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 75-79 (35 назв)
Костіна, Т. О. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання / Т. О. Костіна. - С .80-86. - Бібліогр.: с. 85-86 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Проблема обдарованості: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
Марчук, К. А. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості") / К. А. Марчук. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
Музика, О. О. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (15 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. До проблеми співробітництва молодших школярів / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .111-120. - Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Подофєй, С. О. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет / С. О. Подофєй. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 136 (4 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія / Н. Ф. Портницька. - С .145-152. - Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
Романюк, Л. В. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку / Л. В. Романюк. - С .153-163. - Бібліогр.: с.1159-163 (34 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці / Г. А. Ставицький. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 179-181 (16 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії / О. А. Чиханцова. - С .182-187. - Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
Швець, Д. В. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності / Д. В. Швець. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195-197 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
Бень, Н. В. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи / Н. В. Бень. - С .207-2016. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу / І. А. Гречуха. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 224-227 (24 назви)
Гончарук, Олена Володимирівна. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .228-241. - Бібліогр.: с. 239-241 (23 назв)
Джеджея, Ірина Вікторівна. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору / В. Б. Джеджея. - С .242-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (11 назв)
Загурська, Е. В. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .249-258. - Бібліогр.: с. 256-257 (17 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (16 назв)
Процик, Л. С. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості / Л. С. Процик. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274-275 (12 назв)
Срібна, О. В. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки / О. В. Срібна. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-285 (22 назви)
Ходос, Олександр Сергійович. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця / О. С. Ходос. - С .286-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (25 назв)
Чайка, Галина Василівна. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях / Г. В. Чайка. - С .294-304. - Бібліогр.: с. 301-304 (30 назв)
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби / О. В. Шелестова. - С .305-315. - Бібліогр. : С. 314-315 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 100033
Кількість відвідувачів 1057
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя