Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (212)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОНФЛІКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.
37.011.3-051+37.013+37.064+316.48
Ю 74


    Юрківський, Євген Володимирович.
    Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Юрківський Євген Володимирович ; наук. кер. Кравець В. П. ; Тернопільськ. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2001. - 176 с. - Бібліогр.: с. 147-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфліктність--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
конфліктність -- педагогічний конфлікт -- психологічні детермінанти -- педагогічна взаємодія -- діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кравець, Володимир Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(57.026)
А 43


    Шульга, Г. Б.
    Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя [Текст] / Г. Б. Шульга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
принцип екологічності -- екологічність педагогічної взаємодії -- конфлікт -- конфліктологічна компетентність
Анотація: У даній статті зроблена спроба розглянути проблему формування конфліктологічної компетентності як особистісної передумови екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього учителя. Виокремлено і описано низку методів щодо формування конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.73-053.5(043.3)
Ш 83


    Шпак, Світлана Григорівна.
    Психологічні особливості поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шпак Світлана Григорівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 216 с. : табл., рис. + 1(додаток). - Бібліогр.: с. 193-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія поведінки--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- конфлікт -- особливості поведінки -- емоційно-вольова незрілість -- соціометричний статус
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Проаналізовано сучасний стан теоретичних і прикладних досліджнь поведінки молодших школярів, особливостей їх спілкування. Розглянуто вплив індивідуально-психологічних особливостей та зовнішніх чинників на характер поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Обґрунтовано комплекс методик дослідження особливостей поведінки дітей молодшого шкільного віку та запропоновано і апробовано психокорекційну програму формування навичок конструктивних форм поведінки у конфліктних ситуаціях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.4.98-048.88(043.5)
Ч 65


    Чиркова, Тетяна Ігорівна.
    Психологічні особливості консультування міжетнічних подружніх пар [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Чиркова ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Сімейна психологія
Кл.слова (ненормовані):
етапи консультування -- алгоритм -- міжособистісні стосунки -- конфліктологія -- особистісний конфлікт -- процедура підготовки -- умови сімейного консультування -- крос-культурний конфлікт -- ментальні кризи
Анотація: У дисертації запропоновано покрокове описання алгоритму консультування кросс-культурних пар з точки зору практичного експериментального дослідження, побудованому на опрацюванні основних методів вітчизняного сучасного крос-культурного консультування. Приведено та обгрунтовано основну специфіку та головні риси даного алгоритму. Доведено його практичну необхідність. Визначено, за якими основними характеристиками потрібно його побудувати в залежності від індивідуальних та загальних характеристик та властивостей пари у міжнаціональному, ментальному та гендерному розрізі аспектах. Здійснене методологічне обгрунтування побудови даного алгоритму проведення консультування. Надані рекомендації щодо застосування даного алгоритму у розрізі роботи із міжнаціональною парою для психолога консультанта. Обгрунтовані основні причини для створення даного алгоритму. Розроблені практичні рекомендації та надані приклади. Детально пояснено, для чого саме необхідно створювати такий алгоритм та до якого результати призведе робота за таким алгоритмом. Описані історичні передумови проведення даних експериментів у сфері міжнаціонального сімейного консультування і обгрунтована причина, чому саме це останніми роками призвело, у наукових дослідженнях, до активних пошуків методології для проведення експериментальних спроб. Пояснено як саме активно робилися спроби створення алгоритмів, схем та систем безпосередньо консультування, які спрямовані на покращення якості самого консультування та допомоги практичному психологові-консультанту, в першу чергу. Констатовані спроби вчених систематизувати теоретичні знання та практичні експериментальні здобутки, які поступово систематизувалися у сукупносутіц та знайшли своє практичне застосування, що призвело до покращення та виведення на новий рівень сімейного міжнаціонального консультування. Доведено, що необхідно створити єдиний алгоритм, який допоможе психологові-консультанту працювати із парами на високопрофесійному рівні та завжди мати готову схему, для того, щоб працювати із нею при роботі із крос-культурними парами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
159.922.4.98-048.88(043.5)
Ч 65


    Чиркова, Тетяна Ігорівна.
    Психологічні особливості консультування міжетнічних подружніх пар [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Чиркова ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 236 с. : табл. + 1 додатки 11 с. - Бібліогр.: с.222-236 (158 назв). -
УДК
Рубрики: Сімейна психологія
Кл.слова (ненормовані):
етапи консультування -- алгоритм -- міжособистісні стосунки -- конфліктологія -- особистісний конфлікт -- процедура підготовки -- умови сімейного консультування -- крос-культурний конфлікт -- ментальні кризи
Анотація: У дисертації запропоновано покрокове описання алгоритму консультування кросс-культурних пар з точки зору практичного експериментального дослідження, побудованому на опрацюванні основних методів вітчизняного сучасного крос-культурного консультування. Приведено та обгрунтовано основну специфіку та головні риси даного алгоритму. Доведено його практичну необхідність. Визначено, за якими основними характеристиками потрібно його побудувати в залежності від індивідуальних та загальних характеристик та властивостей пари у міжнаціональному, ментальному та гендерному розрізі аспектах. Здійснене методологічне обгрунтування побудови даного алгоритму проведення консультування. Надані рекомендації щодо застосування даного алгоритму у розрізі роботи із міжнаціональною парою для психолога консультанта. Обгрунтовані основні причини для створення даного алгоритму. Розроблені практичні рекомендації та надані приклади. Детально пояснено, для чого саме необхідно створювати такий алгоритм та до якого результати призведе робота за таким алгоритмом. Описані історичні передумови проведення даних експериментів у сфері міжнаціонального сімейного консультування і обгрунтована причина, чому саме це останніми роками призвело, у наукових дослідженнях, до активних пошуків методології для проведення експериментальних спроб. Пояснено як саме активно робилися спроби створення алгоритмів, схем та систем безпосередньо консультування, які спрямовані на покращення якості самого консультування та допомоги практичному психологові-консультанту, в першу чергу. Констатовані спроби вчених систематизувати теоретичні знання та практичні експериментальні здобутки, які поступово систематизувалися у сукупносутіц та знайшли своє практичне застосування, що призвело до покращення та виведення на новий рівень сімейного міжнаціонального консультування. Доведено, що необхідно створити єдиний алгоритм, який допоможе психологові-консультанту працювати із парами на високопрофесійному рівні та завжди мати готову схему, для того, щоб працювати із нею при роботі із крос-культурними парами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
154
А 43


    Чиркова, Т. І.
    Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування [Текст] / Т. І. Чиркова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 53 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сімейне консультування -- менталітет -- етнічний психолог -- поліетнічні сім'ї -- задоволеність шлюбом -- психологічна сумісність -- міжетнічні взаємини -- рольові очікування -- етноси -- сімейний конфлікт
Анотація: У статті проаналізовано етнопсихологічні особливості інтеграціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування. Вивчено вплив соціокультурних особливостей комунікативної взаємодії шлюбного подружжя з різних етносів на вербальному та невербальному рівнях на міжособистісні взаємини. Виявлено такі етнопсихологічні чинники сумісності подружніх поліетнічних партнерів: культура спілкування в межах дотримання національних традицій, мотивація до міжкультурної інтеграції сімейних взаємин, відповідність психологічних ролей партнерів іхнім очікуванням, етнопсихологічні настановлення, міжетнічне взаєморозуміння. Розроблено психокорекційну програму з формування комунікативних навичок у певному міжетнічному оточенні й гнучкого образу реального "Я" в подружніх пар з порушеннями у функціонально-рольовій взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
37.011.3-051+37.013+37.064.2
Ч-49


    Черненький, Юрій Петрович.
    Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації

   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.942-055.52-055.62-056.24(043.5)
Ц 20


    Царькова, Ольга Вікторівна.
    Психологія почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / О. В. Царькова ; наук. конс.: С. Д. Максименко , В. М. Рахмонов ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 454 с. : табл. - Бібліогр.: с. 362-405. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- батьки -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- амбівалентність -- компенсаторні механізми -- внутрішньоособистісний конфлікт -- патологізація переживання провини -- ставлення до хвороби дитини
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене дослідженню моделей переживання почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я (ОМЗ). Концептуалізовано та емпірично доведено, що почуття провини батьків дітей з ОМЗ є складним, первинним щодо внутрисімейної психологічної травматизації переживанням яке має глибинно-психологічну детермінацію, пов’язану зі специфічним комплексом механізмів психологічних захистів, наявністю відповідних внутрішноособистісних конфліктів та ірраціональних установок. Проаналізовано переживання міжособистісної провини з точки зору їх кон’юнктивного та диз’юнктивного впливу. Визначено комплекс моральної травматизації батьків, який описує моральне страждання від усвідомлення інвалідності дитини та феномен вторинного травмування через впевненість у провині перед дитиною (членами родини, суспільством, тощо). Моральна травматизація від провини має дві раціональні ознаки: моральну шкоду – моральні втрати, пов’язані з моральними і фізичними стражданнями, обмеженнями, втратами, та моральні страждання – негативні переживання, які проявляються у вигляді страху, сорому, приниженні, стані душевного болю, стані депресії і апатії. Тенденції та обсессивні думки щодо компенсації та власне компульсивна компенсаторна поведінка виступають основними ознаками моральної травматизації – травматизації від переживання провини. Запропоновано модель патологізації переживання провини батьків, з урахуванням генетично-адаптивного характеру внутрішньо-сімейної взаємодії та виховання; особливостей травматизація від усвідомлення інвалідизації дитини по мірі соціалізації (хроніфікація, інтеграція-раціоналізація, медикалізація інтеракцій, нозогнозії); неусвідомлюваної програма ірраціональної провини (ірраціональна батьківська поведінка, амбівалентність батьківського ставлення, реактивність провини); патогенезу інших сімейно- обумовлених станів та розладів, маніпулятивної поведінки, соціальної дезадапації, ретардації, гіперкомпенсації, нозогнозії. Представлено трифакторну структуру феномену переживання провини батьками («Фасадна проективна провина», «Регресивна маніпулююча провина», «Амбівалентний тривожно-контролюючий атитюд»). Узагальнено з позиції засад глибинної психокорекції та генетико- орієнтованої психотерапії основні моделі корекції та психологічного супроводу переживання почуття провини батьками. Технологічно та поопераційно психологічна корекція повинна орієнтуватися на метафоризацію, усвідомлення та реалізацію переживань, що забезпечує адекватизацію реакцій на травму, варіативність та гнучкість реагування, оптимальне задіяння ресурсу особистості та розробку індивідуалізованої моделі батьківсько-дитячої взаємодії (виховання). Усвідомлення провини та її его-дистонного, ірраціонального змісту забезпечує відмову від вторинної вигоди. Гіпотеза, що була розроблена на початку дослідження, показала свою відповідність в ході проведення емпіричної частини роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Рахмонов, В. М. \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.942-055.52-055.62-056.24(043.5)
Ц 20


    Царькова, Ольга Вікторівна.
    Психологія почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / О. В. Царькова ; наук. конс.: С. Д. Максименко , В. М. Рахмонов ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- батьки -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- амбівалентність -- компенсаторні механізми -- внутрішньоособистісний конфлікт -- патологізація переживання провини -- ставлення до хвороби дитини
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене дослідженню моделей переживання почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я (ОМЗ). Концептуалізовано та емпірично доведено, що почуття провини батьків дітей з ОМЗ є складним, первинним щодо внутрисімейної психологічної травматизації переживанням яке має глибинно-психологічну детермінацію, пов’язану зі специфічним комплексом механізмів психологічних захистів, наявністю відповідних внутрішноособистісних конфліктів та ірраціональних установок. Проаналізовано переживання міжособистісної провини з точки зору їх кон’юнктивного та диз’юнктивного впливу. Визначено комплекс моральної травматизації батьків, який описує моральне страждання від усвідомлення інвалідності дитини та феномен вторинного травмування через впевненість у провині перед дитиною (членами родини, суспільством, тощо). Моральна травматизація від провини має дві раціональні ознаки: моральну шкоду – моральні втрати, пов’язані з моральними і фізичними стражданнями, обмеженнями, втратами, та моральні страждання – негативні переживання, які проявляються у вигляді страху, сорому, приниженні, стані душевного болю, стані депресії і апатії. Тенденції та обсессивні думки щодо компенсації та власне компульсивна компенсаторна поведінка виступають основними ознаками моральної травматизації – травматизації від переживання провини. Запропоновано модель патологізації переживання провини батьків, з урахуванням генетично-адаптивного характеру внутрішньо-сімейної взаємодії та виховання; особливостей травматизація від усвідомлення інвалідизації дитини по мірі соціалізації (хроніфікація, інтеграція-раціоналізація, медикалізація інтеракцій, нозогнозії); неусвідомлюваної програма ірраціональної провини (ірраціональна батьківська поведінка, амбівалентність батьківського ставлення, реактивність провини); патогенезу інших сімейно- обумовлених станів та розладів, маніпулятивної поведінки, соціальної дезадапації, ретардації, гіперкомпенсації, нозогнозії. Представлено трифакторну структуру феномену переживання провини батьками («Фасадна проективна провина», «Регресивна маніпулююча провина», «Амбівалентний тривожно-контролюючий атитюд»). Узагальнено з позиції засад глибинної психокорекції та генетико- орієнтованої психотерапії основні моделі корекції та психологічного супроводу переживання почуття провини батьками. Технологічно та поопераційно психологічна корекція повинна орієнтуватися на метафоризацію, усвідомлення та реалізацію переживань, що забезпечує адекватизацію реакцій на травму, варіативність та гнучкість реагування, оптимальне задіяння ресурсу особистості та розробку індивідуалізованої моделі батьківсько-дитячої взаємодії (виховання). Усвідомлення провини та її его-дистонного, ірраціонального змісту забезпечує відмову від вторинної вигоди. Гіпотеза, що була розроблена на початку дослідження, показала свою відповідність в ході проведення емпіричної частини роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Рахмонов, В. М. \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
159.923-055.52:616.899
Х 46


    Химко , Марта Богданівна.
    Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Химко Марта Богданівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2010. - 250 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аутизм--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- батьківське ставлення -- емоційні стани -- внутрішній конфлікт -- психокорекційна робота
Анотація: Дисертаційна роботамістить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Досліджено ставлення батьків до різних аспектів суспільного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості й соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено та застосовано комплексний психокорекційний підхід для зміни батьківсько-дитячих стосунків, попередженням та зниженням внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитиниподолати внутрішньо-соціальні проблеми, оптимізуючи ставлення до власної аутистичної дитини; з"ясувати особливості ціннісної сфери батьків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Уркаєв, В. С.
    Базовая акциональная способность в психокоррекции азартного игрового аддиктивного поведения [Текст] / В. С. Уркаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 230-242 : табл. - Бібліогр.: с. 241-242 (11 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
базова акціональна здатність -- первинний акціональний голод -- азартна аддиктивна ігрова поведінка -- рольовий конфлікт -- невроз креативності
Анотація: У статті розглядаються рівні причинно-наслідкових зв'язків генезису азартної ігрової адиктивної поведінки в психодраматичному підході; зроблена спроба обгрунтування необхідності виділення рівнів як для кожного з основних психотерапевтичних підходів, так і в загальному для психотерапії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

12.
371.015
А 43


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
КОНФЛІКТ -- СІМЕЙНІ КОНФЛІКТИ -- ТИПИ конфліктів -- КЛАСИФІКАЦІЯ конфліктів -- ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ -- ПОДОЛАННЯ конфліктів
Анотація: У статті описано психологічну природу сімейного конфлікту. Сімейний конфлікт розглядається як психологічний феномен, який впливає на соціальну, психологічну й фізичну сторони розвитку всіх членів сім'ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

13.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- професійна діяльність практичного психолога -- ситуація невизначеності -- рефлексія -- професійна самосвідомість -- смислоутворення
Анотація: У запропонованій статті розглянуті основні погляди на сутність конфлікту, його окремі прояви і способи подолання. Проаналізовано впливу фактора невизначеності умов діяльності на становлення конфлікту. Парадигма мозаічного об'єднання опосередкована як модель подолання конфлікту. Показано, що рефлексивне мислення виступає найважливішою складовою професійної самосвідомості особистості практичного психолога в ситуації конфлікта. Феноменологічна рефлексія розгортає свідомість у перспективі смислоутворення. Смисл детермінує активність свідомості, професійної діяльності практичного психолога.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 233-240 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- конфліктологія -- теорії соціального конфлікту -- парадигма -- парадигміальний конфлікт
Анотація: У статті розглянуто витоки, класичні засади та сучасні інтерпритації теорії соціально конфлікту через парадигмальний підхід в психології. Відзначено, що в основі вчення про конфлікти перебувають Гераклітові погляди. Уже в античній філософії сформульовано етичні засади виправдання конфлікту. Сучасні теоретичні схеми визначаються положеннями фрейдизму та неофрейдизму.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Турбан, В. В.
    Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- етико-моральний розвиток -- соціальність -- комунікація -- рефлективність -- конфлікт -- толерантність
Анотація: У статті досліджуються питання соціокультурних основ етичних уявлень. Зокрема аналізується проблема комунікації як механізму вироблення моральних суджень. Розглядаються теоретичні міркування В. А. Малахова (соціальний підхід у філософії) , І. Канта (трансцендентальний підхід), К. Баллестрема (виявлення суперечностей в етичному ригоризмі Канта) та ін. Конкретизуються теоретичні засади, виходячи із яких здійснюються висвітлення етичного аспекту соціальної особистості. Проводиться розмежування понять "етика" та "мораль". На основі цього розмежування висловлюється теза про те, що саме мораль є соціальним феноменом, який формується в рамках соціального процесу; комунікація виступає в ролі інтер-акції - обміну моральними судженнями. Етика натомість розглядається як сфера абсолюту - тих уявлень, які осягаються інтуїтивно і не можуть бути раціонально обгрунтовані.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.964.21:316.48]:377
Т 59


    Торба, Наталія Григорівна.
    Психологічні чинники профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Торба Наталія Григорівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Профілактика конфліктів--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КОНФЛІКТ -- профілактика конфліктів -- педагогічний процес -- педагогічний конфлікт -- конфліктогени -- конфліктологічна компетентність -- соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми конфліктів та їх профілактики у соціальній, педагогічній та віковій психології. Вивчено специфіку конфліктів у педагогічному процесі ПТНЗ і визначено психологічні чинники їх профілактики. Розроблено та апробовано програму профілактики конфліктів у педагогічному процесі ПНТЗ шляхом розвитку конфліктологічної компетентності суб'єктів педагогічного процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів [Текст] / Л. А. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- самоактуалізація -- особистісне зростання -- юнацький вік -- невроз -- психічна травма -- невротичний конфлікт
Анотація: В статті здійснено теоретичне дослідження проблеми психологічних особливостей саморозвитку студентів раннього юнацького віку; доведено, що етап професійного навчання є визначальним для формування цього процесу; виокремлені головні принципи самоосвіти і саморозвитку; вивчено мотиви саморозвитку студентів; виявлено критерії та рівні саморозвитку в ранньому юнацькому віці, їх основні характеристики. Розкрита система психологічних чинників, які впливають на стимуляцію прагнення до саморозвитку студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Причини й механізми виникнення невротичних розладів особистості дитини з погляду сучасної педагогічної психології [Текст] / К. В. Терещенко, Т. А. Олінковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 48. - С. 60-65. - Бібліогр.: С. 64 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
невроз -- психічна травма -- невротичний конфлікт -- невротичний розвиток -- потреби -- інтереси
Анотація: У статті здійснено теоретичне дослідження проблеми неврозів, проаналізовані причини та механізми розвитку невротизації дітей та внутрішні умови їх вияву. Виокремлено основні характеристики неврозу і стадії розвитку невротичного захворювання. Проаналізовано поняття «невроз» через розкриття понять «невротичний конфлікт» і «психічна травма». Визначено значущу роль у виникненні і розвитку психотравмівної ситуації – недостатність сформованості спрямувальних норм особистості (морально-етичні правила, що регулюють поведінку). У статті дана психологічна характеристика невротичної особистості дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Олінковська, Т.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Степаненко, І. М.
    Психологічні особливості особистісних утворень сором'язливості майбутніх психологів [Текст] / І. М. Степаненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 246-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
сором'язливість -- рівні сором'язливості -- високий рівень тривожності -- інтернальний локус контролю -- підлеглий тип поведінки -- внутрішній конфлікт -- самозвинувачення -- цілісність власного "Я" -- низький рівень самовпевненості -- інтровертованість
Анотація: Стаття містить теоретичний аналіз поняття "сором'язливість", емпіричне дослідження рівнів та особистісних утворень сором'язливих особистостей. Виявлено основні особистісні утворення сором'язливих особистостей (високий рівень тривожності, інтернальний локус контролю, підлеглий тип поведінки, наявність внутрішнього конфлікту, схильність до самозвинувачень, сумніви стосовно цінності свого "Я", низький рівень самовпевненості, інтровертованість) та проаналізовано їх прояв в контексті рівневого розподілу сором'язливості. Зазначено необхідність створення психокорекційної програми для студентів-психологів, направленої на зниження рівня прояву сором'язливості та корекцію особистісних утворень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
316.48
С 72


   
    Спільнота в умовах воєнного конфлікту: психологічні стратегії адаптації [Текст] : монографія / [Л. М. Коробка, В. О. Васютинський, В.Ю Вінков та ін.] ; за наук. ред. Л. М. Коробки ; НАПН України, Інститут соціальної та політичної психології. - Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2019. - 286 с. - 40.00 грн.
УДК
РУБ 316.48
Рубрики: Військова психологія
Кл.слова (ненормовані):
воєнний конфлікт -- адаптація до воєнного конфлікту -- військовий конфлікт -- адаптація до військового конфлікту


Дод.точки доступу:
Коробка, [Л.М.; Васютинський, В.О.; Вінков та ін.], В.Ю; Коробки, Л.М. \за наук. ред.\; НАПН України; Інститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 66092
Кількість відвідувачів 777
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя