Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (212)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОНФЛІКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.
154
А 43


    Пустовий, О. М.
    Соціально-психологічні чинники групової взаємодії військовослужбовців: теоретична модель [Текст] / О. М. Пустовий // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 108-112. - Бібліогр.: с. 111 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні взаємовідносини -- мала група -- військовий колектив -- згуртованість -- групова взаємодія -- конфлікт
Анотація: У статті акцентовано увагу на визначенні соціально-психологічних чинників, що впливають на групову взаємодію військовослужбовців. Обґрунтована актуальність вивчення військових колективів у сучасних умовах. Пояснена необхідність збільшення показників згуртованості військовослужбовців для більш ефективного виконання бойових завдань. Використання різних методів дослідження індивідуальних особливостей військовослужбовців дає змогу визначати критерії, що впливають на побудову оптимальних взаємовідносин у колективі. Дослідження міжособистісних взаємовідносин дає змогу уникати конфліктів у військових колективах та групах військовослужбовців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.964.21:616-006-052(043.5)
П 38


    Плескач, Богдан Вадимивич.
    Особливості внутрішньоособистісного конфлікту в онкогематологічних хворих [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Б. В. Плескач ; наук. керів. З. Г. Кісарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 308 с. : табл. - Бібліогр.: с. 237-274 (346 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоособистісний конфлікт -- суперечливість у поєднанні особистісних рис -- онкогематологічні хворі -- дистрес -- психосоматика -- психоонкологія -- психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню внутрішньо особистісного конфлікт у онкогематологічних хворих як основи для розроблення рекомендацій щодо його психодіагностики та психологічного супроводу таких пацієнтів. Емпіричним дослідженням охоплено 62 хворих на онкогематологічні захворювання . Контрольна груп а вклю чала 73 практично здорових осі б. Встановлено, що серед хворих достовірно частіше, у порівнянні з контрольною групою , зустрічалися депресивні, параноїдні, шизоїдні, обсесивно - компульсивн і особистісні риси; травма прив'язаності та в исокий контроль емоцій. Виявлено, що конфліктні поєднання особистісних рис, визначені на основі двох методологі й (Л. М. Собчик та Ф. Александ ера ), зустрічаються серед онкогематологічних хворих частіше, а особистісні протиріччя є більш глибокими, порівняно зі здоровими особами. Найбільш характерними для хворих були наступні конфліктні поєднання: обсесивно - компульсивних та параноїдних рис; парано їдних і депресивних рис, які з умовлені травмою прив’язаності ; театрально - нарцис ичних та депресивно - обсесивних рис; агресивних та депресивно - обсесивних рис; шизоїдних та обсесивно - компульсивних рис, зумовлених травм ою прив’язаності . Встановлено зв’язок між виявленими суперечливостями у поєднанні особистісних рис та психологічним дистресом ; між наявніс тю у хворих окремих конфліктних поєднань особистісних рис та складноща ми перебігу лікування. Отримані у дослідженні дані підтверджують висунуту гіпотезу, згідно якої суперечливі сть у поєднанні особистісних властивостей є основним змістом внутрішньоособистісного конфлікту о нкогематологічних хворих, а її загострення має негативний вплив на перебіг лікування . Запропоновано рекомендації щодо психодіагностики внутрішн ьоособистісного конфлікту у стаціонарних онког ематологічних хворих та означено основні орієнтири психологічного супроводу таких пацієнтів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.942-055.52-055.62-056.24(043.5)
Ц 20


    Царькова, Ольга Вікторівна.
    Психологія почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / О. В. Царькова ; наук. конс.: С. Д. Максименко , В. М. Рахмонов ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 454 с. : табл. - Бібліогр.: с. 362-405. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- батьки -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- амбівалентність -- компенсаторні механізми -- внутрішньоособистісний конфлікт -- патологізація переживання провини -- ставлення до хвороби дитини
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене дослідженню моделей переживання почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я (ОМЗ). Концептуалізовано та емпірично доведено, що почуття провини батьків дітей з ОМЗ є складним, первинним щодо внутрисімейної психологічної травматизації переживанням яке має глибинно-психологічну детермінацію, пов’язану зі специфічним комплексом механізмів психологічних захистів, наявністю відповідних внутрішноособистісних конфліктів та ірраціональних установок. Проаналізовано переживання міжособистісної провини з точки зору їх кон’юнктивного та диз’юнктивного впливу. Визначено комплекс моральної травматизації батьків, який описує моральне страждання від усвідомлення інвалідності дитини та феномен вторинного травмування через впевненість у провині перед дитиною (членами родини, суспільством, тощо). Моральна травматизація від провини має дві раціональні ознаки: моральну шкоду – моральні втрати, пов’язані з моральними і фізичними стражданнями, обмеженнями, втратами, та моральні страждання – негативні переживання, які проявляються у вигляді страху, сорому, приниженні, стані душевного болю, стані депресії і апатії. Тенденції та обсессивні думки щодо компенсації та власне компульсивна компенсаторна поведінка виступають основними ознаками моральної травматизації – травматизації від переживання провини. Запропоновано модель патологізації переживання провини батьків, з урахуванням генетично-адаптивного характеру внутрішньо-сімейної взаємодії та виховання; особливостей травматизація від усвідомлення інвалідизації дитини по мірі соціалізації (хроніфікація, інтеграція-раціоналізація, медикалізація інтеракцій, нозогнозії); неусвідомлюваної програма ірраціональної провини (ірраціональна батьківська поведінка, амбівалентність батьківського ставлення, реактивність провини); патогенезу інших сімейно- обумовлених станів та розладів, маніпулятивної поведінки, соціальної дезадапації, ретардації, гіперкомпенсації, нозогнозії. Представлено трифакторну структуру феномену переживання провини батьками («Фасадна проективна провина», «Регресивна маніпулююча провина», «Амбівалентний тривожно-контролюючий атитюд»). Узагальнено з позиції засад глибинної психокорекції та генетико- орієнтованої психотерапії основні моделі корекції та психологічного супроводу переживання почуття провини батьками. Технологічно та поопераційно психологічна корекція повинна орієнтуватися на метафоризацію, усвідомлення та реалізацію переживань, що забезпечує адекватизацію реакцій на травму, варіативність та гнучкість реагування, оптимальне задіяння ресурсу особистості та розробку індивідуалізованої моделі батьківсько-дитячої взаємодії (виховання). Усвідомлення провини та її его-дистонного, ірраціонального змісту забезпечує відмову від вторинної вигоди. Гіпотеза, що була розроблена на початку дослідження, показала свою відповідність в ході проведення емпіричної частини роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Рахмонов, В. М. \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.942-055.52-055.62-056.24(043.5)
Ц 20


    Царькова, Ольга Вікторівна.
    Психологія почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / О. В. Царькова ; наук. конс.: С. Д. Максименко , В. М. Рахмонов ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- батьки -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- амбівалентність -- компенсаторні механізми -- внутрішньоособистісний конфлікт -- патологізація переживання провини -- ставлення до хвороби дитини
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене дослідженню моделей переживання почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я (ОМЗ). Концептуалізовано та емпірично доведено, що почуття провини батьків дітей з ОМЗ є складним, первинним щодо внутрисімейної психологічної травматизації переживанням яке має глибинно-психологічну детермінацію, пов’язану зі специфічним комплексом механізмів психологічних захистів, наявністю відповідних внутрішноособистісних конфліктів та ірраціональних установок. Проаналізовано переживання міжособистісної провини з точки зору їх кон’юнктивного та диз’юнктивного впливу. Визначено комплекс моральної травматизації батьків, який описує моральне страждання від усвідомлення інвалідності дитини та феномен вторинного травмування через впевненість у провині перед дитиною (членами родини, суспільством, тощо). Моральна травматизація від провини має дві раціональні ознаки: моральну шкоду – моральні втрати, пов’язані з моральними і фізичними стражданнями, обмеженнями, втратами, та моральні страждання – негативні переживання, які проявляються у вигляді страху, сорому, приниженні, стані душевного болю, стані депресії і апатії. Тенденції та обсессивні думки щодо компенсації та власне компульсивна компенсаторна поведінка виступають основними ознаками моральної травматизації – травматизації від переживання провини. Запропоновано модель патологізації переживання провини батьків, з урахуванням генетично-адаптивного характеру внутрішньо-сімейної взаємодії та виховання; особливостей травматизація від усвідомлення інвалідизації дитини по мірі соціалізації (хроніфікація, інтеграція-раціоналізація, медикалізація інтеракцій, нозогнозії); неусвідомлюваної програма ірраціональної провини (ірраціональна батьківська поведінка, амбівалентність батьківського ставлення, реактивність провини); патогенезу інших сімейно- обумовлених станів та розладів, маніпулятивної поведінки, соціальної дезадапації, ретардації, гіперкомпенсації, нозогнозії. Представлено трифакторну структуру феномену переживання провини батьками («Фасадна проективна провина», «Регресивна маніпулююча провина», «Амбівалентний тривожно-контролюючий атитюд»). Узагальнено з позиції засад глибинної психокорекції та генетико- орієнтованої психотерапії основні моделі корекції та психологічного супроводу переживання почуття провини батьками. Технологічно та поопераційно психологічна корекція повинна орієнтуватися на метафоризацію, усвідомлення та реалізацію переживань, що забезпечує адекватизацію реакцій на травму, варіативність та гнучкість реагування, оптимальне задіяння ресурсу особистості та розробку індивідуалізованої моделі батьківсько-дитячої взаємодії (виховання). Усвідомлення провини та її его-дистонного, ірраціонального змісту забезпечує відмову від вторинної вигоди. Гіпотеза, що була розроблена на початку дослідження, показала свою відповідність в ході проведення емпіричної частини роботи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Рахмонов, В. М. \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Пастух, Л. В.
    Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі [Текст] / Л. В. Пастух // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- управління конфліктами в закладі освіти -- конфліктологічна компетентність керівника -- профілактика конфліктів -- педагогічний колектив -- керівник закладу освіти
Анотація: У статті актуалізовано нагальність дослідження проблематики попередженні конфліктів у педагогічному колективі. Здійснено аналіз підходів науковців до розуміння сутності, типології, причин конфліктів у педагогічних колективах. Відзначено одностайність дослідників у тому, що провідну роль у профілактиці конфліктів відіграє керівник. Узагальнено підходи до тлумачення конфліктологічної компетентності керівників. Виділено у структурі конфліктологічної компетентності такі взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено першочергові завдання їх розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Гусєв, І. М.
    Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту [Текст] / І. М. Гусєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
медіапрактика -- практика -- психологічні особливості -- воєнний конфлікт -- медіаконтент
Анотація: У статті наведено дані емпіричного дослідження, яке виявило базові особливості взаємодії спільноти з медіапрактиками. Продуктивні особливості характеризуються раціональним використанням медіапрактик та емпатійним ставленням до внутрішньо переміщених осіб, а також споглядальною позицією, що проявляється у використанні різноманітних медіапрактик для накопичення інформації та в нейтральній оцінці медіаконтенту, що споживається. Зміст особливостей взаємодії з деструктивними проявами визначається патерналістським ставленням до медіаконтенту, його хаотичним споживанням, негативним ставленням до переселених осіб і перекладанням відповідальності на державні інституції. Проміжна особливість взаємодії з медіапрактиками полягає в емоційно-інтуїтивній позиції, що виявляється в інтуїтивному пошуку й взаємодії з медіаконтентом, а ставлення до соціально-політичних подій у країні грунтується на емоційних факторах (співпереживання, співчуття, жаль).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.964.21:616-006-052(043.5)
П 38


    Плескач, Богдан Вадимивич.
    Особливості внутрішньоособистісного конфлікту в онкогематологічних хворих [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Б. В. Плескач ; наук. керів. З. Г. Кісарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоособистісний конфлікт -- суперечливість у поєднанні особистісних рис -- онкогематологічні хворі -- дистрес -- психосоматика -- психоонкологія -- психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню внутрішньо особистісного конфлікт у онкогематологічних хворих як основи для розроблення рекомендацій щодо його психодіагностики та психологічного супроводу таких пацієнтів. Емпіричним дослідженням охоплено 62 хворих на онкогематологічні захворювання . Контрольна груп а вклю чала 73 практично здорових осі б. Встановлено, що серед хворих достовірно частіше, у порівнянні з контрольною групою , зустрічалися депресивні, параноїдні, шизоїдні, обсесивно - компульсивн і особистісні риси; травма прив'язаності та в исокий контроль емоцій. Виявлено, що конфліктні поєднання особистісних рис, визначені на основі двох методологі й (Л. М. Собчик та Ф. Александ ера ), зустрічаються серед онкогематологічних хворих частіше, а особистісні протиріччя є більш глибокими, порівняно зі здоровими особами. Найбільш характерними для хворих були наступні конфліктні поєднання: обсесивно - компульсивних та параноїдних рис; парано їдних і депресивних рис, які з умовлені травмою прив’язаності ; театрально - нарцис ичних та депресивно - обсесивних рис; агресивних та депресивно - обсесивних рис; шизоїдних та обсесивно - компульсивних рис, зумовлених травм ою прив’язаності . Встановлено зв’язок між виявленими суперечливостями у поєднанні особистісних рис та психологічним дистресом ; між наявніс тю у хворих окремих конфліктних поєднань особистісних рис та складноща ми перебігу лікування. Отримані у дослідженні дані підтверджують висунуту гіпотезу, згідно якої суперечливі сть у поєднанні особистісних властивостей є основним змістом внутрішньоособистісного конфлікту о нкогематологічних хворих, а її загострення має негативний вплив на перебіг лікування . Запропоновано рекомендації щодо психодіагностики внутрішн ьоособистісного конфлікту у стаціонарних онког ематологічних хворих та означено основні орієнтири психологічного супроводу таких пацієнтів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 233-240 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- конфліктологія -- теорії соціального конфлікту -- парадигма -- парадигміальний конфлікт
Анотація: У статті розглянуто витоки, класичні засади та сучасні інтерпритації теорії соціально конфлікту через парадигмальний підхід в психології. Відзначено, що в основі вчення про конфлікти перебувають Гераклітові погляди. Уже в античній філософії сформульовано етичні засади виправдання конфлікту. Сучасні теоретичні схеми визначаються положеннями фрейдизму та неофрейдизму.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153
А 43


    Кравченко, С. І.
    Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі [Текст] / С. І. Кравченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 66-75. - Бібліогр.: с. 74 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
політичне мислення -- інформаційна війна -- соціальний конфлікт -- політичні установки -- громадянськість -- політична соціалізація
Анотація: У статті представлено комплексний підхід до аналізу детермінант ненормативного виду політичної участі. Розроблено структурно-функціональну модель політичної компетентності і встановлено значення кожного з її компонентів для існуючих видів політичної участі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
371.015
А 43


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
КОНФЛІКТ -- СІМЕЙНІ КОНФЛІКТИ -- ТИПИ конфліктів -- КЛАСИФІКАЦІЯ конфліктів -- ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ -- ПОДОЛАННЯ конфліктів
Анотація: У статті описано психологічну природу сімейного конфлікту. Сімейний конфлікт розглядається як психологічний феномен, який впливає на соціальну, психологічну й фізичну сторони розвитку всіх членів сім'ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
373
Д 68


   
    Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2016. - 108 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- вчитель початкової школи -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

12.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Омельченко, Л. М.
    Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів [Текст] / Л. М. Омельченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
молода сім'я -- готовність до вирішення конфліктів -- конфліктна ситуація -- конфлікт
Анотація: У статті зазначене явище розглядається як складне багатокомпонентне утворення особистості, що виявляється в здатності молодого подружжя конструктивно вирішувати конфліктні ситуації та прогнозувати можливу появу суперечностей у процесі співжиття.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

13.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
15(57.026)
А 43


    Шульга, Г. Б.
    Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя [Текст] / Г. Б. Шульга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
принцип екологічності -- екологічність педагогічної взаємодії -- конфлікт -- конфліктологічна компетентність
Анотація: У даній статті зроблена спроба розглянути проблему формування конфліктологічної компетентності як особистісної передумови екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього учителя. Виокремлено і описано низку методів щодо формування конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
154
А 43


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Теоретичний аналіз поняття "соціальна напруженість": міждисциплінарний підход [Текст] / О. В Креденцер, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 48-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (31 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна напруженість -- соціально-психологічна напруженість -- політична напруженість -- психічна напруженість -- соціальний конфлікт -- соціальна напруженість в організації
Анотація: У статті проаналізовано поняття "соціальна напруженість" з точки зору соціології, соціології праці, економіки, менеджменту, соціальної філософії політології та психології, соціальної психології, психології особистості. Показано, що найбільший ступінь розробки ця проблема має в соціологічних та психологічних науках.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лагодзинська, Валентина Іванівна; Ковальчук, Олена Степанівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
372
Д 68


   
    Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту. Довідник учителя дошкільного навчального закладу [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - 2-е вид. доп. і уточ. - Київ : ТОВ "Гамазин", 2015. - 79 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- дошкільники -- вихователь -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

17.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
Кл.слова: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
Кл.слова: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
Кл.слова: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
Кл.слова: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
Кл.слова: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
Кл.слова: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
Кл.слова: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
Кл.слова: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
Кл.слова: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
Кл.слова: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Інші автори: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
Кл.слова: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
Кл.слова: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
Кл.слова: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
Кл.слова: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
Кл.слова: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
Кл.слова: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
Кл.слова: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
Кл.слова: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
Кл.слова: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
Кл.слова: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
Кл.слова: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
316.48
С 72


   
    Спільнота в умовах воєнного конфлікту: психологічні стратегії адаптації [Текст] : монографія / [Л. М. Коробка, В. О. Васютинський, В.Ю Вінков та ін.] ; за наук. ред. Л. М. Коробки ; НАПН України, Інститут соціальної та політичної психології. - Кропивницький : [Імекс-ЛТД], 2019. - 286 с. - 40.00 грн.
УДК
РУБ 316.48
Рубрики: Військова психологія
Кл.слова (ненормовані):
воєнний конфлікт -- адаптація до воєнного конфлікту -- військовий конфлікт -- адаптація до військового конфлікту


Дод.точки доступу:
Коробка, [Л.М.; Васютинський, В.О.; Вінков та ін.], В.Ю; Коробки, Л.М. \за наук. ред.\; НАПН України; Інститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.922.4.98-048.88(043.5)
Ч 65


    Чиркова, Тетяна Ігорівна.
    Психологічні особливості консультування міжетнічних подружніх пар [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. І. Чиркова ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 236 с. : табл. + 1 додатки 11 с. - Бібліогр.: с.222-236 (158 назв). -
УДК
Рубрики: Сімейна психологія
Кл.слова (ненормовані):
етапи консультування -- алгоритм -- міжособистісні стосунки -- конфліктологія -- особистісний конфлікт -- процедура підготовки -- умови сімейного консультування -- крос-культурний конфлікт -- ментальні кризи
Анотація: У дисертації запропоновано покрокове описання алгоритму консультування кросс-культурних пар з точки зору практичного експериментального дослідження, побудованому на опрацюванні основних методів вітчизняного сучасного крос-культурного консультування. Приведено та обгрунтовано основну специфіку та головні риси даного алгоритму. Доведено його практичну необхідність. Визначено, за якими основними характеристиками потрібно його побудувати в залежності від індивідуальних та загальних характеристик та властивостей пари у міжнаціональному, ментальному та гендерному розрізі аспектах. Здійснене методологічне обгрунтування побудови даного алгоритму проведення консультування. Надані рекомендації щодо застосування даного алгоритму у розрізі роботи із міжнаціональною парою для психолога консультанта. Обгрунтовані основні причини для створення даного алгоритму. Розроблені практичні рекомендації та надані приклади. Детально пояснено, для чого саме необхідно створювати такий алгоритм та до якого результати призведе робота за таким алгоритмом. Описані історичні передумови проведення даних експериментів у сфері міжнаціонального сімейного консультування і обгрунтована причина, чому саме це останніми роками призвело, у наукових дослідженнях, до активних пошуків методології для проведення експериментальних спроб. Пояснено як саме активно робилися спроби створення алгоритмів, схем та систем безпосередньо консультування, які спрямовані на покращення якості самого консультування та допомоги практичному психологові-консультанту, в першу чергу. Констатовані спроби вчених систематизувати теоретичні знання та практичні експериментальні здобутки, які поступово систематизувалися у сукупносутіц та знайшли своє практичне застосування, що призвело до покращення та виведення на новий рівень сімейного міжнаціонального консультування. Доведено, що необхідно створити єдиний алгоритм, який допоможе психологові-консультанту працювати із парами на високопрофесійному рівні та завжди мати готову схему, для того, щоб працювати із нею при роботі із крос-культурними парами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


    Пітулей, В. В.
    Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі [Текст] / В. В. Пітулей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 169-177. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
насильство -- психологічне насильство -- причини насильства -- соціальна криза -- деструктивність -- конфлікт -- теорії насильства -- примус
Анотація: У статті наведено сутність та зміст соціально-психологічних детермінант насилля в сучасному світі, як суспільно-небезпечного діяння, спрямованого на порушення прав і свобод людини, які призводять до психологічного, морального чи фізичного страждання. Виокремлено основні ознаки насильства. Виявлено варіації насильства у сучасному суспільстві та описано їх зарактеристики. Розкрито основні теорії насильства. Узагальнено причини, що призводять до насильства: а) психологічні; б) соціальні; в) економічні; г) педагогічні; д) правові; е) політичні. Проаналізовано еволюцію тероризму як однієї з форм насильства у сучасному світі. Визначено соціально-психологічну природу примусу як небезпечного впливу проти волі особи та вказано на ознаки примусу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 102161
Кількість відвідувачів 1583
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя