Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (212)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОНФЛІКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+316.48/К 91-469341 рукописний текст
Автор(и) : Кунцевська, Анастасія Володимирівна
Назва : Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :209 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-197.
УДК : 159.922.27+316.48:364-43 + 159.922.27 + 316.48:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Конфлікти
Психологія соціальної роботи-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний працівник--інтраперсональний конфлікт--професійна свідомість--професійна ситуація--рефлексія--переживання
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Войтенко О. В.
Назва : Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 62-69 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
УДК : 364.628-043-84:159.972
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний ресурс--внутрішній конфлікт--екзистенційна тривога--емоційна депривація--життєвий сценарій--психологічний опір--емпатія
Анотація: У статті розкриваються окремі аспекти активізації психологічних ресурсів особистості у ситуації переживання складної життєвої ситуації. Невротичні порушення в поведінці клієнта часто зумовлені тривалими переживаннями самотносиі, відчуження, безпорадність, відчуттям постійної небезпеки. Психологічний ресурс учасникам бойових дій утворюють специфічні психологічні якості, що виражають сформованість всіх компонентів його особистості. Їх специфічний характер визначається як природними задатками особистості, так і характером діяльності, специфікою об'єкта.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 16
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :406 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз/ Г. М. Бевз. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності/ А. М. Грись, М. М. Павлюк. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи)/ В. В. Москаленко. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу/ Л. З. Сердюк. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність/ В. В. Турбан. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами/ О. Л. Музика, О. В. Гончарук. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження/ І. М. Візнюк. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід)/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. О. Грейліх. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення/ О. В. Губенко. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність/ Н. М. Дембицька. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності/ Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності/ В. В. Іванова. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій/ В. В. Кириченко. Методи активації професійної креативності/ А. М. Крицька. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів/ О. І. Купрєєва. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості/ В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм/ О. В. Мазяр. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах/ Н. С. Малєєва. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці/ Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості/ О. О. Музика. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку/ Я. В. Сухенко. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. Позитивні впливи комп'ютерних ігр/ Г. В. Чайка. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості/ О. А. Чиханцова. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку/ О. О. Щербакова. Поняття ірраціональності у наукових розвідках/ Н. Т. Гусєва. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи/ З. П. Зеленська. Особливості булінг-структури в підлітковому віці/ К. В. Максьом. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів/ С. С. Митрофанова. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією/ О. М. Місюра. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба)/ У. В. Настояща. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл/ В. М. Тесленко. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості/ Н. М. Улько. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл/ Л. П. Федоренко. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки/ А. М. Чорний. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект/ О. Т. Шевченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.851/А 43
Автор(и) : Уркаєв В. С.
Назва : Базовая акциональная способность в психокоррекции азартного игрового аддиктивного поведения
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 230-242: табл. (Шифр 615.851/А 43-948926)
Примітки : Бібліогр.: с. 241-242 (11 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): базова акціональна здатність--первинний акціональний голод--азартна аддиктивна ігрова поведінка--рольовий конфлікт--невроз креативності
Анотація: У статті розглядаються рівні причинно-наслідкових зв'язків генезису азартної ігрової адиктивної поведінки в психодраматичному підході; зроблена спроба обгрунтування необхідності виділення рівнів як для кожного з основних психотерапевтичних підходів, так і в загальному для психотерапії.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ч-49-241582 рукописний текст
Автор(и) : Черненький, Юрій Петрович
Назва : Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісний конфлікт--когнітивний стиль--конфліктогенний вчитель--стильова сфера особистості--тип реакції--когнітивна диференційованість--полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072/К 59
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович
Назва : Всеукраїнське опитування "Як Ви адаптуєтесь до відключень електроенергії" : препринт
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :26 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9.072.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--особливості адаптації--відключення електроенергії--військовий конфлікт
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.13:378/Б 12
Автор(и) : Бабаян Ю. О., Скачко І. В.
Назва : Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
УДК : 371.13:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерна поведінка--конфлікт--міжособистісний конфлікт--конфліктність--суперечність--юнацький вік
Анотація: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-055.2-0/П 15-406430 рукописний текст
Автор(и) : Пампуха, Лідія Олександрівна
Назва : Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Луганськ, 2006
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32 + 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівники-- Гендерні стереотипи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--гендерні стереотипи--професійна роль--рольовий конфлікт--професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.92/М 81
Автор(и) : Мосьпан М. О.
Назва : Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 319-327 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічні стани--саморегуляція--педагогічна діяльність--конфлікт--напруженість--автосугестія
Анотація: Описано психічні стани педагогів, що виникають у педагогічній діяльності. Створено опитувальник для виявлення психологічних умов саморегуляції психічних станів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Дмитришин Б. Я., Шишак, Ольга Ігорівна
Назва : Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 120-133 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
УДК : 159.9.072.43:616.248-053.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт залежності--нарцистична вразливість--емоційна саморегуляція--психологічний портрет
Анотація: У статті за результатами аналізу теоретичної психоаналітичної літератури, а також опублікованих психотерапевничних випадків, зроблено психодинамічний опис внутрішніх переживань дитини, хворої на бронхіальну астму, до якого входять особливості інтрапсихічних конфліктів, нарцистичної регуляції, об'єктних стосунків та характерологічних захистів.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Брик О. М., Кочаровський М. С.
Назва : Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 23-31 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 29-30 (7 назв)
УДК : 159.992
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний тренінг--ведучий соціально-психологічного тренінгу--тренінгова група--групова взаємодія--прийняття рішень--конфлікт--психотехніки--комунікативні навички
Анотація: Статтю присвячено дослідженню питання значення та впливу соціально-психологічних тренінгів на вироблення культури прийняття рішень, ролі ведучого тренінгу та конфлікту ведучого з групою в процесі тренінгу на різних його етапах, а також ступеню впливу зазначених чинників на досягнення мети тренінга - підготовки до прийняття рішень. У статті зазначається, що під час навчання прийняттю рішень за допомогою соціально-психологічних тренінгів, тренінгова група в контрольованих умовах проходить всі етапи прийняття рішень та має можливість зіткнутися з конфліктами, що пов'язані з процесом прийняття рішень, а також отримує медіацію з боку ведучого групи, з подальшим поясненням прийнятих в процесі тренінгу рішень та пошуком альтернативних шляхів прийняття необхідного рішення задля уникнення або пом'якшення конфліктних ситуацій.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373/Д 68
Назва : Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту : довідник
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :108 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
ISBN, Ціна 978-966-2145-21-2: 5.00 грн
УДК : 373.3(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстремальні ситуації--психологічна травма--гострий психологічний розлад--посттравматичний стресовий розлад--молодші школярі--вчитель початкової школи--батьки--воєнний конфлікт
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Д 68
Назва : Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту. Довідник учителя дошкільного навчального закладу : довідник . -2-е вид. доп. і уточ.
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Гамазин", 2015
Кільк.характеристики :79 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
ISBN, Ціна 978-966-2145-21-2: 5.00 грн
УДК : 373.2(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстремальні ситуації--психологічна травма--гострий психологічний розлад--посттравматичний стресовий розлад--дошкільники--вихователь--батьки--воєнний конфлікт
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Турбан В. В.
Назва : Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 46-55 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--етико-моральний розвиток--соціальність--комунікація--рефлективність--конфлікт--толерантність
Анотація: У статті досліджуються питання соціокультурних основ етичних уявлень. Зокрема аналізується проблема комунікації як механізму вироблення моральних суджень. Розглядаються теоретичні міркування В. А. Малахова (соціальний підхід у філософії) , І. Канта (трансцендентальний підхід), К. Баллестрема (виявлення суперечностей в етичному ригоризмі Канта) та ін. Конкретизуються теоретичні засади, виходячи із яких здійснюються висвітлення етичного аспекту соціальної особистості. Проводиться розмежування понять "етика" та "мораль". На основі цього розмежування висловлюється теза про те, що саме мораль є соціальним феноменом, який формується в рамках соціального процесу; комунікація виступає в ролі інтер-акції - обміну моральними судженнями. Етика натомість розглядається як сфера абсолюту - тих уявлень, які осягаються інтуїтивно і не можуть бути раціонально обгрунтовані.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Чиркова Т. І.
Назва : Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 49-53 (Шифр 154/А 43-896506996)
Примітки : Бібліогр.: с. 53 (11 назв)
УДК : 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейне консультування--менталітет--етнічний психолог--поліетнічні сім'ї--задоволеність шлюбом--психологічна сумісність--міжетнічні взаємини--рольові очікування--етноси--сімейний конфлікт
Анотація: У статті проаналізовано етнопсихологічні особливості інтеграціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування. Вивчено вплив соціокультурних особливостей комунікативної взаємодії шлюбного подружжя з різних етносів на вербальному та невербальному рівнях на міжособистісні взаємини. Виявлено такі етнопсихологічні чинники сумісності подружніх поліетнічних партнерів: культура спілкування в межах дотримання національних традицій, мотивація до міжкультурної інтеграції сімейних взаємин, відповідність психологічних ролей партнерів іхнім очікуванням, етнопсихологічні настановлення, міжетнічне взаєморозуміння. Розроблено психокорекційну програму з формування комунікативних навичок у певному міжетнічному оточенні й гнучкого образу реального "Я" в подружніх пар з порушеннями у функціонально-рольовій взаємодії.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 502-511. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
УДК : 159.9.922.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--професійна діяльність практичного психолога--ситуація невизначеності--рефлексія--професійна самосвідомість--смислоутворення
Анотація: У запропонованій статті розглянуті основні погляди на сутність конфлікту, його окремі прояви і способи подолання. Проаналізовано впливу фактора невизначеності умов діяльності на становлення конфлікту. Парадигма мозаічного об'єднання опосередкована як модель подолання конфлікту. Показано, що рефлексивне мислення виступає найважливішою складовою професійної самосвідомості особистості практичного психолога в ситуації конфлікта. Феноменологічна рефлексія розгортає свідомість у перспективі смислоутворення. Смисл детермінує активність свідомості, професійної діяльності практичного психолога.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48+159.9:355/В 12 рукописний текст
Автор(и) : Ващенко , Ірина Володимирівна
Назва : Конфлікти у діяльності працівників органів внутрішніх справ і шляхи їх подолання (соціально-психологічний аспект) : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Харків, 2002
Кільк.характеристики :498 с.: табл., рис.
Колективи : (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 422-470.
УДК : 316.48+159.9:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--професійна діяльність--конфліктна компетентність--міжособистісні конфлікти--психічні стани--конфліктостійкість--правоохоронці
Анотація: Дослідження присвячене виявленню ролі соціально-психологічного компоненту в системі конфліктологічного знання через теоретичний аналіз наукових даних із різних галузей знань відносно впливу конфлікту на особистість. Упорядковані етапи генезису, варіанти динаміки конфліктів, учасниками яких є працівники органів внутрішніх справ. Визначено коло конфліктологічних проблем, істотних для вдосконалення діяльності працівників ОВС, уточнено зміст основних наукових понять, потрібних для розробки цих проблем. Виділено типи конфліктів, які розв'язують працівники ОВС у своїй професійній діяльності, причини і фактори, що зумовлюють їх виникнення і перебіг. Розкрито залежність між взаємодією працівників різних підрозділів ОВС в умовах конфлікту та якістю виконання поставлених перед ними завдань. З'ясовані психологічні характеристики конфліктної компетентності, її рівень та шляхи підвищення у працівників ОВС.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Шульга Г. Б.
Назва : Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 460-468 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
УДК : 378:[159.922.7:502/504]
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принцип екологічності--екологічність педагогічної взаємодії--конфлікт--конфліктологічна компетентність
Анотація: У даній статті зроблена спроба розглянути проблему формування конфліктологічної компетентності як особистісної передумови екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього учителя. Виокремлено і описано низку методів щодо формування конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 63214
Кількість відвідувачів 771
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя