Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (212)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОНФЛІКТ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21:316.48/К 76 рукописний текст
Автор(и) : Кошова, Інна Вікторівна
Назва : Суб`єктивна інтерпритація ситуацій як чинник міжособистісних конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-198.
УДК : 159.964.21:316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуація--соціальна ситуація--конфліктна ситуація--конфлікт--інтерпритація--суб`єктивна інтерпритація--інтерпретаційна схема--наратив
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню процесу суб`єктивної інтерпретації конфліктних ситуацій як одного із факторів динаміки конфліктів й дослідженню значення усвідомлення особистістю власного процесу інтерпретації для їх ефективного розв`язання. Показано, що здійснення інтерпретації конфліктних ситуацій відбувається за допомогою усталених інтерпретаційних схем, специфічність виикористання яких може бути як однією із причин міжособистісних конфліктів, так і фактором, що сприяє їх ефективному вирішенню. Виокремлені схеми є основою для побудови когнітивного кореляту ситуації-моделі ситуації. Встановлено, що аналіз досвіду перебування в конфліктних ситуаціях за допомогою теоретичних знань з конфліктології та усвідомлення ставлення особистості до власного процесу інтерпретації і його особливостей, є важливою умовою зрушення динаміки конфліктів в бік конструктивності. Психологічно цей процес відбувається за рахунок переважного застосування когнітивних та смислових схем. Запропоновано спосіб психодіагностування визначення схильності особистості до ефективного розв"язання конфліктних ситуацій, що досягається через аналіз наративного опису конфліктних ситуацій, що досягається через аналіз наративного опису конфліктних ситуацій. Створено та апробовано систему методичних прийомів, що спрямовують усвідомлення процесу інтерпретації конфліктних ситуацій, а відтак сприяють підвищенню ефективності розв"язання конфліктних ситуацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2+316.48/С 14 рукописний текст
Автор(и) : Садова , Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :212 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-212.
УДК : 37.064.2+316.48 + 37.064.2 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--педагогічний конфлікт--конфліктна ситуація--навчальна діяльність--молодший шкільний вік--суб`єктивність учня--інтерсуб`єктна взаємодія
Анотація: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21+316.48/С 18-071332 рукописний текст
Автор(и) : Санташов, Віктор Іванович
Назва : Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :194 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-194.
УДК : 159.964.21+316.482.057.36 + 159.964.21 + 316.482.057.36
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Конфліктна поведінка
Загальна психологія-- Військовослужбовці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--психологічні особливості--конфліктна ситуація--конфліктна особистість--військовослужбовці
Анотація: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-055.52:61/Х 46-985761 рукописний текст
Автор(и) : Химко , Марта Богданівна
Назва : Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Львів, 2010
Кільк.характеристики :250 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-195.
УДК : 159.923-055.52:616.899
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Аутизм
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--батьківське ставлення--емоційні стани--внутрішній конфлікт--психокорекційна робота
Анотація: Дисертаційна роботамістить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Досліджено ставлення батьків до різних аспектів суспільного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості й соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено та застосовано комплексний психокорекційний підхід для зміни батьківсько-дитячих стосунків, попередженням та зниженням внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитиниподолати внутрішньо-соціальні проблеми, оптимізуючи ставлення до власної аутистичної дитини; з"ясувати особливості ціннісної сфери батьків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2+316.472:316.485/В 22 рукописний текст
Автор(и) : Вахоцька, Ірина Олександрівна
Назва : Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 141-160.
УДК : 37.064.2+316.472:316.485 + 37.064.2 + 316.472:316.485
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаєморозуміння--педагогічний конфлікт--навчальна діяльність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/К 56-602619 рукописний текст
Автор(и) : Коваль, Ірина Андріївна
Назва : Психологічні особливості конфліктів у процесі спільної учбової діяльності студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :217 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-205.
УДК : 159.922.8-057.875:316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учбовий конфлікт--конфліктна ситуація--причини учбових конфліктів--модель конфліктної поведінки--стратегії вирішення конфлікту--спільна діяльність
Анотація: У дисертації обґрунтовується доцільність виділення конфліктів у процесі спільної учбової діяльності як окремого виду конфліктів - учбових. Розкрито основні типи і причини цих конфліктів, їхні властивості, способи поведінки студентіву конфліктних ситуаціях, шляхи їх вирішення, вплив конфліктів на процес і результати спільної учбової діяльності та основні психологічні фактори, що зумовлюють характер впливу на спільну діяльність і його наслідки. З'ясовано, що учбові конфлікти є типовим явищем у процесі спільної учбової діяльності, а їх відсутність не є свідченням ні високої ефективності учбової діяльності групи, ні згуртованості групи. Встановлено, що основні психологічні особливості цих конфліктів зумовлені передусім специфікою учбової діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+316.48/К 91-469341 рукописний текст
Автор(и) : Кунцевська, Анастасія Володимирівна
Назва : Інтраперсональні конфлікти у діяльності соціальних працівників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :209 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-197.
УДК : 159.922.27+316.48:364-43 + 159.922.27 + 316.48:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Конфлікти
Психологія соціальної роботи-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний працівник--інтраперсональний конфлікт--професійна свідомість--професійна ситуація--рефлексія--переживання
Анотація: Дисертація присвячено дослідженню психологічної структури інтраперсональних корнфліутів у соціальних працівників та розробці психологічних засобів їх діагностики, профілактики та подолання. В роботі проаналізовано теоретичні моделі інтраперсональних конфліктів в рамках професіогенезу особистості. Визначено основні чинники виникнення інтраперсональних конфліктів у практичній діяльності соціальних працівників. Показано, що такими чинниками виступають протиріччя в системі професійної діяльності та структурі професійної свідомості. Показано, що подолання інтраперсональних конфліктів передбачає проходження суб'єктом низки етапів особистісної роботи з переживаннями конфліктної ситуації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5(/Ш 83-972225 рукописний текст
Автор(и) : Шпак, Світлана Григорівна
Назва : Психологічні особливості поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис. + 1(додаток)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-216.
УДК : 159.922.73-053.5(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія поведінки-- Конфлікти
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--конфлікт--особливості поведінки--емоційно-вольова незрілість--соціометричний статус
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Проаналізовано сучасний стан теоретичних і прикладних досліджнь поведінки молодших школярів, особливостей їх спілкування. Розглянуто вплив індивідуально-психологічних особливостей та зовнішніх чинників на характер поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Обґрунтовано комплекс методик дослідження особливостей поведінки дітей молодшого шкільного віку та запропоновано і апробовано психокорекційну програму формування навичок конструктивних форм поведінки у конфліктних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-055.2-0/П 15-406430 рукописний текст
Автор(и) : Пампуха, Лідія Олександрівна
Назва : Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Луганськ, 2006
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32 + 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівники-- Гендерні стереотипи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--гендерні стереотипи--професійна роль--рольовий конфлікт--професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.62+/П 32-225101 рукописний текст
Автор(и) : Пилат, Наталія Іванівна
Назва : Соціальна ідентичність особистості як чинник вибору стилю поведінки в конфлікті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Львів, 2004
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-177.
УДК : 159.923.2:316.62+316.48 + 159.923.2:316.62 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна ідентичність-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна ідентичність особистості--стиль поведінки--конфлікт--я-концепція
Анотація: У дисертації здійснено аналіз конфлікту як соціально-психологічного феномену в ракурсі філософсько-соціологічних та психологічних інтерпретацій. Запропоновано соціопсихологічну модель конфлікту, базовану на принципі об'єктивно-суб'єктивної природи конфліктів. Проаналізовано категорію соціальної ідентичності особистості, яка є частиною Я-концепції особистості, що стосується групової належності та відіграє істотну роль у детермінації конфліктів. Встановлено, що значима соціальна ідентичність забезпечує усвідомлення ступеня важливості окремої конфліктної ситуації для молодої людини та визначає вибір нею стилю поведінки в певній конфліктній ситуації. Розроблено та апробовано психокорекційний тренінг соціальної компетентності, спрямований на становлення позитивної ідентичності в студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2:316.48+3/Р 83-849175 рукописний текст
Автор(и) : Рудзевич, Ірина Леонідівна
Назва : Психологічні засоби подолання конфліктів педагогів із старшокласниками : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :210 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 37.064.2:316.48+316.485.6 + 37.064.2:316.48 + 316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфлікти
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний конфлікт--конфліктна взаємодія--креативність--мотивація досягнення--внутрішня конфліктність--деструктивні конфлікти
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку психологічних засобів подолання деструктивних педагогічних конфліктів у процесі навчання та виховання старшокласників. Визначено поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту в педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності в педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів у відповідності до генетичних закономірностей психічного розвитку в ранній юності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ч-49-241582 рукописний текст
Автор(и) : Черненький, Юрій Петрович
Назва : Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісний конфлікт--когнітивний стиль--конфліктогенний вчитель--стильова сфера особистості--тип реакції--когнітивна диференційованість--полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ю 74-264216 рукописний текст
Автор(и) : Юрківський, Євген Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Тернопіль, 2001
Кільк.характеристики :176 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-161.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064+316.48 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфліктність-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфліктність--педагогічний конфлікт--психологічні детермінанти--педагогічна взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21:316.36/К 17-025246 рукописний текст
Автор(и) : Калинич, Людмила Василівна
Назва : Соціально-психологічні чинники попередження подружніх конфліктів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-182.
УДК : 159.964.21:316.362:316.482.058.833
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Сімейний конфлікт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шлюб--сімейний конфлікт--задоволеність шлюбом--сім'я--сімейні міжособистісні стосунки
Анотація: В роботі виявлено соціально-психологічні чинники міжособистісних конфліктів у молодих сім'ях. З'ясовано соціально-психологічні та особистісні чинники задоволеності подружжя сімейними стосунками. Виявлено зв'язок між задоволеністю шлюбом та стратегіями поведінкив конфліктних ситуаціях. Розроблено програму корекції та профілактики сімейних конфліктів. Розроблено програму формування психологічної готовності молодого подружжя до ефективного розв'язання конфліктів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.48+159.9:355/В 12 рукописний текст
Автор(и) : Ващенко , Ірина Володимирівна
Назва : Конфлікти у діяльності працівників органів внутрішніх справ і шляхи їх подолання (соціально-психологічний аспект) : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Харків, 2002
Кільк.характеристики :498 с.: табл., рис.
Колективи : (Харків)
Примітки : Бібліогр.: с. 422-470.
УДК : 316.48+159.9:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--професійна діяльність--конфліктна компетентність--міжособистісні конфлікти--психічні стани--конфліктостійкість--правоохоронці
Анотація: Дослідження присвячене виявленню ролі соціально-психологічного компоненту в системі конфліктологічного знання через теоретичний аналіз наукових даних із різних галузей знань відносно впливу конфлікту на особистість. Упорядковані етапи генезису, варіанти динаміки конфліктів, учасниками яких є працівники органів внутрішніх справ. Визначено коло конфліктологічних проблем, істотних для вдосконалення діяльності працівників ОВС, уточнено зміст основних наукових понять, потрібних для розробки цих проблем. Виділено типи конфліктів, які розв'язують працівники ОВС у своїй професійній діяльності, причини і фактори, що зумовлюють їх виникнення і перебіг. Розкрито залежність між взаємодією працівників різних підрозділів ОВС в умовах конфлікту та якістю виконання поставлених перед ними завдань. З'ясовані психологічні характеристики конфліктної компетентності, її рівень та шляхи підвищення у працівників ОВС.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21:316.48/Т 59-437464 рукописний текст
Автор(и) : Торба, Наталія Григорівна
Назва : Психологічні чинники профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-207.
УДК : 159.964.21:316.48]:377
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Профілактика конфліктів-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--профілактика конфліктів--педагогічний процес--педагогічний конфлікт--конфліктогени--конфліктологічна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми конфліктів та їх профілактики у соціальній, педагогічній та віковій психології. Вивчено специфіку конфліктів у педагогічному процесі ПТНЗ і визначено психологічні чинники їх профілактики. Розроблено та апробовано програму профілактики конфліктів у педагогічному процесі ПНТЗ шляхом розвитку конфліктологічної компетентності суб'єктів педагогічного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07:005.32/К 61
Автор(и) : Коломінський , Наум Львович
Назва : Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект) : Наукова монографія
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :286 с.: табл., рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 260-286.
ISBN, Ціна 966-608-029-Х
УДК : 37.07:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія менеджменту-- Менеджмент освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджмент--менеджер освіти--управлінська діяльність--міжособистісна взаємодія--конфлікт--психічні явища--стиль керівництва--підготовка менеджерів освіти
Анотація: У монографії досліджуються соціально-психологічні проблеми управління закладами освіти. Розроблено особистісно-діяльнісний підхід до аналізу соціально-психологічних механізмів менеджменту в освіті. Визначено соціально-психологічні резерви удосконалення управлінської діяльності та післядипломної освіти менеджерів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+316.485+37/Р 15-112230 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Ольга Борисівна
Назва : Причини виникнення та психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :310 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 005.32+316.485+377.07 + 005.32 + 316.485 + 377.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Організаційні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--професійно-технічніі навчальні заклади--організаційний конфлікт--психологічна підготовка--чинники мезорівня --чинники мікрорівня--педагогічні працівники
Анотація: У дослідженні проаналізовано психологічні особливості організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено види та причини виникнення організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Визначено психологічні умови подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено та апробовано тренінгову програму для підготовки інженерно-педагогічних працівників до подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.875:3/М 18-214314 рукописний текст
Автор(и) : Малкова, Тетяна Миколаївна
Назва : Теорія і практика професійного становлення особистості (на прикладі вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ України) : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :507 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 422-456.
УДК : 159.923-057.875:351.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіогенез--становлення особистості--працівники міліції--внутрішній конфлікт--професійно важливі якості--службовий конфлікт--курсанти--мотивація трудової діяльності
Анотація: У дисертації узагальнено результати психологічних досліджень проблем професіогенезу. Розроблено концепцію професійного становлення особистості. Досліджено психологічні особливості професійного становлення особистості майбутніх працівників міліції. Визначено психологічні чинники професійних намірів курсантів. Охарактеризовано психологічні чинники появи деструкцій у професійному становленні особистості працівників міліції.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Р 13
Автор(и) : Работа Т. О., Царькова О. В.
Назва : Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 173-180 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--девіація--аномалія--групове відхилення--мотив--конфлікт
Анотація: Стаття присвячена теоретичному розгляду проблеми соціально-психологічних проявів девіантної поведінки. Акцентується увага на причини девіації та можливість профілактики її проявів у майбутньому людини.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 59199
Кількість відвідувачів 861
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя