Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6906)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (406)Рідкісна книга (39)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КУЛЬТУРА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 226
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12
С 43


    Cкляр, Павло Петрович.
    Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Скляр Павло Петрович ; наук. конс. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 473 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 390-435. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманізація освіти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вища технічна освіта -- гуманізація освіти -- інженерна підготовка -- УПРАВЛІНСЬКА культура -- ГУМАНІТАРизація -- життєві перспективи -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153/154
О-64


    Ishchuk, O. V.
    The Organizational Culture Of The Institution Of Higher Education: Psychological Research [Текст] / O. V. Ishchuk // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 61-67. - Бібліогр.: с. 67 (7 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
организационная культура -- высшее учебное заведение -- клановый тип -- рыночный тип -- адхократический тип -- иерархический тип -- психологические характеристики
Анотація: В статье представлено психологическое исследование организационной культуры высшего учебного заведения. Проанализировано современное состояние высших учебных заведений Украины, актуальность фундаментальных исследований организационной культуры и феноменов, которые она порождает. Представлены фамилии как западных, так и отечественных ученых, занимавшихся или занимающихся изучением организационной культуры, ее теоретических и практических аспектов. Вниманию читателя предложено исследование организационной культуры высших учебных заведений различных форм собственности – государственной и частной. Автор в статье раскрывает различия и сходства видения студентов относительно доминирующего типа организационной культуры в собственном вузе и относительно ключевых параметров каждого типа культуры. Раскрыта сущность каждого типа организационной культуры и ее основных характеристик.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
371.015
А 43


    Zubiashvily, I.
    Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect [Текст] / I. Zubiashvily // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
культура -- монетарна культура -- гроші -- монетарна поведінка -- людина економічна
Анотація: Розглянуто особливості монетарної культури в умовах сучасного українського суспільства, закономірності її формування і розвитку, соціальні функції, які вона виконує. Аналізуються компоненти цього феномену - когнітивний, афективний, конативний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
9
Є 57


    Єльников, Михайло.
    Золотоординські часи на українських землях [Текст] / М. Єльников. - Київ : Наш час, 2008. - 192 с. - (Невідома Україна). - ISBN 978-966-1530-09-5 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 9
Рубрики: Історія України
Кл.слова (ненормовані):
Золота Орда -- культура на українських землях -- монгольські племена

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
372
А 43


    Іванчук, С. А.
    Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. А. Іванчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
культура споживання -- діти дошкільного віку -- економічне виховання -- економічна освіта -- сталий розвиток -- реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
373
І 26


    Ігнатович, О. М.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Текст] : монографія / О. М. Ігнатович ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Київ : [ДКС-Центр], 2018. - 376 с. : табл. - ISBN 978-617-7300-27-3 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 373
Рубрики: Інноваційна культура педагога
Кл.слова (ненормовані):
розвиток фахової інноваційної культури -- фахова інноваційна культура -- інноваційна сприйнятливість


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.9.072
І 26


    Ігнатович, О. М.
    Методика самооцінки фахової інноваційної культури педагога [Текст] / О. М. Ігнатович ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Київ : [Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України], 2013. - 28 с. - 2.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Експериментальна психологія
   Іноваційна культура педагога

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура педагога


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
373
И26


    Ігнатович, Олена Михайлівна.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Текст] : монографія / О. М. Ігнатович ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Київ : Центр учбової літератури, 2009. - 288 с. - ISBN 978-966-364-947-4 : 25.00 грн
УДК
РУБ 373
Рубрики: Психология
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні працівники -- фахова інноваційна культура


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
І 26


    Ігнатович, Олена Михайлівна.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість
Анотація: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
І 26


    Ігнатович, Олена Михайлівна.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 467 [6] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-426 (419 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість
Анотація: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.07.2024
Кількість запитів 14965
Кількість відвідувачів 512
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя