Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописний текст
Автор(и) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Назва : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :2008 с.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/Д 53-525625 рукописний текст
Автор(и) : Дмитрова, Тетяна Володимирівна
Назва : Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :187 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-179.
УДК : 159.922.7-053.6+159.923.2+316.47 + 159.922.7-053.6 + 159.923.2 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Педагогіічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Вікова психологія-- Рання юність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--міжособистісні стосунки--рання юність--гендерні відмінності
Анотація: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2-027.22:1/К 96-381902 рукописний текст
Автор(и) : Кушнірюк, Володимир Михайлович
Назва : Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :186, [29] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.064.2-027.22:130.12+316.47 + 37.064.2-027.22:130.12 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісні стосунки--конфліктна ситуація--міжособистісні конфлікти--гуманізація--гуманістичні цінності--запобігання конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/С 12-491920 рукописний текст
Автор(и) : Савчук, Олексій Вікторович
Назва : Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :172,[20] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.158-172.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адиктивна поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--адиктивна поведінка--міжособистісні стосунки--соціальна підтримка--мотиваційна сфера
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню детермінант адиктивної поведінки пошуку шляхів її профілактики. Розглянуто соціально-психологічні умови виникнення адиктивної поведінки, систему профілактики щодо запобігання поширенню вживання наркотичних речовин серед підлітків та молоді. З'ясовано зв'язок між особливостями розвитку мотиваційної сфери і прагненням до зміни психічного стану штучним шляхом. Розроблені концептуальні засади системи профілактики адиктивної поведінки, що спрямована на диференційований підхід до роботи з підлітками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922-043.86:37/К 56-103573 рукописний текст
Автор(и) : Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Назва : Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :537 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 406-476.
УДК : 159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Генетична психологія-- Педагогічна взаємодія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генетична психологія--педагогічна взаємодія--розвиток особистості--експериментально-генетичний метод--психологія впливу--міжособистісні стосунки--педагогічне спілкування--комунікативна компетентність--стиль педагогічної взаємодії--професійне становлення--особистісне самовизначення--професіогенез
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064+316.47]:37/Ш 36-829975 рукописний текст
Автор(и) : Шетеля, Наталія Ігорівна
Назва : Соціально-психологіні чинники міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-192.
УДК : 37.064+316.47]:377 + 37.064:377 + 316.47:377
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні стосунки--педагогічний колектив--соціально-психологічний клімат--стиль керівництва
Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми міжособистісних стосунків у педагогічному колективі. Досліджено особливості проявів міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу культури й мистецтв. Визначено соціально-психологічні чинники формування міжособистісних стосунків у педагогічному колективі коледжу. Здійснено порівняльний аналіз прояву особливостей міжособистісних стосунків у різних підрозділах коледжу культури й мистецтв.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Кочарян О. С., Фролова Є. В., Бару І. О.
Назва : Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 92-100 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
УДК : 159.922.1:316.624+316.613.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісні стосунки--адиктивна поведінка--гендер--статеворольова детермінація--міжособистісна залежність--статеворольові моделі
Анотація: Стаття присвячена виявленню статеворольової детермінації симптомокомплексу "емоційного холоду", що включає такі розлади як міжособистісна залежність, страх психологічної інтимності, суб'єктивне почуття самотності. Дослідження реалізоване на вибірці обох статей. Виявлено вплив незрілих статеворольових моделей на функціонування окремих компонентів симптомокомплексу "емоційного холоду".
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9:316.6/Ц 20
Автор(и) : Царьова К. С.
Назва : Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 236-243 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК : 159.9:316.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образа--гнів--емоції--психологія особистості--невротизація особистості--медіація при конфлікті--примирення--конфліктна ситуація--міжособистісні стосунки--психоемоційний стан
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Комар Т.Д.
Назва : Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 170-179 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-179 (11 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--дружба--кохання--ідеальний друг--міжособистісні стосунки--інтимні стосунки--екологічність--екологічна група
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування міжособистіснихстосунків в підлітковому віці. Розкриті елементи міжособистісних стосунків. Розкриті психологічні основи понять дружба, кохання, захоплення, платонічна любов. Представлено психодіагностичну програму вивчення кохання та дружби та результати експерементального дослідження.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:2-384(0/Ч-11-712086382 рукописний текст
Автор(и) : Чміль, Наталія Сергіївна
Назва : Психологічні особливості професійного становлення майбутніх священнослужителів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 378.015.3:2-384(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--студент--священнослужитель--професійна спрямованість--духовність--організаторські здібності--комунікативна компетентність--міжособистісні стосунки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження особливостей професійного становлення майбутніх священнослужителів. На основі теоретичного аналізу сконструйовано концептуальну модель професійного становлення студентів- богословів духовних ВНЗ. Емпірично виявлено показники і рівень професійного становлення майбутніх священнослужителів. Встановлено найбільш істотні змінні у структурі професійного становлення майбутніх священнослужителів. Виявлено відмінності в особливостях професійного становлення студентів різних спеціальностей (духовних та світських ВНЗ). Розроблено тренінгову програму оптимізації професійного становлення майбутніх священнослужителів та доведено ефективність її використання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Дергач М.А.
Назва : Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 64-79 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.922.27:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військовослужбовці--міжособистісні стосунки--емоційне вигорання--зона бойових дій
Анотація: В статті на основі результатів емпіричного дослідження охарактеризовано особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання. За результатами кореляційного аналізу зв'язку емоційного вигорання із соціометричними показниками випробуваних встановлено статистичено значимі зв'язки симптомів і фаз синдрому "емоційного вигорання" із соціометричними показниками. Виявлено, що вплив соціометричного статусу на показники емоційного вигорання реалізується лише за рахунок високого рівня соціометричного статусу; вплив рівнів соціометричного індексу сумісності на показники емоційного вигорання реалізується за принципом "що вище-то ціле". Встановлено, що соціометричний статус і соціометрична сумісність статистично достовірно взаємодіють, впливаючи на "емоційне вигорання" військових, що знаходяться в зоні бойових дій.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5(/М 21-943541669 рукописний текст
Автор(и) : Мальцева, Марія Василівна
Назва : Особливості міжособистісних стосунків молодих школярів з різних за економічним статусом сімей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :259 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-215 (242 назви)
УДК : 159.922.73-053.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічний статус сім'ї--соціометричний статус--міжособистісні стосунки--молодший шкільний вік--корекція міжособистісних стосунків
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі однолітків із різних за економічним статусом сімей. Проаналізовано основні підходи до вивчення міжособистісних стосунків у соціальній психології, виділено основні детермінанти міжособистісних стосунків дітей молодшого шкільного віку: навчальні, комунікативні, моральні, територіальні, етнічні, економічні, самовдосконалення. Доведено, що одним із основних чинників формування міжособистісних стосунків є економічний статус сім’ї. Виявлено відмінності в рівні вираженості соціально-психологічних характеристик молодших школярів, залежно від показників віку, соціометричного статусу та економічного статусу сім’ї. Виявлено, що молодші школярі неоднаково ставляться до своїх однокласників та в більшості випадків прагнуть обирати для свого кола спілкування дітей із однакового економічного статусу сім’ї, діти в спілкуванні відчувають себе комфортно, якщо належать до одного економічного статусу. Розроблено та апробовано авторську програму корекції міжособистісних стосунків молодших школярів з різних за економічним статусом сімей, орієнтовану на дітей та батьків, в основу якої покладено комплекс соціально-психологічних занять, що сприяє усвідомленому ставленню до себе, до інших та до світу в цілому, набуттю та закріпленню молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації в міжособистісних стосунках. Зауважено, що нерівність дітей, як і дорослих у суспільстві, є завжди, але корекційна робота, опираючись на особистісні характеристики, показує покращення становища в системі міжособистісних стосунків. Матеріали дослідження можуть бути використані в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5(/М 21-734403612 рукописний текст
Автор(и) : Мальцева, Марія Василівна
Назва : Особливості міжособистісних стосунків молодих школярів з різних за економічним статусом сімей : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :17 с.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (11 назв)
УДК : 159.922.73-053.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічний статус сім'ї--соціометричний статус--міжособистісні стосунки--молодший шкільний вік--корекція міжособистісних стосунків
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі однолітків із різних за економічним статусом сімей. Проаналізовано основні підходи до вивчення міжособистісних стосунків у соціальній психології, виділено основні детермінанти міжособистісних стосунків дітей молодшого шкільного віку: навчальні, комунікативні, моральні, територіальні, етнічні, економічні, самовдосконалення. Доведено, що одним із основних чинників формування міжособистісних стосунків є економічний статус сім’ї. Виявлено відмінності в рівні вираженості соціально-психологічних характеристик молодших школярів, залежно від показників віку, соціометричного статусу та економічного статусу сім’ї. Виявлено, що молодші школярі неоднаково ставляться до своїх однокласників та в більшості випадків прагнуть обирати для свого кола спілкування дітей із однакового економічного статусу сім’ї, діти в спілкуванні відчувають себе комфортно, якщо належать до одного економічного статусу. Розроблено та апробовано авторську програму корекції міжособистісних стосунків молодших школярів з різних за економічним статусом сімей, орієнтовану на дітей та батьків, в основу якої покладено комплекс соціально-психологічних занять, що сприяє усвідомленому ставленню до себе, до інших та до світу в цілому, набуттю та закріпленню молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації в міжособистісних стосунках. Зауважено, що нерівність дітей, як і дорослих у суспільстві, є завжди, але корекційна робота, опираючись на особистісні характеристики, показує покращення становища в системі міжособистісних стосунків. Матеріали дослідження можуть бути використані в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Девіс Л. А.
Назва : Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 68-75 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 73-74 (9 назв)
УДК : 159.923.2:316.614
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): афективно-особистісні зв'язки--депривація сімейної взаємодії--психічна депривація--міжособистісні стосунки--спілкування--співпраця
Анотація: У статті досліджується проблема розвитку взаємовідносин вихованців школи – інтернату з дорослими та однолітками. В працях вітчизняних і зарубіжних психологів підкреслюється провідна роль в психічному розвитку дитини її повноцінних та ефективних взаємовідносин з соціальним оточенням. Особливу значимість ці зв'язки набувають в період дитинства. Саме в цей період емоційні зв'язки з людьми є тим чинником, завдяки якому здійснюється вплив спілкування дорослого на розвиток особистості дитини. Особистісні зв'язки дитини з дорослим складаються в ранньому віці в процесі взаємодії та спілкування. Як відомо, у вихованців школи – інтернату не формується прагнення до співпраці з людьми, а також, в спілкуванні не проявляється пізнавальна активність та домінує прагнення до примітивних контактів, а це, у свою чергу, не сприяє засвоєнню дитиною культурних досягнень людства і повноцінної орієнтації у навколишньому світі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7:316.47(/Ч-68-819859609 рукописний текст
Автор(и) : Чистяк, Ольга Володимирівна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Хмельницький, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (12 назв)
УДК : 159.922.7:316.47(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий будинок сімейного типу--мотиваційно-емоційний компонент--інструментально-поведінковий компонент--міжособистісні стосунки--середовищний підхід--психолого-педагогічні умови
Анотація: У роботі здійснено аналіз понять «формування», «міжособистісні стосунки», «стосунки». З’ясовано, що важлив у роль у формуванні міжособистісних стосунків, відіграє середовище, в якому перебуває дитина, тому важливим є середовищний підхід. На основі аналізу психолого - педагогічної літератури запропоновано зміст, структуру, критерії оцін ювання , рівневі показники сф ормованості міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу. Структурними компонентами міжособистісних стосунків визначено мотиваційно - емоційний та інструментально - поведінковий. Емпірично досліджено стан сформованості міжособистісних с тосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу та за допомогою кореляційного аналізу виявлено взаємозв’язок між складовими цих компонентів. Запропоновано модель психологічного супроводу формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу , в основу якої покладено психолого - педагогічні умови, які сприяють формуванню позитивно - спрямованих міжособистісних стосунків. У межах роботи з експериментальною групою їх впроваджено у середовище дитячого будинку сімейного типу . Виявлена та проаналізована позитивна динаміка сформованості міжособистісних стосунків вихованців експериментальної групи дитячого будинку сімейного типу дозволяє констатувати, що запропоновані психолого - педагогічні умови формування цих стосунків є ефективними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072/А 57
Назва : Альманах психологических тестов
Вихідні дані : Москва: КСП, 1995
Кільк.характеристики :400 с.: рис., табл.
Серія: Psychology. Психология личности
ISBN, Ціна 5-88694-019-7: 15.00 грн.
ISBN, Ціна 5-88483-029-7: Б.ц.
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Тестування
Психодіагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам'ять--память--увага--внимание--тривожність--тревожность--самооцінка--самооценка--исследования интеллекта--дослідження інтелекту--уровен умственного развития--рівень розумового розвитку--познавательные процессы--пізнавальні процеси--кратковременная память--короткочасна пам'ять--уровень внимания--рівень уваги--логическое мышление--логічне мислення--психологические состояния--психологічні стани--направленность личности--спрямованість особистості--исследования личности--дослідження особистості--рисуночные тесты--малюнкові тести--межличностные отношения--міжособистісні стосунки--социометрія--социометрия
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/П 86
Автор(и) : Винославська [О. В., Бреусенко-Кузнєцов О. А., Зливков та ін.] В. Л.
Назва : Психологія : [навчальний посібник]
Вихідні дані : Б.м., 2005
Кільк.характеристики :352 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, НТУУ "Київський політехнічний інститут"
ISBN, Ціна 966-8347-13-7: 20.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет психології--етапи розвитку психології--методи психології--розвиток психіки--відчуття--сприймання--пам'ять--мислення--уява--емоції--почуття--воля--структура особистості--особистість--спрямованість особистості--темперамент--характер--здібності--самосвідомість--психологічний захист--психологія групи--спілкування--міжособистісні стосунки--конфлікти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/С 13
Автор(и) : Савчин М.
Назва : Педагогічна соціальна психологія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Б.м., 1998
Кільк.характеристики :208 с.
Ціна : 3.00 грн.
УДК : 316.6(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет соціальної психології--методи соціальної психології--завдання соціальної психології--суспільні відносини--міжособистісні стосунки--робота вчителя з дитячими групами--робота вчителя з учнівськими класами
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Демчук О. О., Лазарчук В. В.
Назва : Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 102-112 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
УДК : [159.922.8-058.862]:376
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--школа-інтернат--самоствердження--міжособистісні стосунки--агресивність--діти-сироти--діти, позбавлені батьківської опіки--депривація
Анотація: У статті окреслено психологічні особливості особистісних інстанцій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Проблема особистісного зростання в умовах депривації соціальної взаємодії є однією з актуальних в українському суспільстві. Традиційне психолого-педагогічне забезпечення установ закритого типу вичерпало свій ресурс, тому що не впливає позитивно на сферу свідомості неповнолітнього. Разом з тим, відсутня і система психолого-педагогічної підтримки таких неповнолітніх у соціальній інфраструктурі, відповідно, проблема "стигматизації" потребує ретельного аналізу в рамках різних наукових підходів. Проаналізовано провідні дослідницькі парадигми та психолого-педагогічні підходи до визначення сутності даної проблематики. Здійснено системне вивчення феномена нормативного особистісного розвитку у підлітковому віці.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4.98-048./Ч 65-402076060 рукописний текст
Автор(и) : Чиркова, Тетяна Ігорівна
Назва : Психологічні особливості консультування міжетнічних подружніх пар : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :236 с.: табл. + 1 додатки 11 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.222-236 (158 назв).
УДК : 159.922.4.98-048.88(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Сімейна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи консультування--алгоритм--міжособистісні стосунки--конфліктологія--особистісний конфлікт--процедура підготовки--умови сімейного консультування--крос-культурний конфлікт--ментальні кризи
Анотація: У дисертації запропоновано покрокове описання алгоритму консультування кросс-культурних пар з точки зору практичного експериментального дослідження, побудованому на опрацюванні основних методів вітчизняного сучасного крос-культурного консультування. Приведено та обгрунтовано основну специфіку та головні риси даного алгоритму. Доведено його практичну необхідність. Визначено, за якими основними характеристиками потрібно його побудувати в залежності від індивідуальних та загальних характеристик та властивостей пари у міжнаціональному, ментальному та гендерному розрізі аспектах. Здійснене методологічне обгрунтування побудови даного алгоритму проведення консультування. Надані рекомендації щодо застосування даного алгоритму у розрізі роботи із міжнаціональною парою для психолога консультанта. Обгрунтовані основні причини для створення даного алгоритму. Розроблені практичні рекомендації та надані приклади. Детально пояснено, для чого саме необхідно створювати такий алгоритм та до якого результати призведе робота за таким алгоритмом. Описані історичні передумови проведення даних експериментів у сфері міжнаціонального сімейного консультування і обгрунтована причина, чому саме це останніми роками призвело, у наукових дослідженнях, до активних пошуків методології для проведення експериментальних спроб. Пояснено як саме активно робилися спроби створення алгоритмів, схем та систем безпосередньо консультування, які спрямовані на покращення якості самого консультування та допомоги практичному психологові-консультанту, в першу чергу. Констатовані спроби вчених систематизувати теоретичні знання та практичні експериментальні здобутки, які поступово систематизувалися у сукупносутіц та знайшли своє практичне застосування, що призвело до покращення та виведення на новий рівень сімейного міжнаціонального консультування. Доведено, що необхідно створити єдиний алгоритм, який допоможе психологові-консультанту працювати із парами на високопрофесійному рівні та завжди мати готову схему, для того, щоб працювати із нею при роботі із крос-культурними парами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 63982
Кількість відвідувачів 1218
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя