Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАЙБУТНІ ЛІКАРІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописний текст
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :300 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Анотація: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сміла Н. В.
Назва : Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 204-215 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 213-215 (11 назв)
УДК : 159.9.072
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні лікарі--професійна діяльність--готовність до діяльності--майбутні фахівці--структура готовності--багатокомпонентна модель
Анотація: У статті представлено результати дослідження розвитку компонентів готовності майбутніх лікарів до професійної діяльності в період навчанння в університеті. Показано, що готовність до професійної діяльності являє собою складне інтегративне утворення, що відображає рівень розвитку професійно важливих якостей та здібностей фахівця. Показано авторську модель готовності лікаря до професійної діяльності, що включає в себе такі компоненти: професійно-інтелектуальний, комунікативний, вольовий, моральний, динамічний, нервово-психічний. Показано, що всі показники компонентів психологічної готовності до професійної діяльності активно розвиваються в процесі навчання в університеті, що забезпечує необхідний рівень готовності на початку професійної діяльності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.2/Л 17
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--майбутні фахівці--майбутні лікарі--констатуючий експеримент--розвивально-корекційна програма--майбутня професійна діяльність--професійно значущі якості--психологія праці--вища професійна освіта--студенти-лікарі
Анотація: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Лимар, Леся Володимирівна
Назва : Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 363-375 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
УДК : 378.147=20.61-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--продуктивна взаємодія--студенти--альтруїзм--майбутні лікарі--попередження конфліктів--емпатія--психотренінг
Анотація: Досліджено поняття мотиваційного компонента готовності до продуктивної взаємодії та виокремлено основні мотиви, які сприяють цій взаємодії: соціально-альтруїстичні та наукові. Запропоновано цикл психотренінгових вправ англійською мовою. Подано результати опитування студентів після проведення вправ, які підтвердили їх ефективність щодо активізації пізнавальної діяльності та зміни мотивації професійної діяльності, а також формування альтруїстично спрямованого мотиваційного компонента готовності студентів-медиків до продуктивної взаємодії.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чекрижова, Марія Михайлівна
Назва : Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 308-318 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--особистісні якості--професійні здібності--майбутні лікарі--студенти-медики--професійне становлення
Анотація: Виявлено динаміку особистісно-професійних якостей студентів залежно відроку навчання. Визначено перелік найбільш стабільних особистісних якостей у структурі професійних здібностей майбутніх лікарів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:616-056.3/Г 65-553771505 рукописний текст
Автор(и) : Гончаренко, Наталія Володимирівна
Назва : Психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :235 с.: табл., рис.
Колективи : Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-235.
УДК : 159.923:616-056.32(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Психічне здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров'я--майбутні лікарі--психологічний аналіз--професійно-важливі утворення--емоційна сфера--особистісна сфера--психологічна допомога--психологічна корекція
Анотація: У дисертації здійснено систематизацію та узагальнення основних наукових підходів до до дослідження феномена психічного здоров'я людини. розроблено теоретичну модель та сформульовано критерії психічного здоров'я майбутніх лікарів. Виявлено психологічні чинники збереження психічного здоров'я майбутніх лікарів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:614.2/Л 58-906929 рукописний текст
Автор(и) : Лимар, Леся Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :262 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-200.
УДК : 378-057.875:614.253.1/.2]:316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Попередження конфліктів-- Майбутні лікарі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні лікарі--попередження конфліктів--система "лікар-пацієнт"--готовність до попередження конфліктів--формувальний експеримент
Анотація: У дослідженні визначено основні підходи до змісту, видів і чинників конфліктів у системі "лікар-пацієнт", а також готовності майбутніх лікарів до їх попередження. Досліджено особливості та чинники розвитку психологічної готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Визначено соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 17428
Кількість відвідувачів 732
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя