Пошуковий запит: <.>K=МОВА<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Джоган В.М. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/В. М. Джоган // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.148-157
|
>2.
| Психологія/за ред. Г. С. Костюка. - 1939
|
>3.
| Івашкевич Е. Е. Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах/Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30.-С.51-60
|
>4.
| Вахнован М.М. Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови/М. М. Вахнован ; наук. кер. К. С. Максименко. - 2019
|
>5.
| Основи загальної психології/Міністерство охорони здоров'я України, Міністерство освіти України. - 1998
|
>6.
| Психологія/за ред. Г. С. Костюка. - 1941
|
>7.
| Максименко С. Д. Психологія і педагогіка/С. Д. Максименко, М. Б. Євтух [и др.] ; за заг. ред. С. Д. Максименко. - 2007
|
>8.
| Вахнован М.М. Взаємозв'язок мови та мислення у процесі вивчення іноземної мови/М. М. Вахнован ; наук. кер. К. С. Максименко. - 2019
|
>9.
| Зеленська Зоя Петрівна З.П. Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики/З. П. Зеленська Зоя Петрівна ; наук. кер. Н. М. Панасенко. - 2021
|
>10.
| Михальська С. А. Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя/С. А. Михальська. - 2020
|
>11.
| Кукушкина Е. И. Познание, язык, культура. Некоторые гносеологические и социологические аспекты проблемы/Е. И. Кукушкина. - 1984
|
>12.
| Зеленська З.П. Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики/З. П. Зеленська ; наук. кер. Н. М. Панасенко. - 2021
|
>13.
| Грейліх О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку/О. О. Грейліх // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.91-97
|
>14.
| Костюк О.В. Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгізму/О. В. Костюк ; наук. кер. В. Є. Луньов. - 2020
|
>15.
| Костюк О.В. Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгвізму/О. В. Костюк ; наук. кер. В. Є. Луньов. - 2020
|
>16.
| Максименко С. Д. Загальна психологія/С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко. - 2000
|
>17.
| Засєкіна Л. В. Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови/Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. кер. Кримська Г. І.. - 2000
|
>18.
| Загальна психологія/Національна академія внутрішніх справ (Київ) Ч. 1. - 2014
|
>19.
| Російчук Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/Т. А. Російчук // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28.-С.386-396
|
>20.
| Бажанюк В. С. Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми/Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О.. - 1995
|
|
|