Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (55)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:81'243/О-58 рукописний текст
Автор(и) : Онуфрієва, Ліана Анатоліївна
Назва : Психологічні умови самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування на початковому етапі навчання (на матеріалі досліджень студентів першого курсу немовних факультетів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 137-156.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-першокурсники--засоби спілкування--самостійність--діалог--міжособистісна взаємодія--міжгрупова взаємодія--мовленнєва діяльність
Анотація: В дослідженні показано можливість такої організації навчання іноземної мови на немовних факультетах вузу, яка дає змогу самостійного оволодіння засобами іншомовного спілкування. Встановлено зв'язок між вибором засобів спілкування і ступенем включеності суб'єкта у контекст взаємодії. Показано, що на етапі засвоєння суб'єктом базовими уміннями побудови діалогу процес оволодіння артикуляційними, лексичними, граматичними навичками перетворюється у побічний продукт мовленнєвої діяльності. Показано, що за умов спеціальної організації навчання процес спілкування виступає спонукальним фактором, який сприяє самостійній роботі студентів по оволодінню іноземною лексикою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописний текст
Автор(и) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Назва : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5+37.016:/Х 17-705594 рукописний текст
Автор(и) : Халаїм А. Ф.
Назва : Особливості засвоєння категорій дієслова учнями середньої школи : дис. ... канд. психол. наук
Вихідні дані : Київ, 1966
Кільк.характеристики :408 с.: табл.
Колективи : Київський державний педагогічний інститут ім. А. М. Горького (Киев)
Примітки : Бібліогр.: с. 397-408.
УДК : 159.953.5+37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Засвоєння лексики
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засвоєння лексики--середня школа--мовленнєва діяльність
Анотація: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Г 57-752107 рукописний текст
Автор(и) : Гокунь, Олексій Олександрович
Назва : Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :213 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-195.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчання письма
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--творення тексту--моделювання процесу мислення--сприймання гіпертексту--комп'ютерне середовище--гіпертекстова система--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3+81'23/Г 61 рукописний текст
Автор(и) : Головань, Ніна Олексіївна
Назва : Особливості монологічного мовлення учнів 1-3 класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1972
Кільк.характеристики :182 с.: табл.
Колективи : Науково-дослідниий інститут психології УССР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-182.
УДК : 159.946.3+81'23 + 159.946.3 + 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовлення
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усне мовлення--монологічне мовлення--внутрішньомовна підготовка--розвиток мовлення--мовленнєва діяльність
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 17-173131 рукописний текст
Автор(и) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Назва : Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :462 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 416-462.
УДК : 159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність--дошкільники--внутрішнє мовлення--психолінгвістика--висловлювання--мовленнєві операції--мовленнєва особистість--навчально-мовленнєва діяльність
Анотація: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3/О-63 рукописний текст
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :531 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-501.
УДК : 159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія особистості-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--психологія особистості--мовлення--мовленнєва діяльність--мовленнєвий досвід--мовленнєва компетентність--мовленнєва культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.932+159.953.5/К 78-803987049 рукописний текст
Автор(и) : Краснопера, Тетяна Василівна
Назва : Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-193.
УДК : 159.932+159.953.5:81'243(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення іноземної мови--мовленнєва діяльність--майбутні фахівці--професійна підготовка--аудіювання--антиципація--пам'ять--внутрішнє мовлення
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 81'23/К 17
Автор(и) : Калмикова, Лариса Олександрівна
Назва : Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК : 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спонтанне мовлення--мовленнєва діяльність--розвиток--мотив--інтенція--цілеутворення--внутрішнє програмування--граматичне структурування
Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 60719
Кількість відвідувачів 883
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя