Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МОВЛЕННЄВА компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописний текст
Автор(и) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Назва : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Ш 37-696349 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна
Назва : Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 400-433.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--психологічна освіта--практичний психолог--формування особистості--професійна свідомість--мовленнєва компетентність--вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3/О-63 рукописний текст
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :531 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 459-501.
УДК : 159.946.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія особистості-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): досвід--психологія особистості--мовлення--мовленнєва діяльність--мовленнєвий досвід--мовленнєва компетентність--мовленнєва культура
Анотація: У дисертації визначено методологічні засади та сконструйовано загальну теоретичну модель системи мовленнєвого досвіду особистості з урахуванням та на основі виділення системотвірного фактору, функцій, внутрішньої та зовнішньої структури системи, а також її елементів. Створено теоретично обґрунтовану систему показників та на її основі сформовано комплекс діагностичних методик для емпіричного дослідження структурно-функціональних характеристик мовленнєвого досвіду особистості. Виявлено загальні закономірності будови, особливостей функціонування та динаміки внутрішньої структури мовленнєвого досвіду особистості. З'ясовано структурно-функціональні характеристики та закономірності динаміки функціонування зовнішньої структури мовленнєвого досвіду особистості у її взаємозв'язку із внутрішньою структурою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.946.3/О-63
Автор(и) : Орап, Марина Олегівна
Назва : Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 157-165 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
УДК : 159.946.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєвий досвід--адаптація--мовленнєва компетентність--мовна картина світу--мовленнєва культура
Анотація: Розглядається проблема мовленнєвого досвіду в аспекті адаптації особистості до нового соціокультурного середовища. Виявлено істотний зв'язок між рівнем організації мовленнєвого досвіду та рівнем адаптації особистості до навчання у ВНЗ.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Волинець, Наталія Валентинівна
Назва : Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 98-103 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
УДК : 159.923.2:316.775.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовне середовище--спілкування--мовленнєва компетентність--професійна компетенція--мовленнєві здібності--суржик
Анотація: Представлено результати фокус-групового дослідження особливостей мовного середовища учнівської та студентської молоді Хмельниччини. Показано особливості використання учнями та студентами суржику як мови спілкування, особливості вживання слів-паразитів та матерних висловлювань у спілкуванні.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.[373.2.01/С 60-735992954 рукописний текст
Автор(и) : Соловова, Тетяна Іванівна
Назва : Особливості розвитку мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра : дис. ... доктора філософії: 053
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :198 с.: табл. + 1 додатки 50 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-198 (239 назв).
УДК : 159.923.[373.2.016:81-028.31]:616.896
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--мовленнєва компетентність--мовленнєва компетентність дошкільників із розладами аутистичного спектру--корекція--діагностика--програма--модель--почуття когерентності--салютогенетична спрямованість--психологічне здоров'я--психологічне благополуччя--задоволеність життям--автономія--життєстійкість--психологічні ресурси--самоприйняття--осмисленність--тренінг сприяння салютогенетичній спрямованості
Анотація: Дисертацію присвячено теоретичному обгрунтуванню й експериментальному вивченню проблеми розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. За результатами теоретичного аналізу виокремлено основні наукові підходи до характеристики мовленнєвої компетентності особистості. Виокремлено вікові особливості дітей дошкільного віку, специфіка їх мовленнєвого розвитку. Схарактеризовано клінічні картини, діагностичні критерії розладів аутистичного спектру. Представлено риси мовлення дітей дошкільного віку з аутистичними розладами. Здійснено аналіз досліджень, присвячених діагностиці, корекції, розвитку мовленнєвої активності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 23843
Кількість відвідувачів 1309
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя