Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 114-122 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--чинники внутрішньої мотивації
Анотація: У статті розглядаються основні підходи до вивчення внутрішньої мотивації учіння особистості. Виявлено фактори та синергетичні тенденції мотивації учіння особистості зумовлені її ціннісно-смисловими та особистісними утвореннями. Важливим фактором самодетермінації учіння особистості визначено потребу і самореалізації, яка актуалізує потенційні можливості особистості, підтримує внутрішній стан напруження, що є джерелом активності та самоактивності, має соціальний характер, наділена здатністю цілеспрямованого формування у процесі оволодіння діяльністю.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кормишев М. В., Медянік Г. А.
Назва : Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 74-82 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
УДК : 159.922.7-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--види та якості мотивації учіння--рівні сформованості мотивації--ієрархічність та структурність мотивів
Анотація: У статті проаналізовано проблему дослідження структури мотивації учіння молодших школярів. У ході дослідження було визначено методологічні підвалини цієї проблеми, типи учбових мотивів. У практичному плані визначено психодіагностичний інструментарій психологічного дослідження, що дозволить створити наукову основу для ефективного дослідження мотивації учіння молодших школярів. За допомогою психологічного аналізу були визначені теоретичні принципи цієї проблеми. Таким чином, мотивація учіння залишається важливим фактором у розвитку мотиваційної сфери молодших школярів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Кормишев М. В.
Назва : Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 228-239 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
УДК : 371.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--учіння особистості
Анотація: У статті здійснений аналіз концепцій і підходів до вивчення феномену розвитку мотивації учіння репрезентував її сутність, закономірності та механізми формування залежно від внутрішніх і зовнішніх умов розвитку особистості, що загалом уможливило визначення та обгрунтування основних концептуальних положень.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :432 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотивація учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/К 43-578506 рукописний текст
Автор(и) : Кириленко, Валентина Граціянівна
Назва : Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.178-203.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розумовий розвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--мотивація учіння--медичний облік--здорові учні--класно-вікові групи--отримання знань--оцінка--корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/З-27 рукописний текст
Автор(и) : Занюк, Сергій Степанович
Назва : Психологічні закономірності керування мотивацією учіння студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-180.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотивація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--розвиток мотивації--особистісна причиновість--мотиваційний тренінг--студенти
Анотація: Робота присвячена вивченню структури мотивації учіння та умов її ефективного формування у студентів вищих навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що формування мотивації учіння у студентів - це системний процес, який забезпечується розвитком стійких мотиваційних утворень (мотивів). Проаналізовано психологічні механізми розвитку мотивації учіння: мотиваційне зміщення, наслідування, сенсоутровення, динаміка когнітивного компоненту мотивації. Встановлено статистично значуще зростання у студентів в ході психотренінгу показників за такими мотивами: саморозвитку, пізнавального, соціального престижу, досягнення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/Ж 15-974708 рукописний текст
Автор(и) : Жадан, Ірина Василівна
Назва : Психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів (на матеріалі трудового навчання підлітків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :138 с.: табл., рис.
Колективи : Науково-дослідницький інститут психології (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 110-122.
УДК : 37.015.3:005.32+37.016:331 + 37.015.3:005.32 + 37.016:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотивація учіння
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні умови--учбово-пізнавальні мотиви--підлітки--трудове навчання--мотивація учіння
Анотація: В дисертації досліджуються психологічні умови формування учбово-пізнавальних мотивів на матеріалі трудового навчання підлітків. В дослідженні обґрунтовано можливість психологічної організації навчального матеріалу на уроках трудового навчання, яка дає змогу одночасно формувати узагальнені способи учбових дій та адекватну пізнавальну мотивацію. Показано, що за такої організації навчання оволодіння підлітками учбово-трудовими діями й становлення їхніх предметних інтересів є єдиним і внутрішньо опосередкованим процесом, провідну роль в якому відіграє рівень узагальненості способів дій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 67969
Кількість відвідувачів 780
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя