Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=НАСТАНОВЛЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/І-23-514138 рукописний текст
Автор(и) : Іванцев, Наталія Ігорівна
Назва : Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2000
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-196.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--соціальна ідентичність--групова належність--ідентифікація--настановлення--атрибуція--суб'єкт діяльності--професійна підготовка--студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:32+316./Б 61-258132 рукописний текст
Автор(и) : Білоконь , Ігор Вікторович
Назва : Особливості соціально-політичних настановлень молоді в умовах трансформації суспільства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-189.
УДК : 159.922.8:32+316.64 + 159.922.8:32 + 316.64
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-політичні настановлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-політичне настановлення--моральне настановлення--макіавеллізм--громадська спрямованість--особистість
Анотація: У дисертації досліджуються особливості соціально-політичних настановлень студентської молоді в умовах трансформації соціально-політичної системи країни. На основі новітніх теоретичних уявлень про феномен "соціальне настановлення" розроблено визначення поняття "соціально-політичне" настановлення та модель взаємозв"язку "соціально-політичне середовище-соціально-політичне настановлення". Досліджено зміст та специфіку проявів соціально-політичних настановлень студентської молоді в умовах суперечливої соціально-політичної ситуації. Визначено, що формування соціально-політичних настановлень під впливом суперечливих соціально-політичних норм зумовлює когнітивний дисонанс в сфері свідомості студентів, який найвиразніше проявляється за проросійської політичної орієнтацій. Розкрито механізм редукції когнітивного дисонансу викликаного суперечливістю соціально-політичної ситуації, який полягає у зниженні інтенсивності моральних настановлень, що фіксується як посилення ефекту макіавеллізму серед студентської молоді. Емпірично показано, що моральні настановлення постають стрижнем громадянської свідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Крайчинська В. А.
Назва : Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 183-193: табл. (Шифр 151.60/А 43-129062)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв)
УДК : 151.60
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкт--особистість--життєві завдання--соціально-психологічні настановлення особистості--висловлювання
Анотація: Аналізуються особливості когнітивних моделей життєвих завдань особистості, зумовлені різним самонастановленням - як щодо людини та як щодо речі. Когнітивні побудови при постановці життєвого завдання проаналізовано в межах підходу до сформульованих завдань як до фрагментів діалогу - висловлювань. В граматичній організації формулювань виявляється різне бачення своєї ролі у здійсненні життєвого завдання та задані його просторові, часові, процесні, контекстні, суб'єктні характеристики.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.628:331.535+1/Б 33-712036 рукописний текст
Автор(и) : Башук, Людмила Петрівна
Назва : Мотиваційні чинники працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 244-259.
УДК : 316.628:331.535+159.947.5+159.922.8 + 316.628:331.535 + 159.947.5 + 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Працевлаштування
Вікова психологія-- Юнацький і дорослий вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потреба--мотив--настановлення--мотиваційний чинник--мотивація працевлаштування--довготривале безробіття--короткотривале безробіття
Анотація: Дисертація містить теоретичне та експериментальне дослідження особливостей мотиваційних чинників працевлаштування особистості юнацького та дорослого віку, які відображають сутнісні аспекти мотивації поведінки безробітної молоді. Висвітлено нові наукові обгрунтовані результати з дослудження особливостей мотиваційної поведніки безробітної молоді; здійснено її оцінку, проаналізовано систему чинників працевлаштування, які визначають вплив на мотиваційну поведінку молодої особистості в ситуаціяї безробіття, що, в свою чергу, доводить необхідність впровадження диференційованної психологічної допомоги безробітним. Розроблено й апробовано програму соціально-психологічного тренінгу "Ефективність працевлаштування", в якій чітко визначено стратегії , завдання, принципи навчання, тактику проведення, цільову аудиторію, можливі обмеження, бажані результати, рекомендації для спеціалістів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Крайчинська В. А.
Назва : Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 181-190 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-190 (25 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): серйозне--несерйозне--легковажне--соціально-психологічні настановлення особистості--життєконструювання--життєві практики
Анотація: Аналізуються серйозне та легковажне соціально-психологічне самонаставлення особистості. Розкрито соціально-психологічний зміст, емоційні, когнітивні та поведінкові аспекти, різновиди життєвих практик серйозного та несерйозного настановлення є забезпечення життєвої результативності та ефективності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.851/А 43
Автор(и) : Кісарчук, Зоя Григорівна
Назва : Соціокультурні чинники та їх значення для розвитку теорії і практики психотерапевтичної допомоги
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 5-17 (Шифр 615.851/А 43-505207)
Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний контекст--соціокультурні чинники--суб'єктна культура--виміри культури--культурні настановлення--культурні цінності--ментальність
Анотація: Стаття присвячена розгляду ролі соціокультурного контексту у розвитку теорії і практики психотерапевтичної допомоги. Основна увага приділяється аналізу внутрішнього аспекту культури, який стосується особливостей функціонування людини в соціумі і який описується за допомогою ряду чинників, що зумовлюють ту чи іншу її активність як представника культури, в тому числі як суб'єкта психотерапевтичної взаємодії.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.07/Б 70-691266 рукописний текст
Автор(и) : Блохіна, Ірина Олександрівна
Назва : Психологічні чинники становлення професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киїів, 2012
Кільк.характеристики :285 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 203-221.
УДК : 378-057.875:37.07-051]:174+37.07:005.95-051]:174 + 378-057.875:37.07-051]:174
ББК : 37.07:005.95-051]:174
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Управління навчальними закладами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна свідомість--професійна етика--професійно-етичні настановлення--чинник становлення--навчальні заклади
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей професійно-етичних настановлень майбутніх фахівців з управління навчальними закладами. Визначені критерії оцінювання та рівні сформованості професійно-етичних настановлень майбутніх управлінців. Досліджено психологічні чинники становлення настановлень, які здійснюють вплив на кожний їх компонент: на когнітивну складову - сформовані моральні знання, рефлективність, креативність та прогностичні здібності особистості; на емоційний компонент - емпатія, комунікативна соціальна компетентність, психічна стійкість; на конативний компонент - інтернальність особистості, її домінуючі соціально-психологічні настановлення на процес - результат, на працю - гроші, на свободу - владу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+005.73]:17/К 64-210543 рукописний текст
Автор(и) : Кононець, Марія Олександрівна
Назва : Психологічні умови реалізації професійної етики підприємцями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :334 с.: табл., рис.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-209.
УДК : 005.32+005.73]:174 + 005.32:174 + 005.73:174
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія-- Професійна етика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна етика підприємця--професійна моральність підприємця--етичні настановлення--етична поведінка
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу психологічних умов реалізації професійної етики підприємця. У дослідженні визначено місце психології професійної моральності підприємця в системі психологічних знань, розширено і доповнено уявлення про вплив організаційних, професійних та професійно-моральнісних чинників на реалізацію професійної етики підприємцями, обґрунтовано психологічні умови її реалізації. Виявлено недостатній рівень розвитку основних параметрів професійної моральності підприємців. Проаналізоовано взаємозв'язок між параметрами професійної моральності підприємцівта організаційними і соціально-демографічними чинниками реалізації ними професійної етики. Розроблено тренінгову програму сприяння розвитку професійної моральності підприємців.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4:316.64/Н 12 рукописний текст
Автор(и) : Найдьонова, Любов Михайлівна
Назва : Групова рефлексія як механізм реконструкції соціальних настановлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :245 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.955.4:316.64
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальне настановлення
Соціальна психологія-- Групова рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальне настановлення--групова рефлексія--рефлексивні механізми--реконструкція--метакогніції--регіональні соціальні настановлення--рефлексія--рефлексивний творчий тренінг--груп-рефлексивне середовище
Анотація: В роботі проаналізовано концепції функціонування та розвитку соціальних настановлень, визначено метакогнітивні механізми їх реконструкції. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення представників різних регіонів щодо єдності України (упережденості проти Сходу чи Заходу) та соціальної самоповаги. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення регіональної упередженості та соціальної самоповаги при різному потенціалі групової рефлексії у найближчих середовищах спілкування. Досліджено вплив активізації групової рефлексії за допомогою процедур рефлексивного творчого тренінгу-практикуму на реконструкцію соціальних настановлень самоповаги та групового фаворитизму на різних рівнях (організаційний, регіональний, національний).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.011/Ш 37
Автор(и) : Шевченко Н. Ф., Сошина Ю. М.
Назва : Формування ціннісно-смислових настановлень: практичний вимір : Науково-практичний посібник
Вихідні дані : Запоріжжя: ЗНУ, 2015
Кільк.характеристики :101 с.: табл.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Ціна : 7.00 грн.
УДК : 37.015.31(07)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісно-смислова сфера--ціннісно-смислові настановлення--підлітковий вік
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Ільїна О. М.
Назва : Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 155-163 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
УДК : 378.146-057.875.001.85=20:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативне настановлення--першокурсники--опитування--анкета--комунікативна інтолерантність--негативізм--психотренінг
Анотація: Перед викладачами вищої школи постає завдання діагностики та корекції взаємодії студентів між собою. Визначення рівня комунікативного настановлення сприяє подальшому ефективному плануванню роботи зі студентами та організації їхньої взаємодії на заняттях з іноземної мови.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Найдьонова Л. М.
Назва : Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 232-241: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова рефлексія--метакогніції--рефлексивний творчий тренінг практикум--регіональні соціальні настановлення
Анотація: В статті, розглянуто теоретичні позиції щодо змін і реконструкції соціальних настановлень, представлено модель реконструкції соціальних настановлень і розглянуто роль групової рефлексії як метакогнітивного механізму реконструкції соціальних настановлень. Також тренінг включає навчальний модуль в якому надається інформація щодо теоретичних надбань в реконструкції і зміні настановлень.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Ш 37
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна, Сошина, Юлія Миколаївна
Назва : Ціннісно-смислові настановлення підлітків : монографія
Вихідні дані : Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2017
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Колективи : Запорізький національний університет
ISBN, Ціна 978-966-599-558-6: 15.00 грн
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--ціннісно-смислові настановлення--підлітковий вік--психолого-педагогічні засоби
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Фесенко Я. В.
Назва : Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 356-363 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 362-363 (5 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комплаєнс--терапевтичний альянс--мовленнєвий розвиток--батьківські настановлення
Анотація: Дану статтю присвячено теоретико-емпіричному дослідженню батьківських настановлень щодо дітей із вадами мовленнєвого розвитку. Проаналізовано поняття стилів батьківського виховання, настановлень щодо логопедичної корекції, комплаєнсу. На основі отриманих даних обгрунтовано програму розвитку ефективного комплаєнсу між логопедом та батьками, визначено, що психологічне благополуччя значною мірою впливає на рівень комплаєнтності, насамперед в контексті його емоційної складової, яка й є визначальною у формуванні батьківських настановлень щодо дітей із мовленнєвими вадами.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Палагнюк О.В.
Назва : Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 86-92 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 91-92 (12 назв).
УДК : 159.9.072
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза ідентичності--соціальна відповідальність особистості--християнські настановлення особистості--соціально-психологічний тренінг--духовна криза--соціальне утриманство--соціально-економічна залежність--світоглядні настановлення
Анотація: У статті подано теоретичне обґрунтування та опис тренінгової програми актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості «Бути собою – це бути відповідальним за свою свободу». Представлено завдання, структуру, методи і форми роботи, специфіку процесу реалізації тренінгу. Подано опис результатів його реалізації та визначено ефективність і доцільність подальшого застосування. Доведено, що практична реалізація позитивного впливу релігійного чинника може стати основою формування соціальної відповідальності особистості як одного з провідних соціально-психологічних механізмів самоорганізації суспільного життя. Визначено перспективи подальших досліджень у контексті пошуку шляхів та умов виходу з системної суспільної кризи, де сутнісним показником зрілості виступає соціальна відповідальність особистості.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Луньов В. Є., Фесенко Я. В.
Назва : Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 231-237 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 236 (5 назв)
УДК : 159.992.73:316.472.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комплаєнс--комплаєнтність--комплаєнс-терапія--батьківські настановлення--тренінг соціальних навичок
Анотація: Статтю присвячено проблемі визначення ефективності комплаєнс-терапії батьківських настановлень щодо дітей з вадами розвитку, зокрема, мовленнєвого. Метою статті є теоретичне обгрунтування та емпіричне дослідження впливу комплаєнс-терапії на батьківські настановлення. Переваги комплаєнс-терапії полягають у тому, що для її здійснення потрібно 6-12 психотерапевтичних сесії, це практично і легко реалізоване втручання в реальних клінічних умовах, до того ж його успішно можна застосувати для роботи з батьками психічно хворих дітей. Результатами дослядження встановлено, що комплаєнс-терапія разом із тренінгом соціальних навичок є ефектвним засобом корекції батьківських настановлень щодо логопедичної корекції дітей з мовленнєвими вадами.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Примачок Л. Л.
Назва : Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 93-98 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 97-98 (33 назви)
УДК : 925:159.913-05
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійне становлення--соціально зріла особистість--динаміка соціального розвитку--настановлення--знання --уміння--морально-етичні якості
Анотація: У статті проаналізовано феномен "особистісного становлення" з точки зору впливу на нього зовнішніх та внутрішніх чинників, обгрунтовано відмінні характеристики розвитку особистості та її формування, окреслено етапи соціального становлення особистості та зроблено висновки щодо професійного становлення суб'єкта. Зазначено, що професійне становлення особистості аналізуватиметься з точки зору процесу і результату. В першому випадку професійне становлення суб'єкта характеризується з огляду на динаміку соціального розвитку людини, яка визначає її формування як соціально зрілої особистості. В свою чергу, під соціально зрілою особистістю в психолого-педагогічній літературі розуміють рівень сформованості настановлень, знань, умінь та морально-етичних якостей, достатній для вмілого виконання суб'єктом всієї сукупності соціальних ролей, притаманних дорослому. Наголошено, що з урахуванням феномену соціальної зрілості, через її базові показники можна "наповнити" зміст професійного становлення, описати його, як процес, і як результат.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 2
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :472 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин/ Ю. А. Агачева. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості/ Л. Н. Акімова. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)/ Я. С. Андрушко. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності/ Е. М. Балашов. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови/ К. С. Балахтар. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи/ Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах/ І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді/ Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту/ О. В. Губенко. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці/ І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді/ Н. О. Єрмакова. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості/ О. В. Завгородня. Наративна ідентичність особистості/ В. Л. Зливков. Особливості резилентності лікарів-стоматологів/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР/ В. Л. Зливков [и др.]. Стресостійкість в структурі особистості школяра/ В. І. Іванцевич. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур/ С. О. Копилов. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів/ О. В. Котух. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток/ В. А. Кошель, М. М. Наконечна. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства/ О. А. Краєва, Н. В. Романенко. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів/ С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих/ С. О. Лукомська. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку/ В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими/ М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла/ О. М. Марциняк-Дорош. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження/ Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. Психологічні механізми становлення особистості/ М. В. Папуча. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту/ А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Інтереси дітей розлучених батьків/ Л. М. Ростомова. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз/ О. І. Свідерська. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Г. І. Сизко. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років/ Н. В. Скоростецька. Проблема позитивних рис особистості/ Є. В. Степура. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти/ О. А. Стовбун. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами/ Я. В. Фесенко. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз/ Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом/ Г. М. Хворова. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. Проблема змісту особистості як базової категорії психології/ О. П. Хохліна. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності/ Є. Ф. Черкаська. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка/ І. М. Чорна. Етіологія поведінкових відхилень/ І. М. Чорна. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні/ А. О. Шейко. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів/ Л. С. Яковицька. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships/ V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space/ Yu. Krylova-Grek. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації/ І. М. Чорна.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 79885
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя