Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (83)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОПТИМІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - 563 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Семенова, Р. О. Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. - С .7-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
Кл.слова: обдарована особистість, професійна культура педагога
Корольов, Дмитро Констянтинович. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці / Д. К. Корольов. - С .46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
Алексеева, Т. В. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця / Т. В. Алексеева. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
Арефнія, С. В. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання / С. В. Арефнія. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 80 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів / І. В. Білоконь. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
Волошин, В. М. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження / В. М. Волошин. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (10 назв)
Вус, В. І. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап / В. І. Вус. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 105 (8 назв)
Добровольська, Наталія Анатоліївна. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості / Н. А. Добровольська. - С .105-112. - Бібліогр.: с. 113 (6 назв)
Дробот, О. В. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі / О. В. Дробот. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (6 назв)
Євченко, І. М. Формування у студентів здатності до самоствердження / І. М. Євченко. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Іщенко, Д. В. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання / Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 139 (6 назв)
Капустюк, Олена Миколаївна. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ / І. І. Карабаєва. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
Карапетова, Олена Володимирівна. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності / О. В. Карапетова. - С .158-166. - Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
Карпенко, Виталий Владимирович. Задача як модель вивчення мислення / В. В. Карпенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-176 (45 назв)
Кікінежді, О. М. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості / О. М. Кікінежді. - С .177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
Климчук, Ю. П. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка / Ю. П. Климчук. - С .184-190. - Бібліогр.: с.190 (16 назв)
Козлова, О. С. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .191-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (20 назв)
Колодяжна, А. В. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології / А. В. Колодяжна. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Роль метафори у психологічному знанні / Л. О. Кондратенко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 215-216 (13 назв)
Король, А. С. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. - С .216-227. - Бібліогр.: с. 225-227 (33 назв)
Крилов, С. М. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю / С. М. Крилов. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 235 (6 назв)
Лазуренко, Олена Олексіївна. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень / О. О. Лазуренко. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
Легун, О. М. Самовизначення і сенс життя особистості / О. М. Легун. - С .243-252. - Бібліогр.: с. 252 (7 назв)
Лопата, В. В. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України / В. В. Лопата. - С .252-260. - Бібліогр.: с. 259-260 (10 назв)
Лясковська, І. Л. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку / І. Л. Лясковська. - С .260-269 : Бібліогр.: с. 268-269 (5 назв)
Макух, О. І. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації / О. І. Макух, Н. М. Хома. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (10 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці / Н. В. Медведева. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 288 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .289-297. - Бібліогр.: с. 296 (13 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища / М. О. Мельник. - С .297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
Мойсеєва, О. Є. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків / О. Є. Мойсеєва. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
Мудрак, І. А. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу / І. А. Мудрак. - С .318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків / 328-336. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
Никоненко, Ю. В. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ / Ю. В. Никоненко. - С .345-354. - Бібліогр.: С. 353-354 (4 назви)
Олефір, В. П. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності / В. П. Олефір. - С .354-362. - Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
Онисько, О. О. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені / О. О. Онисько. - С .363-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (14 назв)
Павелків, Роман Володимирович. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії / Р. В. Павелків. - С .373-381. - Бібліогр.: С. 380-381 (7 назв)
Приходько, А. М. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля / А. М. Приходько. - С .392-399. - Бібліогр.: С. 398-399 (15 назв)
Радзівіл, К. П. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі / К. П. Радзівіл. - С .400-407. - Бібліогр.: С. 407 (10 назв)
Сахнік, О. В. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України / О. В. Сахнік. - С .408-414. - Бібліогр.: С. 413-414 (6 назв)
Святенко, Ю. О. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку / Ю. О. Святенко. - С .414-420. - Бібліогр.: С. 419 (11 назв)
Сніжна, Марина Анатоліївна. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді / М. А. Сніжна. - С .420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
Субота, Марія Василівна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .437-445. - Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. Н. Третяк. - С .445-453. - Бібліогр.: С. 453 (3 назви)
Федько, О. О. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю / О. О. Федько. - С .454-462. - Бібліогр.: С. 461-462 (4 назви)
Філіппов, М. О. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників / М. О. Філіппов. - С .462-470. - Бібліогр.: С. 469 (10 назв)
Хан, О. О. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді / О. О. Хан. - С .470-478. - Бібліогр.: С. 478 (6 назв)
Черевко, І. С. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці / І. С. Черевко. - С .479-487. - Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
Черкаський, А. В. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності / А. В. Черкаський. - С .487-495. - Бібліогр.: С. 495 (11 назв)
Чорна, О. М. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів / О. М. Чорна. - С .495-507. - Бібліогр.: С. 506-507 (30 назв)
Шавиро, Г. С. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді / Г. С. Шавиро. - С .508-515. - Бібліогр.: С. 515 (6 назв)
Шевченко, Л. Ю. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства / Л. Ю. Шевченко. - С .516-524. - Бібліогр.: С. 523-524 (13 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы / Б. А. Щербатюк. - С .524-531. - Бібліогр.: С. 530-531 (7 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів / С. П. Яланська. - С .531-539. - Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .540-545. - Бібліогр.: С. 545 (3 назви)
Янковчук, Марина Миколаївна. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді / М. М. Янковчук. - С .546-559. - Бібліогр.: С. 558-559 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
15(57.026)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 41 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 490 с. - ISSN 2072-4772. - 30.00 грн.
    Зміст:
Арнаутова, В. В. Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів / В. В. Арнаутова. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
Борець, Юлія Василівна. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів / Ю. В. Борець. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 32 (7 назв)
Буковська, О. О. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів / О. О. Буковська. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості / Л. А. Варава. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 48-49 (6 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості / О. Л. Вернік. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 5960 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
Волеваха, Ірина Борисівна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості / І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (11 назв) : табл.
Волеваха, Сергій Вікторович. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.) / С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв) : табл.
Гарькавець, Сергій Олексійович. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя / С. О. Гарькавець. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв)
Гірченко, Олена Леонідівна. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону / О. Л. Гірченко. - С .100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
Гончаренко, Ю. В. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості / Ю. В. Гончаренко. - С .108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
Горбань, Галина Олександрівна. Соціалізація особистості та екологічність світового простору / Г. О. Горбань. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
Дубініна, Д. Е. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді / Д. Е. Дубініна. - С .127-134. - Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
Журов, Вадим Володимирович. Аналіз концепції життєвої стійкості / В. В. Журов, Н. А. Бієнко. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Коломієць, Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців / Л. І. Коломієць. - С .159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
Комар, Т. Д. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків / Т. Д. Комар. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 178-179 (11 назв)
Кряж, І. В. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки / І. В. Кряж, К. О. Баєва. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 187-190 (25 назв)
Лановенко, І. І. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз) / І. І. Лановенко. - С .191-201. - Бібліогр.: с. 2199-200 (15 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення / А. М. Льовочкіна. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208-209 (8 назв)
Люта, Леся Петрівна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві / Л. П. Люта. - С .220-228. - Бібліогр.: с. 227 (4 назви)
Максимов, Микола Володимирович. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини / М. В. Максимов. - С .229-237. - Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини / Н. Ю. Максимова. - С .238-246. - Бібліогр.: с. 245-246 (2 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини / Т. М. Мандзик. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 254 (14 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості / М. О. Марценюк. - С .256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
Мейтарчан, С. Ю. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів / С. Ю. Мейтарчан. - С .267-275. - Бібліогр.: с. 273-275 (12 назв)
Михальчук, Наталія Олексіївна. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. - С .276-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (7 назв)
Мілушина, М. А. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.) / М. А. Мілушина. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
Мунасилова-Мотяш, І. А. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників / І. А. Мунасилова-Мотяш. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
Отрощенко, Н. П. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями / Н. П. Отрощенко. - С .312-320. - Бібліогр.: с. 318-320 (27 назв)
Паламарчук, Ольга Миколаївна. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва / О. М. Паламарчук. - С .321-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (8 назв)
Педоренко, Валентина Миколаївна. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків / В. М. Педоренко. - С .332-340. - Бібліогр.: с. 339-340 (4 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми) / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .341-351. - Бібліогр.: с. 350 (10 назв)
Сараєва, Надія Михайлівна. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.) / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .352-364. - Бібліогр.: с. 360-364 (28 назв)
Телюк, Н. А. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.) / Н. А. Телюк. - С .365-373. - Бібліогр.: с. 370-373 (17 назв)
Тепляков, Николай Николаевич. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.) / Н. Н. Тепляков. - С .374-385. - Бібліогр.: с. 381-384 (23 назви)
Тітова, О. Ю. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.) / О. Ю. Тітова. - С .386-397. - Бібліогр.: с. 395-396 (14 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя" / Л. В. Тищенко. - С .398-406. - Бібліогр.: с. 405-406 (9 назв)
Ткач, Т. В. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.) / Т. В. Ткач. - С .407-415. - Бібліогр.: с. 414 (11 назв)
Чижма, Д. М. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.) / Д. М. Чижма. - С .416-426. - Бібліогр.: с. 422-425 (23 назви)
Чухрій, І. В. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків / І. В. Чухрій. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.) / Ю. М. Швалб. - С .436-450
Шлімакова, І. І. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів / І. І. Шлімакова. - С .451-459. - Бібліогр.: с. 457-458 (9 назв)
Шульга, Г. Б. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя / Г. Б. Шульга. - С .460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
Яковенко, Сергій Іванович. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи / С. І. Яковенко. - С .469-481. - Бібліогр.: с. 479-480 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.937+159.954.4](072)
О-64


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур [Текст] / Н. А. Ваганова // Організація творчого сприймання на різних рівнях : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко . - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 20-27
УДК


Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

5.
15(57.026)
А 43


    Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна.
    Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
оптимізм -- психологічне благополуччя -- життєва стійкість -- середовище -- спільнота
Анотація: У статті розглядається проблема пошуку психологічних ресурсів подолання людиною наслідків травматичних подій. Аналізується потенціал оптимізму як основи для вибору стратегії подолання наслідків травматичних подій, спричинених аварією на ЧАЕС. Саме громадяни з досвідом життєстійкості та їхні локальні спільноти, за умов професійного психологічного та соціального супроводження, здатні поступово вибудовувати свою внутрішню та орієнтовану назовні взаємодію та відповідний спосіб життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Волошина, В. О.
    Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії [Текст] / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метапам'ять -- психолого-педагогічна взаємодія -- засвоєння знань -- розв'язання завдань
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми організації психолого-педагогічної взаємодії викладача та студента з позиції як підвищення ефективності процесів метапам'яті студента, так і корекції діяльності викладача для покращення ефективності навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Довгалюк, Т. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
159.91-053.6:373]005.591.1(043.5)
В 75


    Воропаєв, Дмитро Сергійович.
    Оптимізація психофізіологічного стану підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02 / Д. С. Воропаєв ; наук. кер. О. О. Єжова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-198. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічний стан--Школярі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
функціональний стан -- психофізіологічний стан -- підлітки -- навчальна діяльність
Анотація: В роботі уточнено поняття "психофізіологічний стан" на основі психофізіологічних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених. Визначено компоненти та провідні показники психофізфіологічного стану підлітків. Виявлено фактори, що впливають на психофізіологічний стан підлітків в умовах загальноосвітнього навчального закладу та розроблено інтегральну оцінку психофізіологічного стану підлітків і визначено його рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єжова, Ольга Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378.015.3-057.875:005.336.5:005.95-051
Д 56


    Доброскок, Анастасія Сергіївна.
    Психологічні чинники формування професіоналізму майбутніх менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Доброскок Анастасія Сергіївна ; наук. кер. Видолоб Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 217 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 173-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні менеджери--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МЕНЕДЖЕР -- професіоналізм менеджера -- оптимізація професіоналізму -- самоорганізація -- самодетермінація
Дескриптори:
Анотація: У дисертації теоретично обґрунтовано концепцію професіоналізації, рівнів її розвитку, процесу адаптації та становлення професіоналізму майбутнього менеджера на етапі навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Видолоб, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.9:355.01
К 17


    Калениченко, Руслан Арсенович.
    Психологіне забезпечення ефективності професійної діяльності підрозділу охорони [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Калениченко Руслан Арсенович ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Військ. гуманіт. ін-т Нац. акад. оборони України. - Київ, 2004. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-187. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія праці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ -- воїн-охоронник -- ЕФЕКТИВНІСТЬ діяльності -- ПРОФЕСІЙНА діяльність -- ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- підрозділ охорони -- ОПТИМІЗАЦІЯ -- ПСИХОДІАГНОСТИКА
Анотація: Дисертація присвячена підвищенню ефективності діяльності військовослужбовців підрозділів охорони психологічними засобами. У роботі визначено фактори, що впливають на ефективність професійної діяльності у взаємозв'язку з психологічним кліматом у підрозділі охорони. З'ясовано, що оптимізація психологічного клімату у підрозділі охорони суттєво поліпшує міжособистісні, міжгрупові стосунки, що зумовлює покращення ефективності військово-професійної діяльності. Розроблено програму психологічного забезпечення ефективності професійної діяльності колективу підрозділу охорони засобами формування психологічного клімату та доведено ефективність її використання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Військовий гуманітарний інститут Національної академії оборони України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.91+159.938+159.943
К 55


    Кокун, Олег Матвійович.
    Оптимізація адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Кокун Олег Матвійович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 426 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 374-416. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Адаптація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- АДАПТАЦІЯ -- адаптаційні можливості -- дезадаптація
Анотація: В дослідженні обґрунтовані загальні теоретико-методологічні основи оптимізації адаптаційних можливостей людини. Визначено зміст етапів оптимізації адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності. Розроблено алгоритм оптимізації адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності, обґрунтована його загальна методологія.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 4693
Кількість відвідувачів 290
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя