Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.
155
А 43


   
    Зв’язок інтолерантності до невизначеності освітнього персоналу із силою організаційної культури [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський : Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 22-23
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
інтолерантність -- освітній персонал -- організаційна культура


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; В.І. Лагодзінська, В.М. Івкін, О.С. Ковальчук; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
154
А 43


   
    Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- організаційна культура -- характеристики організаційної культури -- загальні функції організаційної культури -- спеціальні функції організаційної культури -- спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості
Анотація: У статті розкрито зміст організаційної культури освітніх організацій як одного із виду локальних культур. Виділено основні характеристики організаційної культури освітніх організацій (основні компоненти; типи; сила). Обгрунтовано, що організаційна культура виконує дві групи функцій: а) загальні (стосуються сприяння забезпеченню діяльності освітніх організацій в цілому); б) спеціальні (стосуються сприяння розв'язанню конкретних проблем в освітніх організаціях). Розкрито сутність соціальної напруженості в освітніх організаціях та її наслідки. Виділено спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості, які стосуються: рівня організації в цілому (мезорівня); рівня персоналу (мікрорівня).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К. В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Ахтирська, Ю. І.
    Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів [Текст] / Ю. І. Ахтирська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
молодь -- організаційна культура -- міжособистісні конфлікти -- психопрофілактика -- заклад вищої освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу специфіки та принципів побудови програми формування організаційної культури молоді як засобу психопрофілактики міжособистісних конфліктів. Доведено, що основними принципами побудови програми з підвищення організаційної культури у здобувачів вищої освіти мають стати: принцип системності, який полягає у тому, що програма психологічного впливу спрямовується не лише на корекцію низьких показників за складовими організаційної культури здобувачів вищої освіти, а й на створення умов для найбільш повної реалізації потенційних можливостей їх гармонійного розвитку та підвищення їхньої організаційної культури; принцип диференційованого прогнозування, який передбачає наповнення програми відповідно до однорідних показників рівня вираженості організаційної культури у здобувачів вищої освіти; принцип динамічності, згідно з яким вся процедура формування організаційної культури у здобувачів вищої освіти розглядається як поетапний пролонгований процес, що передбачає раціональну послідовність заходів психокорекційного впливу та моніторинг динаміки змін з метою визначення того, як складові організаційної культури потребують першочергового впливу; принцип комплексності, що вимагає поетапних психологічних дій з використанням відповідних методичних засобів, консультативних та організаційних прийомів, зокрема з метою психопрофілактики міжособистісних конфліктів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
159.944.07-026.12:[005.95:37
К 79


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10 / О. В. Креденцер ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоорганізаційне підприємництво -- підприємницька активність -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- задоволеність працею -- підприємницька самоефективність -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

5.
159.944.07-026.12:[005.95:37
К 79


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10 / О. В. Креденцер ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 473 с. : табл. + 1 додатки 90 с. - Бібліогр.: с. 403-474 (548 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
внутрішньоорганізаційне підприємництво -- підприємницька активність -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- задоволеність працею -- підприємницька самоефективність -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153/154
О-64


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Соціально-психологічний супровід соціалізації вчителя в умовах реформування освіти [Текст] / Г. О. Горбань // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 15-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (23 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- вторинна соціалізація -- особистість -- освітня взаємодія -- організація -- організаційна культура -- професійна діяльність -- практичний психолог


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
154
А 43


   
    Зв'язок негативних психічних станів персоналу з компонентами та індексом організаційної культури освітніх організацій [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- негативні психічні стани -- організаційна культура -- компоненти організаційної культури -- загальний індекс організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження констатовано вираженість негативних психічних станів (ригідності, тривожності, агресії, фрустрованості) у значної кількості персоналу освітніх організацій. Встановлено, що організаційна культура освітніх організацій оцінюється персоналом в цілому позитивно, однак окремі її складові, в першу чергу, «робота», потребують посилення їхньої значущості. Виявлено, що негативний вплив роботи в освітніх організаціях проявляється на середньому рівні. Встановлено, що в міру підвищення рівня розвитку індексу та складових організаційної культури рівень вираженості негативних психічних станів у персоналу та негативного впливу роботи в освітніх організацій знижується.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Лагодзінська В.І., Ковальчук О.С., Івкін В.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153/154
О-64


    Заіка, І. В.
    Методики для дослідження психологічних особливостей організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / І. В. Заіка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 29-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (28 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- педагогічні працівники -- загальноосвітні навчальні заклади -- соціальна напруженість -- особистісна напруженість -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність -- соціальна фрустрованість -- життєва задоволеність


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.98:005.73:316.48(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації з проведення тренінгових занять для підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко [та ін.]; за ред. Л. М. Карамушки ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 48 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712898/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 03.09.2019. - ISBN 978-966-97846-9-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- тренінгові заняття -- тренінг -- освітній персонал -- організаційна культура -- соціальна напруженість
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, представлено тренінгові заняття для підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості.Розкрито сутність технологічного підходу та особливо стійого використання для розробки тренінгових занять. Проаналізовано основні компоненти, етапи проведення тренінгових занять, організаційно-спрямовуючі та змістовно-смислові інтерактивні техніки. Детально висвітлено зміст і структуру тренінгів «Розвиток організаційної культури освітніх організацій в умовах соціальної напруженості» та «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості». Представлено контрольні запитання та списокрекомендованої літератури (до першої і другої частини роботи), а також тестові завдання (до першої частини роботи). Методичні рекомендації розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій в умовах соціальної напруженості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушки, Людмила Миколаївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
153/154
О-64


   
    Зв'язок негативних психічних станів персоналу з типом та силою організаційної культури освітніх організацій [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 43-53. - Бібліогр.: с. 50-52 (27 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- персонал освітніх організацій -- негативні психологічні стани -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- сила організаційної культури


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук, В. М. Івкін; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 44 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10 / К. В. Терещенко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 440 с. : табл. + 1 додатки 152 с. - Бібліогр.: с. 383-440 (537 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- розвиток толерантності -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- організаційна культура -- організаційний розвиток -- соціальна напруженість -- психічні стани -- суб'єктивне благополуччя -- технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.98:005.73:316.48
П 86


   
    Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко ; за ред. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712691/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 20.06.2023. - ISBN 978-966-97846-6-7 :
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітній персонал -- організаційна культура -- соціальна напруженість


Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушка, Людмила Миколаївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

14.
   159.98
   П 86


   
    Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко [та ін.] ; за ред. Л. М. Карамушки . - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічні технології--підготовка персоналу--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні технології -- освітній персонал -- психологічна підготовка -- розвиток організаційної культури -- організаційна культура -- соціальна напруженість
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати розробки проблеми психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико-методологічні засади дослідження, зокрема проаналізовано сутність соціальної напруженості в організації, розкрито роль організаційної культури та психологічних технологій у її профілактиці та подоланні. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому, на рівні взаємодії персоналу та організації та на індивідуально-особистісному рівні. Визначено організаційно-психологічні чинники виникнення соціальної напруженості в освітніх організаціях, її наслідки та умови профілактики та подолання. Досліджено рівень розвитку основних характеристик організаційної культури освітніх організацій (компонентів, загального показника, типів та сили) та їх зв’язок з різними видами соціальної напруженості. Особливу увагу приділено розробці психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Розкрито зміст, структуру та етапи розробки психологічних технологій. Представлено авторські психологічні технології: "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до роботи в умовах соціальної напруженості" та "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості". Детально описано тренінгові сесії та модулі, інтерактивні техніки, які використовуються для їх проведення. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушка , Людмила Миколаївна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
   159.9
   Ч-48


    Черкаський, Андрій Володимирович.
    Психологія управлінських команд: теорія та сучасна практика [Текст] : дис. доктора психол. наук: 19.00.05 - соціальна психологія; психологія соціальної роботи / А. В. Черкаський ; НАПН України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2024. - 457, 3 с. - Библиогр.: с. 373-409
Дисертація відхилена до захисту
УДК
Рубрики: Психологія управління--Україна--Дисертація
Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- управлінська команда -- Україна -- управлінська команда -- групова динаміка -- організаційна культура -- комунікативні компетенції -- групові цінності -- групова згуртованость -- командна взаємодія -- командні процеси -- командна ефективність -- командне лідерство
Анотація: Дисертація присвячена комплексному аналізу психології управлінських команд, їх теоретичних ї прикладних аспектів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Розглянуто основні теоретико-методологічні проблеми функціонування управлінських команд. Зокрема, проаналізовано основні теоретичні концепції поняття команд в сучасній науці, визначено поняття колектив і команда, розглянуто типологію управлінських команд та психологічні особливості командної діяльності. Проаналізовано основні теоретико-методологічні аспекти 36 групової динаміки, визначено поняття групової динаміки та її ключові елементи в групах і командах, описано її основні моделі та методи підготовки управлінських кадрів. Також розкриті механізми групової динаміки в управлінських командах, а саме: сутність процесів інтеграції і дезинтеграції в групах і командах, зовнішні аспекти групової динаміки, розглянуті проблеми взаємовідносин між командою і організацією, а також детально вивчено феномени міжгрупової взаємодії в командній роботі. Значну увагу приділено процедурам відбору до управлінської команди, досліджено мотивацію та рольову структуру в команді, проведено експериментальну діагностику рівня задоволеності працею серед членів команди. Розроблена і запропонована також модель формування управлінської команди в сучасній організації. Грунтовно розглянуто основні етапи формування команд на підприємстві: досліджено готовність колективу до формування команди, а також вивчено головні показники ефективності управлінських команд, проведено діагностику сумісності і спрацьованості в управлінській команді. В роботі розкрито суб’єктні характеристики управлінських команд, проаналізовано групові цінності та норми, визначено поняття групової згуртованості та її основні моделі в групах і командах, розглянуті рівні і фактори сумісності і спрацьованості в управлінській команді. Також приділено значну увагу взаємовідносинам і взаємодії в управлінських командах. Розглянуто проблеми індивідуального внеску особистості в командну діяльність. Зокрема, розкрито статусно-рольові характеристики особистості в управлінській команді, проаналізовано психологічну структуру здібностей особистості до роботи в команді, описані ролі та та внутрішньогрупові процеси, показано особливості адаптації особистості в команді. Також всебічно розглянуто проблеми лідерства та ефективної комунікації в команді.


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г. С. Костюка
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

17.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 238 с. : табл. + 1 додатки 81 с. - Бібліогр.: с. 210-239 (278 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 427 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники розвитку організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Баранова, В. А.
    Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій [Текст] / В. А. Баранова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- позашкільні навчальні заклади -- організаційно-управлінські характеристики позашкільних навчальних закладів -- організаційно-психологічні характеристики позашкільних навчальних закладів -- організаційна культура -- чинники розвитку організаційної культури
Анотація: У статті розкрито завдання позашкільної освіти та показано значення позашкільних навчальних закладів у їх реалізації. Обгрунтовано підхід до аналізу позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій. Виділено дві групи характеристик позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій (організаційно-управлінські та організаційно-психологічні) і детально висвітлено їх зміст. Розкрито зміст та роль організаційної культури в діяльності позашкільних навчальних закладів. Проаналізовано чинники макро-, мезо- та мікрорівня, які впливають на розвиток організаційної культури позашкільних навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 10344
Кількість відвідувачів 490
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя