Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.57+/Я 60-875945 рукописний текст
Автор(и) : Яновська, Олена Євгеніївна
Назва : Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-227.
УДК : 37.091.12:005.57+316.454.52 + 37.091.12:005.57 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Ділове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділове спілкування--педагогічний колектив--організаційна культура--результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+37.07:005./Ш 37-043484 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічні особливості розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :305 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 209-238.
УДК : 005.32+37.07:005.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--загальноосвітні навчальні заклади--психологічний тренінг--педагогічні працівники--психологічна підготовка--чинники мезорівня --чинники мікрорівня
Анотація: У дослідженні розкрито зміст та структуру організаційної культури та її роль у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівень розвитку основних компонентів організаційної культури та визначено типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів і чинниками мезорівняі мікрорівня. Визначено умови психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено та апробовано тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Ч-48
Автор(и) : Черкаський, Андрій Володимирович
Назва : Психологія управлінських команд: теорія та сучасна практика : дис. доктора психол. наук: 19.00.05 - соціальна психологія; психологія соціальної роботи
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :457, 3 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Примітки : Библиогр.: с. 373-409. - Дисертація відхилена до захисту
УДК : 159.9:316.45:005.64(043.5) + 316.45(043.5) + 005.64(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія управління --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія управління--управлінська команда--україна--управлінська команда--групова динаміка --організаційна культура--комунікативні компетенції --групові цінності--групова згуртованость--командна взаємодія--командні процеси--командна ефективність--командне лідерство
Анотація: Дисертація присвячена комплексному аналізу психології управлінських команд, їх теоретичних ї прикладних аспектів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Розглянуто основні теоретико-методологічні проблеми функціонування управлінських команд. Зокрема, проаналізовано основні теоретичні концепції поняття команд в сучасній науці, визначено поняття колектив і команда, розглянуто типологію управлінських команд та психологічні особливості командної діяльності. Проаналізовано основні теоретико-методологічні аспекти 36 групової динаміки, визначено поняття групової динаміки та її ключові елементи в групах і командах, описано її основні моделі та методи підготовки управлінських кадрів. Також розкриті механізми групової динаміки в управлінських командах, а саме: сутність процесів інтеграції і дезинтеграції в групах і командах, зовнішні аспекти групової динаміки, розглянуті проблеми взаємовідносин між командою і організацією, а також детально вивчено феномени міжгрупової взаємодії в командній роботі. Значну увагу приділено процедурам відбору до управлінської команди, досліджено мотивацію та рольову структуру в команді, проведено експериментальну діагностику рівня задоволеності працею серед членів команди. Розроблена і запропонована також модель формування управлінської команди в сучасній організації. Грунтовно розглянуто основні етапи формування команд на підприємстві: досліджено готовність колективу до формування команди, а також вивчено головні показники ефективності управлінських команд, проведено діагностику сумісності і спрацьованості в управлінській команді. В роботі розкрито суб’єктні характеристики управлінських команд, проаналізовано групові цінності та норми, визначено поняття групової згуртованості та її основні моделі в групах і командах, розглянуті рівні і фактори сумісності і спрацьованості в управлінській команді. Також приділено значну увагу взаємовідносинам і взаємодії в управлінських командах. Розглянуто проблеми індивідуального внеску особистості в командну діяльність. Зокрема, розкрито статусно-рольові характеристики особистості в управлінській команді, проаналізовано психологічну структуру здібностей особистості до роботи в команді, описані ролі та та внутрішньогрупові процеси, показано особливості адаптації особистості в команді. Також всебічно розглянуто проблеми лідерства та ефективної комунікації в команді.
Примірники :(1)
Вільні : (1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Роль толерантності персоналу у формуванні організаційної культьури закладів освіти в умовах соціальної напруженості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 71-76 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 74-76 (31 назва)
УДК : 316.647.5:005.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--освітній персонал--види і компоненти толерантності--соціальна напруженість--організаційна культура--заклад освіти
Анотація: У статті зазначено, що толерантність персоналу освітніх організацій виступає як особистісна характеристика та інтегральна цінність, що проявляється у місії та завданнях діяльності організації, пронизує всі рівні управління організацією, охоплює взаємодію фахівців у процесі профечійної діяльності всередені організації і взаємодію з клієнтами та іншими організаціями.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/О-64
Автор(и) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Роль толерантності персоналу у формуванні організаційної культури закладів освіти в умовах соціальної напруженості
Місце публікування : Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку: тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків)/ за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушка . - Київ-Харків: Гуманітарний Ценр, 2017. - С. С. 51-52. - ISBN 978-617-7528-36-3 (Шифр 155/О-64-505605904). - ISBN 978-617-7528-36-3
УДК : 155
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--персонал--організаційна культура--заклади освіти--соціальна напруженість
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.014.22:0/Т 35-700368710 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :440 с.: табл. + 1 додатки 152 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 383-440 (537 назв).
УДК : 159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--розвиток толерантності--освітні організації--персонал освітніх організацій--організаційна культура--організаційний розвиток--соціальна напруженість--психічні стани--суб'єктивне благополуччя--технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:37.014.22:0/Т 35-534920497 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологія розвитку толерантності персоналу освітніх організацій : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :44 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:37.014.22:021.483](043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантність--розвиток толерантності--освітні організації--персонал освітніх організацій--організаційна культура--організаційний розвиток--соціальна напруженість--психічні стани--суб'єктивне благополуччя--технологія психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Розроблено авторську концепцію розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність толерантності персоналу сучасних організацій в освітніх організаціях, виокремлено її функції, рівні, види та компоненти. Представлено авторську психологічну модель розвитку толерантності персоналу освітніх організацій. Визначено особливості використання організаційно-психологічного підходу до аналізу толерантності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій та основних її видів та психологічних складових. Виявлено три типи освітнього персоналу за рівнем толерантності: "Інтолеративний", "Толерантний у соціокультурній сфері", "Толерантний у політико-економічній сфері". Встановлено диспропорцію у вираженості окремих компонентів та видів толерантності персоналу освітніх організацій. Проведено дослідження динаміки толерантності персоналу освітніх організацій в умовах соціальних трансформацій. Проаналізовано зв'язок рівня розвитку толерантності персоналу освітніх організацій з чинниками мезорівня (рівень організації в цілому) та чинниками мікрорівня (рівень особистості). Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічного забезпечення розвитку толерантності персоналу освітніх організацій", яка складається з трьох тренінгів: "Сутність, структура та особистісні чинники розвитку толерантності персоналу освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу", "Позитивна організаційна культура освітніх організацій як умова розвитку толерантності освітнього персоналу". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.73(/С 11-506877 рукописний текст
Автор(и) : Станіславська, Марія Валеріївна
Назва : Організаційна культура як чинник вибору особистістю майбутнього місця роботи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :284 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 210-245.
УДК : 159.923.2:005.73(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія; економічна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--вибір майбутнього місця роботи--потреби особистості--соціально-психологічні установки--мотиваційно-потребова сфера--типологія організаційної культури--індивідуальне психологічне консультування
Анотація: У роботі розглянуто особистість як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи, розроблено авторську типологію. Визначено психологічні особливості, вплив соціально-демографічних чинників на вибір особистістю організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано зв'язки між особистісними характеристиками і показниками організаційної культури майбутнього місця роботи. Проаналізовано психологічні особливості вибору особистістю домінуючого типу організаційної культури майбутнього місця роботи за авторською типологією. Розроблено та представлено модель індивідуального психологічного консультування особистості як суб'єкт вибору організаційної культури майбутнього місця роботи. Показано особливості процесу психологічного консультування особистості та досліджено його ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.73/С 53 рукописний текст
Автор(и) : Сняданко, Ірина Ігорівна
Назва : Соціально-психологічні умови формування організаційної культури промислового підприємства : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :333 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-197.
УДК : 005.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): промислове підприємство--організаційна культура--навчання менеджерів--соціально-психологічний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічним умовам формування організаційної культури промислового підприємства. Розкрито сутність організаційної культури. Виділено основні типи персоналу промислового підприємства за рівнем привабливості для нього основних складових організаційної культури. Виділено психологічні чинники, які впливають на формування організаційної культури підприємства. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки керівників промислового підприємства до управління організаційною культурою промислового підприємства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:005.73:316/П 86-226342424
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :240 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712691/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 20.06.2023
ISBN, Ціна 978-966-97846-6-7 : Б. ц.
УДК : 159.98:005.73:316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній персонал--організаційна культура--соціальна напруженість
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 86
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :240 с.
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:005.73:316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічні технології-- підготовка персоналу --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні технології--освітній персонал--психологічна підготовка--розвиток організаційної культури--організаційна культура--соціальна напруженість
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати розробки проблеми психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико-методологічні засади дослідження, зокрема проаналізовано сутність соціальної напруженості в організації, розкрито роль організаційної культури та психологічних технологій у її профілактиці та подоланні. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому, на рівні взаємодії персоналу та організації та на індивідуально-особистісному рівні. Визначено організаційно-психологічні чинники виникнення соціальної напруженості в освітніх організаціях, її наслідки та умови профілактики та подолання. Досліджено рівень розвитку основних характеристик організаційної культури освітніх організацій (компонентів, загального показника, типів та сили) та їх зв’язок з різними видами соціальної напруженості. Особливу увагу приділено розробці психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Розкрито зміст, структуру та етапи розробки психологічних технологій. Представлено авторські психологічні технології: "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до роботи в умовах соціальної напруженості" та "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості". Детально описано тренінгові сесії та модулі, інтерактивні техніки, які використовуються для їх проведення. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.62:316.362]:1/М 93-108418461 рукописний текст
Автор(и) : Мушкевич, Мирослава Іванівна
Назва : Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :43 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний супровід--ядерна сім'я--сімейна система--шлюбна підсистема--батьківська підсистема--проблемна дитина--психодіагностика--психоедукація--психоконсультування--психотерапія--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники--розвиток організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.62:316.362]:1/М 93-589747742 рукописний текст
Автор(и) : Мушкевич, Мирослава Іванівна
Назва : Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :427 с.: табл. + 1 додатки 77 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 370-427 (593 назви).
УДК : 364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Вікова психологія
Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний супровід--ядерна сім'я--сімейна система--шлюбна підсистема--батьківська підсистема--проблемна дитина--психодіагностика--психоедукація--психоконсультування--психотерапія--заклади позашкільної освіти--організаційна культура--типи організаційної культури--психологічні чинники розвитку організаційної культури--тренінгова програма
Анотація: У дисертації теоретично проаналізовано й емпірично досліджено систему психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей. Визначено зміст, динаміку, напрями, фокуси тощо системи такого супроводу, які зумовлені сімейним статусом, віковими характеристиками, гендерною диференціацією членів сімей, функційністю чи дисфункційністю сімейної системи. Указано на технологію реалізації психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей, яка здійснюється за допомогою надання комплексних взаємопов'язаних і взаємообумовлених заходів, організаційно-методичною основою котрих є цілеспрямованих, поетапний процес (психодіагностика, психоедукація, психоконсультування, психотерапія), представлений різними методами й прийомами, зумовлений знаннями індивідуальних і міжособистісних особливостей членів сімей, які реалізовуються задля забезпечення оптимальних умов послідовного розвитку та збереження психологічного здоров'я всієї сім'ї як системи на рівні шлюбної й батьківської підсистем. Доведено виражену позитивну динаміку за всіма емпіричними показниками, котрі змістовно визначають структуру психотипічного профілю членів сімей, що мають проблемних дітей, після проведення психологічного супроводу. Виявлено, що програма психологічного супроводу стала важливим фактором якісної трансформації змістовно-структурних елементів психотипів у напрямі розвитку властивостей здорового функціонування особистості. Відзначено, що дисертаційна робота містить перспективні напрями наукової роботи, що передбачають удосконалення програми психологічного супроводу сімей, що мають проблемних дітей; поглиблення знань про структурно-функційні особливості її складників; детальне розкриття "особистісного та сімейного виміру" особистості відповідно до структурних компонентів, таких як вік, гендерна диференціація, тип і склад сім'ї; розроблення емпірико діагностичних програм формування змісту психологічного супроводу сімей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Мушегов О. М.
Назва : Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 47-53 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 50-51 (29 назв)
УДК : 159.922:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоефективність--освітні організації--детермінація--чинники--особистість--організаційна культура--працівник освітньої організації
Анотація: Здійснено аналіз концетпуального підходу до організаційної культури освітніх організацій та детермінант її розвитку, а також концептуального підходу до розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:005.73:316/М 54-446620692
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Методичні рекомендації з проведення тренінгових занять для підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості : методичні рекомендації
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :48 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712898/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 03.09.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-9-8: Б.ц.
УДК : 159.98:005.73:316.48(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичні рекомендації--тренінгові заняття--тренінг--освітній персонал--організаційна культура--соціальна напруженість
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, представлено тренінгові заняття для підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості.Розкрито сутність технологічного підходу та особливо стійого використання для розробки тренінгових занять. Проаналізовано основні компоненти, етапи проведення тренінгових занять, організаційно-спрямовуючі та змістовно-смислові інтерактивні техніки. Детально висвітлено зміст і структуру тренінгів «Розвиток організаційної культури освітніх організацій в умовах соціальної напруженості» та «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості». Представлено контрольні запитання та списокрекомендованої літератури (до першої і другої частини роботи), а також тестові завдання (до першої частини роботи). Методичні рекомендації розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій в умовах соціальної напруженості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.73:37.011.3-0/Л 84-956045 рукописний текст
Автор(и) : Лукомська, Юлія Олександрівна
Назва : Тип організаційної культури як чинник інноваційної готовності персоналу освітнього закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :319 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-239.
УДК : 005.73:37.011.3-051:001.895(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія; економічна психологія-- Організаційна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--інноваційна готовність--освітній заклад--інновації--типологія організаційної культури--персонал освітнього закладу--формувальний експеримент
Анотація: У роботі здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем організаційної культури та інноваційної готовності. Визначено зміст та структуру інноваційної готовності персоналу освітніх закладів. Виявлено рівень інноваційної готовності персоналу освітніх закладів з різним типом організаційної культури та взаємозв'язки даних змінних. Визначено зміст, структуру та ефективність експериментального впровадження технології тренінгової програми з підвищення інноваційної готовності персоналу освітнього закладу на основі формування інноваційних цінностей і норм організаційної культури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:005.95:331/Л 61-158937 рукописний текст
Автор(и) : Ліплянська, Оксана Василівна
Назва : Психологічні умови запобігання плинності персоналу в комерційних організаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :278 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-200.
УДК : 005.32:005.95:331.108.24(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Плинність персоналу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--плинність персоналу--комерційні організації--задоволеність роботою
Анотація: У дослідженні розкрито зміст плинності персоналу та показано її роль у забезпеченні ефективної діяльності організації. Виявлено основні види плинності персоналу в комерційних організаціях. Встановлено вплив чинників мезорівня та мікрорівня на плинність персоналу. Визначено психологічні умови запобігання плинності персоналу та розроблено тренінг спрямований запобіганню плинності персоналу в комерційних організаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.07-026.12/К 79-362931592 рукописний текст
Автор(и) : Креденцер, Оксана Валеріївна
Назва : Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :473 с.: табл. + 1 додатки 90 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 403-474 (548 назва).
УДК : 159.944.07-026.12:[005.95:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньоорганізаційне підприємництво--підприємницька активність--освітні організації--персонал освітніх організацій--задоволеність працею--підприємницька самоефективність--організаційна культура--організаційний розвиток--технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.07-026.12/К 79-127238463 рукописний текст
Автор(и) : Креденцер, Оксана Валеріївна
Назва : Психологічні основи підприємницької активності персоналу освітніх організацій : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :44 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.944.07-026.12:[005.95:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньоорганізаційне підприємництво--підприємницька активність--освітні організації--персонал освітніх організацій--задоволеність працею--підприємницька самоефективність--організаційна культура--організаційний розвиток--технологія психологічної підготовки персоналу освітніх організацій
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним основам підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано сутність внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях, ресурси, умови, функції та основні напрями та форми вияву. Показано роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа". Обгрунтовано авторську концепцію підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Представлено авторську психологічну модель підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Наведено результати емпіричного дослідження внутрішньоорганізаційного підприємництва в освітніх організаціях. Проаналізовано особливості розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено підприємницьку самоефективність та систему управління як важливі психологічні чинники розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Проаналізовано задоволеність працею як важливий психологічний результат розвитку підприємницької активності персоналу освітніх організацій. Досліджено вплив підприємницької активності персоналу освітніх організацій та організаційний розвиток та розвиток організаційної культури. Висвітлено мету, завдання та структуру "Технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Представлено результати впровадження технології та доведено її ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Баранова В. А.
Назва : Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 68-75 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примітки : Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позашкільні навчальні заклади--чинники мезорівня--тип закладу--статус закладу--термін існування закладу--організаційна культура--типи організаційної культури
Анотація: У статті представлено дані емпіричного дослідження, які розкривають статистично значущі зв’язки між типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів і чинниками мезорівня, які стосуються характеристик позашкільних навчальних закладів: тип закладу; статус закладу; термін існування закладу. Суть виявленої закономірності проявляється в тому, що такі прогресивні типи організаційної культури, як культура «завдань» та культура «особистості» (в «реальних» формах), більше представлені в таких типах позашкільних навчальних закладів, які: функціонують як самостійні заклади (а не діють на базі інших установ); мають більш високий статус; мають менший термін існування. Водночас, в таких типах позашкільних навчальних закладах менше представлені консервативні типи культури, такі як культура «влади» та культура «ролі» (в «реальній» формі).
Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 128471
Кількість відвідувачів 818
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя