Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Б 24-575867 рукописний текст
Автор(и) : Барашева, Дар`я Євгеніївна
Назва : Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-200.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутній викладач
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні особливості--особистісне становлення--професійне становлення--викладач--самоідентифікація--професійна інтеграція--усвідомлена суб`єктність--іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.31-059.2+3/Т 86-361155 рукописний текст
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :210 с.: рис., табл., мал.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-204.
УДК : 37.091.31-059.2+373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спільна діяльність--ситуація невизначеності--адаптованість--групова взаємодія--психічний розвиток--особистісне становлення--молодший шкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) : Наукова монографія
Вихідні дані : Київ: Стилос, 2000
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 315-336.
ISBN, Ціна 966-73-21-62-2
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Дошкільники-- Особистісне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--особистісний розвиток--особистісне становлення--суб'єкт діяльності--суб'єктна активність--самостійність--ціннісне ставлення--психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54/Ч-81 рукописний текст
Автор(и) : Чуйко, Олена Василівна
Назва : Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :443 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 386-426.
УДК : 159.923.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісне становлення-- Майбутні фахівці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійне становлення--мотиваційна сфера--майбутні фахівці--професійна свідомість--освітня суб'єктність--особистісна зрілість--студенти --соціономічні професії--професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922+/Т 51-378568718 рукописний текст
Автор(и) : Токарева, Наталія Миколаївна
Назва : Психологія комунікативного моделювання особистісних конструктів у підлітковому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :529 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 406-471.
УДК : 37.015.3:159.922+159.922.8(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Становлення особистості-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): становлення особистості--функціонування особистості--особистісне становлення--підлітковий вік--психологічне моделювання--особистісні профілі--особистісні конструкти--активність особистості--гуманізація освітнього середовища--педагогічне спілкування
Анотація: В роботі означено психологічний зміст феномену комунікативного моделювання особистісних конструктів у суб'єктогенезі підлітків. Досліджено онтогенетичний аспект системного розвитку особистісних конструктів підлітків у змінних умовах буття. Виявлено і проаналізовано перспективи психолого-педагогічного впливу на становлення особистості підлітка в умовах гуманізації освітнього середовища. Розроблено концептуальну модель комунікативного моделювання особистісних конструктів підлітків в умовах гуманізації навчально-виховного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Філоненко М. М.
Назва : Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 588-597 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--мотивація--адаптивно-динамічне навчання--професійна діяльність лікаря--особистісний розвиток--професійний розвиток
Анотація: Проведена експериментальна діагностика мотиваційно-смислового комплексу особистості студентів-медиків. Експериментально отримано висновок, що впровадження адаптивно-динамічного навчання (інтерактивних методів навчання, проблемно-дослідницьких) дає багато позитивних результатів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:616-051/Ф 55-967480 рукописний текст
Автор(и) : Філоненко, Мирослава Мирославівна
Назва : Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :425 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 353-390.
УДК : 159.923.2:616-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія особистісного становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісне становлення--особистісно значущі якості--студент-медик--структуротвірні компоненти особистісної структури--професійно важливі якості--адаптивно-динамічне навчання
Анотація: В дисертаційному дослідженні запропоновано нове вирішення наукової проблеми особистісного становлення майбутнього лікаря в умовах навчально-професійної діяльності. Дослідження підтвердило існування тісного зв'язку між структурою особистості і процесом професійної діяльності. Обгрунтовано модель розвитку особистісної структури майбутнього лікаря. Показано динаміку розвитку структуротвірних компонентів особистісної структури студента-медика на підставі результатів впровадження у навчальний процес адаптивно-динамічного навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/Ч-87
Автор(и) : Чуйко, Олена Василівна
Назва : Особистісне становлення суб'єктів професійної діяльності у соціономічних професіях : монографія
Вихідні дані : Київ: АДЕФ-Україна, 2013
Кільк.характеристики :280 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-187-216-4: 20.00, 30.00, грн
УДК : 159.923.2-057.85/.86+378.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійна діяльність--соціономічні професії--тренінгові технології--ціннісно-смисловий компонент
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 198-206 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--емоційно-ціннісне самоставлення--ціннісність--самоцінність--самосвідомість--особистість--особистісне становлення--образ я
Анотація: У статті розглінуто зміст та динаміку самоставлення як емоційно-ціннісного становлення особистості до самої себе у дослідженні проблем самосвідомості І. І. Чеснокової. Викладено концептуальні положення С. Р. Пантілєєва щодо феномену самоставлення як безпосереднього впливу особистісного смисла "Я" для суб'єкта.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Примачок Л. Л.
Назва : Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 93-98 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 97-98 (33 назви)
УДК : 925:159.913-05
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне становлення--професійне становлення--соціально зріла особистість--динаміка соціального розвитку--настановлення--знання --уміння--морально-етичні якості
Анотація: У статті проаналізовано феномен "особистісного становлення" з точки зору впливу на нього зовнішніх та внутрішніх чинників, обгрунтовано відмінні характеристики розвитку особистості та її формування, окреслено етапи соціального становлення особистості та зроблено висновки щодо професійного становлення суб'єкта. Зазначено, що професійне становлення особистості аналізуватиметься з точки зору процесу і результату. В першому випадку професійне становлення суб'єкта характеризується з огляду на динаміку соціального розвитку людини, яка визначає її формування як соціально зрілої особистості. В свою чергу, під соціально зрілою особистістю в психолого-педагогічній літературі розуміють рівень сформованості настановлень, знань, умінь та морально-етичних якостей, достатній для вмілого виконання суб'єктом всієї сукупності соціальних ролей, притаманних дорослому. Наголошено, що з урахуванням феномену соціальної зрілості, через її базові показники можна "наповнити" зміст професійного становлення, описати його, як процес, і як результат.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.66-/Л 38-098234678 рукописний текст
Автор(и) : Левицька, Ірина Мирославівна
Назва : Психологічні особливості впливу образу фізичного я на самоставлення дівчат раннього юнацького віку : дис. ... д-ра. ф-ії. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :213 с.: табл. + 1 додатки 56 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.183-213 (350 назв).
УДК : 159.923.2-053.66-055.25(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепція--образ фізичного я--дівчата раннього юнацького віку--особистісне становлення--самостановлення--образ тіла--суб'єктивне ставлення до здоров'я--розвивально-корекційні заходи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вирішенню проблеми обумовленості феноменології образу фізичного Я та самоставлення дівчат раннього юнацького віку. Провідною методологією дослідження виступають генетична психологія, генетико-орієнтована психотерапія, холістичний підхід. Протілесний підхід передбачає розгляд досвіду переживання образу власного тіла (фізичного Я) як перший крок на шляху до здобуття ідентичності та формування Я-концепції. Образ фізичного Я як уявлення про конституційно-соматичну організацію виступає одним з образів Я, включених до описової перцептивно-когнітичної складової Я-концепції. В нашій роботі під цим феноменом ми розуміємо єдність соматичного та перцептивного сприймання, установок, оцінок, уявлень, пов'язаних із тілесною зовнішністю, із усвідомленням функцями тіла. Провідна роль відводиться концепції персоніфікації тілесності. Глибинно-психологічна парадигма дослідження фізичного Я розкриває перспективи метафоризації тілесності та утвроення уявлення про власний фізичний образ Я як окреме поняття, суб'єктність, наділену певними властивостями. Розкрито психологічний зміст та визначено основні дефініції Я-фізичного: тілесний досвід, схема тіла, образ тіла, концепція тіла, інтернальне тіло, тілесність, Я-тілесне, Я-фізичне. Розкривається проблема психічної реальності Я-тілесного (як сенсомоторний еквівалент, соціально-перцептивний та когнітичний процес, підструктура Я-концепції). Феноменологія зовнішності та функції тіла розглядається як предметний зміст Я-тілесного. Проаналізовано детермінанти походження Я-фізичного з огляду на формальне знання про тіло, його психофізіологічні кореляти, архетипні та метафоричні узагальнення. {...} Запропоновано розроблену автором дисертації теоретичну модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку, яка грунтується на генетичному, системному, холістичному та особистісно-інтегративному підході. {...}
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.07.2024
Кількість запитів 4403
Кількість відвідувачів 324
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя