Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (325)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (50)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОЦІНКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072:37.011./Д 93-447627 рукописний текст
Автор(и) : Дьяков, Сергій Іванович
Назва : Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-195.
УДК : 159.9.072:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Майбутній педагог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб`єкт--суб`єктність педагога--семантична репрезентація--рольова ідентифікація--інваріантність рольових семантик--самостійна активність--моделювання--психічні схеми--аналіз суб`єктності--оцінка суб`єктності--структурні моделі
Анотація: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:005.32+3/К 43-578506 рукописний текст
Автор(и) : Кириленко, Валентина Граціянівна
Назва : Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.178-203.
УДК : 37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7 + 37.015.3:005.32 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розумовий розвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--мотивація учіння--медичний облік--здорові учні--класно-вікові групи--отримання знань--оцінка--корекційно-розвивальна робота
Анотація: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна
Назва : Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011. - С. 9-10 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--організаційний розвиток--традиційний та інноваційний тип
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Васильєва, І. Г., Філь, Олена Анатоліївна
Назва : Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011. - С. 146-147 (Шифр 155/А 43-834502)
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні економісти--рівень конкурентоздатності--актуальність розвитку конкурентоздатності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези І Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (29 червня - 2 липня 2011 року, м. Кам'янець-Подільський)
Вихідні дані : К., Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (Кам'янець-Подільський), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 330.16+005.32](06)+159.9:005.745
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Економічна психологія
Зміст : Аналіз стратегій конкуренції керівників сільських рад/ С. Д. Максименко [и др.]. Оцінка персоналом освітніх організацій традиційного та інноваційного типів умов забезпечення організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка. Аналіз мотивів управління змінами та організаційного розвитку в менеджерів освітніх організацій/ В. М. Івкін. Взаємозв'язок між рівнем розвитку окремих характеристик підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій та рівнем організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Вплив організаційно-професійних чинників на тип етнічної ідентифікації менеджерів освітніх організацій в умовах організаційного розвитку/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. Вимоги до управлінських рішень в умовах організаційного розвитку/ О. С. Ковальчук ; 19-20. Національна ідентифікація та толерантність персоналу як умови організаційного розвитку освітніх організацій/ К. В. Терещенко. Вплив соціально-демографічних характеристик персоналу банківських структур на його готовність до роботи в команді/ Л. М. Карамушка, П. П. Блешмудт, О. А. Філь. Основні види та чинники плинності персоналу в комерційних організаціях/ О. В. Ліплянська. Модель соціальної відповідальності особистості інженера/ О. С. Ковальчук. Взаємозв'язок між рівнем розвитку організаційної культури та організаційним розвитком загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Операційний компонент психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів: зміст, рівень розвитку, чинники становлення/ Л. М. Карамушка, В. І. Лагодзинська. Зміст та структура психологічної готовності підприємців до ведення ділових переговорів/ В. І. Лагодзинська. Основні досягнення розвитку економічної психології в Україні/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Актуальні проблеми та перспективи наукових досліджень у сучасній українській економічній психології/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка, О. В Креденцер. Організаційно-професійні чинники синдрому "професійного вигорання" працівників Державної податкової служби України/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Інноваційність як важлива характеристика підприємницької поведінки менеджерів освітніх організацій/ О. В Креденцер. Особливості когнітивного підходу до аналізу підприємницької діяльності сфери торгівлі/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Дизайн та методика емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку конкурентоздатності сучасних організацій/ О. А. Філь. Комплекс діагностичних методик "аналіз конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності"/ О. А. Філь, О. І. Вакулюк. Оцінка майбутніми економістами рівня власної конкурентоздатності та актуальності її розвитку/ І. Г. Васильєва, О. А. Філь. Особливості становлення суб'єктності студентів у відносинах власності/ Н. М. Дембицька. Дослідження економічної суб'єктності старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. Особливості економічної культури студентської молоді/ В. В. Москаленко, О. О. Міщенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.7/М 11
Автор(и) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Назва : До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 237-245 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза--ефективність--особистість--оцінка--оцінкове ставлення--самооцінка--самосвідомість
Анотація: Висвітлено проблему оцінкових ставлень у теорії самосвідомості П.Р. Чамати. Розкрито генезу становлення оцінкової та самооцінкової сфери дитини дошкільного та шкільного віку. Здійснено психологічний аналіз становлення оцінкової та самооцінкової сфери у контексті генези самосвідомості дитини. Охарактеризовано змістову та генетичну лінії становлення оцінкових ставлень у структурі самосвідомості.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Спицька Л. В.
Назва : Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 136-139 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--соціалізація--адаптація--дезадаптація--деліквентна поведінка--психологічна корекція
Анотація: У статті показано, що соціцалізація неповнолітніх здійснюється через низку умов: цілеспрямоване виховання, навчання і випадкові соціальні впливи в діяльності і спілкуванні.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Корольчук, Валентина Миколаївна
Назва : Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 92-96 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-96 (15 назв)
УДК : 159.942.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--оцінка--професійний стрес--прогноз--стресори--особистість--підприємець
Анотація: Основне завдання діагностики методів впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця полягає у врахуванні індивідуальних психологічних і психофізіологічних властивостей досліджуваного й екстраполяції отриманих даних на аналогічні ситуації в майбутньому.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.98.:622/П 75
Автор(и) : Притула, Олеся Арсенівна
Назва : Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 369-375: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 375 (5 назв)
УДК : 159.98.:622
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--кризис-менеджер--професійні деформації--професійні деструкції
Анотація: Дається визначення професійної деформації, її сутність, описується її відмінність від професійної деструкції.Описуються професійні деформації кризис-менеджерів, що виникають внаслідок їх професійної діяльності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :414 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 72986
Кількість відвідувачів 749
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя