Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (418)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПІЗНАННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.
   15.0
   К 89


    Кукушкина, Е. И.
    Познание, язык, культура. Некоторые гносеологические и социологические аспекты проблемы [Текст] : монография / Е. И. Кукушкина. - Москва : [б. в.], 1984. - 264 с. - Библиогр.: с. 250-259. - 1.00 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф
Рубрики: Філософія--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- пізнання -- мова -- культура

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15.1ф
Б 95


    Быстрицкий, Е. К.
    Научное познание и проблема понимания [Текст] / Е. К. Быстрицкий ; Академия наук ССР, Институт философии. - Киев : [б. в.], 1986. - 136 с. - 0.95 грн.
УДК
РУБ 15.1ф
Рубрики: Філософія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- наукове пізнання


Дод.точки доступу:
Академия наук ССР; Институт философии
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
   15.1Ф
   К 29


   
    Категориальные структуры познания и практики [Текст] : монография / В. Г. Табачковський [и др.]. ; отв. ред. В. Г. Табачковський ; Академия наук Украинской ССР, Институт философии. - Киев : [б. в.], 1986. - 308 с. - Библиогр.: с. 307-318 (300 назв). - 3 р. 30 к. р.
УДК
Рубрики: Філософія пізнання--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
світосприймання, світосприйняття -- життєдіяльність -- буття -- людина -- пізнання


Дод.точки доступу:
Табачковський, Виталий Георгиевич; Булатов, Михаил Александрович; Андрос, Евгений Иванович; Загороднюк, Валерий Петрович; Звиглянич, Владимир Александрович; Табачковський, В. Г. \отв. ред.\; Академия наук Украинской ССР. Институт философии
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
   15.1Ф
   К 28


    Касавин, Илья Теодорович.
    Теория познания в плену анархии. Критический анализ новейших тенденций в буржуазной философии науки [Текст] / И. Т. Касавин. - Москва : [б. в.], 1987. - 192 с. - (Социальный прогресс и буржуазная философия). - 0.50 к. р.
УДК
Рубрики: Філософія науки--Науково-популярне видання
   Теорія пізнання--Науково-популярне видання


Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15.1ф
А 47


    Алексеев, П. В.
    Теория познания и диалектика [Текст] / П. В. Алексеев. - Москва : [б. в.], 1991. - 384 с. - 1.50 грн.
УДК
РУБ 15.1ф
Рубрики: Діалектика--Наукове видання
   Філософія--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- діалектика -- теорія пізнання

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.955.4(043.5)
К 73


    Котик, Інна Олександрівна.
    Механізми рефлексії у процесі розвитку суб'єктності людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Котик Інна Олександрівна ; наук. кер. Титов В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 184-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Рефлексія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
РЕФЛЕКСИВНІ МЕХАНІЗМИ -- формування та розвиток суб'єктності -- культурологічний діалог -- діалогічне пізнання та взаємодія -- рефлексивний тип розуміння
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню рефлексивних механізмів формування та розвитку суб'єктних якостей людини. У результаті проведеного аналізу методологічних і методичних аспектів проблеми побудовано нову модель суб'єктно-діяльнісного підходу до розвитку психіки в онтогенезі - суб'єктно-рефлексивну. Практична реалізація моделі полягала у з'ясуванні впливу виявлених рефлексивних механізмів культурологічного діалогу на процеси саморозвитку суб'єктності людини. Розроблена методика успішно впроваджена в освітній процес.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Титов, Віктор Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15
Б 20


    Балл , Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ ; Рівне : Видавець Олег Зень, 2007. - 172 с. - ISBN 978-966-96738-6-2 : 5.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15
Г 94


   
    Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки [Текст] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. Г. О. Балла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 98 с. - ISBN 978-966-644-035-1 : 21.17 грн., 20.00 грн грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Методологія психології

   Теорії пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович; Мєдінцев, В. О.; Нікуленко, О. О.; Російчук, Т. А.; Балла , Георгій Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 9
ЧЗ (9)
Свободны: ЧЗ (9)
Знайти схожі

9.
1(07)
Г 37


    Герасимчук, Андрій Андрійович.
    Курс лекцій з філософії [Текст] : навчальний посібник / А. А. Герасимчук, З. І. Тимошенко ; Європейський ун-т. - 3-е вид. - Київ : Вид-во Європ. ун-ту, 2007. - 422 с. - ISBN 966-7508-09-9 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 1(07)
Рубрики: Філософія
Кл.слова (ненормовані):
історія філософії -- онтологічні проблеми сучасності -- проблема пізнання у філософії -- філософська антропологія -- проблема управління суспільством -- сучасний менеджмент -- бізнес


Дод.точки доступу:
Тимошенко, Зоя Іванівна; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології". - Вид. 2-е, доп. - Житомир : Волинь; ПП "Рута", 2008. - 232 с. - ISBN 978-966-8162-14-5 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ); Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.964.22
Т 81


    Туз, Лариса Григорівна.
    Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Туз Лариса Григорівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 363 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 342-363. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психоаналітика--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психоаналітична інтерпретація -- глибинно-психологічне пізнання -- самопізнання -- процесуальна діагностика -- психокорекція -- навчання -- несвідоме -- психологічні захисти -- механізми психіки
Анотація: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
16
М 50


    Менжулін, Вадим.
    Біографічний підхід в історико-філософському пізнанні [Текст] : монография / В. Менжулін ; Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія". - Київ : НаУКМА, 2010. - 455 с. - ISBN 978-966-2424-10-2 : 28.00 грн
УДК
РУБ 16
Рубрики: Наука
Кл.слова (ненормовані):
біографічний підхід -- історико-філософське пізнання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
15
И 73


   
    Інтегративно-особистісний підхід у психологічній науці та практиці [Текст] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С.Костюка ; за ред. Г. О. Балла. - Київ : [б. в.], 2012. - 206 с. - ISBN 978-966-189-140-0 : 70.10 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Методологія психології
   Теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
інтегративно-особистісний підхід


Дод.точки доступу:
Балла, Г.О. \за ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології імені Г.С.Костюка
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

14.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павелків, Роман Володимирович.
    Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії [Текст] / Р. В. Павелків // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 373-381. - Бібліогр.: С. 380-381 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
просоціальна поведінка -- моральна поведінка -- моральна свідомість -- соціальне пізнання -- заступництво
Анотація: Стаття присвячена аналізу взаємозв'язку та взаємопроникненню просоціальної та моральної поведінки, висвітлюються питання зародження просоціальної стратегії в дитячому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(06)
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Самовдосконалення особистості і її самооцінка [Текст] / О. І. Пенькова // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 74-78. - Бібліогр.: с. 78 (10 назв) . - ISBN 978-966-189-359-6
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самооцінка -- самовдосконалення -- самопізнання -- саморегуляція -- поведінка -- пізнання
Анотація: У статті розкрита роль самооцінки в процесі самовдосконалення особистості. Доведено, що узагальнені результати пізнання себе і емоційно-ціннісного ставлення до себе втілюються у відповідну самооцінку, яка включається у регуляцію поведінки особистості як один із визначальних аспектів. В результаті експериментального дослідження виокремлені рівні формування самооцінки підлітків і старшокласників, надана їх кількісна та якісна характеристика, яка доводить необхідність аналізу самооцінки у нерозривній єдності процесів самопізнання, емоційно-ціннісного ставлення особистості до себе і саморегуляції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
15(06)
П 86


    Дембицька, Наталія Миколаївна.
    Особливості когнітивного компоненту економічної культури підлітків [Текст] / Н. М. Дембицька // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 19-24. - Бібліогр.: с. 23 (12 назв) . - ISBN 978-966-189-359-6
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- економічна культура особистості -- підліток -- соціальне пізнання -- особиста властивість
Анотація: В статті аналізуються особливості пізнання підлітками економічних цінностей в системі особистої властивості. Показані основні тенденції ускладнення образу особистої власності у підлітків. Аналізується міра когнітивної складності образу особистої властивості у підлітків порівняно з молодшими школярами. Порівнюється поінформованість підлітків і молодших школярів про сутність, розмаїття тих економічних благ, якими оперує суб'єкт господарської діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
   159.9(09)
   М 48


    Мельник , Оксана Андріївна.
    Формування основ психологічного пізнання людини у писемній спадщині Київської Русі [Текст] : монографія / О. А. Мельник . - Умань : [б. в.], 2015. - 260, [2] с. - Бібліогр.: с. 232-260. - ISBN 978-617-525-133-1 : 15 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--писемна спадщина--Київська Русь--Монографія
   Психологічне пізнання--Київська Русь--Монографія

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- писемна спадщина -- Київська Русь

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
001
С 34


   
    Система сучасних методологій [Текст] : хрестоматія. Т. 2 / Тернопільськ. нац. екон. ун-т, ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства" ; відпов. ред., пер., упор. А. В. Фурман. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 343 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-654-376-2 : 22.00 грн
УДК
РУБ 001
Рубрики: Методологія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- методологічне мислення -- методологія наукового пізнання -- типи наукових шкіл

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фурман, Анатолій Васильович \відпов. ред., пер., упор.\; Тернопільський національний економічний університет (Тернопіль)ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

19.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - 584 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 978-617-640-211-4 : 35.00 грн.
    Зміст:
Андросович, К. А. Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу / К. А. Андросович. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Антоненко, О. Ю. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості / О. Ю. Антоненко. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (13 назв)
Бабак, Світлана Віталіївна. Роль середовища в розвитку особистості / С. В. Бабак. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура / Б. В. Барчі. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології / І. В. Білоконь. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 52 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. - С .52-64. - Бібліогр.: с. 63 (11 назв) : табл.
Бондаренко, Я. І. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі / Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 71 (7 назв)
Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти / Ю. Л. Бриндіков. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз / Н. М. Бугайова. - С .83-95. - Бібліогр.: с. 93-95 (16 назв)
Васильченко, Ольга Миколаївна. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій / О. М. Васильченко. - С .96-104. - Бібліогр.: с. 103 (12 назв)
Вальо, Лариса Іванівна. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення / Л. І. Вальо. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв)
Волобуєв, В. В. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії / В. В. Волобуєв. - С .113-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (5 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект / Є. В. Гейко. - С .120-130. - Бібліогр.: с. 129 (3 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Джоган, В. М. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу / В. М. Джоган. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв)
Дідух, Микола Леонтійович. Особистісні чинники етнічної індивідуації / М. Л. Дідух. - С .157-164. - Бібліогр.: с. 164 (7 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі / Г. М. Дубчак. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв)
Євдокимова, Н. О. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. - С .172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Євченко, І. М. Аналіз проблеми особистісної суверенності / І. М. Євченко. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (4 назви)
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
Зеленська, З. П. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи / З. П. Зеленська. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
Івашкевич, Е. З. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / Е. З. Івашкевич. - С .209-220. - Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
Івашкевич, І. В. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / І. В. Івашкевич. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв)
Кельнер, С. С. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога / С. С. Кельнер. - С .231-242. - Бібліогр.: с. 239-241 (14 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. - С .242-251. - Бібліогр.: с. 250 (4 назви)
Комар, Т. В. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій / Т. В. Комар. - С .251-263. - Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
Компанович, М. С. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270-271 (10 назв)
Котик, І. О. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості / І. О. Котик. - С .272-280. - Бібліогр.: с. 279 (13 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості / А. О. Курбатова. - С .280-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв)
Кухарчук, О. В. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу / Л. М. Литвинчук. - С .296-305. - Бібліогр.: с. 304-305 (8 назв)
Максимів, І. І. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування / І. І. Максимів. - С .305-314. - Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв)
Мартинюк, І. А. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності / І. А. Мартинюк. - С .314-328. - Бібліогр.: с. 324-327 (17 назв)
Маслюк, А. М. Аналіз проблеми ідентичності / А. М. Маслюк. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви)
Маценко, В. Ф. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця / В. Ф. Маценко. - С .339-349. - Бібліогр.: с. 349 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття / Ж. М. Маценко. - С .349-355. - Бібліогр.: с. 355 (10 назв)
Мельник, О. А. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв)
Мішкулинець, О. О. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти / О. О. Мішкулинець. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв)
Моргунова, Я. М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці / Я. М. Моргунова. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
Мурусинець, М. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів / М. Мурусинець, Т. Чегі. - С .383-384. - Бібліогр.: с. 391-393 (14 назв)
Носко, Людмила Анатоліївна. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів / Л. А. Носко. - С .394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
Палько, Т. В. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти / Т. В. Палько. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття / І. М. Поклад. - С .408-418. - Бібліогр.: с. 416-418 (14 назв)
Посвістак, О. А. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань / О. А. Посвістак. - С .418-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (26 назв)
Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості / О. Д. Питлюк-Смеречинська. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
Савицька, Ольга Вікторівна. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів / О. В. Савицька. - С .435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв)
Сєдова, Н. А. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини / Н. А. Сєдова. - С .444-452. - Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
Січка, В. І. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків / В. І. Січка. - С .42-463. - Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
Сулятицький, Іван Васильович. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів / І. В. Сулятицький. - С .463-471. - Бібліогр.: с. 470 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Досвід вивчення афектів в психології / А. Д. Терещук. - С .471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
Терлецька, Ю. М. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння / Ю. М. Терлецька. - С .479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .490-501. - Бібліогр.: с. 498-500 (37 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога / В. В. Турбан. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
Філіпович, В. М. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності / В. М. Філіпович. - С .511-518. - Бібліогр.: с. 516-517 (13 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю / О. М. Шамич. - С .518-527. - Бібліогр.: с. 523-526 (18 назв)
Швець, В. В. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи) / В. В. Швець. - С .527-535. - Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
Шевченко, Р. М. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження / Р. М. Шевченко. - С .535-544. - Бібліогр.: с. 543 (11 назв)
Яковлева, Н. Ю. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .544-558. - Бібліогр.: с. 555-556 (12 назв)
Ятчук, М. С. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України / М. С. Ятчук. - С .558-566. - Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах / Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. - С .566-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (8 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку / Т. М. Кирпенко. - С .574-581. - Бібліогр.: с. 579-580 (8 назв)
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
371.015
А 43


    Російчук, Т. А.
    Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта [Текст] / Т. А. Російчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАННЯ -- СУБ'ЄКТ -- МОВА -- МИСЛЕННЯ -- внутрішнє мовлення -- КУЛЬТУРА -- РОЗВИТОК -- феноменологія
Анотація: Філософія запропонувала дві парадигми пізнання (природничо-наукова та культурно-історична), залежно від яких визначалися об'єкт, ідея суб'єкта та співвідношення мислення і мови. У статті розглянуто, як спадок цих парадигм позначається на баченні сучасною психологією шляхів розв'язання проблеми мови та мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 62638
Кількість відвідувачів 1098
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя