Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (416)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПІЗНАННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - 584 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 978-617-640-211-4 : 35.00 грн.
    Зміст:
Андросович, К. А. Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу / К. А. Андросович. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Антоненко, О. Ю. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості / О. Ю. Антоненко. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (13 назв)
Бабак, Світлана Віталіївна. Роль середовища в розвитку особистості / С. В. Бабак. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура / Б. В. Барчі. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології / І. В. Білоконь. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 52 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. - С .52-64. - Бібліогр.: с. 63 (11 назв) : табл.
Бондаренко, Я. І. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі / Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 71 (7 назв)
Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти / Ю. Л. Бриндіков. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз / Н. М. Бугайова. - С .83-95. - Бібліогр.: с. 93-95 (16 назв)
Васильченко, Ольга Миколаївна. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій / О. М. Васильченко. - С .96-104. - Бібліогр.: с. 103 (12 назв)
Вальо, Лариса Іванівна. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення / Л. І. Вальо. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв)
Волобуєв, В. В. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії / В. В. Волобуєв. - С .113-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (5 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект / Є. В. Гейко. - С .120-130. - Бібліогр.: с. 129 (3 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Джоган, В. М. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу / В. М. Джоган. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв)
Дідух, Микола Леонтійович. Особистісні чинники етнічної індивідуації / М. Л. Дідух. - С .157-164. - Бібліогр.: с. 164 (7 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі / Г. М. Дубчак. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв)
Євдокимова, Н. О. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. - С .172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Євченко, І. М. Аналіз проблеми особистісної суверенності / І. М. Євченко. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (4 назви)
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
Зеленська, З. П. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи / З. П. Зеленська. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
Івашкевич, Е. З. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / Е. З. Івашкевич. - С .209-220. - Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
Івашкевич, І. В. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / І. В. Івашкевич. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв)
Кельнер, С. С. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога / С. С. Кельнер. - С .231-242. - Бібліогр.: с. 239-241 (14 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. - С .242-251. - Бібліогр.: с. 250 (4 назви)
Комар, Т. В. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій / Т. В. Комар. - С .251-263. - Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
Компанович, М. С. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270-271 (10 назв)
Котик, І. О. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості / І. О. Котик. - С .272-280. - Бібліогр.: с. 279 (13 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості / А. О. Курбатова. - С .280-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв)
Кухарчук, О. В. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу / Л. М. Литвинчук. - С .296-305. - Бібліогр.: с. 304-305 (8 назв)
Максимів, І. І. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування / І. І. Максимів. - С .305-314. - Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв)
Мартинюк, І. А. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності / І. А. Мартинюк. - С .314-328. - Бібліогр.: с. 324-327 (17 назв)
Маслюк, А. М. Аналіз проблеми ідентичності / А. М. Маслюк. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви)
Маценко, В. Ф. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця / В. Ф. Маценко. - С .339-349. - Бібліогр.: с. 349 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття / Ж. М. Маценко. - С .349-355. - Бібліогр.: с. 355 (10 назв)
Мельник, О. А. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв)
Мішкулинець, О. О. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти / О. О. Мішкулинець. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв)
Моргунова, Я. М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці / Я. М. Моргунова. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
Мурусинець, М. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів / М. Мурусинець, Т. Чегі. - С .383-384. - Бібліогр.: с. 391-393 (14 назв)
Носко, Людмила Анатоліївна. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів / Л. А. Носко. - С .394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
Палько, Т. В. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти / Т. В. Палько. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття / І. М. Поклад. - С .408-418. - Бібліогр.: с. 416-418 (14 назв)
Посвістак, О. А. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань / О. А. Посвістак. - С .418-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (26 назв)
Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості / О. Д. Питлюк-Смеречинська. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
Савицька, Ольга Вікторівна. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів / О. В. Савицька. - С .435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв)
Сєдова, Н. А. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини / Н. А. Сєдова. - С .444-452. - Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
Січка, В. І. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків / В. І. Січка. - С .42-463. - Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
Сулятицький, Іван Васильович. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів / І. В. Сулятицький. - С .463-471. - Бібліогр.: с. 470 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Досвід вивчення афектів в психології / А. Д. Терещук. - С .471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
Терлецька, Ю. М. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння / Ю. М. Терлецька. - С .479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .490-501. - Бібліогр.: с. 498-500 (37 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога / В. В. Турбан. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
Філіпович, В. М. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності / В. М. Філіпович. - С .511-518. - Бібліогр.: с. 516-517 (13 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю / О. М. Шамич. - С .518-527. - Бібліогр.: с. 523-526 (18 назв)
Швець, В. В. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи) / В. В. Швець. - С .527-535. - Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
Шевченко, Р. М. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження / Р. М. Шевченко. - С .535-544. - Бібліогр.: с. 543 (11 назв)
Яковлева, Н. Ю. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .544-558. - Бібліогр.: с. 555-556 (12 назв)
Ятчук, М. С. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України / М. С. Ятчук. - С .558-566. - Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах / Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. - С .566-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (8 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку / Т. М. Кирпенко. - С .574-581. - Бібліогр.: с. 579-580 (8 назв)
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
   159.9(09)
   М 48


    Мельник , Оксана Андріївна.
    Формування основ психологічного пізнання людини у писемній спадщині Київської Русі [Текст] : монографія / О. А. Мельник . - Умань : [б. в.], 2015. - 260, [2] с. - Бібліогр.: с. 232-260. - ISBN 978-617-525-133-1 : 15 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--писемна спадщина--Київська Русь--Монографія
   Психологічне пізнання--Київська Русь--Монографія

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- писемна спадщина -- Київська Русь

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яценко, Т. С.
    Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки [Текст] / Т. С. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
активне соціально-психологічне пізнання (АСПП) -- архаїзми -- глибинне пізнання -- імпліцитний порядок -- логічне мислення -- паралогічне мислення -- психологічні захисти
Анотація: У статті Т.С. Яценко "Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки" представлено теоретико-методологічні узагальнення практики глибинного пізнання психіки. Розробка методу активного соціально-психологічного пізнання (далі АСПП) заснована у вісімдесятих роках ХХ ст. і триває до сьогодні. В основу покладено апробовані результати глибинно-корекційної практики, що реалізується в групах АСПП. Метод розвивається в двох напрямках: як глибинно-корекційна практика, так і основа для наукових узагальнень пізнання психіки на засадах аналізу стенограм. Останнє дало змогу нам визначити провідні закони, що стосуються функціональних характеристик психічного в його цілісності (свідоме/несвідоме), що підкорено закону позитивної дезінтеграції психіки учасників АСПП і вторинної її інтеграції на більш високому рівні психічного розвитку суб'єкта". Зміст статті подає: відомості про "психологічні захисти" в організації функціональних характеристик психіки; два різновиди захистів - базові та ситуативні"; науково обгрунтовано і відображено в "моделі внутрішньої динаміки психіки", яка доповнена підструктурою "імпліцитний порядок", що об'єднує інтереси як свідомої так і несвідомої сфер психіки (символізує інь-янь). В останні два роки ми увели категорію "архаїчний спадок психіки" та розкрили його мотиваційно-енергетичний потенціал. Наукове дослідження архаїчних передумов спонтанної активності суб'єкта відкриває нові перспективи глибинного пізнання психіки людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. А.
    Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття [Текст] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
принцип кардіоцентризму -- психологія серця -- людина -- цілісність -- сутність людини -- енергія
Анотація: У статті здійснюється спроба аналізу становлення вчення про серце на Україні. Робиться спроба історико-психологічної реконструкції щодо формування принципу кардіоцентризму в університетській психології на Україні в ХІХ – початку ХХ століття. Предметом дослідження виступає людина, розуміння її сутності у вказаному контексті. За положеннями принципу кардіоцентризму людина визнається самостійною та головною цінністю. ―Серце‖ розглядається як зосередження чуттєво-емоційних схиль-ностей, діяльно-вольових здібностей та морально-етичних цінностей людини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
1(07)
Г 37


    Герасимчук, Андрій Андрійович.
    Курс лекцій з філософії [Текст] : навчальний посібник / А. А. Герасимчук, З. І. Тимошенко ; Європейський ун-т. - 3-е вид. - Київ : Вид-во Європ. ун-ту, 2007. - 422 с. - ISBN 966-7508-09-9 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 1(07)
Рубрики: Філософія
Кл.слова (ненормовані):
історія філософії -- онтологічні проблеми сучасності -- проблема пізнання у філософії -- філософська антропологія -- проблема управління суспільством -- сучасний менеджмент -- бізнес


Дод.точки доступу:
Тимошенко, Зоя Іванівна; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
И 73


   
    Інтегративно-особистісний підхід у психологічній науці та практиці [Текст] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С.Костюка ; за ред. Г. О. Балла. - Київ : [б. в.], 2012. - 206 с. - ISBN 978-966-189-140-0 : 70.10 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Методологія психології
   Теорія пізнання

Кл.слова (ненормовані):
інтегративно-особистісний підхід


Дод.точки доступу:
Балла, Г.О. \за ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології імені Г.С.Костюка
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Демчук, О. О.
    Термінологічні аспекти "емпатії" [Текст] / О. О. Демчук, І. А. Дружиніна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 95-102. - Бібліогр.: с. 100-101 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емоційні процеси -- цінність -- пізнання -- внутрішній світ -- соціальний розвиток -- взаємовідносини
Анотація: У статті пропонуються термінологічні аспекти "емпатії". Представлено аналіз провідних дослідницьких та психологічних підходів до визначення сутності даного поняття. Здійснено системне вивчення феномена емпатії. Саме емпатія як здатність людини до співпереживання є емоційною основою формування моральних якостей особистості. Емпатія розвивається одночасно з рівнем розвитку особистості, її здатності розуміти стан іншого. Водночас це явище пов'язане із психологічними новоутворенням та соціогенними потребами людини. Традиційне трактування феномену емпатії як "розуміння внутрішнього світу іншої людини й емоційне залучення до її життя" дає змогу визначити емпатію не тільки як результат інтеграції елементів пізнавальних і емоційних процесів, але як і прояв ставлення до іншої людини як до найвищої цінності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дружиніна, І. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Кириченко, В. В.
    Стратегіальна організація особистісного світосприйняття [Текст] / В. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
пізнання світу -- інформаційне суспільство -- поетичне світосприйняття -- стратегія особистісного світосприйняття
Анотація: В статті представлено теоретико-методологічний аналіз проблеми дослідження особистісного світосприйняття в умовах інформаційного суспільства. Визначено основні стратегії особистісного світосприйняття та розроблено принципову схему конструювання опитувальника дослідження особистісного світосприйняття в умовах примусової ідентифікації. Проаналізовано місце значення творчості як адаптивного механізму пристосування особистості до соціального середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.964.072:616.89-008.442.335
И 21


    Іванова, Наталія Олександрівна.
    Психодіагностика мазохізму у процесі глибинного пізнання психіки майбутнім психологом [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. О. Іванова ; наук. керів. Т. С. Яценко ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
активне соціально-психологічне пізнання -- блокування лібідо -- глибинні механізми психіки -- епідальна залежність -- мазохізм -- несвідоме -- почутя вини -- процесуальна діагностика -- самопокарання -- самодепривація
Анотація: Дисертаційна робота доводить спроможність психодинамічної парадигми, у форматі, на якій базується використаний в дисертації метод АСПП, що спроможній забезпечити пізнання глибинних витоків мазохізму, як і нівелювання його деструктивних наслідків, що позначаються на особистісно-професійній готовності майбутнього психолога до фахової діяльності. Досліджено глибинні передумови виникнення мазохізму, які пов’язані з едіпальними залежностями суб’єкта та їхніми наслідками: почуттям вини, тенденції «до психологічної смерті», «психологічним імпотуванням», «самодепривуванням», самопокаранням. Мазохізм розглядається як парадоксальний спосіб вирішення «незавершених справ дитинства», що зумовлені порушенням взаємин із первинними лібідними об’єктами (батьками). Розкрито особливості процесуальної психодіагностики, що спирається на спонтанність поведінки учасників АСПП, діалогічну взаємодію та інтерпретацію поведінкового матеріалу в його сукупності. Основу доказової бази в роботі представляють стенограми діагностико-корекційної роботи з майбутніми психологами та їх структурно-семантичний аналіз. Доведено необхідність здійснення глибинної психокорекції як обов’язкової передумови становлення майбутнього психолога шляхом виявлення в його психіці деструктивних тенденцій з мазохістичним ухилом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Стасько, О. Г.
    Глибинно-психологічна сутність феномена умовних цінностей [Текст] / О. Г. Стасько, С. В. Зольникова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 110-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
умовні цінності -- нормативні цінності -- ідеалізоване "Я" -- психологічний захист -- психокорекція -- метод активного соціально-психологічного пізнання
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст феномена умовних цінностей, виявлено глибинно-психологічні передумови їх формування. Доведено зв'язок умовних цінностей з ідеалізованим "Я" суб'єкта та психологічними захистами (базовими та ситуативними). Окреслено вплив умовних цінностей на формування ідеалізованого "Я" особистості. Розкрито зв'язок умовних та нормативних цінностей. Показано, що групова психокорекція за методом активного соціально-психологічного пізнання (АСПП) допомагає суб'єкту усвідомити умовність цінностей та нівелювати труднощі спілкування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Зольникова, С. В.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

11.
15(01)
М 54


   
    Методологія і психологія гуманітарного пізнання. До 25-річчя наукової школи професора А. В. Фурмана [Текст] : колективна монографія / Тернопільский національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - 998с. - 80.00 грн.
УДК
РУБ 15(01)
Рубрики: Методологія психології
Кл.слова (ненормовані):
гуманітарне пізнання


Дод.точки доступу:
Тернопільский національний економічний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
   15.0
   К 89


    Кукушкина, Е. И.
    Познание, язык, культура. Некоторые гносеологические и социологические аспекты проблемы [Текст] : монография / Е. И. Кукушкина. - Москва : [б. в.], 1984. - 264 с. - Библиогр.: с. 250-259. - 1.00 грн.
УДК
РУБ 15.1Ф
Рубрики: Філософія--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- пізнання -- мова -- культура

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
15.1ф
Б 95


    Быстрицкий, Е. К.
    Научное познание и проблема понимания [Текст] / Е. К. Быстрицкий ; Академия наук ССР, Институт философии. - Киев : [б. в.], 1986. - 136 с. - 0.95 грн.
УДК
РУБ 15.1ф
Рубрики: Філософія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- наукове пізнання


Дод.точки доступу:
Академия наук ССР; Институт философии
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
   15.1Ф
   К 28


    Касавин, Илья Теодорович.
    Теория познания в плену анархии. Критический анализ новейших тенденций в буржуазной философии науки [Текст] / И. Т. Касавин. - Москва : [б. в.], 1987. - 192 с. - (Социальный прогресс и буржуазная философия). - 0.50 к. р.
УДК
Рубрики: Філософія науки--Науково-популярне видання
   Теорія пізнання--Науково-популярне видання


Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
   15.1Ф
   К 29


   
    Категориальные структуры познания и практики [Текст] : монография / В. Г. Табачковський [и др.]. ; отв. ред. В. Г. Табачковський ; Академия наук Украинской ССР, Институт философии. - Киев : [б. в.], 1986. - 308 с. - Библиогр.: с. 307-318 (300 назв). - 3 р. 30 к. р.
УДК
Рубрики: Філософія пізнання--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
світосприймання, світосприйняття -- життєдіяльність -- буття -- людина -- пізнання


Дод.точки доступу:
Табачковський, Виталий Георгиевич; Булатов, Михаил Александрович; Андрос, Евгений Иванович; Загороднюк, Валерий Петрович; Звиглянич, Владимир Александрович; Табачковський, В. Г. \отв. ред.\; Академия наук Украинской ССР. Институт философии
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Боровицька, О. М.
    Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості [Текст] / О. М. Боровицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творча уява -- творчість -- пізнання -- філософсько-психологічний підхід -- епістемологічна психологія творчості
Анотація: Пропонується історико-філософський та психологічний ракурси бачення проблеми творчої сутності уяви. Запропоноване дослідження намагається показати її активну дієву специфіку, коли вона претендуватиме на свою актуалізацію як структурно-функціональна компонента творчо-мисленнєвої діяльності суб'єкта. Синтез філософського та психологічного підходів бачитиметься універсальним, адже зважатимемо як на всезагальну, так і конкретну специфіку уяви, у зв'язку з чим її розуміння як функціональної і діяльнісної активніше сприятиме дослідженню потенційних можливостей суб'єкта у пошуках ним нового.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
154
С 49


    Слюсаревський, М. М.
    Несходимі терени психеї: маршрути наукового пізнання [Текст] : вибрані праці / М. М. Слюсаревський. - Київ : Талком, 2019. - 664 с. - 55.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
   Політична психологія

Кл.слова (ненормовані):
Слюсаревський

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
15.1ф
А 47


    Алексеев, П. В.
    Теория познания и диалектика [Текст] / П. В. Алексеев. - Москва : [б. в.], 1991. - 384 с. - 1.50 грн.
УДК
РУБ 15.1ф
Рубрики: Діалектика--Наукове видання
   Філософія--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- діалектика -- теорія пізнання

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Яценко, Т. С.
    Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки [Текст] / Т. С. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 279-292. - Бібліогр.: с. 290-292 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
АСПП -- глибинне пізнання -- імпліцитний порядок -- логічне мислення -- пралогічне мислення
Анотація: Стаття вперше презентує результати дослідження архаїчного генезису імпліцитного порядку. Цей термін введено нами у науковий обіг уже понад десятиріччя, проте він залишається досі малорозкритим та недостатньо науково обгрунтованим. Зміст статті звертає увагу на те, що імпліцитний порядок психіки єднає діаметрально протилежні тенденції психіки, які відповідають базальному конфлікту "життя-смерть". Послідовність (порядок) психоаналітичного розгляду репродукцій художніх полотен (обраних суб'єктом для самопрезентацій) задається самим респондентом, що засвідчує наявність "сліпої навички" руки. Імпліцитний порядок є доказом дієвості провідного закону пралогічного мислення - "співпричетність", якому підкорене пралогічне мислення, що інтегрується з рефлексивним, соціально-перцептивним мисленням сучасної людини. Результати статті вибудовані на аналізі стенографічного матеріалу глибинного пізнання психіки: аудіо- та відеозаписах процесу АСПП із використанням тематичних психомалюнків "Тату вини" та "Власного тату". Основний аргумент пралогічності імпліцитного порядку грунтується на провідній характеристиці - нейтральність до суперечливості його складових, у чому криється його пралогічна сутність. Візуалізовані самопрезентанти впорядковуються учасниками АСПП ігноруючи (не помічаючи) їхню суперечливість (конфліктність). Дослідження дає змогу констатувати зв'язок "порядку" з базальним конфліктом психіки: "життя" - "смерть". Діагностико-корекційний процес АСПП спроможний аналізувати інстинкт самозбереження шляхом розширення у психіці суб'єкта меж самоусвідомлення з посиленням раціональності поведінки, тобто дієвості логічного мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
15
Г 94


   
    Гуманістичні орієнтири в методології психологічної науки [Текст] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. Г. О. Балла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 98 с. - ISBN 978-966-644-035-1 : 21.17 грн., 20.00 грн грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Методологія психології

   Теорії пізнання

Кл.слова (ненормовані):
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович; Мєдінцев, В. О.; Нікуленко, О. О.; Російчук, Т. А.; Балла , Георгій Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 9
ЧЗ (9)
Свободны: ЧЗ (9)
Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 125261
Кількість відвідувачів 818
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя