Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (603)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/П 12
Автор(и) : Пащенко С. Ю.
Назва : Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 167-176 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--педагог внз--моральність--рефлексія--розвиток--професійна діяльність--я-професійне
Анотація: У статті розглянуто поняття самосвідомості, його зв'язок із моральністю особистості - суб'єкта педагогічної діяльності, розкривається проблема розвитку професійної самосвідомості педагога вищої школи на підґрунті морального самовизначення, обґрунтовується взаємозв'язок моральності та "я-професійного" педагога. Визначається формуюча роль морального професійно-педагогічного вчинку у процесі розвитку професійної самосвідомості викладача внз.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Андрієвська, Валерія Вікторівна
Назва : Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 35-48 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--презентація--молодий педагог--професійна діяльність--приватна криза
Анотація: У статті на конкретному прикладі розглянуті особливості подолання педагогом приватної кризи своєї професійної ідентичності: мова йде про перегляд і трансформацію деяких важливих сенсів і цінностей внаслідок залучення суб'єкта до нових патернів поведінки, їх асиміляції та інтеграції в структуру професійної діяльності. Показано вплив комунікативної ситуації психологічного інтерв'ю на аксіологічне фокусування та акцентування дискурса.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Науково-методичні засади діяльності психологічної служби : Навчально-методичний посібник. Т.1
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2005
Кільк.характеристики :328 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-371-7: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--діяльність психологічної служби--етапи становлення і розвитку психологічної служби--психолого-медико-педагогічні консультації--проблемні діти у початковій школі--працюючі діти--соціальний педагог навчального закладу
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016/З99
Назва : Іван Андрійович Зязюн: Педагог. Вчений. Філософ : бібліографічний покажчик . -4-е видання, перероблене і доповнене
Вихідні дані : Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018
Кільк.характеристики :229 с.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
ISBN, Ціна 978-966-931-148-1: 18.00 грн
УДК : 016:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Філософія
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): праці і.а.зязюна--перелік дисертацій і.а.зязюна
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Черкаська Є.Ф.
Назва : Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 397-404 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 402-404 (20 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість--педагогічна діяльність--педагог--емоційна напруга--стрес--стресостійкість--ефективність педагогічної діяльності
Анотація: У статті наведено короткий аналіз психолого-педагогічної літератури і психологічних досліджень, щодо особливостей емоційної стійкості вчителів у сучасних умовах праці. Виявлене протирічча вимальовує особливе проблемне поле, пов'язане з вивченням принципових підходів до формування емоційної стійкості педагогів і розробкою їх концептуальних основ. Якщо формування емоційної стійкості майбутнього педагога буде реалізовано на підставі спеціально розробленої психолого-педагогічних інтеграційних технологій і буде направлено на розвиток внутрішніх (когнітивна, емоційна, поведінкова і комунікативна сфери і використання зовнішніх (соціальне середовище) ресурсів - це носитиме цілісний характер.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Основні напрями розвитку педагогічної і психологічної наук в Україні : проект
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :328 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
ISBN, Ціна 966-521-371-7: 5.00 р.
УДК : 159.98:37
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна практична психологія
Психологічна служба в системі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--діяльність психологічної служби--етапи становлення і розвитку психологічної служби--психолого-медико-педагогічні консультації--проблемні діти у початковій школі--працюючі діти--соціальний педагог навчального закладу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-643561718 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :41 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-38 (35 назв)
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:37.011.3-/К 88-225682911 рукописний текст
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологічна генеза життєвого простору жінки-педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :391 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: с. 359-391
УДК : 159.923:37.011.3-055.2-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза особистості--життєвий простір--гендерна ідентичність--світотворча сутність--креативний потенціал--жінка-педагог
Анотація: Дисертацію присвячено визначенню ґенез и, психологічних особливостей, чинників і закономірностей потенціалів до конституювання жінкою власного життєвого простору як динамічного інтегрального утворення. Концептуалізовано світотворчу сутність жінки в системі детермінації життєвого простору, який розглядається як інтегральне утворення взаємодії позаособистісного, особистісного, міжособистісного, діяльнісного та повсякденного вимірів життєтворчої активності жінки, що відповідає поза - рефлексивному – рефлексивному континууму потенціалу особистості. Вимір повсякденності (поза - рефлексивний рівень) по мірі динамінації в сферу рефлексивної діяльності (особистісна, професійна сфери) окресл ює межі життєв ого простору людини як суб’єкта. Конституювання життєвого простору жінки - педагога розглядається як похідна від глибинної, фізіолого - анатомічної та соціокультурної здатності жінки до творення (творення життя), у тісній взаємообумовленості актуальних гендерних стереотипів, дітородження, створення сім'ї, професійної (діяльнісної) реалізації, самоусвідомлення та самореалізації. Генеза конституювання жінкою життєвого простору інтерпретується як процес життєтворення, трансценденції, подолання межі власних можливостей, екзистенційного піднесення над пасивністю і випадковістю свого існування. Визначено взаємообумовленість конституювання жінкою життєвого простору у зв’язку з особливостями становлення професійної самосвідомості. Побудовано психологічн у модель оптимального гармонійного життєвого простору жінки. Розроблено трифакторну структуру конституювання життєвого простору жінки, представлену наступними факторами: «експансивна творча активність» , «маніпулятивно - регресивна фемінність», «проективно - тривожний контроль». Апробовано концептуальн у модель світотворчої сутності жінки. Виявлено закономірності й тенденції здатності до конституювання жінкою власного життєвого простору в умовах цілеспрямованого психологічного впливу за моделлю генетико - орієнтованої психотерапії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/И 24
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Соціальний інтелект педагога : монографія
Вихідні дані : Київ: Print House, 2017
Кільк.характеристики :536 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISBN, Ціна 978-966-8333-72-9: 50.00 грн.
УДК : 005.336.5:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--інтелект--педагог
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.01/К 88
Автор(и) : Кукуленко-Лук'янець, Інна Володимирівна
Назва : Психологія жінки-педагога: ґенеза світотворення особистості : монографія
Вихідні дані : Черкаси, 2014
Кільк.характеристики :402 с.
ISBN, Ціна 978-966-493-910-9: 40.00 грн.
УДК : 373.011.3-051-055.2+159.922.1-055.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жінка-педагог--психологія особистості--світотворення особистості
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 58365
Кількість відвідувачів 717
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя