Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (100)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:614.254.3+/Т 41-557763 рукописний текст
Автор(и) : Тимофієва, Марина Пилипівна
Назва : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-172.
УДК : 159.98:614.254.3+81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейний лікар--професійна компетентність--комунікативна компетентність--партнерське спілкування--тренінгові технології
Анотація: За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявлено взаємозв"язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Я 51-842215 рукописний текст
Автор(и) : Яланська, Світлана Павлівна
Назва : Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :412 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 334-388.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча компетентність--професійна компетентність--педагогічна творчість--майбутній учитель--психологічні умови
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.37:658.57/К 82-474716 рукописний текст
Автор(и) : Крицька, Альона Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :285 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-204.
УДК : 159.923.37:658.572.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--художній смак--майбутній дизайнер--психологічні механізми--репродуктивний рівень--евристичний рівень--творчий рівень
Анотація: Роботу присвячено розробці теоретико-експериментальних основ формування художнього смаку як необхідної складової професійної компетентності майбутніх дизайнерів. У дисертації вперше науково обґрунтовано зміст поняття "художній смак", розроблено та експериментально перевірено зміст та програму формування художнього смаку майбутніх дизайнерів, визначено послідовність використання психологічних механізмів в практиці формування художнього смаку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051-057./Л 13-602485 рукописний текст
Автор(и) : Лавриненко, Світлана Леонідівна
Назва : Психологічні умови розвитку професіоналізму вчителів гімназії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-208.
УДК : 37.011.3-051-057.85/.86]:159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізм педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--розвиток--професійна самосвідомість--професійна компетентність--рефлексія--гнучкість--педагогічний потенціал--суб'єктивність--вчитель гімназії
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних умов розвитку професіоналізму вчителів гімназії. В роботі представлено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до визначення сутності поняття "професіоналізм". Здійснено предметний аналіз психологічної основи професійної діяльності вчителя гімназії. Розроблено модель професіоналізму вчителів гімназії. Виявлено особливості сформованості атрибутивних характеристик професіоналізму вчителів гімназії залежно від етапу вікового розвитку та стажу роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 19-735003 рукописний текст
Автор(и) : Паскевська, Юлія Анатоліївна
Назва : Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Запоріжжя, 2006
Кільк.характеристики :207 с.: табл., рис.
Колективи : Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-200.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Педагогіічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва компетентність--мовленнєва діяльність--практичний психолог--професійна компетентність
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 17-719395 рукописний текст
Автор(и) : Самойлова, Аліна Генадіївна
Назва : Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна свідомість--самовизначення--професіонал--професійна компетентність--студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Л 64
Автор(и) : Літуш С. В.
Назва : Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 269-278 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--мотивація--самооцінка--локус контролю--групові установки--індивідуальний підхід--інформаційна компетенція
Анотація: Розглянута самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів. Визначено чинники, які впливають на ефективність формування професійної компетентності майбутніх економістів. Досліджено залежність успішності навчальної діяльності майбутніх економістів від рівня сформованості їх мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/М 92
Автор(и) : Мухіна Л. М.
Назва : Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--конфліктна компетентність--професійна компетентність--педагогічна компетентність--конфлікт--професійна підготовка--освітній простір--викладач
Анотація: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305+159.9/Л 93-414142100 рукописний текст
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :300 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-210.
УДК : 159.922:305+159.98:61(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна компетентність-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійне становлення--майбутні лікарі--розвиток особистості--професійне навчання--гендер--становлення особистості--навчально-професійна діяльність
Анотація: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Любіна, Любов Анатоліївна
Назва : Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК : 159.922.1:37.015.3:614.253.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерно-орієнтований тренінг--професійна компетентність--майбутні лікарі--асертивна особистість--активні методи навчання--професійне навчання--розвиток особистості--гендер
Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Л 37-985239720 рукописний текст
Автор(и) : Левицька, Надія Сергіївна
Назва : Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-208.
УДК : 316.614.6-057.875:33](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--майбутні фахівці--соціальна сфера--соціальні працівники--професіоналізація--професійна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Кравчук, Сергій Миколайович
Назва : Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 82-92 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 91 (6 назв)
УДК : 005.336.2-053:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самореалізація--професійна діяльність--професійна компетентність--самореалізація особистості
Анотація: Статтю присвячено проблемі професійної самореалізації особистості. розглядаються основні напрямки та підходи до вивчення професійної самореалізації особистості у науковій літературі. Підкреслюється необхідність та доцільність систематизації наукових напрацювань щодо вивчення професійної самореалізації фахівців пожежно-рятувальних служб.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Б 43
Автор(и) : Белановська, Ольга Вікторівна, Белановський, Олег Леонідович
Назва : Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 35-47: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення--професійна самосвідомість--я-концепція--професійна взаємодія--психолог--майбутні психологи--професійна компетентність--самосвідомість
Анотація: Обговорюються результати дослідження представленості у самосвідомості майбутніх психологів характеристик професійної взаємодії з клієнтом. Виділено та описано особливості уявлень про професійні взаємодії з клієнтом у психологів з різними рівнями професійної самосвідомості.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81'23+81'25+81'24/К 55-753270 рукописний текст
Автор(и) : Кочубей, Ольга Святославівна
Назва : Психологічні чинники становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :315 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-249.
УДК : 81'23+81'25+81'243(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна та вікова психологія-- Професійна компетентність-- Перекладацька діяльність-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна діяльність--перекладацька компетентність--майбутні фахівці--майбутні філологи--перекладацька діяльність--професійна компетентність
Анотація: У дослідженні обґрунтовано загальні теоретико-методологічні основи становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів. Охарактеризовано особливості формування перекладацької компетентності в структурі професійної компетентності фахівця та розроблено структуру перекладацької компетентності філолога. Розроблено тренінгову програму становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів та апробовано цю програму у формувальному експерименті. За результатами експерименту визначено пчсихологічні особливості, чинники та умови становлення перекладацької компетентності майбутніх філологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Ф 95
Автор(и) : Фурман А. В., Шандрук С. К.
Назва : Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі : монографія
Вихідні дані : Тернопіль: ТНЕУ, 2014
Кільк.характеристики :271 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-654-364-9: 18.00 грн
УДК : 378.147.091.31/.39+159.943.8:79.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційно-діяльнісні ігри--студенти внз--професійна підготовка--творчі здібності--професійна компетентність--розвиток методологічного мислення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Горобець І. А.
Назва : Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 66-78 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні вчителі--професійна компетентність--методична компетентність
Анотація: У статті охарактеризовано основні чинники особистісної культури студента в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Обгрунтовано позицію викладача у ВНЗ, який сприяє розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Перегончук Н. В.
Назва : Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 427-436 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
УДК : 378.015.31:159.9-047.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--професійно важливі якості--майбутній психолог--характеристика особистості
Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Івашкевич І. В.
Назва : Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 161-173 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
УДК : 159.920.7:[965-12]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--політична компетентність--соціальна компетентність--мультикультурні компетентності--комунікативна компетентність--інформаційна компетентність
Анотація: Окреслено особливості компетентісного освітнього підходу. Описано принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця. Виокремлено компетенції, які входять до структури професійної компетентності фахівця будь-якої сфери діяльності.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Перегончук Н. В.
Назва : Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 306-315 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
УДК : 159.9.07:370.17
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--компоненти професійної спрямованості--ставлення до професії--цінності--мотиви--професійні мотиви--професійна компетентність
Анотація: У статті проведено аналіз таких понять, як "особистісна спрямованість" та "професійна спрямованість", а такожвиявлено основні компоненти, що формують професійну спрямованість особистості майбутнього психолога. Визначено основні групи мотивів, що детермінують професійну спрямованість майбутніх психологів.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-44 
 
Статистика
за 22.08.2024
Кількість запитів 9915
Кількість відвідувачів 302
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя