Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (89)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.
159.923.2-057.875:316.752
І-23


    Іванцев, Наталія Ігорівна.
    Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2000. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- СОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ГРУПОВА належність -- ІДЕНТИФІКАЦІЯ -- НАСТАНОВЛЕННЯ -- АТРИБУЦІЯ -- СУБ'ЄКТ діяльності -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378.015.31:159.953.5(043.5)
Б 75


    Боднарук, Олена Володимирівна.
    Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Боднарук ; наук. кер. В. А. Семиченко ; Держ. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти". - Київ, 2015. - 274 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Навчання психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вивчення психології -- формування понять -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з пробллем засвоєння понять. Виявлено основні підходи до формування психологічних понять. Розроблено теоретичну модель засвоєння студентами системи базових психологічних понять. Вивчено особливості засвоєння психологічних понять студентами вищих навчальних закладів за існуючих умов навчання. виділено базові поняття психології та проаналізовано логіку їх розкриття в окремих підручниках. Розроблено та апробовано програму формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. кер.\; Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Б 82


    Борисюк, Алла Степанівна.
    Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Борисюк Алла Степанівна ; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 575 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 514-575. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна ідентичність--Дисертації
   Соціальна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- МЕДИЧНИЙ психолог -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32:316.647.5]:373.091.113-05(043.5)
Б 87


    Брюховецька, Олександра Вікторівна.
    Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 44 с. - Бібліогр.: с. 37-41 (33 назви). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
005.32:316.647.5]:373.091.113-05(043.5)
Б 87


    Брюховецька, Олександра Вікторівна.
    Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 483 с. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 414-483 (701 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.98:[378-057.875:364.62
В 64


    Вознюк, Олена Миколаївна.
    Психологічні умови застосування активних методів навчання в процесі підготовки соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Вознюк ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 260 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Методи навчання--Соціальні працівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Підготовка соціальних працівників -- фахова готовність -- студенти -- професійна підготовка -- готовність до професійної діяльності -- активні методи навчання
Анотація: В роботі визначено характерну специфіку фахової готовності майбутніх соціальних працівників. Здійснено аналіз застосування активних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено відповідні психологічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено модель формування в майбутніх соціальних працівників фахової готовності на заняттях з використанням активних методів навчання (на прикладі дисциплін психологічного циклу). Розроблено та апробовано програму сприяння формуванню фахової готовності майбутніх соціальних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Герман, Л. В.
    Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців [Текст] / Л. В. Герман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- комунікативна компетентність -- міжособистісна взаємодія -- психологічний вплив
Анотація: У статті виокремлюються чинники успішного виконання завдань службової діяльності співробітників правоохоронних органів в межах міжособистісної взаємодії з різними категоріями населення. Відповідно успішність такої діяльності багато в чому залежить від уміння грамотно і професійно будувати своє спілкування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

8.
159.923-057.36-057.875:316.752
Г 67


    Горбенко, Юрій Леонідович.
    Особливості становлення ціннісних орієнтацій у процесі професійної підготовки військовослужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Горбенко Юрій Леонідович ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-187. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Загальна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ВІЙСЬКОВОслужбовці -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТація -- громадянські якості -- курсанти
Анотація: У дослідженні побудовано концептуальну модель структури ціннісних орієнтацій особистості, обгрунтовані її теоретичні засади. Проаналізовані методичгні засоби емпіричного вивчення ціннісних орієнтацій і громадянських якостей особистості та розроблений комплекс методик їх психодіагностики. Виявлені фактори, що впливають на становлення свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій особистості під час підготовки у внз. Досліджені зв'язки свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій військовослужбовців з їх громадянськими якостями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \науч. рук.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Горобець, І. А.
    Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента [Текст] / І. А. Горобець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- майбутні вчителі -- професійна компетентність -- методична компетентність
Анотація: У статті охарактеризовано основні чинники особистісної культури студента в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Обгрунтовано позицію викладача у ВНЗ, який сприяє розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

10.
15(5А2.2)П
А 43


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 55-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (4 назви)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- копінг-стратегії
Анотація: У статті обгрунтована актуальність вивчення проблеми долаючої поведінки сучасних студентів, які навчаються за економічними професіями. На основі аналізу результатів емпіричного дослідження вивчені психологічні особливості поведінкових стратегій подолання стресу сучасних студентів закладів вищої та середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- стрес -- стресостійкість -- студенти
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження особливостей психосоціальної напруги та стресового навантаження студентів перших та третіх курсів протягом навчального року. Виявлено, що третій курс навчання у вузі, порівняно з першим, характеризується істотно нижчим рівнем психосоціального стресу, зростанням оцінок власного здоров'я та рівня задоволення умовами життя та основних життєвих потреб.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.9:378-051
Д 79


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- стрес -- стресостійкість -- майбутні фахівці -- студенти
Анотація: Викладено результати емпіричного дослідження стресостійкості сучасних українських студентів вищих та середніх навчальних закладів. Визначено спільні та відмінні особливості стресостійкості майбутніх фахівців різних соціономічних професій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.944.4
Д 79


    Дубчаук, Галина Михайлівна.
    Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. М. Дубчаук ; наук. конс. О. М. Кокун ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 36 с. - Бібліогр.: с. 29-33 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- професійна стресостійкість -- стресогенні фактори -- копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

14.
159.944.4
Д 79


    Дубчаук, Галина Михайлівна.
    Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. М. Дубчаук ; наук. конс. О. М. Кокун ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 475 с. - Бібліогр.: с. 388-459(697 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- професійна стресостійкість -- стресогенні фактори -- копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
378.015.311:172.4-044.352(043.5)
З-22


    Залановська, Леся Ігорівна.
    Психологічні умови формування міжетнічної толерантності в процесі підготовки фахівців гуманітарного профілю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. І. Залановська ; наук. кер. В. В. Зарицька ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психології
Кл.слова (ненормовані):
міжетнічна толерантність -- професійна підготовка -- показники -- технологічна модель -- програма -- умови формування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному дослідженню проблеми почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків. У роботі представлено теоретичне обґрунтування понять “самотність”, “суб’єктивне почуття самотності”, “адиктивна поведінка”, аналізується сутність та зміст суб’єктивного почуття самотності та адиктивної поведінки в молодшому підлітковому віці; виділено сукупність найбільш поширених показників, які викликають суб’єктивне почуття самотності в молодших підлітків і спричиняють потяг до адиктивної поведінки. З урахуванням одержаних результатів розроблено та впроваджено програму, спрямовану на зниження почуття самотності та запобігання виникненню схильності до адиктивної поведінки молодших підлітків; експериментальним шляхом доведено її ефективність. Методичний інструментарій експериментальної роботи включав визначення сукупності психодіагностичних методик, технологію формувального експерименту та математичні методи обробки даних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зарицька, Валентина Василівна \наук. кер.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
15(57.026)
А 43


    Казарьян, П. А.
    Професійний розвиток майбутнього психолога [Текст] / П. А. Казарьян // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 112-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (11 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійна підготовка -- професійно орієнтовані практики -- волонтерська діяльність -- майбутній психолог
Анотація: У статті розглянуто особливості професійного розвитку майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки, котра передбачає уключеність студентів-психологів у професійно орієнтовані практики, однією з яких є волонтерська діяльність. Волонтерська діяльність у зв'язку з цим розглядається як особливий психолого-педагогічний ресурс професійного розвитку студентів-психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.947.5:37.011.3-051
К 17


    Кален, Людмила Мировлавівна.
    Особливості трансформування мотивів у процесі професійної переорієнтації вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кален Людмила Мировлавівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 169, [3] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-165. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія праці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Переорієнтація -- МОТИВИ -- СМИСЛ -- ЗНАЧУЩість -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено питанням професійної переорієнтації безробітніх вчителів. Теоретично обґрунтовано і експериментально виявлено особливості формування та трансформації мотивів вибору нової професії у процесі переорієнтації вчителів. Встановлено причини неадекватного формування мотивації та визначено заходи профорієнтаційної роботи з безробітніми, спрямовані на усунення факторів негативного впливу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
378-057.875:614.253.1/.2:81'233
К 12


    Кахно, Ірина Вікторівна.
    Мовленнєва культура як складова професійної підготовки майбутнього лікаря-терапевта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кахно Ірина Вікторівна ; наук. кер. Чуйко О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Мовленнєва культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА діяльність -- МОВЛЕННЄВА культура -- ДІАЛОГІЧНА взаємодія -- ПРОФЕСІЙНА підготовка
Анотація: У дисертації виокремлено структуру мовленнєвої культури. Проведено дослідження особливостей мовленнєвої культури студентів. Створено структурну модель мовленнєвої культури лікаря-терапевта. Розроблено та апробовано програму формувальних впливів, зокрема професійно-психологічний тренінг для інтернів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чуйко, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
15(57.026)
А 43


    Коломієць, Л. І.
    Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців [Текст] / Л. І. Коломієць // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
система "особистість-середовище" -- освітнє середовище -- екологічність -- екологічне освітнє середовище -- вища освіта -- професійна підготовка -- первинна професіоналізація майбутніх фахівців
Анотація: У статті проаналізовано зміст, структуру, складові поняття "освітнє середовище", визначено основні підходи до його тлумачення в сучасних психолого-педагогічних джерелах. Розкрито сутність екологічності освітнього середовища крізь призму новітніх підходів і парадигм (екогуманітарної, екопсихологічної, екофасилітуючої тощо).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 50529
Кількість відвідувачів 868
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя