Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (89)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.
159.947.5:37.011.3-051
К 17


    Кален, Людмила Мировлавівна.
    Особливості трансформування мотивів у процесі професійної переорієнтації вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кален Людмила Мировлавівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 169, [3] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-165. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія праці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Переорієнтація -- МОТИВИ -- СМИСЛ -- ЗНАЧУЩість -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено питанням професійної переорієнтації безробітніх вчителів. Теоретично обґрунтовано і експериментально виявлено особливості формування та трансформації мотивів вибору нової професії у процесі переорієнтації вчителів. Встановлено причини неадекватного формування мотивації та визначено заходи профорієнтаційної роботи з безробітніми, спрямовані на усунення факторів негативного впливу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:37.011.3-051
Ф 32


    Федик, Ольга Петрівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федик Ольга Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-164. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- спортивно-педагогічна діяльність -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- студенти -- психологічна готовність
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Віявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, практично підтверджено його ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
377-057.875:37.011.3-051
Х 55


    Хлівна, Олександра Миколаївна.
    Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хлівна Олександра Миколаївна ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 198,[9] с. : табл. - Бібліогр.: с. 149-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пофесійна підготовка--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- професійна підготовка -- обдаровані діти -- педагогічна діяльність -- початкова школа
Анотація: Дисертацію присвячено питанням удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів в умовах принципових змін в освіті України. Розроблено модель готовності студента педагогічного вузу до роботи з обдарованими дітьми в системі загальної структури готовності до педагогічної діяльності. Виявлено критерії профпридатності студентів до практичної роботи з обдарованими дітьми в умовах навчання в педучилищі та методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів психолого-педагогічної підготовки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2-057.875:316.752
І-23


    Іванцев, Наталія Ігорівна.
    Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2000. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- СОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- ГРУПОВА належність -- ІДЕНТИФІКАЦІЯ -- НАСТАНОВЛЕННЯ -- АТРИБУЦІЯ -- СУБ'ЄКТ діяльності -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:159.9-051
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталія Федорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 485 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-433. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- майбутні психологи -- психологічна освіта -- практичний психолог -- формування особистості -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- мовленнєва компетентність -- вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923-057.36-057.875:316.752
Г 67


    Горбенко, Юрій Леонідович.
    Особливості становлення ціннісних орієнтацій у процесі професійної підготовки військовослужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Горбенко Юрій Леонідович ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-187. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Загальна психологія--Професійна підготовка--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ВІЙСЬКОВОслужбовці -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТація -- громадянські якості -- курсанти
Анотація: У дослідженні побудовано концептуальну модель структури ціннісних орієнтацій особистості, обгрунтовані її теоретичні засади. Проаналізовані методичгні засоби емпіричного вивчення ціннісних орієнтацій і громадянських якостей особистості та розроблений комплекс методик їх психодіагностики. Виявлені фактори, що впливають на становлення свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій особистості під час підготовки у внз. Досліджені зв'язки свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій військовослужбовців з їх громадянськими якостями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \науч. рук.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.9:331.102.24+316.6:36
С 36


    Сила, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сила Тетяна Іванівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
   Соціальна психологія--Професійна інтеракція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна інтеракція -- соціальна робота -- ціннісні уявлення -- інтерактивна компетентність -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічному аналізу професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості та охарактеризовано детермінанти цього феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції в соціальній роботі. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі, розроблено соціально-психологічний тренінг професійної інтеракції для соціальних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:159.9-051
М 69


    Міхно, Катерина Олексіївна.
    Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Міхно Катерина Олексіївна ; наук. кер. Фомічова В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 210,[55] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Уявлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про професію -- образ професії -- динаміка -- студент-психолог -- професійна самосвідомість -- професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фомічова, Віра Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Б 82


    Борисюк, Алла Степанівна.
    Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Борисюк Алла Степанівна ; наук. конс. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 575 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 514-575. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна ідентичність--Дисертації
   Соціальна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- МЕДИЧНИЙ психолог -- ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
378-057.875:37.011.3-051
С 34


    Сизко, Ганна Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л. ; Берд. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність педагога--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гуманність педагога -- система цінностей -- гуманістичне виховання -- гуманізація відносин -- гуманізація освіти -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
159.923:37.015.3
Н 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Низовець-Кропта, О. А.
    Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текст] / О. А. Низовець-Кропта // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
378-057.875:614.253.1/.2:81'233
К 12


    Кахно, Ірина Вікторівна.
    Мовленнєва культура як складова професійної підготовки майбутнього лікаря-терапевта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кахно Ірина Вікторівна ; наук. кер. Чуйко О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Мовленнєва культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА діяльність -- МОВЛЕННЄВА культура -- ДІАЛОГІЧНА взаємодія -- ПРОФЕСІЙНА підготовка
Анотація: У дисертації виокремлено структуру мовленнєвої культури. Проведено дослідження особливостей мовленнєвої культури студентів. Створено структурну модель мовленнєвої культури лікаря-терапевта. Розроблено та апробовано програму формувальних впливів, зокрема професійно-психологічний тренінг для інтернів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чуйко, Олена Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
378
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі [Текст] : монографія / А. В. Фурман, С. К. Шандрук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 271 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-654-364-9 : 18.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційно-діяльнісні ігри -- студенти ВНЗ -- професійна підготовка -- творчі здібності -- професійна компетентність -- розвиток методологічного мислення

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шандрук, С. К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
378-057.875:159.9-051]:159.944.4(043.5)
Р 54


    Рисинець, Тетяна Петрівна.
    Особистісна детермінація вибору копінг-стратегій життєвих ситуацій майбутніми психологами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. П. Рисинець ; наук. кер. Г. В. Ложкін ; Нац. техн. ун-т України "КПІ". - Київ, 2014. - 246 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Копінг-поведінка--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Копінг-поведінка -- копінг-стратегії -- Майбутні психологи -- професійна підготовка -- психологічний захист
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз основних напрямків психологічних досліджень копінг-поведінки. Визначено коло типових проблемних ситуацій, що властиві для майбутнього психолога. Проаналізовано репертуар обраних копінг-стратегій майбутніми психологами залежно від курсу навчання. Вивчено взаємозв'язок копінг-стратегій із індивідуально-психологічними особливостями майбутніх психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.98:[378-057.875:364.62
В 64


    Вознюк, Олена Миколаївна.
    Психологічні умови застосування активних методів навчання в процесі підготовки соціальних працівників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Вознюк ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 260 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Методи навчання--Соціальні працівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Підготовка соціальних працівників -- фахова готовність -- студенти -- професійна підготовка -- готовність до професійної діяльності -- активні методи навчання
Анотація: В роботі визначено характерну специфіку фахової готовності майбутніх соціальних працівників. Здійснено аналіз застосування активних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено відповідні психологічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено модель формування в майбутніх соціальних працівників фахової готовності на заняттях з використанням активних методів навчання (на прикладі дисциплін психологічного циклу). Розроблено та апробовано програму сприяння формуванню фахової готовності майбутніх соціальних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн.
    Зміст:
Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22
Кл.слова: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири
Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44
Кл.слова: світогляд людини, теорія особистості
Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57
Кл.слова: світогляд, свідомість
Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70
Кл.слова: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації
Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85
Кл.слова: ментальність, менталітет
Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96
Кл.слова: ідентичність остобистості, культурна ідентичність
Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111
Кл.слова: цінності, командотворення, імпліцитні теорії
Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125
Кл.слова: екологічна ідентичність
Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139
Кл.слова: життєва перспектива, життєві цілі
Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні вихователі
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167
Кл.слова: ідентичність, самовизначення, підлітки
Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185
Кл.слова: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза
Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200
Кл.слова: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація
Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213
Кл.слова: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація
Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229
Кл.слова: гуманізація освіти, творчість
Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242
Кл.слова: обдарованість, обдаровані школярі
Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257
Кл.слова: професійний розвиток, професійна мобільність
Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271
Кл.слова: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації
Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283
Кл.слова: профорієнтація, самореалізація
Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296
Кл.слова: міжособистісне спілкування, літній вік
Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309
Кл.слова: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
159.944
Н 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Некіз, Т. А.
    Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками [Текст] / Т. А. Некіз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
синдром емоційного вигорання -- емоційне виснаження -- девіантна поведінка -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПСИХОЛОГ -- емоційне напруження -- професійна діяльність -- професійна підготовка -- девіантні підлітки
Анотація: Розкрито особливості впливу емоційного вигорання на особистість у професійній діяльності. Розглянуто рекомендації з профілактики емоційного вигорання у психолога. Виділено ознаки синдрому емоційного вигорання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.946.3
Л 12


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічна структура комунікативної компетентності студента - майбутнього фахівця з фізичного виховання [Текст] / О. В. Лахтадир // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- студенти -- майбутні фахівці -- професійна підготовка -- фізичне виховання
Анотація: Проаналізовано поняття та структура комунікативної компетентності. створено психологічну модель комунікативної компетентності фахівця з фізичної культури і спорту. Досліджено особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Виділено чотири основних компоненти комунікативної компетентності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 5741
Кількість відвідувачів 617
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя