Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (89)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/С 34-386694 рукописний текст
Автор(и) : Сизко, Ганна Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Бердянськ, 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 164-179.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманність педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманність педагога--система цінностей--гуманістичне виховання--гуманізація відносин--гуманізація освіти--професійна підготовка--навчально-виховний процес
Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/І-23-514138 рукописний текст
Автор(и) : Іванцев, Наталія Ігорівна
Назва : Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2000
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-196.
УДК : 159.923.2-057.875:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--соціальна ідентичність--групова належність--ідентифікація--настановлення--атрибуція--суб'єкт діяльності--професійна підготовка--студенти
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей динаміки ціннісних орієнтацій студентів. У роботі подається структура змістових характеристик ціннісної сфери особистості студента, їх динаміка; обґрунтовується модель детермінації зазначених характеристик, що базується на теорії соціальної ідентичності і діяльнісного опосередкування розвитку особистості. Виокремлено і проаналізовано провідні фактори, що зумовлюють своєрідність і міжгрупові відмінності динаміки ціннісних орієнтацій, запропоновано схему діагностики і класифікації останніх. Встановлено взаємозв'язок між динамікою ціннісних уподобань студентів і динамікою становлення їхньої професійної та особистісної ідентичності. Запропоновано якісну і кількісну процедуру діагностики згаданої динаміки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5:37.011./К 17-195513 рукописний текст
Автор(и) : Кален, Людмила Мировлавівна
Назва : Особливості трансформування мотивів у процесі професійної переорієнтації вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :169, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-165.
УДК : 159.947.5:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна переорієнтація--мотиви--смисл--значущість--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено питанням професійної переорієнтації безробітніх вчителів. Теоретично обґрунтовано і експериментально виявлено особливості формування та трансформації мотивів вибору нової професії у процесі переорієнтації вчителів. Встановлено причини неадекватного формування мотивації та визначено заходи профорієнтаційної роботи з безробітніми, спрямовані на усунення факторів негативного впливу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.5/К 19 рукописний текст
Автор(и) : Каньоса, Наталія Григорівна
Назва : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 69-111302 рукописний текст
Автор(и) : Міхно, Катерина Олексіївна
Назва : Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :210,[55] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-210.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Уявлення
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про професію--образ професії--динаміка --студент-психолог--професійна самосвідомість--професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331.102.24+/С 36-996228 рукописний текст
Автор(и) : Сила, Тетяна Іванівна
Назва : Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :269 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-212.
УДК : 159.9:331.102.24+316.6:36 + 159.9:331.102.24 + 316.6:36
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Соціальна психологія-- Професійна інтеракція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна інтеракція--соціальна робота--ціннісні уявлення--інтерактивна компетентність--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічному аналізу професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості та охарактеризовано детермінанти цього феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції в соціальній роботі. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі, розроблено соціально-психологічний тренінг професійної інтеракції для соціальних працівників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Ф 32-878011 рукописний текст
Автор(и) : Федик, Ольга Петрівна
Назва : Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1999
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-164.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--спортивно-педагогічна діяльність--мотиваційна сфера--самооцінка--студенти--психологічна готовність
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Віявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, практично підтверджено його ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377-057.875:37.01/Х 55-477509 рукописний текст
Автор(и) : Хлівна, Олександра Миколаївна
Назва : Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :198,[9] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-160.
УДК : 377-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пофесійна підготовка
Вікова психологія-- Обдаровані школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--професійна підготовка--обдаровані діти--педагогічна діяльність--початкова школа
Анотація: Дисертацію присвячено питанням удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів в умовах принципових змін в освіті України. Розроблено модель готовності студента педагогічного вузу до роботи з обдарованими дітьми в системі загальної структури готовності до педагогічної діяльності. Виявлено критерії профпридатності студентів до практичної роботи з обдарованими дітьми в умовах навчання в педучилищі та методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів психолого-педагогічної підготовки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-057.36-05/Г 67-362411 рукописний текст
Автор(и) : Горбенко, Юрій Леонідович
Назва : Особливості становлення ціннісних орієнтацій у процесі професійної підготовки військовослужбовців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :206 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-187.
УДК : 159.923-057.36-057.875:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Ціннісні орієнтації
Загальна психологія-- Професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--професійна підготовка--військовослужбовці--соціально-психологічна адаптація--громадянські якості--курсанти
Анотація: У дослідженні побудовано концептуальну модель структури ціннісних орієнтацій особистості, обгрунтовані її теоретичні засади. Проаналізовані методичгні засоби емпіричного вивчення ціннісних орієнтацій і громадянських якостей особистості та розроблений комплекс методик їх психодіагностики. Виявлені фактори, що впливають на становлення свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій особистості під час підготовки у внз. Досліджені зв'язки свідомих та підсвідомих компонентів ціннісних орієнтацій військовослужбовців з їх громадянськими якостями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:614.2/Г 87-277084 рукописний текст
Автор(и) : Кахно, Ірина Вікторівна
Назва : Мовленнєва культура як складова професійної підготовки майбутнього лікаря-терапевта : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-189.
УДК : 378-057.875:614.253.1/.2:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна підготовка-- Мовленнєва культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--мовленнєва культура--діалогічна взаємодія--професійна підготовка
Анотація: У дисертації виокремлено структуру мовленнєвої культури. Проведено дослідження особливостей мовленнєвої культури студентів. Створено структурну модель мовленнєвої культури лікаря-терапевта. Розроблено та апробовано програму формувальних впливів, зокрема професійно-психологічний тренінг для інтернів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/Б 82-448659 рукописний текст
Автор(и) : Борисюк, Алла Степанівна
Назва : Соціально-психологічні засади становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2011
Кільк.характеристики :575 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 514-575.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна ідентичність
Соціальна психологія-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--медичний психолог--професійна ідентичність
Анотація: У дослідженні здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми професійної ідентичності фахівця. З'ясовано сутність професійної ідентичності медичного психолога як соціально-психологічного феномену. Обгрунтовано специфіку професійної ідентичності медичного психолога. Побудовано теоретичну модель професійної ідентичності медичного психолога. Досліджено характер, соціально-психологічну динаміку та соціально-психологічний контекст становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога за традиційних умов навчання. Розроблено й апробовано систему підвищення ефективності процесу становлення професійної ідентичності майбутнього медичного психолога шляхом створення та запровадження інноваційних соціально-психологічних технологій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Ш 37-696349 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна
Назва : Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 400-433.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--психологічна освіта--практичний психолог--формування особистості--професійна свідомість--мовленнєва компетентність--вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:[378-057.8/В 64-541203 рукописний текст
Автор(и) : Вознюк, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні умови застосування активних методів навчання в процесі підготовки соціальних працівників : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :260 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-204.
УДК : 159.98:[378-057.875:364.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Методи навчання-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка соціальних працівників--фахова готовність--студенти--професійна підготовка--готовність до професійної діяльності--активні методи навчання
Анотація: В роботі визначено характерну специфіку фахової готовності майбутніх соціальних працівників. Здійснено аналіз застосування активних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено відповідні психологічні умови підготовки майбутніх соціальних працівників. Розроблено модель формування в майбутніх соціальних працівників фахової готовності на заняттях з використанням активних методів навчання (на прикладі дисциплін психологічного циклу). Розроблено та апробовано програму сприяння формуванню фахової готовності майбутніх соціальних працівників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Р 54-986473 рукописний текст
Автор(и) : Рисинець, Тетяна Петрівна
Назва : Особистісна детермінація вибору копінг-стратегій життєвих ситуацій майбутніми психологами : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :246 с.: табл., рис.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 378-057.875:159.9-051]:159.944.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Копінг-поведінка-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): копінг-поведінка--копінг-стратегії--майбутні психологи--професійна підготовка--психологічний захист
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз основних напрямків психологічних досліджень копінг-поведінки. Визначено коло типових проблемних ситуацій, що властиві для майбутнього психолога. Проаналізовано репертуар обраних копінг-стратегій майбутніми психологами залежно від курсу навчання. Вивчено взаємозв'язок копінг-стратегій із індивідуально-психологічними особливостями майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.932+159.953.5/К 78-803987049 рукописний текст
Автор(и) : Краснопера, Тетяна Василівна
Назва : Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-193.
УДК : 159.932+159.953.5:81'243(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення іноземної мови--мовленнєва діяльність--майбутні фахівці--професійна підготовка--аудіювання--антиципація--пам'ять--внутрішнє мовлення
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.31:159.95/Б 75-959927401 рукописний текст
Автор(и) : Боднарук, Олена Володимирівна
Назва : Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :274 с.: табл., рис.
Колективи : Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-197.
УДК : 378.015.31:159.953.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Формування понять-- Навчання психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення психології--формування понять--майбутні фахівці--професійна підготовка--студенти
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з пробллем засвоєння понять. Виявлено основні підходи до формування психологічних понять. Розроблено теоретичну модель засвоєння студентами системи базових психологічних понять. Вивчено особливості засвоєння психологічних понять студентами вищих навчальних закладів за існуючих умов навчання. виділено базові поняття психології та проаналізовано логіку їх розкриття в окремих підручниках. Розроблено та апробовано програму формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923:37.015.3/Н 61
Автор(и) : Низовець-Кропта О. А.
Назва : Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
УДК : 159.923:37.015.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічні методи навчання--комунікативна компетентність--професійна підготовка--майбутні психологи--особистісний розвиток--навчально-виховний процес--міжособистісна взаємодія
Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875-056.2/П 30-053371095 рукописний текст
Автор(и) : Петрученко, Надія Михайлівна
Назва : Психологічні засади формування готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-191.
УДК : 378-057.875-056.26:331.102.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Готовність до професійної діяльності-- Соматичні вади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--соматичні вади--професійна діяльність--професійна підготовка--студенти--психологічні особливості
Анотація: В роботі визначено теоретичні передумови формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами, її зміст та структуру. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження такої готовності. Визначено кількісні діагностичні характеристики та особливості психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.613:159.92/П 12
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 37-44 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примітки : Бібліогр.: с. 43 (12 назв)
УДК : 316.613:159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--професійна підготовка--вивчена безпорадність--особистість
Анотація: Розглядаються психологічні механізми розвитку самостійності як особистісної якості майбутніх фахівців. передумови становлення окремих компонентів самостійності. Розкрито потенціал психологічних теорій особистості у контексті природи самостійності, глибинних витоків феномена вивченої безпорадності як протилежного полюса самостійності як системної якості особистості.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.61/М 48
Автор(и) : Мельничук О. Б.
Назва : Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 118-126 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примітки : Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК : 316.61
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--працівники соціальної сфери--професійний інтелект--майбутні фахівці--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Проаналізовано психологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з соціальної допомогои та соціальної роботи. визначено психологічні аспекти становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери як умови їх ефективної професійної діяльності та здійснення соціально-психологічної реабілітації в соціальній сфері. Наведено модель психологічної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 52905
Кількість відвідувачів 911
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя