Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописний текст
Автор(и) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Назва : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописний текст
Автор(и) : Іванцова, Наталя Борисівна
Назва : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :372 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5:130.12+3/С 43-491356 рукописний текст
Автор(и) : Cкляр, Павло Петрович
Назва : Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :473 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 390-435.
УДК : 37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12 + 37.014.5:130.12 + 378.091.33-027.22:130.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гуманізація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища технічна освіта--гуманізація освіти--інженерна підготовка--управлінська культура--гуманітаризація--життєві перспективи--професійний вибір--професійне самовизначення--психологічна готовність
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942.5:614.253/П 27-749113 рукописний текст
Автор(и) : Перепелиця, Анна Володимирівна
Назва : Подолання негативних переживань як чинник професійного самовизначення студентів медичних коледжів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :363 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 343-363.
УДК : 159.942.5:614.253.4:331.54(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна та вікова психологія-- Професійне самовизначення-- Медичний коледж-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіне самовизначення--професійний вибір--професійні задатки--особистісні якості--емоційне вигорання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов формування професійного самовизначення майбутніх медичних сестер. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель професійного самовизначення студента медичного коледжу. Розроблено і апробовано програму тренінгу подолання негативних переживань з метою попередження емоційного вигорання на етапі професійної відготовки. Підтвердженно, що зміни професійного самовизначення з відмовою від професії медичної сестри відбувається в результаті переживання студентом негативних емоцій під час виконання практичних навичок в лікувальних закладах, та залежить від особистісних професійних якостей, потрібних для праці в стресогенних ситуаціях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Курбатова, Альона Олександрівна
Назва : Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 280-289. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смисложиттєві орієнтації--життєві цілі--самовизначення--професійний вибір--самореалізація
Анотація: У статті здійснюється аналіз проблеми смисложиттєвих орієнтацій особистості у загальному зв’язку з особистісним та професійним самовизначенням. Проаналізовано зміст смисложиттєвих орієнтацій студентів. Розкрито взаємозв'язок смисложиттєвих орієнтацій студентів з мотивами вибору професії та навчання у ВНЗ.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Павлюк М. М., Куницька О., Журавська Д.
Назва : Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 244-259 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 256-257 (7 назв)
УДК : 159.923.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--профільне навчання--інтерес--навчальна діяльність--професійний вибір
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності. Розкрито взаємозв’язок професійного самовизначення з професійною орієнтацією. Обґрунтовується необхідність розуміння особистості старшокласника як суб’єкта професійного самовизначення. Представлено основні аспекти профорієнтаційної роботи: соціально-економічний, психолого-педагогічний. Описано способи вибору професії: метод проб та помилок, пошук наосліп, спроби своїх можливостей в різних сферах діяльності, поки не знайдеш ту єдину професію, що забезпечить тебе не тільки гідним існуванням, але й радістю від процесу роботи та ознайомленняя зі світом професій, вивчення вимог професії до людини і співвіднести їх зі своїми особливостями. Зроблено висновок про те, що вибір профільного навчання одна з важливих ланок формування готовності до свідомого вибору професії, що являє собою складне комплексне утворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичних умінь і навичок, сформованих у відповідності із вимогами суспільства і можливостями навчально-виховного процесу в школі. Підкреслено, що введення профільної освіти в Україні профілізація дає позитивні результати тільки в єдності з профорієнтацією і можлива у поєднанні з фундаментальністю знань та з урахуванням вітчизняного культурно – історичного досвіду.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Бриль М. М.
Назва : Метафоричні асоціативні карти як інструмент у психології професійного визначення
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 69-76 (Шифр 15(08)/А 43-468427211)
Примітки : Бібліогр.: с. 74-75 (14 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метафоричні асоціативні карти--професійний вибір--психологічний інструмент--професійне консультування--профорієнтаційна робота
Анотація: У статті наведено результати теоретико-методологічного аналізу вивчення можливостей використання метафоричних асоціативних карт (МАК) як інструменту в психології професійного визначення. Такі карти створюються та впроваджуються в практичну роботу досить тривалий чай з мають як переваги, так і недоліки. Однак розроблення метафоричних асоціативних карт як профорієнтаційного психологічного інструменту може надати мотиваційний поштовх професіоналам для подальшого створення авторських технік, нових профорієнтаційних наборів, й у підсумку, безпосередньо для підлітків, стати ефективним проектувальним інструментом для оптимізації ними вибору професії в сучасних умовах.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Федоренко Л. П.
Назва : Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
УДК : 159.923.2:331.548-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--психологічний супровід--професійна орієнтація--професійний вибір--просвітницька робота--активізація професійного самовизначення
Анотація: У статті проаналізовано підходи до розуміння психологічної сутності та структури професійного самовизначення старшокласників, форм і методів його активізації. Розкрито специфіку та умови підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл. Представлено теоретичну модель психологічного супроводу випускників сільських шкіл щодо підвищення ефективності їх професійного самовизначення, яка передбачає активізацію старшокласників до подолання труднощів у цьому процесі, роботу із батьками випускників з метою забезпечення їх конструктивної сімейної взаємодії, а також активізацію освітньо шкільного середовища у напрямку формування у випускників якостей, які сприятимуть їх успішньому вибору професії та побудові професійної кар'єри після закінчення школи.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 31885
Кількість відвідувачів 505
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя