Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.
159.9007.2
П 32


    Підбуцька, Ніна Вікторівна.
    Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера [Текст] / Н. В. Підбуцька // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 498-508 : табл. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- задоволеність професією -- майбутні інженери -- образ професії -- професійна самосвідомість -- особистісно-професійний розвиток -- успішна професіоналізація
Анотація: У статті досліджено особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера, до якого віднесено особистісно-професійну задоволеність і образ професії інженера. Використано комплекс психодіагностичних методик. Розкрито динаміку задоволеності професією протягом навчання у ВНЗ. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу виявлені уявлення щодо професії респондентів із низьким рівнем особистісно-професійної задоволеності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922
Г 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження [Текст] / Г. В. Гуменюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізація -- професійне самоздійснення -- самовираження -- самовизначення -- самореалізація -- самотрансцендентність
Анотація: Стаття присвячена окресленню психологічного простору феномена самоздійснення. Висвітлено основні підходи щодо розуміння поняття "самоздійснення". Проаналізовано основні способи професійного самоздійснення; наведено їх психологічну характеристику, обґрунтовано основні відмінності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
159.923.2:331.54:378
К 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курганська, Людмила Олегівна.
    Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текст] / Л. О. Курганська // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ
Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.923.2:614.252-057.875
Ч-37


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ [Текст] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 401-410 : табл. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- професійна самооцінка -- професійно важливі якості -- професійні уміння -- професіоналізація -- студенти-медики
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей професійної самооцінки студентів 1-3 курсів медичного університету.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
37.015.3
М 41


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мешко, Олександр Іванович.
    Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції [Текст] / О. І. Мешко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна позиція -- майбутні педагоги -- суб'єктність -- професійне становлення -- професіоналізація -- майбутні фахівці -- професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.9
К 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кльоц, Любов Антонівна.
    Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти [Текст] / Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 114-126 : рис. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- Я-концепція -- практичний психолог -- професіоналізація
Анотація: Обґрунтовано поняття "професійна самосвідомість". Визначено структурну модель професійної самосвідомості практичного психолога та описано зміст складових професійної Я-концепції спеціаліста у процесі професіоналізації, викладено підходи до розуміння поняття самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153/154
О-64


    Никоненко, О. В.
    Дослідження моральнісного компонента монетарної соціалізації студентської молоді [Текст] / О. В. Никоненко // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 70-78. - Бібліогр.: с. 77 (5 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
монетарна соціалізація -- економічна соціалізація -- гроші -- моральнісний компонент -- моральнісна оцінка грошей -- професіоналізація


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти [Текст] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 413-422
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійні здібності -- професійна самооцінка студентів -- професійні уміння -- професіоналізація студентів медичного закладу освіти
Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження особливостей самооцінки професійних умінь студентів, які здобувають вищу медичну освіту на різних етапах навчально-професійної підготовки. Встановлено, що диференційованість самооцінки професійних умінь та особливості їх змістової репрезентації у суб'єктивній картині здібностей залежить від курсу навчання та досвіду роботи в медичних закладах. Показано динаміку змісту самооцінки фахових умінь студентів - майбутніх лікарів: від окремих медичних маніпуляцій до діагностичних та лікувальних умінь. Виявлено, що у процесі фахової підготовки рівень самооцінки професійних умінь зростає як за індивідуальними самооцінними конструктами, так і за заданими. Виявлено, що студентам з високою академічною успішністю властивий вищий рівень самооцінки професійних умінь за індивідуальними конструктами, ніж студентам з низькою академічною успішністю. Проаналізовано гендерні відмінності в самооцінці професійних умінь студентів: з'ясовано, що юнки вище оцінюють рівень розвитку індивідуальних професійних умінь ніж юнаки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153/154
О-64


    Станишевский, М.
    Развитие профессиональной компетентности у специалистов, работающих в социальном секторе [Текст] / М. Станишевский // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійна мотивація -- оцінка зміни компетентності -- професіоналізація діяльності -- кваліфікаційний проект -- соціальний сектор
Анотація: У статті розглянуто питання розвитку професійної компетентності у фахівців, що працюють у соціальному секторі. Проведено аналіз низки кваліфікаційних проектів. спрямованих на розвиток професійної компетентності у різних фахівців і фахівців-волонтерів, які працюють у соціальному секторі не за прямим фахом. В якості матеріалу для цього дослідження використано результати роботи проектів «Підготовка персоналу для національної мережі консультативних кабінетів підтримки ВІЛ-інфікованих людей», «Навчально-профілактична програма зі зниження небезпеки зараження ВІЛ в середовищі християнських громад і жителів Одеської області», «Надання психологічної допомоги населенню, підвищення кваліфікації, супервізія і «польова» практика фахівців у психокорекційних групах, для поліпшення роботи сектору соціальних послуг в Україні» та низки інших кваліфікаційних проектів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(57.026)
А 43


    Коломієць, Л. І.
    Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців [Текст] / Л. І. Коломієць // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
система "особистість-середовище" -- освітнє середовище -- екологічність -- екологічне освітнє середовище -- вища освіта -- професійна підготовка -- первинна професіоналізація майбутніх фахівців
Анотація: У статті проаналізовано зміст, структуру, складові поняття "освітнє середовище", визначено основні підходи до його тлумачення в сучасних психолого-педагогічних джерелах. Розкрито сутність екологічності освітнього середовища крізь призму новітніх підходів і парадигм (екогуманітарної, екопсихологічної, екофасилітуючої тощо).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ [Текст] / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 213-231 : табл. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
інтегрально-особистісна самооцінка -- диференційно-особистісна самооцінка -- професіоналізація -- професійна самооцінка
Анотація: Професійна самооцінка розглядається як компонент самосвідомості, що виникає в результаті зіставлення людиною власних професійних якостей з соціальними вимогами та особистими стандартами і є ланкою в регуляції професійного й особистісного саморозвитку. Генезу професійної самооцінки студентів медичних вишів змодельовано з допомогою виокремлення когнітивно-операційних та референтно-ціннісних складників здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чекрижова, Марія Михайлівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Музика, О. О.
    Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості [Текст] / О. О. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- обдарованість -- особистісні цінності -- професіоналізація -- суб'єктна активність -- самоефективність
Анотація: Порівняльне дослідження студентів із ознаками і без ознак обдарованості показало, що важливою умовою аксіогенезу є розвиток самоефективності як особистісно-ціннісного утворення, що включене у процеси професійного й особистісного саморозвитку. За допомогою авторського опитувальника "Профіль самоефективності студентів" встановлено, що студенти з ознаками обдарованості (які мають досягнення) у порівнянні зі студентами, які досягнень не мають, демонструють вищі показники за всіма шкалами (цілі та мотиви, здібності, рефлексія, стійкість до невдач, саморозвиток). У результаті факторного моделювання виокремлено особистісно-ціннісні чинники розвитку самоефективності студентів, які необхідно враховувати у розробленні тренінгових програм: 1) довизначення далеких і близьких цілей, які пов'язані з оволодінням професією; 2) розвиток лідерства, базованого на суб'єктній активності та саморозвитку здібностей; 3) розвиток волі у доланні труднощів; 4) розвиток рефлексії досягнень і фіксації особистісно-ціннісного досвіду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Мельничук, Т. І.
    Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості [Текст] / Т. І. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 165-169. - Бібліогр.: с. 165-168 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- економічне самовизначення -- соціалізація -- студентська молодь -- професіоналізація
Анотація: У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних особливостей самовизначення студентів у сфері зайнятості. З'ясовано, що самовизначення - це відносно самостійний етап соціалізації, сутність якого полягає у формуванні індивіда усвідомлення мети і сенсу життя, готовності до самостійної життєдіяльності на основі співвідношення своїх бажань, наявних якостей, можливостей і вимог, що постають перед ним з боку оточуючих і суспільства. Обгрунтовано, що професійне самовизначення є одним із ключових стрижнів економічного самовизначення особистості, зокрема студентської молоді. Також встановлено, що професійне самовизначення студентської молоді розглядається сьогодні не лише, як конкретний вибір професії, а й як непреривний процес пошуку сенсу в професійній діяльності, що вибирається, освоюється та виконується індивідом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.923.2:364-051
Б 20


    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В. В. Балахтар ; наук. консультант М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 46 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 39-43 (50 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- фахівець -- соціальна робота -- професійна діяльність -- становлення особистості -- дієвість і рефлексивність становлення -- професійно-особистісні новоутворення -- професіоналізація -- соціально-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Мельничук, Т. І.
    Соціально-психологічні особливості економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості в умовах суспільних змін [Текст] / Т. І. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 55-61. - Бібліогр.: с. 59-61 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічне самовизначення -- економічна соціалізація -- студентська молодь -- професіоналізація
Анотація: У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних особливостей економічного самовизначення студентів у сфері зайнятості. З'ясовано, що економічне самовизначення сучасної студентської молоді тісно взаємопов'язане з цілою низкою процесів - професійним і особистісним становленням, економічною соціалізацією та адаптацією, формуванням професійної ідентичності. Показано, що досить значущими при економічному самовизначені є розвиток економічної свідомості та суб'єктні властивості людини - її активність, незалежність, стійкість, відповідальність, здатність до довільної поведінки, саморегуляції, рефлексії. Емпірично доведено, що елементи економічної свідомості (самовизначення) детермінуються індивідуальними і соціально-психологічними характеристиками особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

16.
159.923.2:364-051
Б 20


    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В. В. Балахтар ; наук. консультант М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 595 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 434-494 (800 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- фахівець -- соціальна робота -- професійна діяльність -- становлення особистості -- дієвість і рефлексивність становлення -- професійно-особистісні новоутворення -- професіоналізація -- соціально-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.923.2+159.947.5]:331.54
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Мотиваційно-смислова регуляція у професіоналізації психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2004. - 438 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 378-415. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професіоналізація--Мотиваційна сфера--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- МОТИВАЦІЙНО-смислова регуляція -- ОСОБИСТІНА реалізація -- ПРОФЕСІЙНА РЕалізація психолога -- МОТИВАЦІЯ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми і обґрунтовано концепт мотиваційно-смислової регуляції особистісної реалізації. З'ясовано специфіку мотиваційно-смислової регуляції процесу професіоналізації особистості. Визначено основні параметри структурно-функціонального та динамічного проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розроблено діагностичний метод фіксації та оцінки проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розкрито психологічний зміст та основні закономірності стильового прояву мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації студентів та практикуючих психологів в залежності від рівня їх професійного досвіду та компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
377.8-057.87:37.011.3-051
Д 79


    Дубравська, Дося Михайлівна.
    Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дубравська Дося Михайлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісні утрворення -- ЛОКУС КОНТРОЛЮ -- САМОПІЗНАННЯ -- СУБ`ЄКТИВНІСТЬ -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- майбутні педагоги
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
159.923.2:331.54:34-051-057.875
К 17


    Каламаж, Руслана Володимирівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Каламаж Руслана Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2010. - 485 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 405-443. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна я-концепція -- майбутні юристи -- ЮРИДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМООЦІНКА -- САМОСТАВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ЮРИДИЧНА етика -- ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ
Анотація: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник , Ігор Демидович \наук. консультант.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
159.923.2:331.54
Ч-81


    Чуйко, Олена Василівна.
    Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Чуйко Олена Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 443 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 386-426. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- мотиваційна сфера -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- освітня суб'єктність -- ОСОБИСТІСНА зрілість -- студенти -- соціономічні професії -- професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 136299
Кількість відвідувачів 1309
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя